Dietetyczne obiady i zdrowe kolacje – chudnij z głową! - Artur Topolski

Dietetyczne obiady i zdrowe kolacje – chudnij z głową!

Dobrze stworzona dieta może być pyszna, zdrowa i sycąca. Choć większości z nas kojarzy się z niesmacznymi posiłkami i wiecznym głodem, nie musi tak być. Wystarczy odrobina kreatywności, trochę wiedzy i dostęp do atrakcyjnego menu, w którym znajdziemy, pożywne śniadaniowe koncepty, odchudzające kolacje i pomysły na dietetyczne obiady. Z nimi, nawet najbardziej wymagająca redukcja wagi może stać się świetną zabawą. 

Pomysły na dietetyczne obiady – odchudzanie ze smakiem

Obiad dla wielu jest centralnym elementem każdej dobrej diety. Serwowany w środku dnia powinien uzupełnić zapasy energii w organizmie, odżywić umysł oraz zapobiec spadkowi formy i koncentracji. Ważne, by dostarczał wszystkich niezbędnych wartości odżywczych, witamin i minerałów, a przy tym pozostał lekki i smaczny. Przydadzą się więc oryginalne pomysły na dietetyczny obiad. Pozwolą tak ułożyć jadłospis na odchudzanie, by był różnorodny i smaczny. 

Coś pysznego, czyli pomysły na dietetyczny obiad

Pierś z kurczaka saute z warzywami, brązowy ryż z duszonymi ziołami i soczewicą, pizza na żytnim spodzie, pieczona ryba z ziemniakami z piekarnika, a może gulasz z orzechów i fasoli? Pomysły na dietetyczny obiad to lista niekończących się pyszności, z których wyeliminowano niezdrowe tłuszcze i węglowodany, zastępując je pełnowartościowymi odpowiednikami. Jedynie, unikając wysoko przetworzonych produktów i używając wysokiej jakości nierafinowanych tłuszczy, jesteśmy w stanie ugotować dietetyczne posiłki o wybornym smaku. Dzięki nim szybko i bez wysiłku można uporać się ze zbędnymi kilogramami oraz poczuć się naprawdę dobrze. 

Kolacja na diecie – posiłek ważny, zdrowy i obowiązkowy

Popularne jeszcze do niedawna przekonanie, że kolacja na diecie to rzecz zbędna, zostało obalone przez specjalistów ds. żywienia. Badania pokazują, że jest to równie istotny posiłek, jak śniadanie, czy obiad. To, że kolację podczas diety odchudzającej jeść należy, nie budzi już wątpliwości, ważna jest jakość tego posiłku – kaloryczność oraz skład, a także pora spożywania ostatniego dania. Co na kolacje na diecie? Najlepsze będą lekkie zestawy o niskiej wartości energetycznej zjadane około trzy godziny przed snem. Porcja chudego białka w towarzystwie niewielkiej ilości lekkostrawnych warzyw będzie najlepszym wyborem, jeśli zamierzamy schudnąć.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!