Problemy z metabolizmem - Nie jem a tyje. Jak to możliwe?

Problemy z metabolizmem. Nie jem, a tyje. Jak to możliwe?

Na wielu forach internetowych, można znaleźć pytania związane z metabolizmem o treści :” Jak to możliwe, jem sporo mniej, a zamiast chudnąć, tyję”. Brzmi to absurdalnie, dla wielu ludzi niedorzecznie, ale niestety jest to bardzo częste, niepożądane zjawisko, którego doświadcza wielu odchudzających się.

Kiedy zauważamy, że przybyło nam kilogramów, ubrania robią się coraz ciaśniejsze, a my mamy problem z dopięciem spodni, zaczynamy wówczas dumać, co tu zrobić, żeby wrócić szybko do swojego dawnego rozmiaru? Wówczas zakładamy plan, iż ograniczymy porcje, wyrzucimy jeden posiłek i wszystko wróci szybciutko do normy, a my z powrotem będziemy nadawać szyku w naszych ulubionych fatałaszkach. Plan wyglądający na iście doskonały, szybko okazuje się wielkim niewypałem. Jest kilka powodów dlaczego ten plan nie ma prawa się udać. Jakich? Czy to problemy z metabolizmem?
Problemy z metabolizmem. Nie jem a tyje. Jak to możliwe?
Proszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!

 

Siedzę, siedzę i tyję!
Jedzenie to nie wszystko. Dla nie lubiących się ruszać, mam smutną wiadomość. Nie uda się skutecznie schudnąć, zachować jędrnego ciała, bez regularnych ćwiczeń. Związane jest też to z naszym metabolizmem.  Najnowsze publikacje londyńskich badaczy potwierdzają, iż w ciągu ostatnich 30 lat, jemy mniej kalorycznie, ale wydatek energetyczny również uległ zmniejszeniu. Świadczy to o tym, że pomimo iż zjadamy mniej, to również ruszamy się mniej. Nic dziwnego, praktycznie każdy ma samochód, którym porusza się na co dzień do pracy, na zakupy, właściwie to wszędzie, nie tracimy energii na pranie w rekach, czy też nawet zmywanie, ponieważ wszystkie czynności wykonują za nas urządzenia domowe, lub w dużej mierze korzystamy z ich pomocy. 

Tak tak, właśnie tak, problem tyczy się osób, które maja prace głównie biurową, siedzącą, a cały wysiłek fizyczny podczas godzin pracy, to wycieczka do toalety, tudzież po kawę. Po dniu spędzonym w absorbującej pracy, wracamy do domu i zasiadamy przed telewizorem. Bilans takiego dnia jest dla nas oczywiście niekorzystny i jak się nie trudno domyślić, przegrywamy go z kretesem w bitwie o szczupłą sylwetkę. Na szczęście doczekaliśmy się czasów, kiedy to fit-moda bombarduje nas i wręcz krzyczy „wstań i rusz się!”.

Bieganie nie budzi zdziwienia i niedowierzania na twarzach przechodni.Tak więc, żeby być trendy, fit i zdrowym w jednym możemy wybierać wszelakich formach aktywności. Może to być zamiana środka lokomocji w drodze do pracy, z samochodu czy też komunikacji miejskiej na rower, lub też szybki marsz. Jeśli kochamy większy wysiłek, możemy skusić się na bieganie. Może basen, siłownia albo zajęcia grupowe? W dobie pełnej dostępności do fit stylu życia, każdy znajdzie na pewno coś dla siebie.
Co ja tak naprawdę jem?
Należy się przyglądnąć z uwagą temu, co jemy. Co odrzuciliśmy, co zostało. Może się okazać, że zostawiliśmy w codziennej diecie, same tuczące, mało wartościowe potrawy, które objętościowo faktycznie nie są duże. W takiej sytuacji, dobrze jest przeanalizować dzienne zapotrzebowanie kaloryczne, oraz bliżej zapoznać się z wartościami odżywczymi spożywanych potraw. Można odnieść się również do piramidy żywieniowej, celem wykonania rekonesansu, czy na pewno nie za mało warzyw w tej diecie? A może węglowodanów za dużo?

Jak się ma metabolizm?
Często rykoszetem obrywają zagadnienia związane metabolizmem, który niemal staje w miejscu, jak uskuteczniamy metodę MŻ. Dlaczego? Ponieważ jeśli w ramach programu „jem mniej” postanowimy pozbyć się śniadania, a zamiast 5 czy 6 małych posiłków (ojej jak dużo) zjemy 1, bądź 2 (ooo brzmi o niebo lepiej niż te 6) to możemy być pewni ze nie wyjdzie nam to ani na zdrowie ani na fit sylwetkę.

Organizm, żeby nie magazynował tłuszczu na tak zwane ciężkie czasy, które de facto tak postrzega gdy jemy 1 bądź 2 posiłki dziennie, musi mieć dostarczane składniki odżywcze 5, a gdy nasz dzień jest wyjątkowo długi, to nawet 6 razy dziennie. Absolutnym musem jest zjadanie śniadania. To najważniejszy posiłek w całym dniu. Jedząc śniadanie, budzisz swój metabolizm. Jest to nagminny błąd jaki stosują ludzie próbujący schudnąć, którzy „zapominają” o śniadaniu.

Ma ono wielkie znaczenie, związane z metabolizmem.  Należy przestrzegać 2-3h przerwy pomiędzy posiłkami i nie sięgać w tym czasie po przekąski. Jedząc 5 posiłków, ale małych objętościowo, nie doprowadzamy do uczucia głodu. Jeśli posiłki zaczynają wypadać nam z grafiku, a my mamy spore przerwy czasowe pomiędzy jednym a drugim, często dochodzi do stanu kiedy to wygłodniali kusimy się na smakołyk którego nie powinniśmy jeść, lub zjadamy 2x większą porcję.

Nadwaga oraz otyłość zbierają żniwo w wysoko rozwiniętych państwach. Otyłość może prowadzić do przedwczesnej śmierci, oraz towarzyszy jako podstawowy czynnik ryzyka w wypadku chorób przewlekłych. Nadwaga i otyłość są skrajnościa, w która przeszła ludność XXI, są jak plaga czy też epidemia. Ludzie nie giną z głodu, a z chorób, u podłoża których leży otyłość. Powołując się na statystyki, należy podać iż w 2008 roku 35% populacji na świecie charakteryzowało się nadmierną masą ciała. Dane GUS informują,że BMI wyższe niz 25 posiada co druga osoba w Polsce.

Nie wiesz, jak ułożyć sobie dietę, która nie tylko odchudza, ale również pomaga na liczne problemy ze zdrowiem?

Moje diety na odchudzanie są oparte na badaniach naukowych, a mianowicie zostały one opracowane przez grupę 16 naukowców. W skład tej grupy można było odnaleźć kilku światowej klasy lekarzy, naukowców np.: Frank M. Sacks, George A. Bray, Vincent J. Carey, czy C. Pallister. Badanie to zostało wykonane w 2009 roku przez Departament Żywienia Harvard School w Bostonie (USA). W badaniu tym wzięło udział 811 pacjentów z nadwagą. Każdy z nich otrzymał ułożoną pod siebie dietę, która była różna dla każdego z pacjentów, ponieważ była ona dobierana na podstawie wieku, wzrostu, wagi, aktywności fizycznej, ilość posiłków oraz dolegliwości.

Tajemnicą takich diet było odpowiednie wyskalowanie ilości węglowodanów, tłuszczów, białka, kaloryczności oraz mikro i makroelementów. Odpowiednia kombinacja tych składników spowodowała, że pacjenci po odstawieniu diety nie przybierali z powrotem na wadze, czyli nie mieli efektu jojo. Oryginalna dokumentacja z tego badania w języku angielskim znajduje się w kliknij tutaj. W mojej praktyce Specjalisty Żywienia odpowiedni dobór kaloryczności, węglowodanów, białek, tłuszczy i pozostałych składników odżywczych pozwala na osiągnięcie spadku wagi nawet o 5 kg w 2 tygodnie, chociaż najczęściej jest to około 1-2 kg w 7 dni. Tak samo po odstawieniu diety pacjenci nie skarżą się na powrót wagi, jak to jest w przypadku innych diet.

Diety Artura Topolskiego – Opinie zadowolonych Pacjentów

Dieta odchudzająca – Przykładowa metamorfoza – Justyna 

Pacjentka jest chora na dwie choroby, które znacznie utrudniają proces odchudzania, a mianowicie cierpi na hashimoto oraz zespół policystycznych jajników. Jej metamorfozę przedstawiam poniżej wraz z wiadomością mailową. Za pomocą mojej diety udało nam się uzyskać zadowalający efekt dla pacjentki, czyli 13 kilogramów mniej w 3 miesiące.

dieta odchudzająca

Poniżej mail od klientki ze zdjęć.

dieta odchudzająca

Dieta odchudzająca – Zobacz na opinie moich klientek

Poniżej pokazuję zdjęcia wiadomości z mojego Facebooka, które otrzymałem od swoich klientów.
dieta artura topolskiego - opinie

PROMOCJA – Zamów dziś dietę Artura Topolskiego, a w prezencie otrzymasz moją encyklopedię zdrowia, aż 600 stron!

Wraz z dietą otrzymasz w prezencie książkę. W sklepie kosztuje ona 50 zł, ale wraz z dietą dam Ci ją za darmo. Obecnie jest ona bestsellerem w moim sklepie! Dowiesz się z niej jak za pomocą domowych metod wspomóc swój organizm w walce z takimi przypadłościami jak:

  • hashimoto;
  • niedoczynność tarczycy;
  • nadczynność tarczycy;
  • zaparcia;
  • grzybica w tym Candida;
  • wzdęcia;
  • biegunka;
  • alergia;
  • cukrzyca;
  • ból stawów;
  • żylaki;
  • nadciśnienie;
  • trądzik;
  • depresja.

A ponadto znajdziesz również taki informacje jak:

  1. Regeneracja włosów, skóry i paznokci.
  2. Poznasz naturalne sposoby na trądzik.
  3. Dowiesz się, co jeść, aby poprawić koncentrację oraz zapamiętywanie.

Dieta odchudzająca, która naprawdę działa. Jak szybko schudnąć?

Masz problem z nadwagą? Nie wiesz jak schudnąć, a wydaje Ci się, że robisz wszystko tak, jak należy? Masz dość dziwnych  specyfików odchudzających i gotowych diet z internetu, które po prostu nie działają? Mam coś, co powinno Cię zainteresować. To autorska dieta, którą przygotuję właśnie dla Ciebie!

Wszystkie uwagi, jakie od Was uzyskałem w czasie mojej pracy z pacjentkami, zebrałem w jedną całość i stworzyłem własną dietę, która wychodzi naprzeciw Waszym oczekiwaniom. Przede wszystkim wyeliminowałem wszystkie aspekty, które Wam się nie podobały. Moja dieta bazuje na wszystkich naukowo potwierdzonych metodach prawidłowego odżywiania osób zdrowych oraz chorych. Dlatego też moje diety nie tylko odchudzają, ale również pomagają na wiele dolegliwości takich jak:

  • hashimoto;
  • zaparcia;
  • nieżyt żołądka;
  • nadciśnienie tętnicze;
  • osteoporoza;
  • miażdżyca;
  • cukrzyca typu 2;
  • insulinooporność;
  • niedoczynność tarczycy.

Ponadto jadłospis składa się z produktów ogólnodostępnych, których cena jest niska. Dlatego też nie będziecie musieli wiele wydawać na produkty do swojej diety. Dzięki informacją, które podajecie mi w formularzu na końcu tej strony tworzę dla Was indywidualną dietę uwzględniającą choroby, alergie pokarmowe oraz tryb życia. Taka dieta nie tylko stanie się skuteczna, ale również lubiana i smaczna.

Kim jestem?

Nazywam się Artur Topolski. Z wykształcenia jestem dyplomowanym Specjalistą Żywienia. Od wielu lat interesuje się zdrowiem, ochroną zdrowia, odchudzaniem, a także wsparciem leczenia chorób dietozależnych. Moje pasje zbiegają się z życiem zawodowym, co sprawia mi ogromną przyjemność z pracy. Jak szybko możesz schudnąć na mojej diecie? Przeważnie moi pacjenci chudną około 1-1,5 kg co 7 dni.

Co zyskujesz dzięki mojej diecie? Jak szybko schudnąć na mojej diecie?

Korzystając z moich usług otrzymujesz gotowy plan żywienia, dostosowany do Twojego organizmu i trybu życia – zbilansowaną dietę i listę posiłków (wraz z przepisem wykonania), które bez problemu przygotujesz w domowym zaciszu. Moja dieta dla Ciebie to przede wszystkim:

  • dania, które przygotujesz w nie więcej niż 5 – 20 minut;
  • tanie i łatwo dostępne składniki/produkty, które dostaniesz w każdym sklepie;
  • plan żywieniowy, który stosuje się przez jeden miesiąc;
  • szczegółowy opis wykonania każdego posiłku wraz ze składnikami odżywczymi;
  • możliwość wyboru diety na odchudzanie, utrzymanie wagi, przybranie na masie i wyeliminowanie problemów zdrowotnych;
  • stały kontakt ze mną.

Moja dieta jest oparta na potwierdzonych metodach naukowych i latach doświadczeń oraz wiedzy z zakresu dietetyki. Dzięki moim konsultacjom i diecie możesz tracić od 1 – 1,5 kg tygodniowo, nie martwiąc się o swoje zdrowie.

Skorzystaj już teraz!

PROMOCJA! JUŻ TERAZ TYLKO 60 ZŁ!
Zachęcam Cię do wypełniania formularza i skorzystania z mojej oferty już teraz. W nowej promocyjnej cenie 60 zł (przecena ze 100 zł) dostaniesz dietę, którą stosuje się jeden miesiąc. Pozwoli Ci ona schudnąć do 1,5 kg tygodniowo. Wraz z dietą otrzymasz w prezencie moją książkę, która ma aż 600 stron!
Po wypełnieniu poniższego formularza i opłaceniu zamówienia otrzymasz profesjonalną dietę mojego autorstwa w ciągu 2 dni roboczych.