Co jeść na śniadanie, aby mieć dużo energii, mniej stresu i odchudzić się?

Jedz to rano, aby się odchudzić, dodać energii i obniżyć poziom stresu

Odpowiednie śniadanie to świetny sposób na odchudzanie, dodanie sobie energii, zmniejszenie stresu, czy nawet wsparcie pracy serca!

Co jeść na śniadanie? Tego dowiesz się w dalszej części artykułu. Aby zapewnić sobie doskonałe samopoczucie w ciągu całego dnia, konieczne jest spożycie śniadania. Posiłek ten dostarcza energii bardzo potrzebnej po odpoczynku nocnym, a także przyspiesza spowolniony metabolizm.

śniadanie

Jeśli rano nie masz czasu na przyrządzanie posiłku – przygotuj go wieczorem dnia poprzedniego. Gdy rano nie odczuwasz głodu – przygotuj lekkie smoothie. Nie wystarczy wypić filiżanki kawy przed wybiegnięciem rano z domu do pracy czy na uczelnię. Nasz organizm potrzebuje związków odżywczych, witamin i minerałów oraz antyoksydantów. Nie wystarczy także sięgnąć po drożdżówkę czy kanapkę z żółtym serem. Jakie są najzdrowsze propozycje śniadań? Sprawdź, co powinno znaleźć się na Twoim talerzu o poranku.

Śniadanie, które doda energii i odchudzi

Osoby prowadzące aktywny tryb życia potrzebują węglowodanów. Ma to szczególne znaczenie dla tych osób, które odbywają trening do południa. Wtedy najlepszą opcją na śniadanie są węglowodany – idealnym rozwiązaniem jest kanapka pełnoziarnista z suszoną szynką czy wędzonym łososiem. Do picia idealny będzie świeżo wyciskany sok grapefruitowy, a uzupełnieniem posiłku powinny być łatwo przyswajalne węglowodany, które dostarczyć można w postaci suszonych owoców.

Śniadanie zmniejszające stres

Osoby narażone na stres potrzebują antyoksydantów, które skutecznie neutralizują wolne rodniki i chronią układ nerwowy. Warto także zadbać o odpowiednio wysoką podaż witamin z grupy B oraz magnezu. Oto idealne śniadanie dla osób walczących ze stresem: pełnoziarniste płatki owsiane na mleku roślinnym, z dodatkiem garści migdałów i orzechów, a do picia – szklanka zielonej herbaty. Idealnym posiłkiem na poprawę nastroju może być także śniadanie wzbogacone o źródła tryptofanu – jajka, tuńczyka, banany czy mięso z indyka.

Śniadanie, które obniża ciśnienie krwi i cholesterol

Jeśli cierpisz na choroby układu sercowo – naczyniowego lub jesteś w grupie ryzyka – dostarczaj ze śniadaniem błonnika, który normalizuje poziom cholesterolu i trójglicerydów we krwi, a także nienasyconych kwasów tłuszczowych omega 3. Jak to zrobić? Zjedz kanapkę pełnoziarnistą z tuńczykiem, dorzuć garść orzechów i kiwi. Inna opcja? Kanapka posmarowana rozgniecionym awokado, z plastrami pomidora, a do tego kubek zielonej herbaty.

Śniadanie, które działa na odchudzanie

Osoby będące na diecie odchudzającej nie powinny unikać spożywania śniadań. Jeśli opóźnimy czas spożycia pierwszego posiłku – spowolnimy metabolizm, a to wpłynie negatywnie na proces odchudzania. Warto zatem zjeść lekkie śniadanie – może to być kanapka z warzywami, sałatka z tuńczykiem lub smoothie na bazie jogurtu naturalnego, owoców jagodowych i ziaren chia.

Dobrze skomponowane śniadanie ułatwia sprostanie wszystkim

Wyzwaniom, które czekają na nas w ciągu całego dnia. Poranny posiłek wspomaga pracę układu nerwowego, zwiększa zdolność koncentracji, pomaga redukować stres. Wspomaga pracę mięśni, usprawnia pracę układu odpornościowego, reguluje gospodarkę hormonalną. Ponadto śniadanie zjedzone do godziny po przebudzeniu zapobiega napadowi nagłego głodu i podjadaniu.

Nie wiesz, jak ułożyć sobie dietę, która nie tylko odchudza, ale również pomaga na liczne problemy ze zdrowiem?

Moje diety na odchudzanie są oparte na badaniach naukowych, a mianowicie zostały one opracowane przez grupę 16 naukowców. W skład tej grupy można było odnaleźć kilku światowej klasy lekarzy, naukowców np.: Frank M. Sacks, George A. Bray, Vincent J. Carey, czy C. Pallister. Badanie to zostało wykonane w 2009 roku przez Departament Żywienia Harvard School w Bostonie (USA). W badaniu tym wzięło udział 811 pacjentów z nadwagą. Każdy z nich otrzymał ułożoną pod siebie dietę, która była różna dla każdego z pacjentów, ponieważ była ona dobierana na podstawie wieku, wzrostu, wagi, aktywności fizycznej, ilość posiłków oraz dolegliwości.

Tajemnicą takich diet było odpowiednie wyskalowanie ilości węglowodanów, tłuszczów, białka, kaloryczności oraz mikro i makroelementów. Odpowiednia kombinacja tych składników spowodowała, że pacjenci po odstawieniu diety nie przybierali z powrotem na wadze, czyli nie mieli efektu jojo. Oryginalna dokumentacja z tego badania w języku angielskim znajduje się w kliknij tutaj. W mojej praktyce Specjalisty Żywienia odpowiedni dobór kaloryczności, węglowodanów, białek, tłuszczy i pozostałych składników odżywczych pozwala na osiągnięcie spadku wagi nawet o 5 kg w 2 tygodnie, chociaż najczęściej jest to około 1-2 kg w 7 dni. Tak samo po odstawieniu diety pacjenci nie skarżą się na powrót wagi, jak to jest w przypadku innych diet.

Diety Artura Topolskiego – Opinie zadowolonych Pacjentów

Dieta odchudzająca – Przykładowa metamorfoza – Justyna 

Pacjentka jest chora na dwie choroby, które znacznie utrudniają proces odchudzania, a mianowicie cierpi na hashimoto oraz zespół policystycznych jajników. Jej metamorfozę przedstawiam poniżej wraz z wiadomością mailową. Za pomocą mojej diety udało nam się uzyskać zadowalający efekt dla pacjentki, czyli 13 kilogramów mniej w 3 miesiące.

dieta odchudzająca

Poniżej mail od klientki ze zdjęć.

dieta odchudzająca

Dieta odchudzająca – Zobacz na opinie moich klientek

Poniżej pokazuję zdjęcia wiadomości z mojego Facebooka, które otrzymałem od swoich klientów.
dieta artura topolskiego - opinie

PROMOCJA – Zamów dziś dietę Artura Topolskiego, a w prezencie otrzymasz moją encyklopedię zdrowia, aż 600 stron!

Wraz z dietą otrzymasz w prezencie książkę. W sklepie kosztuje ona 50 zł, ale wraz z dietą dam Ci ją za darmo. Obecnie jest ona bestsellerem w moim sklepie! Dowiesz się z niej jak za pomocą domowych metod wspomóc swój organizm w walce z takimi przypadłościami jak:

  • hashimoto;
  • niedoczynność tarczycy;
  • nadczynność tarczycy;
  • zaparcia;
  • grzybica w tym Candida;
  • wzdęcia;
  • biegunka;
  • alergia;
  • cukrzyca;
  • ból stawów;
  • żylaki;
  • nadciśnienie;
  • trądzik;
  • depresja.

A ponadto znajdziesz również taki informacje jak:

  1. Regeneracja włosów, skóry i paznokci.
  2. Poznasz naturalne sposoby na trądzik.
  3. Dowiesz się, co jeść, aby poprawić koncentrację oraz zapamiętywanie.

Dieta odchudzająca, która naprawdę działa. Jak szybko schudnąć?

Masz problem z nadwagą? Nie wiesz jak schudnąć, a wydaje Ci się, że robisz wszystko tak, jak należy? Masz dość dziwnych  specyfików odchudzających i gotowych diet z internetu, które po prostu nie działają? Mam coś, co powinno Cię zainteresować. To autorska dieta, którą przygotuję właśnie dla Ciebie!

Wszystkie uwagi, jakie od Was uzyskałem w czasie mojej pracy z pacjentkami, zebrałem w jedną całość i stworzyłem własną dietę, która wychodzi naprzeciw Waszym oczekiwaniom. Przede wszystkim wyeliminowałem wszystkie aspekty, które Wam się nie podobały. Moja dieta bazuje na wszystkich naukowo potwierdzonych metodach prawidłowego odżywiania osób zdrowych oraz chorych. Dlatego też moje diety nie tylko odchudzają, ale również pomagają na wiele dolegliwości takich jak:

  • hashimoto;
  • zaparcia;
  • nieżyt żołądka;
  • nadciśnienie tętnicze;
  • osteoporoza;
  • miażdżyca;
  • cukrzyca typu 2;
  • insulinooporność;
  • niedoczynność tarczycy.

Ponadto jadłospis składa się z produktów ogólnodostępnych, których cena jest niska. Dlatego też nie będziecie musieli wiele wydawać na produkty do swojej diety. Dzięki informacją, które podajecie mi w formularzu na końcu tej strony tworzę dla Was indywidualną dietę uwzględniającą choroby, alergie pokarmowe oraz tryb życia. Taka dieta nie tylko stanie się skuteczna, ale również lubiana i smaczna.

Kim jestem?

Nazywam się Artur Topolski. Z wykształcenia jestem dyplomowanym Specjalistą Żywienia. Od wielu lat interesuje się zdrowiem, ochroną zdrowia, odchudzaniem, a także wsparciem leczenia chorób dietozależnych. Moje pasje zbiegają się z życiem zawodowym, co sprawia mi ogromną przyjemność z pracy. Jak szybko możesz schudnąć na mojej diecie? Przeważnie moi pacjenci chudną około 1-1,5 kg co 7 dni.

Co zyskujesz dzięki mojej diecie? Jak szybko schudnąć na mojej diecie?

Korzystając z moich usług otrzymujesz gotowy plan żywienia, dostosowany do Twojego organizmu i trybu życia – zbilansowaną dietę i listę posiłków (wraz z przepisem wykonania), które bez problemu przygotujesz w domowym zaciszu. Moja dieta dla Ciebie to przede wszystkim:

  • dania, które przygotujesz w nie więcej niż 5 – 20 minut;
  • tanie i łatwo dostępne składniki/produkty, które dostaniesz w każdym sklepie;
  • plan żywieniowy, który stosuje się przez jeden miesiąc;
  • szczegółowy opis wykonania każdego posiłku wraz ze składnikami odżywczymi;
  • możliwość wyboru diety na odchudzanie, utrzymanie wagi, przybranie na masie i wyeliminowanie problemów zdrowotnych;
  • stały kontakt ze mną.

Moja dieta jest oparta na potwierdzonych metodach naukowych i latach doświadczeń oraz wiedzy z zakresu dietetyki. Dzięki moim konsultacjom i diecie możesz tracić od 1 – 1,5 kg tygodniowo, nie martwiąc się o swoje zdrowie.

Skorzystaj już teraz!

PROMOCJA! JUŻ TERAZ TYLKO 60 ZŁ!
Zachęcam Cię do wypełniania formularza i skorzystania z mojej oferty już teraz. W nowej promocyjnej cenie 60 zł (przecena ze 100 zł) dostaniesz dietę, którą stosuje się jeden miesiąc. Pozwoli Ci ona schudnąć do 1,5 kg tygodniowo. Wraz z dietą otrzymasz w prezencie moją książkę, która ma aż 600 stron!
Po wypełnieniu poniższego formularza i opłaceniu zamówienia otrzymasz profesjonalną dietę mojego autorstwa w ciągu 2 dni roboczych.