Waga nie spada - dlaczego tak się dzieje pomimo stosowania diety?

Dlaczego pomimo spożywania mniejszej ilości kcal Twoja waga nie spada?

Coraz częściej dostaję od Was pytania o tematyce odchudzania. Często narzekacie, iż pomimo ograniczenia ilości spożywanych kcal, waga nie spada.

To prawda, często tak się zdarza. Dlatego też w proces odchudzania nie wchodzi tylko mniejsza ilość spożywanych posiłków, czy ograniczenie kcal. Poniżej przedstawię Wam 10 najważniejszych elementów, które pozwolą Wam skutecznie się odchudzić. Warto również powiedzieć, że niektóre choroby utrudniają odchudzanie, a należą do nich: insulinooporność, niedoczynność tarczycy, zespół policystycznych jajników, zespół Stein-Leventhala, zespół Cushinga, czy cukrzyca typu 2. Jeśli masz którąś z tych chorób, to niestety poniższe metody nie będą skuteczne. Poznaj 10 powodów, przez których Twoja waga nie spada.

waga nie spada

Zapraszam do mojego internetowego sklepu, w którym znajdziesz tylko wysokiej jakości preparaty o potwierdzonej naukowo skuteczności. Kliknij tutaj, aby przejść do mojego sklepu.

Proszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!

1. Nie zapomnij pić około 2 litrów wody dziennie.

Dlaczego woda jest aż tak ważna przy odchudzaniu? Nasz organizm potrzebuje wody, aby rozłożyć tłuszcz. Najlepiej pić zwykłą wodę niegazowaną. Unikajmy napojów słodzonych, które są kaloryczne. Warto dodać do wody trochę soku z cytryny.

Metoda na Twoje natychmiastowe odchudzanie bez wyrzeczeń. Jak to zrobić? Kliknij tutaj, aby się dowiedzieć. 

2. Waga nie jest jedynym wyznacznikiem odchudzania.

Często na początku odchudzania zdarza się, iż nasza waga będzie taka sama, lecz ilość tkanki tuszowej znacznie się zmniejszy. Dlatego też ważnym elementem jest regularne sprawdzenie wymiarów swojego ciała.

3. Nie kontrolujesz odpowiednio diety.

Według badań wiele osób nie przestrzega wszystkich zaleceń zawartych w diecie. Częste podjadanie oraz nadużywanie słodyczy negatywnie wpływa na skuteczność diety.

Przeczytaj również: Kwas ALA – Jedz go 2 razy dziennie, a pozbędziesz się cukrzycy, zatkanych tętnic i słabej pamięci. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

4. Problem z pełnowartościowymi produktami.

Niektóre osoby stosują zupki w proszku, ponieważ są niskokaloryczne. Jest to bardzo złe postępowanie, ponieważ tego typu produkty są wyrobem mocno przetworzonym, pełno w nich chemii. Nie znajdziemy w nich witaminy ani minerałów. Jedzenie tego typu produktów może doprowadzić do poważnych problemów ze zdrowiem, głównie związanych z niedoborem witamin i minerałów.

5. Nie stosuj ekstremalnych diet.

Pamiętaj, aby nie stosować ekstremalnych diet, które pozwolą Ci utracić dużą ilość kilogramów w bardzo krótkim czasie, ale są one bardzo szkodliwe dla organizmu oraz powodują szybki powrót kilogramów. Takie diety głównie oparte są na znacznej utracie wody znajdującej się w organizmie, a nie tkanki tłuszczowej. Co prawda schudniesz po takiej diecie, ale szybko z powrotem przybierzesz na wadze, dodatkowo znaczna utrata wody jest niezdrowa dla naszego organizmu.

Prawidłowa dieta, która nie przynosi negatywnych skutków dla zdrowia, powinna opierać się na zasadzie, iż tygodniowo powinniśmy chudnąć maksymalnie 1 kg. Taką dietę mogę ułożyć specjalnie dla Ciebie.  Aby zamówić moją dietę odchudzającą kliknij tutaj.

6. Brak wysiłku fizycznego.

Wiele badań naukowych wykazało, iż w celu spalenia tkanki tłuszczowej wcale nie trzeba mieć intensywnego wysiłku fizycznego. Wystarczy każdego dnia wychodzić na dłuższe spacery. Za optymalny wysiłek fizyczny w procesie odchudzania uznaje się 10 000 kroków dziennie.

Warto przeczytać: 86% skuteczności – wzmacnia odporność, likwiduje grzybicę, leczy biegunkę i alergię. Jak to wykonać? Kliknij, aby dowiedzieć się więcej.

7. Przetworzone jedzenie.

Często poza zdrowymi produktami wchodzącymi w dietę sięgamy również po przetworzone jedzenie oraz fast-foody, które charakteryzują się dużo ilością kcal.

8. Nadużywasz cukru.

Wypłukuje z naszego organizmu cenne witaminy oraz minerały, które są niezbędne do procesu trawienia cukru, a także detoksykacji. Ponadto cukier doprowadza do uzależnienia, które zmusza nas do spożywania różnego rodzaju słodkości. W wyniku tego spożywamy coraz więcej cukru w czystej postaci lub tej ukrytej w słodyczach. Z biegiem lat takie postępowanie może spowodować negatywne zmiany zdrowotne. W starszym wieku pojawia się otyłość oraz cukrzyca typu drugiego.

9. Sypiasz zbyt krótko.

Badania naukowe donoszą, iż krótki sen jest przyczyną powstawania nie tylko problemów fizycznych, ale również psychicznych. Nieodpowiednia ilość snu wpływa również na naszą wagę i proces odchudzania. Powinno się spać minimum 7 godzin dziennie.

Warto również przeczytać: Oczyść krew, a pozbędziesz się zmęczenie i chorób. Jak to wykonać? Kliknij, aby się dowiedzieć.

10. Jedz regularnie około 4-5 porcji dziennie.

Na ten temat powstało wiele badań naukowych. Udowodniono między innymi, iż zjedzenie takiej samej ilości produktów rozdzielonych na dwa dania dziennie powoduje przybieranie na wadze, natomiast zjedzenie takiej samej ilości pożywienia, ale rozdzielonych na 4-5 dań dziennie pozwala na utratę wagi.

Ludzki organizm posiada elastyczną regulację w zależności od tego, jaki tryb życia prowadzimy. Gdy nauczymy nasz organizm do rzadkiego jedzenia, to automatycznie zacznie on robić zapasy np. w postaci tłuszczu. Gorzej działa również trzustka, która nie produkuje równomiernie enzymów niezbędnych do prawidłowego trawienia pokarmu. Ponadto jedzenie 4-5 posiłków dziennie pozwala na zabezpieczenie organizmu przed nagłym spadkiem cukru we krwi, a tym samym nie będziemy czuć głodu.

Mogę ułożyć dla Ciebie indywidualną dietę, dzięki której nie tylko zaczniesz chudnąć, ale również będziesz zdrowo się odżywiać. Poza dietą stworzoną pod Twoje preferencje otrzymasz również kontakt z moim zespołem, który składa się z dietetyka oraz trenera personalnego. W diecie uwzględniamy produkty, których nie lubisz, czas przygotowania posiłku, a także jeśli masz alergię to stworzymy dietę bez alergenów. Osoby, które nie mają zbyt dużo czasu, mogą liczyć na szybkie dania (czas wykonania 15-30 minut). Każda dieta tworzona jest indywidualnie na podstawie ankiety, którą otrzymasz, a ponadto jest korygowana w zależności od tego, w jakim tempie będziesz chudła w czasie stosowania mojej diety. Indywidualną dietę możesz zamówić przez moją nową stronę – kliknij tutaj, aby do niej przejść.

Proszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!


Dzięki mojej elektronicznej książce zyskasz:

1. Wygrasz z otyłością, biegunką, wzdęciami, grzybicą, słabą odpornością, zgagą, zaparciami oraz niestrawnością.
2. Poznasz najczęstsze schorzenia układu pokarmowego oraz sposoby jak sobie z nimi poradzić.
3. Zrozumiesz jak powinny wyglądać Twoje nawyki żywieniowe, abyś mogła cieszyć się zdrowiem i piękną sylwetką.
4. Poznasz 6 powodów, przez które Twoje jelita funkcjonują nieprawidłowo
5. Listę 10 produktów najlepszych dla zdrowia Twoich jelit.
6. Listę 9 produktów, które należy unikać dla dobra układu pokarmowego
7. 17 pysznych przepisów, które pomogą Ci zadbać o układ pokarmowy.

8. Kupując ode mnie książkę nie podejmujesz żadnego ryzyka. Daję Ci 30-dniową gwarancję na zwrot pieniędzy w przypadku gdybyś stwierdził, że nie jesteś zadowolony z mojego e-booka. Chcesz otrzymać zwrot pieniędzy? Po prostu napisz do mnie maila, a ja zwrócę Ci wszelkie poniesione przez Ciebie koszty.

Kliknij tutaj, aby nabyć moją elektroniczną książkę.


Może Ci się jeszcze spodobać...