Nie możesz schudnąć? – Przeczytaj!

Nie możesz schudnąć? – Przeczytaj!
5 (100%) 2 votes

Zdarza się, że po mimo usilnych prób, nie wychodzi nam odchudzanie. Czasem błąd tkwi w szczególe, a czasem przyczyna jest poważna i może mieć wpływ nie tylko na wagę ale i zdrowie. Warto zapoznać się z potencjalnymi przyczynami, jeśli ten problem dotyczy Ciebie.

odchudzanie

Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Potrzebujesz diety, która skutecznie Cię odchudzi? A może potrzebujesz diety, która pomoże lub całkowicie wykluczy takie dolegliwości jak: zaparcia, nadciśnienie, Hashimoto, niedoczynność tarczycy, miażdżyca, osteoporoza lub chcesz zregenerować swoje jelita? Napisz do mnie w celu konsultacji, a następnie ułożę dla Ciebie dietę bez drogich, wyszukanych produktów, a także bez skomplikowanych potraw. Koszt diety to 50 zł. Kliknij tutaj, aby zgłosić się do mnie po dietę.

Proszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!

1. Przyglądnij się treningowi

Trenujesz, trenujesz, a tłuszczyk jak był tak jest i ma się dobrze. Ćwiczenia na siłowni, to treningi anaerobowe. Przy takim treningu pobierana jest energia miedzy innymi z ATP, a nie z tkanki tłuszczowej, jak ma to miejsce w treningu aerobowym. Trening aerobowy to trening tlenowy, i właśnie podczas takiego treningu energia pobierana jest z tkanki tłuszczowej. Należy je wykonywać regularnie, czas takiego treningu to od 30 do 60minut. Najskuteczniej spala tłuszcz trening cardio. Dla najlepszych efektów powinno się go stosować od 3 do 5 razy w tygodniu przez około godzinę, przy minimum średniej intensywności. Zarówno treningi aerobowe, jak i cardio śmiało można łączyć z treningami siłowymi. Jeśli dołożymy co najmniej 3 treningi siłowe, to możemy spodziewać się całkiem fajnych efektów.

2. Zdrowy sen

Często sypiamy za mało, a to mocno obciąża organizm. Zdarza się że prowadzi do zmian metabolizmu, czego skutkiem może być objadanie i zwiększenia wagi. Brak snu, lub też duży jego deficyt prowadzą również do zwiększonego wytwarzania kortyzolu, który jest hormonem stresu, to natomiast prowokuje zwiększone wydalanie insuliny, co w prostej drodze prowadzi do zwiększenia masy ciała. Tak więc niezbędne jest uregulowanie snu, ponieważ ma to wpływ na cały organizm. Prowadzi do zmian emocjonalnych, zmęczenia, negatywnego myślenia, co może rzutować na zmniejszenie motywacji podczas odchudzania

Przeczytaj również: Znasz 12 domowych produktów, które przyspieszają odchudzanie? Kliknij, aby je poznać. 

3. Stres

Zawsze wahania wagi plus stres tworzą duet. Tak jak duet tworzy stres + kortyzol. Podniesiony kortyzol sprzyja odkładaniu się tkanki tłuszczowej, zwiększa apetyt, cholesterol, co pretenduje do zwiększenia prawdopodobieństwa zachorowania na
cukrzyce, choroby układu krwionośnego oraz naczyniowego. Obniżenie stresu to nie lada wyczyn, ale jest to możliwe. Można odreagować stres wysiłkiem fizycznym, czy też zrelaksować się poprzez masaże, medytacje. Jest to kwestia indywidualna. Trzeba pomyśleć o sobie i zrobić coś dla siebie, co przynosi nam najwięcej szczęścia i poprawia nastrój.

4. Odżywianie

Trzeba przyglądnąć się kaloryczności posiłków. Jeśli nie spisujemy tego co jemy, a mamy tendencję do podjadania, zjemy całkiem nieświadomie dużo więcej niż zakładamy w planie Niestety, hormony szczęścia często wydzielają się kiedy jemy ulubione dania obfitujące w zawartość tłuszczów i węglowodanów. To natomiast wciąga nas w błędne koło. Dlatego tak ważne jest skrupulatne spisywanie i pilnowanie dziennego jadłospisu. Dzięki temu będziemy wiedzieć ile tak naprawdę kalorii pochłonęliśmy. Wynik może okazać się szokujący.

5. Realia kontra oczekiwania

Niecierpliwość. To chyba główna bolączka. Fachowcy zalecają gubienie około 500-1000g tygodniowo. Wówczas uważa się to za zdrowe chudniecie. Niestety często chcemy więcej w krótszym czasie. Dlatego część osób sięga po inne, dodatkowe metody, które w ogólnym rozrachunku przynoszą całkiem odwrotne efekty. Organizm musi mieć czas na przyzwyczajenie się do nowych standardów żywienia, wysiłku fizycznego i nowych zasad. Nie ma się co łudzić, że efekty przyjdą po paru dniach. Na to trzeba poczekać kilka tygodni. To, jak na prawdę szybko zacznie być widoczny efekt, zależy od wielu czynników. Należy uzbroić się w cierpliwość, jeśli po dwóch tygodniach nie będą widoczne pożądane efekty, nie ma co rwać włosów z głowy. Trzeba poczekać.

Przeczytaj również: Jak wykonać sok, który przyspiesza odchudzanie? Kliknij tutaj, aby się dowiedzieć.

6. Dużo nie znaczy lepiej.

Być może jesteś przetrenowany? Oczywistym jest, że skuteczne odchudzanie musi iść w parze z wysiłkiem fizycznym w postaci treningu, ale nie można dać się wkręcić w spirale fiksacji treningowej. To wcale nie działa na zasadzie "więcej treningów- więcej kilogramów straconych". Trenując, białko mięśniowe, rozpada się, z zachowaniem zasady, że im więcej obciążenia dla mięśni, tym rozpad jest większy. Mięśnie męczą się, a my na koniec treningu
jesteśmy wypompowani z sił. Mięśnie potrzebują regeneracji po wysiłku. Stopień ich degradacji zależy od formy, im lepsza tym rozpad wolniejszy. Dlatego tak ważna jest regeneracja, ponieważ mięśnie muszą mieć czas żeby się odbudować. Zaczynając kolejny trening, doprowadzamy do spalania mięśni, a energia zamiast z tłuszczu, pobierana jest właśnie z białka mięśniowego, a mniejsza masa mięśniowa to wolniejszy metabolizm. Energia która byłaby potrzebna na utrzymanie nadmiaru tkanki mięśniowej, nie zostanie spożytkowana.

Przeczytaj również: Jak spacerować, aby chudnąć? Kliknij, aby przeczytać.

7. Brak motywacji

Zdarza się, że brak pożądanych efektów, prowadzi do stanu stagnacji. Bywa i tak, że pomimo naszych usilnych wysiłków, waga może nawet podskoczyć do góry. Żeby zminimalizować takie ryzyko należy:

  • zróżnicować treningi, zmieniać plany treningowe, wprowadzać zamiennie nowe ćwiczenia, trzymać się zasady postępu;
  • trzymać się ujemnego bilansu kalorycznego, ale w granicach rozsądku. Trzeba zoptymalizować zapotrzebowanie, co do własnych potrzeb,można stopniowo je pomniejszać. Gdy nagle bilans zrobi się zbyt niski, organizm w obronie, spowolni metabolizm;
  • zdroworozsądkowe podejście do treningów. Musimy mieć silę na normalne funkcjonowanie. Musi być zachowany balans.

8. Szwankujące zdrowie

Przyczyna może tkwić w chorobie lub lekach. Jeśli wykluczymy inne punkty, to warto przyjrzeć się zdrowiu. Często winna jest tarczyca, choroby z nią związane prowadzą do obniżenia metabolizmu, czego efektem jest większa waga. Zażywanie leków hormonalnych również może powodować odkładanie tkanki tłuszczowej. W takiej sytuacji warto skontaktować się z lekarzem i porozmawiać o problemie.

Dieta odchudzająca – Potrzebujesz profesjonalnej diety? Z chęcią Ci pomogę! – Artur Topolski Specjalista Żywienia

Opinie zadowolonych Pacjentów

1. Kasia M. (33 lata, Nowy Sącz)

jak schudnąć - skuteczna dieta odchudzająca

“Moja przygoda z dietą od Artura Topolskiego zaczęła się od narodzin mojego pierwszego dziecka. Gdy skończyłam karmić postanowiłam wziąć się za siebie. Nie mogłam znieść swojego wyglądu w lustrze. Na podstawie krótkiej ankiety Artur stworzył dla mnie jadłospis, który składał się z 28 przepisów, stosowałam go przez miesiąc, a następnie zgłosiłam się zgodnie z zaleceniem po nowy. Drugi zestaw stosowałam dwa miesiące. Rezultat był wspaniały, udało mi się schudnąć aż 15 kilogramów. Do tego zaobserwowałam, że mam silniejsze włosy i paznokcie. Mam również więcej energii i wigoru. Przepisy były proste do wykonania, a przede wszystkim bardzo smaczne.”

2. Aga W. (35 lat, Warszawa)

“Chciałam podziękować Arturowi za świetną dietę, dzięki której uzyskałam to, co od lat mogłam sobie tylko wymarzyć. Miałam stały kontakt z Arturem, na bieżąco pisałam mu o swoich efektach. Pewnego razu spytał mnie, czy może udostępnić moją metamorfozę, oczywiście się zgodziłam, aby zmotywować innych do działania. Dieta to podstawa, a Artur Wam w tym pomoże! Nie zastanawiaj się jak szybko schudnąć tylko napisz do profesjonalisty!”

Ty też nie możesz schudnąć? Zobacz na opinie moich klientek

Dieta odchudzająca, która naprawdę działa

Masz problem z nadwagą? Nie wiesz jak schudnąć, a wydaje Ci się, że robisz wszystko tak, jak należy? Masz dość dziwnych specyfików odchudzających i gotowych diet z internetu, które po prostu nie działają? Mam coś, co powinno Cię zainteresować. To autorska dieta, którą przygotuję właśnie dla Ciebie!
Nazywam się Artur Topolski i jestem profesjonalnym dietetykiem. Lata mojego doświadczenia zawodowego w tworzeniu indywidualnych diet oraz zdobyta wiedza pozwoliła mi na opracowanie doskonałego planu żywienia, dostosowanego do Twoich potrzeb i oczekiwań. To dieta odchudzająca, która pomaga spalić tłuszcz i tracić zbędne kilogramy, bez utraty tkanki mięśniowej, zdrowia i witalności.
Moja dieta odchudzająca jest również dobra dla Twojego zdrowia. Poza utratą zbędnych kilogramów pomoże Ci w walce z wieloma dolegliwościami czy chorobami, takimi jak:

  • zaparcia;
  • wzdęcia;
  • biegunka;
  • osteoporoza;
  • cukrzyca typu 2;
  • insulinooporność;
  • nadciśnienie;
  • choroba Hashimoto;
  • miażdżyca;
  • podwyższony poziom cholesterolu;
  • niedoczynność tarczycy.

Dlaczego moja dieta odchudzająca to najlepsze rozwiązanie dla Ciebie?

Wiele osób zmaga się z tym problemem – tkanka tłuszczowa, zbędne kilogramy i pogarszający się stan zdrowia. Problemem jest nieodpowiednie odżywianie! Zła dieta rujnuje wszelkie wysiłki, w tym nawet najcięższy trening. Lata wyrzeczeń, ćwiczenia, gotowe diety odchudzające z internetu… jeśli nic z tych rzeczy nie przynosi efektów, koniecznie zgłoś się do mnie. Możesz jedynie zyskać! Przygotuję dla Ciebie indywidualny plan żywienia, który pomoże Ci poprawić zdrowie oraz zgubić w racjonalny sposób zbędne kilogramy. To wszystko bez efektu jojo, wyrzeczeń i drogich specyfików.

Dlaczego moja dieta jest lepsza od innych?

  1. Wraz z dieta otrzymujesz poradnik o swojej dolegliwości, którą wybierzesz w kwestionariuszu do diety.
  2. Otrzymujesz również moją elektroniczną książkę o regeneracji jelit (w sklepie kosztuje ona 24 zł). Znajdziesz w niej informacje, dzięki którym poprawisz swoją odporność, pozbędziesz się grzybicy, zaparć, bólu głowy, wzdęć, a także wszelkich innych problemów z jelitami – w moim sklepie, jest ona bestsellerem!
  3. Masz gwarancję skuteczności diety lub zwrot pieniędzy jeśli w ciągu 30 dni stosowania diety nie zaobserwujesz żadnych rezultatów.
  4. U konkurencji podobne diety kosztują nawet 3 razy więcej niż u mnie. Dodatkowo u mnie dostajesz dużo gratisów w postaci poradnika i książki.

Co zyskujesz dzięki mojej diecie?

Korzystając z moich usług otrzymujesz gotowy plan żywienia, dostosowany do Twojego organizmu i trybu życia – zbilansowaną dietę i listę posiłków, które bez problemu przygotujesz w domowym zaciszu. Moje dieta dla Ciebie to przede wszystkim:

  • dania, które przygotujesz w nie więcej niż w 20 minut;
  • tanie i łatwo dostępne składniki i produkty, które dostaniesz w każdym sklepie;
  • plan żywieniowy na jeden miesiąc;
  • szczegółowy opis każdego posiłku wraz ze składnikami odżywczymi;
  • możliwość wyboru diety na odchudzanie, utrzymanie wagi, przybranie na masie i wyeliminowanie problemów zdrowotnych;
  • stały kontakt ze mną.

Moje dieta jest oparta na potwierdzonych metodach naukowych i latach doświadczeń oraz wiedzy z zakresu dietetyki. Dzięki moim konsultacjom i diecie możesz tracić od 0,5-1,5 kg tygodniowo, nie martwiąc się o swoje zdrowie.

Skorzystaj już teraz! PROMOCJA TERAZ DIETA KOSZTUJE TYLKO 50 ZŁ

Zachęcam Cię do wypełniania formularza i skorzystania z mojej oferty już teraz. W promocyjnej cenie 50 zł dostaniesz dietę na jeden miesiąc, która pozwoli Ci schudnąć do 1,5 kg tygodniowo. Po wypełnieniu poniższego formularza i opłaceniu zamówienia otrzymasz profesjonalną dietę mojego autorstwa w ciągu 2 dni roboczych, a ponadto za darmo wyślę do Ciebie poradnik wraz z moją elektroniczną książką o regeneracji jelit.