Jedz to na kolację do 2h przed spaniem, aby schudnąć 10 kg!

Jedz to na kolację do 2h przed spaniem, aby schudnąć 10 kg!

Ostatnie lata to rosnąca popularność wielu diet, często skrajnie różniących się założeniami. Ale tak na prawdę, jak schudnąć? Dieta wysokobiałkowa, bogatotłuszczowa, wegańska, bezglutenowa… Wiele nieścisłości narosło także wokół ostatniego posiłku w ciągu dnia.

Wedle wielu osób to właśnie to, co zjadamy na kolację, determinuje powodzenie kuracji odchudzającej. Istnieje zatem wiele teorii dotyczących tego, co jeść i kiedy jeść. Oto sekret skomponowania zdrowej kolacji wspomagającej odchudzanie.

Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Potrzebujesz diety, która skutecznie Cię odchudzi? A może potrzebujesz diety, która pomoże lub całkowicie wykluczy takie dolegliwości jak: zaparcia, nadciśnienie, Hashimoto, niedoczynność tarczycy, miażdżyca, osteoporoza lub chcesz zregenerować swoje jelita? Napisz do mnie w celu konsultacji, a następnie ułożę dla Ciebie dietę bez drogich, wyszukanych produktów, a także bez skomplikowanych potraw. Koszt diety to 50 zł. Kliknij tutaj, aby zgłosić się do mnie po dietę.

Co jeść na kolację podczas odchudzania?

Wiele powiedziano na temat, co można jeść, a czego unikać w posiłku przed snem. Jedną z najpopularniejszych teorii jest ta, aby nie spożywać przed snem węglowodanów. Dziś eksperci najbardziej skłaniają się do wniosków, iż w posiłku wieczornym węglowodany powinny się znaleźć – podobnie jak białko czy tłuszcze. Tak naprawdę każdy posiłek w ciągu dnia powinien dostarczać trzech makroskładników – węglowodanów, białek i tłuszczów. Różnice dotyczą jedynie proporcji tych składników – do południa zalecane jest przyjęcie większej ilości węglowodanów, zaś po południu – białka.

Idealna kolacja na diecie odchudzającej powinna przede wszystkim być zbilansowana pod kątem kalorii – niech dostarcza około 20 – 25% dziennego zapotrzebowania na kalorie. A jaki rozkład makroskładników będzie najkorzystniejszy? Podstawą ostatniego posiłku przed snem uczyń białko – jest ono dłużej trawione, zapewnia długotrwałe uczucie sytości, ponadto aminokwasy sprzyjają wzmożonej syntezie glukagonu. Hormon ten – działający antagonistycznie do insuliny – zapewnia
pozyskiwanie energii z kwasów tłuszczowych, a zatem sprzyja redukcji masy ciała. Ponadto aminokwasy sprzyjają stworzeniu optymalnych warunków anabolicznych, co szczególnie docenią osoby aktywne fizyczne, którym zależy na sprawnej regeneracji mięśni.

Kolejnym ważnym składnikiem każdej kolacji powinny być węglowodany. Oczywiście nie mówimy tu o dużych ilościach węglowodanów prostych, ale jednocześnie całkowita rezygnacja z węglowodanów też jest nietrafionym pomysłem. Dlaczego? Węglowodany sprzyjają prawidłową syntezę tzw. hormonów głodu i sytości (lektyny, greliny, adiponektyny), a także ułatwiają zasypianie. Ta ostatnia ich właściwość wynika z korzystnego wpływu na syntezę serotoniny, tryptofanu oraz melatoniny,
gwarantującej relaksujący sen. Aby obniżyć tempo wchłaniania węglowodanów – warto dodać niewielką ilość dobrej jakości tłuszczów, np. nieco nierafinowanego oleju roślinnego. Zwiększy to wrażliwość komórek ciała na działanie insuliny oraz usprawni proces lipolizy.

Warto również przeczytać: Jak zwiększyć temperaturę ciała, aby szybciej się odchudzić. Kliknij, aby się dowiedzieć. 

Kiedy jeść kolację?

Ostatni posiłek w ciągu dnia wcale nie powinien być spożywany o godzinie 18 – no chyba, że kładziesz się spać o 20. Jeśli nie – bez obaw możesz zjeść posiłek później. Optymalna pora to około 2 – 3 godziny przed snem. To wystarczy, aby strawić posiłek i nie narażać się na kłopoty z zaśnięciem. A jednocześnie nie głodując przed snem, nie stworzymy zbyt długiej przerwy między ostatnim posiłkiem jednego dnia a pierwszym dnia następnego. Dzięki temu nie stworzymy warunków do katabolizmu mięśni oraz nie spowolnimy metabolizmu.

Propozycje najzdrowszych kolacji na diecie odchudzającej

Jak wykorzystać przedstawioną wiedzę w praktyce? Na kolację najlepiej sięgaj po następujące produkty:

  • jajka;
  • awokado;
  • zielone liście warzyw;
  • mięso z kurczaka bądź indyka;
  • ryby;
  • komosa ryżowa;
  • amarantus.

Oto kilka inspiracji na zdrowe, lekkostrawne i wspomagające odchudzanie kolacje:

  • pieczarki faszerowane soczewicą;
  • sałatka z komosy, awokado, szpinaku i ogórka;
  • łosoś wędzony z jajkiem i awokado;
  • zupa krem z marchwi z pestkami dyni;
  • tofucznica z zieloną sałatką;
  • hummus z warzywami pokrojonymi w paski (marchew, papryka, seler naciowy).

Nie wiesz, jak ułożyć sobie dietę, która nie tylko odchudza, ale również pomaga na liczne problemy ze zdrowiem?

Moje diety na odchudzanie są oparte na badaniach naukowych, a mianowicie zostały one opracowane przez grupę 16 naukowców. W skład tej grupy można było odnaleźć kilku światowej klasy lekarzy, naukowców np.: Frank M. Sacks, George A. Bray, Vincent J. Carey, czy C. Pallister. Badanie to zostało wykonane w 2009 roku przez Departament Żywienia Harvard School w Bostonie (USA). W badaniu tym wzięło udział 811 pacjentów z nadwagą. Każdy z nich otrzymał ułożoną pod siebie dietę, która była różna dla każdego z pacjentów, ponieważ była ona dobierana na podstawie wieku, wzrostu, wagi, aktywności fizycznej, ilość posiłków oraz dolegliwości.

Tajemnicą takich diet było odpowiednie wyskalowanie ilości węglowodanów, tłuszczów, białka, kaloryczności oraz mikro i makroelementów. Odpowiednia kombinacja tych składników spowodowała, że pacjenci po odstawieniu diety nie przybierali z powrotem na wadze, czyli nie mieli efektu jojo. Oryginalna dokumentacja z tego badania w języku angielskim znajduje się w kliknij tutaj. W mojej praktyce Specjalisty Żywienia odpowiedni dobór kaloryczności, węglowodanów, białek, tłuszczy i pozostałych składników odżywczych pozwala na osiągnięcie spadku wagi nawet o 5 kg w 2 tygodnie, chociaż najczęściej jest to około 1-2 kg w 7 dni. Tak samo po odstawieniu diety pacjenci nie skarżą się na powrót wagi, jak to jest w przypadku innych diet.

Diety Artura Topolskiego – Opinie zadowolonych Pacjentów

Dieta odchudzająca – Przykładowa metamorfoza – Justyna 

Pacjentka jest chora na dwie choroby, które znacznie utrudniają proces odchudzania, a mianowicie cierpi na hashimoto oraz zespół policystycznych jajników. Jej metamorfozę przedstawiam poniżej wraz z wiadomością mailową. Za pomocą mojej diety udało nam się uzyskać zadowalający efekt dla pacjentki, czyli 13 kilogramów mniej w 3 miesiące.

dieta odchudzająca

Poniżej mail od klientki ze zdjęć.

dieta odchudzająca

Dieta odchudzająca – Zobacz na opinie moich klientek

Poniżej pokazuję zdjęcia wiadomości z mojego Facebooka, które otrzymałem od swoich klientów.
dieta artura topolskiego - opinie

PROMOCJA – Zamów dziś dietę Artura Topolskiego, a w prezencie otrzymasz moją encyklopedię zdrowia, aż 600 stron!

Wraz z dietą otrzymasz w prezencie książkę. W sklepie kosztuje ona 50 zł, ale wraz z dietą dam Ci ją za darmo. Obecnie jest ona bestsellerem w moim sklepie! Dowiesz się z niej jak za pomocą domowych metod wspomóc swój organizm w walce z takimi przypadłościami jak:

  • hashimoto;
  • niedoczynność tarczycy;
  • nadczynność tarczycy;
  • zaparcia;
  • grzybica w tym Candida;
  • wzdęcia;
  • biegunka;
  • alergia;
  • cukrzyca;
  • ból stawów;
  • żylaki;
  • nadciśnienie;
  • trądzik;
  • depresja.

A ponadto znajdziesz również taki informacje jak:

  1. Regeneracja włosów, skóry i paznokci.
  2. Poznasz naturalne sposoby na trądzik.
  3. Dowiesz się, co jeść, aby poprawić koncentrację oraz zapamiętywanie.

Dieta odchudzająca, która naprawdę działa. Jak szybko schudnąć?

Masz problem z nadwagą? Nie wiesz jak schudnąć, a wydaje Ci się, że robisz wszystko tak, jak należy? Masz dość dziwnych  specyfików odchudzających i gotowych diet z internetu, które po prostu nie działają? Mam coś, co powinno Cię zainteresować. To autorska dieta, którą przygotuję właśnie dla Ciebie!

Wszystkie uwagi, jakie od Was uzyskałem w czasie mojej pracy z pacjentkami, zebrałem w jedną całość i stworzyłem własną dietę, która wychodzi naprzeciw Waszym oczekiwaniom. Przede wszystkim wyeliminowałem wszystkie aspekty, które Wam się nie podobały. Moja dieta bazuje na wszystkich naukowo potwierdzonych metodach prawidłowego odżywiania osób zdrowych oraz chorych. Dlatego też moje diety nie tylko odchudzają, ale również pomagają na wiele dolegliwości takich jak:

  • hashimoto;
  • zaparcia;
  • nieżyt żołądka;
  • nadciśnienie tętnicze;
  • osteoporoza;
  • miażdżyca;
  • cukrzyca typu 2;
  • insulinooporność;
  • niedoczynność tarczycy.

Ponadto jadłospis składa się z produktów ogólnodostępnych, których cena jest niska. Dlatego też nie będziecie musieli wiele wydawać na produkty do swojej diety. Dzięki informacją, które podajecie mi w formularzu na końcu tej strony tworzę dla Was indywidualną dietę uwzględniającą choroby, alergie pokarmowe oraz tryb życia. Taka dieta nie tylko stanie się skuteczna, ale również lubiana i smaczna.

Kim jestem?

Nazywam się Artur Topolski. Z wykształcenia jestem dyplomowanym Specjalistą Żywienia. Od wielu lat interesuje się zdrowiem, ochroną zdrowia, odchudzaniem, a także wsparciem leczenia chorób dietozależnych. Moje pasje zbiegają się z życiem zawodowym, co sprawia mi ogromną przyjemność z pracy. Jak szybko możesz schudnąć na mojej diecie? Przeważnie moi pacjenci chudną około 1-1,5 kg co 7 dni.

Co zyskujesz dzięki mojej diecie? Jak szybko schudnąć na mojej diecie?

Korzystając z moich usług otrzymujesz gotowy plan żywienia, dostosowany do Twojego organizmu i trybu życia – zbilansowaną dietę i listę posiłków (wraz z przepisem wykonania), które bez problemu przygotujesz w domowym zaciszu. Moja dieta dla Ciebie to przede wszystkim:

  • dania, które przygotujesz w nie więcej niż 5 – 20 minut;
  • tanie i łatwo dostępne składniki/produkty, które dostaniesz w każdym sklepie;
  • plan żywieniowy, który stosuje się przez jeden miesiąc;
  • szczegółowy opis wykonania każdego posiłku wraz ze składnikami odżywczymi;
  • możliwość wyboru diety na odchudzanie, utrzymanie wagi, przybranie na masie i wyeliminowanie problemów zdrowotnych;
  • stały kontakt ze mną.

Moja dieta jest oparta na potwierdzonych metodach naukowych i latach doświadczeń oraz wiedzy z zakresu dietetyki. Dzięki moim konsultacjom i diecie możesz tracić od 1 – 1,5 kg tygodniowo, nie martwiąc się o swoje zdrowie.

Skorzystaj już teraz!

PROMOCJA! JUŻ TERAZ TYLKO 60 ZŁ!
Zachęcam Cię do wypełniania formularza i skorzystania z mojej oferty już teraz. W nowej promocyjnej cenie 60 zł (przecena ze 100 zł) dostaniesz dietę, którą stosuje się jeden miesiąc. Pozwoli Ci ona schudnąć do 1,5 kg tygodniowo. Wraz z dietą otrzymasz w prezencie moją książkę, która ma aż 600 stron!
Po wypełnieniu poniższego formularza i opłaceniu zamówienia otrzymasz profesjonalną dietę mojego autorstwa w ciągu 2 dni roboczych.