Kiedy nie możesz schudnąć - co robić? Skuteczne metody na odchudzanie

Nie możesz schudnąć? – Przeczytaj!

Zdarza się, że po mimo usilnych prób, nie wychodzi nam odchudzanie. Czasem błąd tkwi w szczególe, a czasem przyczyna jest poważna i może mieć wpływ nie tylko na wagę ale i zdrowie. Warto zapoznać się z potencjalnymi przyczynami, jeśli ten problem dotyczy Ciebie.

schudnąćProszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!

 

Jak schudnąć?

Schudnąć można na wiele sposobów. Poniżej wypisałem najważniejszych 8.

1. Przyglądnij się treningowi

Jak schudnąć? Trenujesz, trenujesz, a tłuszczyk jak był tak jest i ma się dobrze. Ćwiczenia na siłowni, to treningi anaerobowe. Przy takim treningu pobierana jest energia miedzy innymi z ATP, a nie z tkanki tłuszczowej, jak ma to miejsce w treningu aerobowym. Trening aerobowy to trening tlenowy, i właśnie podczas takiego treningu energia pobierana jest z tkanki tłuszczowej. Należy je wykonywać regularnie, czas takiego treningu to od 30 do 60minut. Najskuteczniej spala tłuszcz trening cardio. Dla najlepszych efektów powinno się go stosować od 3 do 5 razy w tygodniu przez około godzinę, przy minimum średniej intensywności. Zarówno treningi aerobowe, jak i cardio śmiało można łączyć z treningami siłowymi. Jeśli dołożymy co najmniej 3 treningi siłowe, to możemy spodziewać się całkiem fajnych efektów.

2. Zdrowy sen

Często sypiamy za mało, a to mocno obciąża organizm. Zdarza się że prowadzi do zmian metabolizmu, czego skutkiem może być objadanie i zwiększenia wagi. Brak snu, lub też duży jego deficyt prowadzą również do zwiększonego wytwarzania kortyzolu, który jest hormonem stresu, to natomiast prowokuje zwiększone wydalanie insuliny, co w prostej drodze prowadzi do zwiększenia masy ciała. Tak więc niezbędne jest uregulowanie snu, ponieważ ma to wpływ na cały organizm. Prowadzi do zmian emocjonalnych, zmęczenia, negatywnego myślenia, co może rzutować na zmniejszenie motywacji podczas odchudzania

Przeczytaj również: Znasz 12 domowych produktów, które przyspieszają odchudzanie? Kliknij, aby je poznać. 

3. Stres

Zawsze wahania wagi plus stres tworzą duet. Tak jak duet tworzy stres + kortyzol. Podniesiony kortyzol sprzyja odkładaniu się tkanki tłuszczowej, zwiększa apetyt, cholesterol, co pretenduje do zwiększenia prawdopodobieństwa zachorowania na
cukrzyce, choroby układu krwionośnego oraz naczyniowego. Obniżenie stresu to nie lada wyczyn, ale jest to możliwe. Można odreagować stres wysiłkiem fizycznym, czy też zrelaksować się poprzez masaże, medytacje. Jest to kwestia indywidualna. Trzeba pomyśleć o sobie i zrobić coś dla siebie, co przynosi nam najwięcej szczęścia i poprawia nastrój.

4. Odżywianie

Trzeba przyglądnąć się kaloryczności posiłków. Jeśli nie spisujemy tego co jemy, a mamy tendencję do podjadania, zjemy całkiem nieświadomie dużo więcej niż zakładamy w planie Niestety, hormony szczęścia często wydzielają się kiedy jemy ulubione dania obfitujące w zawartość tłuszczów i węglowodanów. To natomiast wciąga nas w błędne koło. Dlatego tak ważne jest skrupulatne spisywanie i pilnowanie dziennego jadłospisu. Dzięki temu będziemy wiedzieć ile tak naprawdę kalorii pochłonęliśmy. Wynik może okazać się szokujący.

5. Realia kontra oczekiwania

Niecierpliwość. To chyba główna bolączka. Fachowcy zalecają gubienie około 500-1000g tygodniowo. Wówczas uważa się to za zdrowe chudniecie. Niestety często chcemy więcej w krótszym czasie. Dlatego część osób sięga po inne, dodatkowe metody, które w ogólnym rozrachunku przynoszą całkiem odwrotne efekty. Organizm musi mieć czas na przyzwyczajenie się do nowych standardów żywienia, wysiłku fizycznego i nowych zasad. Nie ma się co łudzić, że efekty przyjdą po paru dniach. Na to trzeba poczekać kilka tygodni. To, jak na prawdę szybko zacznie być widoczny efekt, zależy od wielu czynników. Należy uzbroić się w cierpliwość, jeśli po dwóch tygodniach nie będą widoczne pożądane efekty, nie ma co rwać włosów z głowy. Trzeba poczekać.

Przeczytaj również: Jak wykonać sok, który przyspiesza odchudzanie? Kliknij tutaj, aby się dowiedzieć.

6. Dużo nie znaczy lepiej.

Być może jesteś przetrenowany? Oczywistym jest, że skuteczne odchudzanie musi iść w parze z wysiłkiem fizycznym w postaci treningu, ale nie można dać się wkręcić w spirale fiksacji treningowej. To wcale nie działa na zasadzie "więcej treningów- więcej kilogramów straconych". Trenując, białko mięśniowe, rozpada się, z zachowaniem zasady, że im więcej obciążenia dla mięśni, tym rozpad jest większy. Mięśnie męczą się, a my na koniec treningu
jesteśmy wypompowani z sił. Mięśnie potrzebują regeneracji po wysiłku. Stopień ich degradacji zależy od formy, im lepsza tym rozpad wolniejszy. Dlatego tak ważna jest regeneracja, ponieważ mięśnie muszą mieć czas żeby się odbudować. Zaczynając kolejny trening, doprowadzamy do spalania mięśni, a energia zamiast z tłuszczu, pobierana jest właśnie z białka mięśniowego, a mniejsza masa mięśniowa to wolniejszy metabolizm. Energia która byłaby potrzebna na utrzymanie nadmiaru tkanki mięśniowej, nie zostanie spożytkowana.

Przeczytaj również: Jak spacerować, aby chudnąć? Kliknij, aby przeczytać.

7. Brak motywacji

Zdarza się, że brak pożądanych efektów, prowadzi do stanu stagnacji. Bywa i tak, że pomimo naszych usilnych wysiłków, waga może nawet podskoczyć do góry. Żeby zminimalizować takie ryzyko należy:

  • zróżnicować treningi, zmieniać plany treningowe, wprowadzać zamiennie nowe ćwiczenia, trzymać się zasady postępu;
  • trzymać się ujemnego bilansu kalorycznego, ale w granicach rozsądku. Trzeba zoptymalizować zapotrzebowanie, co do własnych potrzeb,można stopniowo je pomniejszać. Gdy nagle bilans zrobi się zbyt niski, organizm w obronie, spowolni metabolizm;
  • zdroworozsądkowe podejście do treningów. Musimy mieć silę na normalne funkcjonowanie. Musi być zachowany balans.

8. Szwankujące zdrowie

Przyczyna może tkwić w chorobie lub lekach. Jeśli wykluczymy inne punkty, to warto przyjrzeć się zdrowiu. Często winna jest tarczyca, choroby z nią związane prowadzą do obniżenia metabolizmu, czego efektem jest większa waga. Zażywanie leków hormonalnych również może powodować odkładanie tkanki tłuszczowej. W takiej sytuacji warto skontaktować się z lekarzem i porozmawiać o problemie.

Nie wiesz, jak ułożyć sobie dietę, która nie tylko odchudza, ale również pomaga na liczne problemy ze zdrowiem?

Moje diety na odchudzanie są oparte na badaniach naukowych, a mianowicie zostały one opracowane przez grupę 16 naukowców. W skład tej grupy można było odnaleźć kilku światowej klasy lekarzy, naukowców np.: Frank M. Sacks, George A. Bray, Vincent J. Carey, czy C. Pallister. Badanie to zostało wykonane w 2009 roku przez Departament Żywienia Harvard School w Bostonie (USA). W badaniu tym wzięło udział 811 pacjentów z nadwagą. Każdy z nich otrzymał ułożoną pod siebie dietę, która była różna dla każdego z pacjentów, ponieważ była ona dobierana na podstawie wieku, wzrostu, wagi, aktywności fizycznej, ilość posiłków oraz dolegliwości.

Tajemnicą takich diet było odpowiednie wyskalowanie ilości węglowodanów, tłuszczów, białka, kaloryczności oraz mikro i makroelementów. Odpowiednia kombinacja tych składników spowodowała, że pacjenci po odstawieniu diety nie przybierali z powrotem na wadze, czyli nie mieli efektu jojo. Oryginalna dokumentacja z tego badania w języku angielskim znajduje się w kliknij tutaj. W mojej praktyce Specjalisty Żywienia odpowiedni dobór kaloryczności, węglowodanów, białek, tłuszczy i pozostałych składników odżywczych pozwala na osiągnięcie spadku wagi nawet o 5 kg w 2 tygodnie, chociaż najczęściej jest to około 1-2 kg w 7 dni. Tak samo po odstawieniu diety pacjenci nie skarżą się na powrót wagi, jak to jest w przypadku innych diet.

Diety Artura Topolskiego – Opinie zadowolonych Pacjentów

Dieta odchudzająca – Przykładowa metamorfoza – Justyna 

Pacjentka jest chora na dwie choroby, które znacznie utrudniają proces odchudzania, a mianowicie cierpi na hashimoto oraz zespół policystycznych jajników. Jej metamorfozę przedstawiam poniżej wraz z wiadomością mailową. Za pomocą mojej diety udało nam się uzyskać zadowalający efekt dla pacjentki, czyli 13 kilogramów mniej w 3 miesiące.

dieta odchudzająca

Poniżej mail od klientki ze zdjęć.

dieta odchudzająca

Dieta odchudzająca – Zobacz na opinie moich klientek

Poniżej pokazuję zdjęcia wiadomości z mojego Facebooka, które otrzymałem od swoich klientów.
dieta artura topolskiego - opinie

PROMOCJA – Zamów dziś dietę Artura Topolskiego, a w prezencie otrzymasz moją encyklopedię zdrowia, aż 600 stron!

Wraz z dietą otrzymasz w prezencie książkę. W sklepie kosztuje ona 50 zł, ale wraz z dietą dam Ci ją za darmo. Obecnie jest ona bestsellerem w moim sklepie! Dowiesz się z niej jak za pomocą domowych metod wspomóc swój organizm w walce z takimi przypadłościami jak:

  • hashimoto;
  • niedoczynność tarczycy;
  • nadczynność tarczycy;
  • zaparcia;
  • grzybica w tym Candida;
  • wzdęcia;
  • biegunka;
  • alergia;
  • cukrzyca;
  • ból stawów;
  • żylaki;
  • nadciśnienie;
  • trądzik;
  • depresja.

A ponadto znajdziesz również taki informacje jak:

  1. Regeneracja włosów, skóry i paznokci.
  2. Poznasz naturalne sposoby na trądzik.
  3. Dowiesz się, co jeść, aby poprawić koncentrację oraz zapamiętywanie.

Dieta odchudzająca, która naprawdę działa. Jak szybko schudnąć?

Masz problem z nadwagą? Nie wiesz jak schudnąć, a wydaje Ci się, że robisz wszystko tak, jak należy? Masz dość dziwnych  specyfików odchudzających i gotowych diet z internetu, które po prostu nie działają? Mam coś, co powinno Cię zainteresować. To autorska dieta, którą przygotuję właśnie dla Ciebie!

Wszystkie uwagi, jakie od Was uzyskałem w czasie mojej pracy z pacjentkami, zebrałem w jedną całość i stworzyłem własną dietę, która wychodzi naprzeciw Waszym oczekiwaniom. Przede wszystkim wyeliminowałem wszystkie aspekty, które Wam się nie podobały. Moja dieta bazuje na wszystkich naukowo potwierdzonych metodach prawidłowego odżywiania osób zdrowych oraz chorych. Dlatego też moje diety nie tylko odchudzają, ale również pomagają na wiele dolegliwości takich jak:

  • hashimoto;
  • zaparcia;
  • nieżyt żołądka;
  • nadciśnienie tętnicze;
  • osteoporoza;
  • miażdżyca;
  • cukrzyca typu 2;
  • insulinooporność;
  • niedoczynność tarczycy.

Ponadto jadłospis składa się z produktów ogólnodostępnych, których cena jest niska. Dlatego też nie będziecie musieli wiele wydawać na produkty do swojej diety. Dzięki informacją, które podajecie mi w formularzu na końcu tej strony tworzę dla Was indywidualną dietę uwzględniającą choroby, alergie pokarmowe oraz tryb życia. Taka dieta nie tylko stanie się skuteczna, ale również lubiana i smaczna.

Kim jestem?

Nazywam się Artur Topolski. Z wykształcenia jestem dyplomowanym Specjalistą Żywienia. Od wielu lat interesuje się zdrowiem, ochroną zdrowia, odchudzaniem, a także wsparciem leczenia chorób dietozależnych. Moje pasje zbiegają się z życiem zawodowym, co sprawia mi ogromną przyjemność z pracy. Jak szybko możesz schudnąć na mojej diecie? Przeważnie moi pacjenci chudną około 1-1,5 kg co 7 dni.

Co zyskujesz dzięki mojej diecie? Jak szybko schudnąć na mojej diecie?

Korzystając z moich usług otrzymujesz gotowy plan żywienia, dostosowany do Twojego organizmu i trybu życia – zbilansowaną dietę i listę posiłków (wraz z przepisem wykonania), które bez problemu przygotujesz w domowym zaciszu. Moja dieta dla Ciebie to przede wszystkim:

  • dania, które przygotujesz w nie więcej niż 5 – 20 minut;
  • tanie i łatwo dostępne składniki/produkty, które dostaniesz w każdym sklepie;
  • plan żywieniowy, który stosuje się przez jeden miesiąc;
  • szczegółowy opis wykonania każdego posiłku wraz ze składnikami odżywczymi;
  • możliwość wyboru diety na odchudzanie, utrzymanie wagi, przybranie na masie i wyeliminowanie problemów zdrowotnych;
  • stały kontakt ze mną.

Moja dieta jest oparta na potwierdzonych metodach naukowych i latach doświadczeń oraz wiedzy z zakresu dietetyki. Dzięki moim konsultacjom i diecie możesz tracić od 1 – 1,5 kg tygodniowo, nie martwiąc się o swoje zdrowie.

Skorzystaj już teraz!

PROMOCJA! JUŻ TERAZ TYLKO 60 ZŁ!
Zachęcam Cię do wypełniania formularza i skorzystania z mojej oferty już teraz. W nowej promocyjnej cenie 60 zł (przecena ze 100 zł) dostaniesz dietę, którą stosuje się jeden miesiąc. Pozwoli Ci ona schudnąć do 1,5 kg tygodniowo. Wraz z dietą otrzymasz w prezencie moją książkę, która ma aż 600 stron!
Po wypełnieniu poniższego formularza i opłaceniu zamówienia otrzymasz profesjonalną dietę mojego autorstwa w ciągu 2 dni roboczych.