Dlaczego pomimo spożywania mniejszej ilości kcal Twoja waga nie spada?

Dlaczego pomimo spożywania mniejszej ilości kcal Twoja waga nie spada?
5 (100%) 4 votes

Coraz częściej dostaję od Was pytania o tematyce odchudzania. Często narzekacie, iż pomimo ograniczenia ilości spożywanych kcal, waga nie spada.

To prawda, często tak się zdarza. Dlatego też w proces odchudzania nie wchodzi tylko mniejsza ilość spożywanych posiłków, czy ograniczenie kcal. Poniżej przedstawię Wam 10 najważniejszych elementów, które pozwolą Wam skutecznie się odchudzić. Warto również powiedzieć, że niektóre choroby utrudniają odchudzanie, a należą do nich: insulinooporność, niedoczynność tarczycy, zespół policystycznych jajników, zespół Stein-Leventhala, zespół Cushinga, czy cukrzyca typu 2. Jeśli masz którąś z tych chorób, to niestety poniższe metody nie będą skuteczne. Poznaj 10 powodów, przez których Twoja waga nie spada.

waga nie spada

Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Potrzebujesz diety, która skutecznie Cię odchudzi? A może potrzebujesz diety, która pomoże lub całkowicie wykluczy takie dolegliwości jak: zaparcia, nadciśnienie, Hashimoto, niedoczynność tarczycy, miażdżyca, osteoporoza lub chcesz zregenerować swoje jelita? Napisz do mnie w celu konsultacji, a następnie ułożę dla Ciebie dietę bez drogich, wyszukanych produktów, a także bez skomplikowanych potraw. Koszt diety to 50 zł. Kliknij tutaj, aby zgłosić się do mnie po dietę.

Proszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!

1. Nie zapomnij pić około 2 litrów wody dziennie.

Dlaczego woda jest aż tak ważna przy odchudzaniu? Nasz organizm potrzebuje wody, aby rozłożyć tłuszcz. Najlepiej pić zwykłą wodę niegazowaną. Unikajmy napojów słodzonych, które są kaloryczne. Warto dodać do wody trochę soku z cytryny.

2. Waga nie jest jedynym wyznacznikiem odchudzania.

Często na początku odchudzania zdarza się, iż nasza waga będzie taka sama, lecz ilość tkanki tuszowej znacznie się zmniejszy. Dlatego też ważnym elementem jest regularne sprawdzenie wymiarów swojego ciała.

3. Nie kontrolujesz odpowiednio diety.

Według badań wiele osób nie przestrzega wszystkich zaleceń zawartych w diecie. Częste podjadanie oraz nadużywanie słodyczy negatywnie wpływa na skuteczność diety.

Przeczytaj również: Kwas ALA – Jedz go 2 razy dziennie, a pozbędziesz się cukrzycy, zatkanych tętnic i słabej pamięci. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

4. Problem z pełnowartościowymi produktami.

Niektóre osoby stosują zupki w proszku, ponieważ są niskokaloryczne. Jest to bardzo złe postępowanie, ponieważ tego typu produkty są wyrobem mocno przetworzonym, pełno w nich chemii. Nie znajdziemy w nich witaminy ani minerałów. Jedzenie tego typu produktów może doprowadzić do poważnych problemów ze zdrowiem, głównie związanych z niedoborem witamin i minerałów.

Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Nie wiesz, który preparat jest odpowiedni dla Ciebie? Kliknij tutaj, aby wyszukać po swojej dolegliwości.

5. Nie stosuj ekstremalnych diet.

Pamiętaj, aby nie stosować ekstremalnych diet, które pozwolą Ci utracić dużą ilość kilogramów w bardzo krótkim czasie, ale są one bardzo szkodliwe dla organizmu oraz powodują szybki powrót kilogramów. Takie diety głównie oparte są na znacznej utracie wody znajdującej się w organizmie, a nie tkanki tłuszczowej. Co prawda schudniesz po takiej diecie, ale szybko z powrotem przybierzesz na wadze, dodatkowo znaczna utrata wody jest niezdrowa dla naszego organizmu.

Prawidłowa dieta, która nie przynosi negatywnych skutków dla zdrowia, powinna opierać się na zasadzie, iż tygodniowo powinniśmy chudnąć maksymalnie 1 kg. Taką dietę mogę ułożyć specjalnie dla Ciebie.  Aby zamówić moją dietę odchudzającą kliknij tutaj.

6. Brak wysiłku fizycznego.

Wiele badań naukowych wykazało, iż w celu spalenia tkanki tłuszczowej wcale nie trzeba mieć intensywnego wysiłku fizycznego. Wystarczy każdego dnia wychodzić na dłuższe spacery. Za optymalny wysiłek fizyczny w procesie odchudzania uznaje się 10 000 kroków dziennie.

Warto przeczytać: 86% skuteczności – wzmacnia odporność, likwiduje grzybicę, leczy biegunkę i alergię. Jak to wykonać? Kliknij, aby dowiedzieć się więcej.

7. Przetworzone jedzenie.

Często poza zdrowymi produktami wchodzącymi w dietę sięgamy również po przetworzone jedzenie oraz fast-foody, które charakteryzują się dużo ilością kcal.

8. Nadużywasz cukru.

Wypłukuje z naszego organizmu cenne witaminy oraz minerały, które są niezbędne do procesu trawienia cukru, a także detoksykacji. Ponadto cukier doprowadza do uzależnienia, które zmusza nas do spożywania różnego rodzaju słodkości. W wyniku tego spożywamy coraz więcej cukru w czystej postaci lub tej ukrytej w słodyczach. Z biegiem lat takie postępowanie może spowodować negatywne zmiany zdrowotne. W starszym wieku pojawia się otyłość oraz cukrzyca typu drugiego.

9. Sypiasz zbyt krótko.

Badania naukowe donoszą, iż krótki sen jest przyczyną powstawania nie tylko problemów fizycznych, ale również psychicznych. Nieodpowiednia ilość snu wpływa również na naszą wagę i proces odchudzania. Powinno się spać minimum 7 godzin dziennie.

Warto również przeczytać: Oczyść krew, a pozbędziesz się zmęczenie i chorób. Jak to wykonać? Kliknij, aby się dowiedzieć.

10. Jedz regularnie około 4-5 porcji dziennie.

Na ten temat powstało wiele badań naukowych. Udowodniono między innymi, iż zjedzenie takiej samej ilości produktów rozdzielonych na dwa dania dziennie powoduje przybieranie na wadze, natomiast zjedzenie takiej samej ilości pożywienia, ale rozdzielonych na 4-5 dań dziennie pozwala na utratę wagi.

Ludzki organizm posiada elastyczną regulację w zależności od tego, jaki tryb życia prowadzimy. Gdy nauczymy nasz organizm do rzadkiego jedzenia, to automatycznie zacznie on robić zapasy np. w postaci tłuszczu. Gorzej działa również trzustka, która nie produkuje równomiernie enzymów niezbędnych do prawidłowego trawienia pokarmu. Ponadto jedzenie 4-5 posiłków dziennie pozwala na zabezpieczenie organizmu przed nagłym spadkiem cukru we krwi, a tym samym nie będziemy czuć głodu.

Mogę ułożyć dla Ciebie indywidualną dietę, dzięki której nie tylko zaczniesz chudnąć, ale również będziesz zdrowo się odżywiać. Poza dietą stworzoną pod Twoje preferencje otrzymasz również kontakt z moim zespołem, który składa się z dietetyka oraz trenera personalnego. W diecie uwzględniamy produkty, których nie lubisz, czas przygotowania posiłku, a także jeśli masz alergię to stworzymy dietę bez alergenów. Osoby, które nie mają zbyt dużo czasu, mogą liczyć na szybkie dania (czas wykonania 15-30 minut). Każda dieta tworzona jest indywidualnie na podstawie ankiety, którą otrzymasz, a ponadto jest korygowana w zależności od tego, w jakim tempie będziesz chudła w czasie stosowania mojej diety. Indywidualną dietę możesz zamówić przez moją nową stronę – kliknij tutaj, aby do niej przejść.


Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Co zyskasz dzięki diecie mojego autorstwa? Nie tylko się odchudzisz, ale również pozbędziesz się w pełni lub zminimalizujesz objawy: zaparć, nadciśnienia, Hashimoto, niedoczynności tarczycy, miażdżycy, osteoporozy oraz zregenerujesz swoje jelita pozbywając się biegunek, czy wzdęć! Ponadto każda moja dieta ma odpowiednie dla Ciebie ilości witamin i minerałów, co nie tylko poprawia odporność i dodaje energii, ale również wpływa na pozytywne funkcjonowanie Twojego organizmu. Formularz do zamówienia diety znajdziesz na końcu tej strony.

Efekty i opinie moich pacjentek

1. Kasia M. (33 lata, Nowy Sącz)

“Moja przygoda z dietą od Artura Topolskiego zaczęła się od narodzin mojego pierwszego dziecka. Gdy skończyłam karmić postanowiłam wziąć się za siebie. Nie mogłam znieść swojego wyglądu w lustrze. Na podstawie krótkiej ankiety Artur stworzył dla mnie jadłospis, który składał się z 28 przepisów, stosowałam go przez miesiąc, a następnie zgłosiłam się zgodnie z zaleceniem po nowy. Drugi zestaw stosowałam dwa miesiące. Rezultat był wspaniały, udało mi się schudnąć aż 15 kilogramów. Do tego zaobserwowałam, że mam silniejsze włosy i paznokcie. Mam również więcej energii i wigoru. Przepisy były proste do wykonania, a przede wszystkim bardzo smaczne.”

2. Aga W. (35 lat, Warszawa)

“Chciałam podziękować Arturowi za świetną dietę, dzięki której uzyskałam to, co od lat mogłam sobie tylko wymarzyć. Miałam stały kontakt z Arturem, na bieżąco pisałam mu o swoich efektach. Pewnego razu spytał mnie, czy może udostępnić moją metamorfozę, oczywiście się zgodziłam, aby zmotywować innych do działania. Dieta to podstawa, a Artur Wam w tym pomoże!”

Jak tworzę dla Was diety?

Wszystkie uwagi, jakie od Was uzyskałem w czasie mojej pracy z pacjentkami, zebrałem w jedną całość i stworzyłem własną dietę, która wychodzi naprzeciw Waszym oczekiwaniom. Przede wszystkim wyeliminowałem wszystkie aspekty, które Wam się nie podobały. Moja dieta bazuje na wszystkich naukowo potwierdzonych metodach prawidłowego odżywiania osób zdrowych oraz chorych. Dlatego też moje diety nie tylko odchudzają, ale również pomagają na wiele dolegliwości takich jak: zaparcia, nieżyt żołądka, nadciśnienie tętnicze, osteoporoza, miażdżyca, niedoczynność tarczycy lub Hashimoto.

Ponadto jadłospis składa się z produktów ogólnodostępnych, których cena jest niska. Dlatego też nie będziecie musieli wiele wydawać na produkty do swojej diety. Dzięki informacją, które podajecie mi w formularzu na końcu tej strony tworzę dla Was indywidualną dietę uwzględniającą choroby, alergie pokarmowe oraz tryb życia. Taka dieta nie tylko stanie się skuteczna, ale również lubiana i smaczna.

Jakie dolegliwości możesz ograniczyć stosując plan żywienia mojego autorstwa?

  • Zaparcia;
  • Biegunka, wzdęcia – regeneracja jelit;
  • Nieżyt żołądka;
  • Nadciśnienie tętnicze;
  • Osteoporoza;
  • Miażdżyca;
  • Otyłość;
  • Niedoczynność lub Hashimoto.

Dlaczego nie warto tworzyć diety na własną rękę?

Diety, które tworzycie na własną rękę najczęściej nie uwzględniają wielu ważnych elementów prawidło zbilansowanej diety. W wyniku stosowania własnej diety mogą pojawić się problemy z metabolizmem, efekt jojo, niedobór witamin, minerałów oraz problemy ze zdrowiem.

Najważniejsze informacje o mojej diecie.

1. Osoby, które mają mało czasu na przygotowanie dietetycznych dań, mogą wybrać opcję szybkich posiłków, których wykonanie zajmuje około 20 minut.

2. Każdy posiłek zawiera szczegółową instrukcję przyrządzenia.

3. Możesz wybrać dietę na odchudzanie, utrzymanie wagi, przybranie na masie, a ponadto możesz wyeliminować dolegliwości związane z zaparciami, nieżytem żołądka, biegunką, wzdęciami, miażdżycą, Hashimoto, niedoczynnością tarczycy, nadciśnieniem tętniczym lub osteoporozą.

4. Po wypełnieniu ankiety jesteś w stałym kontakcie ze mną, czuwam nad Twoimi postępami.

5. Jeśli masz alergię, to ułożę dla Ciebie dietę tak, aby wykluczyć alergeny z pożywienia.

6. Dieta jest dostosowana do suplementów, które przyjmujesz.

7. Każda dieta jest indywidualnie zbilansowana w wartości odżywcze, witaminy i minerały, tak aby zawierała ona wszystkie składniki potrzebne Twojemu organizmowi.

8. Wszystkie rodzaje diet oparte są na potwierdzonych naukowo metodach.

9. Dzięki diecie powinieneś tracić około 0,5 – 1,5 kg tygodniowo (kwestia indywidualna). 

Promocja: Dieta na miesiąc to tylko 50 zł + otrzymasz darmowy poradnik o dolegliwości, którą zaznaczysz w formularzu!

Po wypełnieniu poniższego formularza i opłaceniu zamówienia do 2 dni roboczych otrzymasz dietę wykonaną przez Artura Topolskiego (Specjalista Żywienia) oraz darmowy poradnik.