Warunki promocji - Artur Topolski

Warunki promocji

1. Regulamin promocji “Zwrot kosztów jeśli dieta okaże się nieskuteczna”

Klient może dostać zwrot kosztów za dietę jeśli spełnia wszystkie poniższe podpunkty:

1. Promocja obowiązuje tylko nowych klientów, którzy złożyli zamówienie po 26 października 2019 roku.

2. Klient musi dostarczyć na maila kontakt@dietyartura.pl zdjęcie przed stosowaniem diety (dzień przed zastosowaniem diety) oraz drugie zdjęcie po 30 dniach stosowania jadłospisu. Zdjęcia muszą być o dokładnej tematyce: Osoba musi zrobić zdjęcie stojąc na wadze tak, aby było widoczne liczydło wagi. Przykład poniżej.

3. Klient stosujący dietę przez okres 2 tygodni i nie mający żadnego spadku wagi musi zgłosić się po dietę korygującą, następnie dietę korygującą musi stosować 2 tygodnie – jeśli po tym czasie również nie będzie żadnego efektu to klient spełnia ten warunek zwrotu.

4. Klient musi telefonicznie poprawnie odpowiedzieć na dwa pytania w sprawie diety.

5. Zwrot dotyczy tylko pierwszej diety. Jeśli dieta nr 2 lub 3 będzie nieskuteczna, to zwrot nie obowiązuje.

6. Możliwość zwrotu przepada po 45 dniach od otrzymania diety.

2. Warunki promocji “Zwrot za efekt jojo”

W dzień zakończenia diety robimy takie samo zdjęcie jak w podpunkcie 2 regulaminu promocji “zwrot kosztów jeśli dieta okaże się nieskuteczna”, a następnie po roku od odstawienia diety robimy kolejne zdjęcie jak w podpunkcie 2 regulaminu promocji “zwrot kosztów jeśli dieta okaże się nieskuteczna”. Następnie oba zdjęcia muszą zostać wysłane na adres mailowy kontakt@dietyartura.pl

3. Zwrot do 500 zł za nieskuteczną dietę

1. Klient musi spełniać wszystkie warunki z “Regulamin promocji Zwrot kosztów jeśli dieta okaże się nieskuteczna” oraz poniższe podpunkty 2 oraz 3 z punktu 3.

2. Klient musi dostarczyć wszystkie rachunki ze sklepu wykazujących zgodność kupownych produktów z tymi do diety.

3. Klient musi dostarczyć zdjęcia wszystkich potraw, które spożywał w czasie diety – okres 30 dni. Zdjęcia, które przedstawiają potrawy zgodnie z tymi, które podane są w diecie.

4. Gwarancja najniższej ceny lub zwrot nadpłaty

  1. Najniższa cena czyli całkowity koszt diet przez cały okres odchudzania. Jeśli Klient znajdzie tańszy cykl diet niezbędny do osiągnięcia prawidłowej bądź wymarzonej wagi przez klienta to otrzyma zwrot nadpłaty.

5. Promocja “Kolejne diety GRATIS”

  1. Klient musi zgłosić się po nową dietę poprzez mail – wystarczy napisać wiadomość na kontakt@dietyartura.pl
  2. Klient nie może otrzymać kolejnej diety, jeśli nie zgłosi się po ponad 50 dniach od otrzymania poprzedniej.
  3. Maksymalnie klient może otrzymać 10 diet.

6. Promocja konsultacja z psychodietetykiem

  1. W ramach promocji można z darmowej konsultacji z psychodietetykiem skorzystać tylko raz.
  2. Można skorzystać z damowej usługi psychodietetyka tylko w pierwszym miesiącu od otrzymania diety.

7. Zwrot, gdy nie uda się nam dopasować do Ciebie diety

  1. Zwrot może nastąpić, gdy będzie wykonana 3 korekta i wciąż dieta będzie niezgodna z pierwotnym formularzem zamawiającym.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!