Jak schudnąć nawet 10 kg? Trening i ćwiczenia na odchudzanie.

Skuteczny trening na odchudzanie. Jak go wykonać?

Motywacje, jakimi kierujemy się decydując się na ćwiczenia fizyczne bywają bardzo różne. Trening ma na celu przyspieszyć odchudzanie oraz zwiększyć masę mięśniową. 

Bardzo często cel stanowi zwiększenie siły fizycznej, niektórzy po prostu wpasowują się tym samym w obecne trendy, inni chcą po prostu lepiej wyglądać, ale chyba najczęściej celem jest schudnięcie. W tym celu w ramach treningu wybiera się programy ukierunkowane na spalanie kalorii – jeden, przykładowy z nich, który będzie opisany poniżej zawiera aż 12 ćwiczeń. Wszystkie z nich charakteryzują się wysoką efektywnością oraz sprawdzoną skutecznością, pozwalającą na palenie kalorii.

Trening i jego szczegóły

Zestaw ten zawiera nie tylko ćwiczenia nastawione typowo na spalanie kalorii (cardio), ale również elementy treningu pozwalające na wymodelowanie atrakcyjnych pośladków i płaskiego brzucha. Nie oznacza to absolutnie, że przez wysiłek ten polecany jest tylko kobietom, ponieważ te cechy pożądane są w równym stopniu u mężczyzn. Warto zwrócić uwagę na idealne w celu gubienia kilogramów ćwiczenia w podporze. Dieta odchudzająca to nie wszystko, potrzebny będzie jeszcze zestaw ćwiczeń, powie Ci to każdy dietetyk.

Trening można stosować na dwa różne sposoby:

1) Stosować się do tych czasów ćwiczeń, które zostały wyznaczone (każde ćwiczenie zajmuje 30 sekund albo minutę).

2) Zastosować zgromadzone pomysły w formie tabaty i ułożyć z nich na własną rękę zestaw treningowo – modelujący, który z pewnością okaże niszczący dla tkanki tłuszczowej. Podział jest wówczas następujący:

  • każde ćwiczenie trwa 20 sekund, po których następuje 10 sekund odpoczynku;
  • w jednej serii wykonywane są cztery ćwiczenia;
  • pomiędzy seriami następuje jedna minuta przerwy;
  • jeden trening zawiera 3 – 4 serie.

Oczywiście niezbędnymi elementami treningu są rozgrzewka przed jego rozpoczęciem i rozciąganie po zakończeniu!

Proszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!

 

Jak schudnąć? Trening na spalanie kalorii 

Przejdźmy do meritum – ćwiczeń mających na celu palenie kalorii i stanowiących dzięki temu idealne uzupełnienie procesu redukcji.

1. Pajacyki

To ćwiczenie zna chyba każdy, chociażby z zajęć wychowania fizycznego. Jest ono bardzo proste: trzeba imitować ruchy pajacyka pociąganego sznurkami! Na czym dokładnie polega ten element treningu? Podstawę stanowi rytmiczne podskakiwanie, przy poruszaniu na zmianę nogami i ramionami. Bardzo istotny detal stanowi kładzenie na podłożu całej stopy, nie tylko jej palców. Ćwiczenie to skutecznie przyspiesza odchudzanie

2. Skip A

Ten rodzaj skipu polega na podnoszeniu kolan wysoko w trakcie biegu. W miejscu trzeba rozpocząć dynamiczny bieg, przy jednoczesnym wznoszeniu kolan na wysokość mniej więcej stawu biodrowego. Równocześnie z podnoszeniem nóg wykonywać należy szybką, naprzemienną pracę rąk. To ćwiczenie jest wprost idealne w celu spalania tkanki tłuszczowej, ale trzeba pamiętać o tym, żeby wykonywać je jak najbardziej dynamicznie. Kluczowa jest również prawidłowa technika, ze szczególnym uwzględnieniem współpracy rąk i nóg.

3. Przysiad z wyskokiem

Pierwszym, co należy zrobić jest zajęcie pozycji do przysiadu:

  • nogi szeroko;
  • pośladki nisko;
  • plecy wyprostowane;
  • stopy skierowane lekko na zewnątrz;
  • ciężar ciała oparty na piętach;
  • nie należy wychylać się do przodu.

Po właściwym ustawieniu się można rozpoczynać samo ćwiczenie, polegające na dynamicznych, ale płynnych wyskokach do góry. Trzeba zwrócić uwagę na miękkie lądowanie na stopach. Jest to o tyle istotne, że w momencie dotknięcia podłogi uda przejmują część energii i od razu można przejść do następnego przysiadu. Ręce również w tym ćwiczeniu nieustannie powinny pracować, mianowicie ich rola polega na pomaganiu podczas wyskoków. Każdy dietetyk wie, że dieta odchudzająca powinna być uzupełniona ćwiczeniami.

Warto również przeczytać: Co robić, aby podczas codziennych czynności tracić zbędne kilogramy? Kliknij, aby dowiedzieć się więcej. 

4. Naprzemienny wykrok w tył

Przyjmij postawę wyprostowaną. Naprzemiennie wykonuj wykroki w tył z ugięciem kolan, opierając na palcach tylną stopę. Zwracaj uwagę, by kolano nie przekraczało linii palców. Zadbaj, aby z przodu występował kąt prosty: udo powinno w stosunku do łydki pozostawać w kącie 90 stopni. Miej też na uwadze symetryczną pracę rąk. W momencie, w którym się prostujesz, powinny się one znajdować na wysokości twarzy i być złączone, a także lekko ugięte.

Trening i ćwiczenia na odchudzanie

Trening i ćwiczenia to najlepszy sposób, aby przyspieszyć odchudzanie

5. Przysiad z przeniesieniem ciężaru

Ten element treningu jest wprost doskonały, ponieważ nie tylko pozwala na spalanie zbędnych kalorii. Jest on idealnym uzupełnieniem w celu wysmuklenia ładnych i seksownych nóg ze względu na fakt, iż pomaga w pozbyciu się tłuszczu z okolic nóg i ud. Przed rozpoczęciem ćwiczenia konieczne jest przyjęcie postawy do przysiadu (czyli identycznej jak przy opisywanym wcześniej ćwiczeniu numer 3 – przysiadzie z wyskokiem). Następnie należy:

  • wyprostować tułów (można zachowywać lekko pochyloną postawę);
  • wyprostować nogę;
  • delikatnie wyprostowanymi palcami dotknąć podłoża.

Ciężar ciała koniecznie musi pozostawać na nodze ugiętej! Właśnie w przypadku tej nogi kolano nie może też przekraczać linii palców. Ćwiczenie powinno się wykonywać przez jedną minutę, naprzemiennie zmieniając nogi. Nie wolno zapominać o pracy rąk!

6. Trening – Żabie skoki

Trening w podporze angażują do pracy duże partie mięśniowe. Z  tego względu są bardzo efektywne i skuteczne w kwestii pozbycia się tłuszczu, redukcji tkanki oraz palenia nadmiaru kalorii. W celu wykonania tej aktywności trzeba przyjąć postawę w podporze na czworakach, wyprostować ręce i nogi, a pośladki powinny być uniesione wysoko ku górze. Wtedy można rozpocząć dynamiczne przeskoki obunóż, naprzemiennie odwodząc i przyciągając nogi do siebie.

Przeczytaj również: Jak spacerować, aby chudnąć? Kliknij, aby przeczytać.

7. Wykrok z unoszeniem kolana

Mechanika ćwiczenia jest bardzo podobna do tej zastosowanej w ćwiczeniu 4 (wykrok w tył). Różnica polega na tym, że teraz po wykonaniu wykroku trzeba jeszcze podciągnąć nogę wyprostowaną pod kątem prostym. Przy tym ćwiczeniu należy patrzeć przed siebie i trzymać nieruchomo głowę.

8. Przeskoki – łyżwiarz (rolkarz)

Najpierw wykonywane są w tym ćwiczeniu przeskoki z nogi na nogę. Przednia noga powinna być lekko ugięta, tylna natomiast wyprostowana, krzyżująca się za nogą przednią. Wyprostowanymi palcami stóp staraj się akcentować dotknięcia maty. Ciężar ciała zawsze musi opierać się o nogę podporową. Jest to też kolejna część treningu, podczas której nie można zapominać o naprzemiennej pracy rąk.

9. Wspinaczka górska (podciąganie nogi w podporze)

To ćwiczenie jest już kolejnym na liście, które charakteryzuje się niezwykła skutecznością w kategorii wzmacniania kondycji organizmu i niszczenia złowrogich kalorii. Jego prawidłowe wykonanie polega na znajdowaniu się w podporze, następnie na oparciu się wyprostowanymi rękami o podłoże i rozpoczęcie naprzemiennego, dynamicznego podciągania nóg do klatki piersiowej. Bardzo istotne jest, aby noga ruszała dopiero w momencie, w którym obie będą w pełni wyprostowane.

Przeczytaj również: Jakie treningi wykonywać w domu, aby się odchudzić? Kliknij, aby przeczytać.

10. Trening dla kobiet – pompki damskie

Nie wiesz jak schudnąć? Ten element treningu – skierowany głównie do pań – nie tylko jest bardzo pomocny w walce z tłuszczem, lecz również pomaga w ujędrnieniu biustu i wysmukleniu pleców. Warto przy tym dodać, że pompki są jednym z najlepszych ćwiczeń w celu zwiększenia atrakcyjności piersi. W wersji damskiej można opierać się na kolanach, natomiast wymagająca więcej siły wersja męska oczywiście polega na wykonywaniu powtórzeń przy zachowaniu wyprostowanych nóg. Chcąc zadbać o prawidłową technikę należy pamiętać o umieszczaniu rąk szerzej niż barki.

11. Trening – Skłon z naprzemiennym przyciąganiem łokcia do kolana – rowerek

Rowerek można wykonywać zarówno na siłowni jak i w domu. Warto wykonywać to ćwiczenie ze względu na fakt, iż nie tylko stanowi ważny element palenia kalorii, ale również pomaga w ukształtowaniu atrakcyjnego i ładnego brzucha. Warunkiem tego jest jednak towarzystwo innych ćwiczeń, pomagających w walce z tkanką tłuszczową. Technika wykonywania rowerka jest następująca:

  • połóż się na plecach;
  • unieś wyprostowane nogi;
  • naprzemiennie przyciągaj łokieć do uginanego kolana, jednocześnie prostując przeciwległą nogę;
  • nie odrywaj odcinka lędźwiowego kręgosłupa od podłoża.

12. Przyciąganie łokcia do kolana stojąc

Stań na lekko rozszerzonych nogach. Ich rozstaw powinien być nieco większy niż szerokość bioder. Zegnij ręce w łokciach i unieś je na wysokość barków. Rozpocznij naprzemienne przyciąganie kolana do łokcia przenosząc ciężar ciała z nogi na nogę.

Ten zestaw ćwiczeń to istna gwarancja spalenia mnóstwa kalorii i pozbycia się tkanki tłuszczowej. Jego ogromna zaleta polega na tym, że aby go wykonać nie trzeba nawet wychodzić z domu. Jednocześnie nie tylko posiada on właściwości typowo redukcyjne, ale też zapewnia modelowanie sylwetki i poprawę atrakcyjności oraz umięśnienia poszczególnych partii ciała. Nie jest również czasochłonny! Regularne stosowanie wymienionych ćwiczeń to zatem gwarancja sukcesu odniesionego niewielkim kosztem, jeżeli naszym priorytetem jest zwiększenie ilości spalanych kalorii.

Nie wiesz, jak ułożyć sobie dietę, która nie tylko odchudza, ale również pomaga na liczne problemy ze zdrowiem?

Moje diety na odchudzanie są oparte na badaniach naukowych, a mianowicie zostały one opracowane przez grupę 16 naukowców. W skład tej grupy można było odnaleźć kilku światowej klasy lekarzy, naukowców np.: Frank M. Sacks, George A. Bray, Vincent J. Carey, czy C. Pallister. Badanie to zostało wykonane w 2009 roku przez Departament Żywienia Harvard School w Bostonie (USA). W badaniu tym wzięło udział 811 pacjentów z nadwagą. Każdy z nich otrzymał ułożoną pod siebie dietę, która była różna dla każdego z pacjentów, ponieważ była ona dobierana na podstawie wieku, wzrostu, wagi, aktywności fizycznej, ilość posiłków oraz dolegliwości.

Tajemnicą takich diet było odpowiednie wyskalowanie ilości węglowodanów, tłuszczów, białka, kaloryczności oraz mikro i makroelementów. Odpowiednia kombinacja tych składników spowodowała, że pacjenci po odstawieniu diety nie przybierali z powrotem na wadze, czyli nie mieli efektu jojo. Oryginalna dokumentacja z tego badania w języku angielskim znajduje się w kliknij tutaj. W mojej praktyce Specjalisty Żywienia odpowiedni dobór kaloryczności, węglowodanów, białek, tłuszczy i pozostałych składników odżywczych pozwala na osiągnięcie spadku wagi nawet o 5 kg w 2 tygodnie, chociaż najczęściej jest to około 1-2 kg w 7 dni. Tak samo po odstawieniu diety pacjenci nie skarżą się na powrót wagi, jak to jest w przypadku innych diet.

Diety Artura Topolskiego – Opinie zadowolonych Pacjentów

Dieta odchudzająca – Przykładowa metamorfoza – Justyna 

Pacjentka jest chora na dwie choroby, które znacznie utrudniają proces odchudzania, a mianowicie cierpi na hashimoto oraz zespół policystycznych jajników. Jej metamorfozę przedstawiam poniżej wraz z wiadomością mailową. Za pomocą mojej diety udało nam się uzyskać zadowalający efekt dla pacjentki, czyli 13 kilogramów mniej w 3 miesiące.

dieta odchudzająca

Poniżej mail od klientki ze zdjęć.

dieta odchudzająca

Dieta odchudzająca – Zobacz na opinie moich klientek

Poniżej pokazuję zdjęcia wiadomości z mojego Facebooka, które otrzymałem od swoich klientów.
dieta artura topolskiego - opinie

PROMOCJA – Zamów dziś dietę Artura Topolskiego, a w prezencie otrzymasz moją encyklopedię zdrowia, aż 600 stron!

Wraz z dietą otrzymasz w prezencie książkę. W sklepie kosztuje ona 50 zł, ale wraz z dietą dam Ci ją za darmo. Obecnie jest ona bestsellerem w moim sklepie! Dowiesz się z niej jak za pomocą domowych metod wspomóc swój organizm w walce z takimi przypadłościami jak:

  • hashimoto;
  • niedoczynność tarczycy;
  • nadczynność tarczycy;
  • zaparcia;
  • grzybica w tym Candida;
  • wzdęcia;
  • biegunka;
  • alergia;
  • cukrzyca;
  • ból stawów;
  • żylaki;
  • nadciśnienie;
  • trądzik;
  • depresja.

A ponadto znajdziesz również taki informacje jak:

  1. Regeneracja włosów, skóry i paznokci.
  2. Poznasz naturalne sposoby na trądzik.
  3. Dowiesz się, co jeść, aby poprawić koncentrację oraz zapamiętywanie.

Dieta odchudzająca, która naprawdę działa. Jak szybko schudnąć?

Masz problem z nadwagą? Nie wiesz jak schudnąć, a wydaje Ci się, że robisz wszystko tak, jak należy? Masz dość dziwnych  specyfików odchudzających i gotowych diet z internetu, które po prostu nie działają? Mam coś, co powinno Cię zainteresować. To autorska dieta, którą przygotuję właśnie dla Ciebie!

Wszystkie uwagi, jakie od Was uzyskałem w czasie mojej pracy z pacjentkami, zebrałem w jedną całość i stworzyłem własną dietę, która wychodzi naprzeciw Waszym oczekiwaniom. Przede wszystkim wyeliminowałem wszystkie aspekty, które Wam się nie podobały. Moja dieta bazuje na wszystkich naukowo potwierdzonych metodach prawidłowego odżywiania osób zdrowych oraz chorych. Dlatego też moje diety nie tylko odchudzają, ale również pomagają na wiele dolegliwości takich jak:

  • hashimoto;
  • zaparcia;
  • nieżyt żołądka;
  • nadciśnienie tętnicze;
  • osteoporoza;
  • miażdżyca;
  • cukrzyca typu 2;
  • insulinooporność;
  • niedoczynność tarczycy.

Ponadto jadłospis składa się z produktów ogólnodostępnych, których cena jest niska. Dlatego też nie będziecie musieli wiele wydawać na produkty do swojej diety. Dzięki informacją, które podajecie mi w formularzu na końcu tej strony tworzę dla Was indywidualną dietę uwzględniającą choroby, alergie pokarmowe oraz tryb życia. Taka dieta nie tylko stanie się skuteczna, ale również lubiana i smaczna.

Kim jestem?

Nazywam się Artur Topolski. Z wykształcenia jestem dyplomowanym Specjalistą Żywienia. Od wielu lat interesuje się zdrowiem, ochroną zdrowia, odchudzaniem, a także wsparciem leczenia chorób dietozależnych. Moje pasje zbiegają się z życiem zawodowym, co sprawia mi ogromną przyjemność z pracy. Jak szybko możesz schudnąć na mojej diecie? Przeważnie moi pacjenci chudną około 1-1,5 kg co 7 dni.

Co zyskujesz dzięki mojej diecie? Jak szybko schudnąć na mojej diecie?

Korzystając z moich usług otrzymujesz gotowy plan żywienia, dostosowany do Twojego organizmu i trybu życia – zbilansowaną dietę i listę posiłków (wraz z przepisem wykonania), które bez problemu przygotujesz w domowym zaciszu. Moja dieta dla Ciebie to przede wszystkim:

  • dania, które przygotujesz w nie więcej niż 5 – 20 minut;
  • tanie i łatwo dostępne składniki/produkty, które dostaniesz w każdym sklepie;
  • plan żywieniowy, który stosuje się przez jeden miesiąc;
  • szczegółowy opis wykonania każdego posiłku wraz ze składnikami odżywczymi;
  • możliwość wyboru diety na odchudzanie, utrzymanie wagi, przybranie na masie i wyeliminowanie problemów zdrowotnych;
  • stały kontakt ze mną.

Moja dieta jest oparta na potwierdzonych metodach naukowych i latach doświadczeń oraz wiedzy z zakresu dietetyki. Dzięki moim konsultacjom i diecie możesz tracić od 1 – 1,5 kg tygodniowo, nie martwiąc się o swoje zdrowie.

Skorzystaj już teraz!

PROMOCJA! JUŻ TERAZ TYLKO 60 ZŁ!
Zachęcam Cię do wypełniania formularza i skorzystania z mojej oferty już teraz. W nowej promocyjnej cenie 60 zł (przecena ze 100 zł) dostaniesz dietę, którą stosuje się jeden miesiąc. Pozwoli Ci ona schudnąć do 1,5 kg tygodniowo. Wraz z dietą otrzymasz w prezencie moją książkę, która ma aż 600 stron!
Po wypełnieniu poniższego formularza i opłaceniu zamówienia otrzymasz profesjonalną dietę mojego autorstwa w ciągu 2 dni roboczych.