Jak schudnąć spacerując? Odchudzanie i spacer jako spalacz tłuszczu

Jak się odchudzić za pomocą spaceru?

Czy spacer może odchudzać? Regularna aktywność fizyczna, to prawdziwy spalacz tłuszczu, uznawana jest za jeden z najważniejszych warunków niezbędnych dla zachowania świetnego zdrowia. Najczęściej jednak odchudzanie przez sport kojarzone jest z intensywnym, niemal morderczym treningiem na siłowni. Jak schudnąć za pomocą spaceru?

Okazuje się jednak, że także umiarkowana aktywność fizyczna może pomóc zredukować nadmierne kilogramy. Już zwykły spacer może okazać się korzystny dla naszej sylwetki – należy jednak poznać sekrety skutecznego uprawiania tego rodzaju aktywności fizycznej. Nordic walking to świetny sposób na odchudzanie!

odchudzanieProszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!

 

Odchudzanie za pomocą aktywności fizycznej

Spacer a odchudzanie? Tak, to się łączy! Spacer to rodzaj aktywności, który odpowiedni jest dla każdego – bez względu na wiek czy stan zdrowia. To najłagodniejsza forma ruchu, która doskonale wspomaga zdrowie całego organizmu. Najważniejsze korzyści płynące z regularnego uprawiania tego typu aktywności fizycznej to:

  • wzmocnienie serca;
  • unormalizowanie ciśnienia krwi;
  • usprawnienie krążenia krwi, lepsze dotlenienie organizmu;
  • wzmocnienie kości i stawów;
  • przyspieszenie przemiany materii;
  • redukcja stresu i poprawa samopoczucia psychicznego.

Spacer to aktywność fizyczna doskonała dla osób, które z różnych względów nie mogą sobie pozwolić na bardziej intensywne uprawianie sportu. Mowa zwłaszcza o osobach z nadwagą, osobach w starszym wieku, po urazach układu ruchu, cierpiących na schorzenia układu sercowo – naczyniowego.

Przeczytaj również: Dlaczego ananas pomaga w odchudzaniu? Kliknij, aby dowiedzieć się więcej. 

Jak schudnąć? Spacer, jako prawdziwy spalacz tłuszczu

Spacer to świetny sposób na odchudzanie. Zwykłe spacerowanie bez przemyślanej strategii służy uzyskaniu wspomnianych korzyści dla zdrowia. Jeśli jednak celem spacerowania ma być redukcja masy ciała – trzeba dać z siebie nieco więcej. Podstawą odchudzania jest pobudzenie metabolizmu i stworzenie deficytu kalorycznego. Należy po prostu spożywać mniej kalorii niż spala nasz organizm. Najlepiej uzyskać to na drodze zmniejszenia kaloryczności diety i dodatkowo – spalania kalorii podczas treningu. Spacer może okazać się tu bardzo skuteczny. Odchudzanie przez spacer to też bardzo przyjemny sposób spędzania wolnego czasu, a przede wszystkim znakomity spalacz tłuszczu.

Jeśli rozpoczynasz przygodę z aktywnością fizyczną – możesz po prostu zacząć od codziennego spacerowania w umiarkowanym tempie, stopniowo wprowadzając kilka modyfikacji, które podkręcą Twój metabolizm i pomogą Ci skutecznie pozbyć się niechcianych kilogramów. Kiedy wprowadzać te zmiany? Najpóźniej wtedy, gdy czujesz, że dotychczasowa forma spaceru przestaje być dla Ciebie wyzwaniem i nie generuje zmęczenia organizmu.

Modyfikacje spaceru, które pozwolą przenieść go na wyższy stopień intensywności to m. in.:

  • okresowe zwiększanie tempa spaceru i przeplatanie go z okresami o mniejszej intensywności;
  • umiarkowane tempo spaceru z jednoczesnym zastosowaniem obciążenia na nogi (opaski obciążające na kostki);
  • stopniowe wydłużanie czasu spaceru aż do osiągnięcia docelowych 45 minut;
  • spacery po bardziej wymagającym podłożu – piasku czy terenie obfitującym we wzniesienia.

Aby trening był przyjemnością, zadbaj o szczegóły: pamiętaj o odpowiednim obuwiu i wygodnym stroju, zabieraj ze sobą butelkę z wodą, korzystaj z motywującej mocy muzyki. Korzystaj z pulsometru, który pomoże Ci zaplanować intensywność treningu – zalecane jest utrzymywanie spacerze na poziomie 60 – 70% tętna maksymalnego, co pozwoli skutecznie spalać tkankę tłuszczową. Chodzenie odchudza, możesz mi wierzyć.

Pamiętaj jednocześnie, że podstawą jest regularność spacerowania. Co jeszcze? W miarę możliwości staraj się uzupełnić spacery innymi formami aktywności – pływaniem, fitnessem, okazyjnym treningiem na siłowni. I nie zapominaj o zbilansowanej diecie, która pomoże nie tylko schudnąć, ale także zachować nienaganne zdrowie. Nordic walking – chodzenie i odchudzanie w jednym! Jak schudnąć za pomocą wysiłku fizycznego i diety? 

Nie wiesz, jak ułożyć sobie dietę, która nie tylko odchudza, ale również pomaga na liczne problemy ze zdrowiem?

Moje diety na odchudzanie są oparte na badaniach naukowych, a mianowicie zostały one opracowane przez grupę 16 naukowców. W skład tej grupy można było odnaleźć kilku światowej klasy lekarzy, naukowców np.: Frank M. Sacks, George A. Bray, Vincent J. Carey, czy C. Pallister. Badanie to zostało wykonane w 2009 roku przez Departament Żywienia Harvard School w Bostonie (USA). W badaniu tym wzięło udział 811 pacjentów z nadwagą. Każdy z nich otrzymał ułożoną pod siebie dietę, która była różna dla każdego z pacjentów, ponieważ była ona dobierana na podstawie wieku, wzrostu, wagi, aktywności fizycznej, ilość posiłków oraz dolegliwości.

Tajemnicą takich diet było odpowiednie wyskalowanie ilości węglowodanów, tłuszczów, białka, kaloryczności oraz mikro i makroelementów. Odpowiednia kombinacja tych składników spowodowała, że pacjenci po odstawieniu diety nie przybierali z powrotem na wadze, czyli nie mieli efektu jojo. Oryginalna dokumentacja z tego badania w języku angielskim znajduje się w kliknij tutaj. W mojej praktyce Specjalisty Żywienia odpowiedni dobór kaloryczności, węglowodanów, białek, tłuszczy i pozostałych składników odżywczych pozwala na osiągnięcie spadku wagi nawet o 5 kg w 2 tygodnie, chociaż najczęściej jest to około 1-2 kg w 7 dni. Tak samo po odstawieniu diety pacjenci nie skarżą się na powrót wagi, jak to jest w przypadku innych diet.

Diety Artura Topolskiego – Opinie zadowolonych Pacjentów

Dieta odchudzająca – Przykładowa metamorfoza – Justyna 

Pacjentka jest chora na dwie choroby, które znacznie utrudniają proces odchudzania, a mianowicie cierpi na hashimoto oraz zespół policystycznych jajników. Jej metamorfozę przedstawiam poniżej wraz z wiadomością mailową. Za pomocą mojej diety udało nam się uzyskać zadowalający efekt dla pacjentki, czyli 13 kilogramów mniej w 3 miesiące.

dieta odchudzająca

Poniżej mail od klientki ze zdjęć.

dieta odchudzająca

Dieta odchudzająca – Zobacz na opinie moich klientek

Poniżej pokazuję zdjęcia wiadomości z mojego Facebooka, które otrzymałem od swoich klientów.
dieta artura topolskiego - opinie

PROMOCJA – Zamów dziś dietę Artura Topolskiego, a w prezencie otrzymasz moją encyklopedię zdrowia, aż 600 stron!

Wraz z dietą otrzymasz w prezencie książkę. W sklepie kosztuje ona 50 zł, ale wraz z dietą dam Ci ją za darmo. Obecnie jest ona bestsellerem w moim sklepie! Dowiesz się z niej jak za pomocą domowych metod wspomóc swój organizm w walce z takimi przypadłościami jak:

  • hashimoto;
  • niedoczynność tarczycy;
  • nadczynność tarczycy;
  • zaparcia;
  • grzybica w tym Candida;
  • wzdęcia;
  • biegunka;
  • alergia;
  • cukrzyca;
  • ból stawów;
  • żylaki;
  • nadciśnienie;
  • trądzik;
  • depresja.

A ponadto znajdziesz również taki informacje jak:

  1. Regeneracja włosów, skóry i paznokci.
  2. Poznasz naturalne sposoby na trądzik.
  3. Dowiesz się, co jeść, aby poprawić koncentrację oraz zapamiętywanie.

Dieta odchudzająca, która naprawdę działa. Jak szybko schudnąć?

Masz problem z nadwagą? Nie wiesz jak schudnąć, a wydaje Ci się, że robisz wszystko tak, jak należy? Masz dość dziwnych  specyfików odchudzających i gotowych diet z internetu, które po prostu nie działają? Mam coś, co powinno Cię zainteresować. To autorska dieta, którą przygotuję właśnie dla Ciebie!

Wszystkie uwagi, jakie od Was uzyskałem w czasie mojej pracy z pacjentkami, zebrałem w jedną całość i stworzyłem własną dietę, która wychodzi naprzeciw Waszym oczekiwaniom. Przede wszystkim wyeliminowałem wszystkie aspekty, które Wam się nie podobały. Moja dieta bazuje na wszystkich naukowo potwierdzonych metodach prawidłowego odżywiania osób zdrowych oraz chorych. Dlatego też moje diety nie tylko odchudzają, ale również pomagają na wiele dolegliwości takich jak:

  • hashimoto;
  • zaparcia;
  • nieżyt żołądka;
  • nadciśnienie tętnicze;
  • osteoporoza;
  • miażdżyca;
  • cukrzyca typu 2;
  • insulinooporność;
  • niedoczynność tarczycy.

Ponadto jadłospis składa się z produktów ogólnodostępnych, których cena jest niska. Dlatego też nie będziecie musieli wiele wydawać na produkty do swojej diety. Dzięki informacją, które podajecie mi w formularzu na końcu tej strony tworzę dla Was indywidualną dietę uwzględniającą choroby, alergie pokarmowe oraz tryb życia. Taka dieta nie tylko stanie się skuteczna, ale również lubiana i smaczna.

Kim jestem?

Nazywam się Artur Topolski. Z wykształcenia jestem dyplomowanym Specjalistą Żywienia. Od wielu lat interesuje się zdrowiem, ochroną zdrowia, odchudzaniem, a także wsparciem leczenia chorób dietozależnych. Moje pasje zbiegają się z życiem zawodowym, co sprawia mi ogromną przyjemność z pracy. Jak szybko możesz schudnąć na mojej diecie? Przeważnie moi pacjenci chudną około 1-1,5 kg co 7 dni.

Co zyskujesz dzięki mojej diecie? Jak szybko schudnąć na mojej diecie?

Korzystając z moich usług otrzymujesz gotowy plan żywienia, dostosowany do Twojego organizmu i trybu życia – zbilansowaną dietę i listę posiłków (wraz z przepisem wykonania), które bez problemu przygotujesz w domowym zaciszu. Moja dieta dla Ciebie to przede wszystkim:

  • dania, które przygotujesz w nie więcej niż 5 – 20 minut;
  • tanie i łatwo dostępne składniki/produkty, które dostaniesz w każdym sklepie;
  • plan żywieniowy, który stosuje się przez jeden miesiąc;
  • szczegółowy opis wykonania każdego posiłku wraz ze składnikami odżywczymi;
  • możliwość wyboru diety na odchudzanie, utrzymanie wagi, przybranie na masie i wyeliminowanie problemów zdrowotnych;
  • stały kontakt ze mną.

Moja dieta jest oparta na potwierdzonych metodach naukowych i latach doświadczeń oraz wiedzy z zakresu dietetyki. Dzięki moim konsultacjom i diecie możesz tracić od 1 – 1,5 kg tygodniowo, nie martwiąc się o swoje zdrowie.

Skorzystaj już teraz!

PROMOCJA! JUŻ TERAZ TYLKO 60 ZŁ!
Zachęcam Cię do wypełniania formularza i skorzystania z mojej oferty już teraz. W nowej promocyjnej cenie 60 zł (przecena ze 100 zł) dostaniesz dietę, którą stosuje się jeden miesiąc. Pozwoli Ci ona schudnąć do 1,5 kg tygodniowo. Wraz z dietą otrzymasz w prezencie moją książkę, która ma aż 600 stron!
Po wypełnieniu poniższego formularza i opłaceniu zamówienia otrzymasz profesjonalną dietę mojego autorstwa w ciągu 2 dni roboczych.