Skuteczny trening na odchudzanie. Jak go wykonać?

Skuteczny trening na odchudzanie. Jak go wykonać?
4.8 (96.01%) 682 votes

Motywacje, jakimi kierujemy się decydując się na ćwiczenia fizyczne bywają bardzo różne. Trening ma na celu przyspieszyć odchudzanie oraz zwiększyć masę mięśniową. 

Bardzo często cel stanowi zwiększenie siły fizycznej, niektórzy po prostu wpasowują się tym samym w obecne trendy, inni chcą po prostu lepiej wyglądać, ale chyba najczęściej celem jest schudnięcie. W tym celu w ramach treningu wybiera się programy ukierunkowane na spalanie kalorii – jeden, przykładowy z nich, który będzie opisany poniżej zawiera aż 12 ćwiczeń. Wszystkie z nich charakteryzują się wysoką efektywnością oraz sprawdzoną skutecznością, pozwalającą na palenie kalorii.

Trening i jego szczegóły

Zestaw ten zawiera nie tylko ćwiczenia nastawione typowo na spalanie kalorii (cardio), ale również elementy treningu pozwalające na wymodelowanie atrakcyjnych pośladków i płaskiego brzucha. Nie oznacza to absolutnie, że przez wysiłek ten polecany jest tylko kobietom, ponieważ te cechy pożądane są w równym stopniu u mężczyzn. Warto zwrócić uwagę na idealne w celu gubienia kilogramów ćwiczenia w podporze. Dieta odchudzająca to nie wszystko, potrzebny będzie jeszcze zestaw ćwiczeń, powie Ci to każdy dietetyk.

Trening można stosować na dwa różne sposoby:

1) Stosować się do tych czasów ćwiczeń, które zostały wyznaczone (każde ćwiczenie zajmuje 30 sekund albo minutę).

2) Zastosować zgromadzone pomysły w formie tabaty i ułożyć z nich na własną rękę zestaw treningowo – modelujący, który z pewnością okaże niszczący dla tkanki tłuszczowej. Podział jest wówczas następujący:

  • każde ćwiczenie trwa 20 sekund, po których następuje 10 sekund odpoczynku;
  • w jednej serii wykonywane są cztery ćwiczenia;
  • pomiędzy seriami następuje jedna minuta przerwy;
  • jeden trening zawiera 3 – 4 serie.

Oczywiście niezbędnymi elementami treningu są rozgrzewka przed jego rozpoczęciem i rozciąganie po zakończeniu!

Proszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!

Jak schudnąć? Trening na spalanie kalorii 

Przejdźmy do meritum – ćwiczeń mających na celu palenie kalorii i stanowiących dzięki temu idealne uzupełnienie procesu redukcji.

1. Pajacyki

To ćwiczenie zna chyba każdy, chociażby z zajęć wychowania fizycznego. Jest ono bardzo proste: trzeba imitować ruchy pajacyka pociąganego sznurkami! Na czym dokładnie polega ten element treningu? Podstawę stanowi rytmiczne podskakiwanie, przy poruszaniu na zmianę nogami i ramionami. Bardzo istotny detal stanowi kładzenie na podłożu całej stopy, nie tylko jej palców. Ćwiczenie to skutecznie przyspiesza odchudzanie

2. Skip A

Ten rodzaj skipu polega na podnoszeniu kolan wysoko w trakcie biegu. W miejscu trzeba rozpocząć dynamiczny bieg, przy jednoczesnym wznoszeniu kolan na wysokość mniej więcej stawu biodrowego. Równocześnie z podnoszeniem nóg wykonywać należy szybką, naprzemienną pracę rąk. To ćwiczenie jest wprost idealne w celu spalania tkanki tłuszczowej, ale trzeba pamiętać o tym, żeby wykonywać je jak najbardziej dynamicznie. Kluczowa jest również prawidłowa technika, ze szczególnym uwzględnieniem współpracy rąk i nóg.

3. Przysiad z wyskokiem

Pierwszym, co należy zrobić jest zajęcie pozycji do przysiadu:

  • nogi szeroko;
  • pośladki nisko;
  • plecy wyprostowane;
  • stopy skierowane lekko na zewnątrz;
  • ciężar ciała oparty na piętach;
  • nie należy wychylać się do przodu.

Po właściwym ustawieniu się można rozpoczynać samo ćwiczenie, polegające na dynamicznych, ale płynnych wyskokach do góry. Trzeba zwrócić uwagę na miękkie lądowanie na stopach. Jest to o tyle istotne, że w momencie dotknięcia podłogi uda przejmują część energii i od razu można przejść do następnego przysiadu. Ręce również w tym ćwiczeniu nieustannie powinny pracować, mianowicie ich rola polega na pomaganiu podczas wyskoków. Każdy dietetyk wie, że dieta odchudzająca powinna być uzupełniona ćwiczeniami.

Warto również przeczytać: Co robić, aby podczas codziennych czynności tracić zbędne kilogramy? Kliknij, aby dowiedzieć się więcej. 

4. Naprzemienny wykrok w tył

Przyjmij postawę wyprostowaną. Naprzemiennie wykonuj wykroki w tył z ugięciem kolan, opierając na palcach tylną stopę. Zwracaj uwagę, by kolano nie przekraczało linii palców. Zadbaj, aby z przodu występował kąt prosty: udo powinno w stosunku do łydki pozostawać w kącie 90 stopni. Miej też na uwadze symetryczną pracę rąk. W momencie, w którym się prostujesz, powinny się one znajdować na wysokości twarzy i być złączone, a także lekko ugięte.

Trening i ćwiczenia na odchudzanie

Trening i ćwiczenia to najlepszy sposób, aby przyspieszyć odchudzanie

5. Przysiad z przeniesieniem ciężaru

Ten element treningu jest wprost doskonały, ponieważ nie tylko pozwala na spalanie zbędnych kalorii. Jest on idealnym uzupełnieniem w celu wysmuklenia ładnych i seksownych nóg ze względu na fakt, iż pomaga w pozbyciu się tłuszczu z okolic nóg i ud. Przed rozpoczęciem ćwiczenia konieczne jest przyjęcie postawy do przysiadu (czyli identycznej jak przy opisywanym wcześniej ćwiczeniu numer 3 – przysiadzie z wyskokiem). Następnie należy:

  • wyprostować tułów (można zachowywać lekko pochyloną postawę);
  • wyprostować nogę;
  • delikatnie wyprostowanymi palcami dotknąć podłoża.

Ciężar ciała koniecznie musi pozostawać na nodze ugiętej! Właśnie w przypadku tej nogi kolano nie może też przekraczać linii palców. Ćwiczenie powinno się wykonywać przez jedną minutę, naprzemiennie zmieniając nogi. Nie wolno zapominać o pracy rąk!

6. Trening – Żabie skoki

Trening w podporze angażują do pracy duże partie mięśniowe. Z  tego względu są bardzo efektywne i skuteczne w kwestii pozbycia się tłuszczu, redukcji tkanki oraz palenia nadmiaru kalorii. W celu wykonania tej aktywności trzeba przyjąć postawę w podporze na czworakach, wyprostować ręce i nogi, a pośladki powinny być uniesione wysoko ku górze. Wtedy można rozpocząć dynamiczne przeskoki obunóż, naprzemiennie odwodząc i przyciągając nogi do siebie.

Przeczytaj również: Jak spacerować, aby chudnąć? Kliknij, aby przeczytać.

7. Wykrok z unoszeniem kolana

Mechanika ćwiczenia jest bardzo podobna do tej zastosowanej w ćwiczeniu 4 (wykrok w tył). Różnica polega na tym, że teraz po wykonaniu wykroku trzeba jeszcze podciągnąć nogę wyprostowaną pod kątem prostym. Przy tym ćwiczeniu należy patrzeć przed siebie i trzymać nieruchomo głowę.

8. Przeskoki – łyżwiarz (rolkarz)

Najpierw wykonywane są w tym ćwiczeniu przeskoki z nogi na nogę. Przednia noga powinna być lekko ugięta, tylna natomiast wyprostowana, krzyżująca się za nogą przednią. Wyprostowanymi palcami stóp staraj się akcentować dotknięcia maty. Ciężar ciała zawsze musi opierać się o nogę podporową. Jest to też kolejna część treningu, podczas której nie można zapominać o naprzemiennej pracy rąk.

9. Wspinaczka górska (podciąganie nogi w podporze)

To ćwiczenie jest już kolejnym na liście, które charakteryzuje się niezwykła skutecznością w kategorii wzmacniania kondycji organizmu i niszczenia złowrogich kalorii. Jego prawidłowe wykonanie polega na znajdowaniu się w podporze, następnie na oparciu się wyprostowanymi rękami o podłoże i rozpoczęcie naprzemiennego, dynamicznego podciągania nóg do klatki piersiowej. Bardzo istotne jest, aby noga ruszała dopiero w momencie, w którym obie będą w pełni wyprostowane.

Przeczytaj również: Jakie treningi wykonywać w domu, aby się odchudzić? Kliknij, aby przeczytać.

10. Trening dla kobiet – pompki damskie

Nie wiesz jak schudnąć? Ten element treningu – skierowany głównie do pań – nie tylko jest bardzo pomocny w walce z tłuszczem, lecz również pomaga w ujędrnieniu biustu i wysmukleniu pleców. Warto przy tym dodać, że pompki są jednym z najlepszych ćwiczeń w celu zwiększenia atrakcyjności piersi. W wersji damskiej można opierać się na kolanach, natomiast wymagająca więcej siły wersja męska oczywiście polega na wykonywaniu powtórzeń przy zachowaniu wyprostowanych nóg. Chcąc zadbać o prawidłową technikę należy pamiętać o umieszczaniu rąk szerzej niż barki.

11. Trening – Skłon z naprzemiennym przyciąganiem łokcia do kolana – rowerek

Rowerek można wykonywać zarówno na siłowni jak i w domu. Warto wykonywać to ćwiczenie ze względu na fakt, iż nie tylko stanowi ważny element palenia kalorii, ale również pomaga w ukształtowaniu atrakcyjnego i ładnego brzucha. Warunkiem tego jest jednak towarzystwo innych ćwiczeń, pomagających w walce z tkanką tłuszczową. Technika wykonywania rowerka jest następująca:

  • połóż się na plecach;
  • unieś wyprostowane nogi;
  • naprzemiennie przyciągaj łokieć do uginanego kolana, jednocześnie prostując przeciwległą nogę;
  • nie odrywaj odcinka lędźwiowego kręgosłupa od podłoża.

12. Przyciąganie łokcia do kolana stojąc

Stań na lekko rozszerzonych nogach. Ich rozstaw powinien być nieco większy niż szerokość bioder. Zegnij ręce w łokciach i unieś je na wysokość barków. Rozpocznij naprzemienne przyciąganie kolana do łokcia przenosząc ciężar ciała z nogi na nogę.

Ten zestaw ćwiczeń to istna gwarancja spalenia mnóstwa kalorii i pozbycia się tkanki tłuszczowej. Jego ogromna zaleta polega na tym, że aby go wykonać nie trzeba nawet wychodzić z domu. Jednocześnie nie tylko posiada on właściwości typowo redukcyjne, ale też zapewnia modelowanie sylwetki i poprawę atrakcyjności oraz umięśnienia poszczególnych partii ciała. Nie jest również czasochłonny! Regularne stosowanie wymienionych ćwiczeń to zatem gwarancja sukcesu odniesionego niewielkim kosztem, jeżeli naszym priorytetem jest zwiększenie ilości spalanych kalorii.

Trening to nie wszystko – Potrzebujesz profesjonalnej diety? Z chęcią Ci pomogę! – Artur Topolski Specjalista Żywienia

Opinie zadowolonych Pacjentów

1. Kasia M. (33 lata, Nowy Sącz)

jak schudnąć - skuteczna dieta odchudzająca

“Moja przygoda z dietą od Artura Topolskiego zaczęła się od narodzin mojego pierwszego dziecka. Gdy skończyłam karmić postanowiłam wziąć się za siebie. Nie mogłam znieść swojego wyglądu w lustrze. Na podstawie krótkiej ankiety Artur stworzył dla mnie jadłospis, który składał się z 28 przepisów, stosowałam go przez miesiąc, a następnie zgłosiłam się zgodnie z zaleceniem po nowy. Drugi zestaw stosowałam dwa miesiące. Rezultat był wspaniały, udało mi się schudnąć aż 15 kilogramów. Do tego zaobserwowałam, że mam silniejsze włosy i paznokcie. Mam również więcej energii i wigoru. Przepisy były proste do wykonania, a przede wszystkim bardzo smaczne.”

2. Aga W. (35 lat, Warszawa)

“Chciałam podziękować Arturowi za świetną dietę, dzięki której uzyskałam to, co od lat mogłam sobie tylko wymarzyć. Miałam stały kontakt z Arturem, na bieżąco pisałam mu o swoich efektach. Pewnego razu spytał mnie, czy może udostępnić moją metamorfozę, oczywiście się zgodziłam, aby zmotywować innych do działania. Dieta to podstawa, a Artur Wam w tym pomoże! Nie zastanawiaj się jak szybko schudnąć tylko napisz do profesjonalisty!”

Ty też nie możesz schudnąć? Zobacz na opinie moich pacjentek

Nadwaga powoduje problemy z sercem i układem krwionośnym

Według danych udostępnionych przez Główny Urząd Statystycznych najczęstszą przyczyną śmierci Polek i Polaków w latach 1989-2014 są choroby układu krążenia. Stanowią aż 46% zgonów.

Nadwaga stanowi jedną z głównych przyczyn tego typu schorzeń. Dlatego nie pozwól sobie wmówić, że walka ze zbędnymi kilogramami to wyłącznie objaw próżności. Prawda jest taka, że jest to objaw… troski o zdrowie i życie bliskich.

Zbyt duża ilość tłuszczu ma negatywny wpływ na układ kostny

Jednak nadwaga nie stanowi wyłącznie krytycznego zagrożenia dla zdrowia. Jest również przyczyną mniej groźnych, ale bardzo dokuczliwych schorzeń wywołuje m.in. problemy z układem kostnym. Oczywiście, jeżeli jesteś jeszcze młoda, to wydaje Ci się, że problemy z kręgosłupem Cię nie dotyczą, nie wiesz czym jest ból umęczonych kolan. Jednak nawet jeżeli teraz nie narzekasz na żadne problemy, to musisz wiedzieć, że każdy zbędny kilogram tłuszczu to obciążenie dla mięśni, stawów i kości, które sprawia, że krócej będziesz sprawna i pełna energii do życia.


dieta odchudzającaArtur Topolski (Specjalista Żywienia): 

Czy wiesz, że duża ilość poważnych chorób jest spowodowana otyłością? Cukrzyca, udar, zawał – to tylko niektóre z długiej listy groźnych powikłań związanych z nadwagą. Dzięki mojej diecie pozbędziesz się zbędnych kilogramów w bezpieczny sposób i będziesz mogła cieszyć się dłużej doskonałym zdrowiem. Ponadto zyskasz coś, czego być może nie miałaś już od dawna – piękną figurę, za którą oglądają się mężczyźni. Formularz do zamówienia diety znajdziesz na końcu tej strony.


Spójrzmy na statystyki z Polski:

  • codziennie umiera na zawał 200 – 250 Polaków (co stanowi 50% zgonów w naszym kraju – w tej przykrej statystyce zajmujemy 5 miejsce na całym świecie!!!);
  • co 5 minut ktoś doznaje udaru mózgu;
  • 10 mln osób cierpi na nadciśnienie tętnicze (połowa z nich o tym nie wie);
  • 80 tys. osób rocznie umiera z powodu nowotworów (niestety, wzrost liczby zachorowań na nowotwory jest u nas największy w Europie);
  • 2 mln osób choruje na cukrzycę (wie o tym tylko połowa z nich);
  • problem alergii dotyka 25% społeczeństwa;
  • 8 mln osób jest otyłych, a 66% ma nadwagę;
  • wg opublikowanego w 1997 roku Raportu światowej Organizacji Zdrowia 70% wszystkich schorzeń wiąże się z nieprawidłowym odżywianiem i wagą!

70% wyżej wymienionych chorób można uniknąć, poprawiając swoje nawyki żywieniowe.

Dieta odchudzająca, która naprawdę działa

Masz problem z nadwagą? Nie wiesz jak schudnąć, a wydaje Ci się, że robisz wszystko tak, jak należy? Masz dość dziwnych specyfików odchudzających i gotowych diet z internetu, które po prostu nie działają? Mam coś, co powinno Cię zainteresować. To autorska dieta, którą przygotuję właśnie dla Ciebie!
Nazywam się Artur Topolski i jestem profesjonalnym dietetykiem. Lata mojego doświadczenia zawodowego w tworzeniu indywidualnych diet oraz zdobyta wiedza pozwoliła mi na opracowanie doskonałego planu żywienia, dostosowanego do Twoich potrzeb i oczekiwań. To dieta odchudzająca, która pomaga spalić tłuszcz i tracić zbędne kilogramy, bez utraty tkanki mięśniowej, zdrowia i witalności.
Moja dieta odchudzająca jest również dobra dla Twojego zdrowia. Poza utratą zbędnych kilogramów pomoże Ci w walce z wieloma dolegliwościami czy chorobami, takimi jak:

  • zaparcia;
  • wzdęcia;
  • biegunka;
  • osteoporoza;
  • cukrzyca typu 2;
  • insulinooporność;
  • nadciśnienie;
  • choroba Hashimoto;
  • miażdżyca;
  • podwyższony poziom cholesterolu;
  • niedoczynność tarczycy.

Dlaczego moja dieta odchudzająca to najlepsze rozwiązanie dla Ciebie?

Wiele osób zmaga się z tym problemem – tkanka tłuszczowa, zbędne kilogramy i pogarszający się stan zdrowia. Problemem jest nieodpowiednie odżywianie! Zła dieta rujnuje wszelkie wysiłki, w tym nawet najcięższy trening. Lata wyrzeczeń, ćwiczenia, gotowe diety odchudzające z internetu… jeśli nic z tych rzeczy nie przynosi efektów, koniecznie zgłoś się do mnie. Możesz jedynie zyskać! Przygotuję dla Ciebie indywidualny plan żywienia, który pomoże Ci poprawić zdrowie oraz zgubić w racjonalny sposób zbędne kilogramy. To wszystko bez efektu jojo, wyrzeczeń i drogich specyfików.

Dlaczego moja dieta jest lepsza od innych?

  1. Wraz z dieta otrzymujesz poradnik o swojej dolegliwości, którą wybierzesz w kwestionariuszu do diety.
  2. Otrzymujesz również moją elektroniczną książkę o regeneracji jelit, a także dowiesz się z niej jak schudnąć (w sklepie kosztuje ona 24 zł). Znajdziesz w niej informacje, dzięki którym poprawisz swoją odporność, pozbędziesz się grzybicy, zaparć, bólu głowy, wzdęć, a także wszelkich innych problemów z jelitami – w moim sklepie, jest ona bestsellerem!
  3. Masz gwarancję skuteczności diety lub zwrot pieniędzy jeśli w ciągu 30 dni stosowania diety nie zaobserwujesz żadnych rezultatów.
  4. U konkurencji podobne diety kosztują nawet 3 razy więcej niż u mnie. Dodatkowo u mnie dostajesz dużo gratisów w postaci poradnika i książki.

Co zyskujesz dzięki mojej diecie?

Korzystając z moich usług otrzymujesz gotowy plan żywienia, dostosowany do Twojego organizmu i trybu życia – zbilansowaną dietę i listę posiłków, które bez problemu przygotujesz w domowym zaciszu. Moje dieta dla Ciebie to przede wszystkim:

  • dania, które przygotujesz w nie więcej niż w 20 minut;
  • tanie i łatwo dostępne składniki i produkty, które dostaniesz w każdym sklepie;
  • plan żywieniowy, który stosuje się jeden miesiąc;
  • szczegółowy opis każdego posiłku wraz ze składnikami odżywczymi;
  • możliwość wyboru diety na odchudzanie, utrzymanie wagi, przybranie na masie i wyeliminowanie problemów zdrowotnych;
  • dowiesz się jak schudnąć;
  • stały kontakt ze mną.

Moje dieta jest oparta na potwierdzonych metodach naukowych i latach doświadczeń oraz wiedzy z zakresu dietetyki. Dzięki moim konsultacjom i diecie możesz tracić od 0,5-1,5 kg tygodniowo, nie martwiąc się o swoje zdrowie.

Skorzystaj już teraz! PROMOCJA TERAZ DIETA KOSZTUJE TYLKO 50 ZŁ

Zachęcam Cię do wypełniania formularza i skorzystania z mojej oferty już teraz. W promocyjnej cenie 50 zł dostaniesz dietę na jeden miesiąc, która pozwoli Ci schudnąć do 1,5 kg tygodniowo. Po wypełnieniu poniższego formularza i opłaceniu zamówienia otrzymasz profesjonalną dietę mojego autorstwa w ciągu 2 dni roboczych, a ponadto za darmo wyślę do Ciebie poradnik wraz z moją elektroniczną książką o regeneracji jelit.