Dietetyk zdradza sekret na odchudzanie. W czym tkwi tajemnica?

Dietetyk zdradza sekret skutecznego odchudzania

Dieta odchudzająca większości z nas kojarzy się z głodówką i wieloma wyrzeczeniami. W rzeczywistości wcale tak nie jest. Moje diety składają się z tanich i łatwo dostępnych produktów. Jeśli miałeś już kiedyś dietę z gabinetu dietetycznego to zapewne wiesz, że w okresie realizowania diety zauważamy utratę nadmiarowych kilogramów, to bardzo często po zakończeniu diety powracamy do wyjściowej wagi. Dlaczego tak się dzieje?

Przyczyną takiego stanu rzeczy jest traktowanie odchudzania jako procesu, który zrealizować mamy od – do. W rzeczywistości redukcja masy ciała nie powinna być działaniem ograniczonym jedynie do momentu osiągnięcia upragnionej wagi. Tak naprawdę odchudzanie powinno być trwałą zmianą nawyków żywieniowych i stylu życia. I nie oznacza to wieloletniego reżimu dietetycznego, spożywania małej ilości kalorii i morderczych treningów. Przedstawione poniżej zasady żywieniowe możesz zrealizować bez większych wyrzeczeń, traktując je jako stałą zmianę w sposobie odżywiania. I szybko okaże się, że po prostu chudniesz – i nie wracasz do poprzedniej wagi. Przedstawię Ci plan żywieniowy, który umożliwi Ci szybkie i trwałe odchudzanie.

dieta na odchudzanie

Która dieta najlepiej odchudza?

Warto również przeczytać: Jak stracić nawet 20 kg przy chorobie hashimoto? Kliknij, aby przeczytać.

Dieta odchudzająca – zmień proporcje makroskładników

Podstawą każdej diety są węglowodany, uznawane za najlepsze źródło energii. Okazuje się jednak, że najnowsze badania przedstawiają węglowodany w coraz bardziej niekorzystnym świetle. Obwiniane są one bowiem za rozwój nadwagi, przewlekłego stanu zapalnego, hipercholesterolemii, miażdżycy, cukrzycy typu 2 – i co ciekawe, mowa także o węglowodanach złożonych. Oczywiście są one zdrowsze niż biały cukier, jednak ostatecznie są metabolizowane do glukozy. A spożywane w nadmiarze generują przewlekły stan zapalny i wymienione wyżej komplikacje. Co zatem robić?

Nikt nie proponuje Ci całkowitej rezygnacji ze spożycia węglowodanów i przejścia na dietę ketogeniczną, warto jednak ograniczyć nieco spożycie węglowodanów na rzecz pełnowartościowego białka. Białko zapewnia bowiem długotrwałe uczucie sytości i pobudza spalanie tkanki tłuszczowej. Oto kilka propozycji zdrowych zmian:

  • zrezygnuj ze słodyczy, napojów gazowanych i energetycznych;
  • jeśli musisz coś przekąsić – sięgnij np. po kilka orzechów. Mają sporo kalorii, ale jednocześnie białko i zdrowe tłuszcze;
  • warzywa skrobiowe zastępuj tymi o wyższej zawartości błonnika i niskiej węglowodanów; zamiast ziemniaków zjedz na obiad puree z kalafiora;
  • prowadź dziennik dietetyczny, w którym skrupulatnie będziesz notować każdy kęs, który przyjmiesz w ciągu dnia; pomoże to wyeliminować najczęstszą przyczynę niepowodzenia w odchudzaniu, czyli podjadanie;
  • spróbuj zastąpić śniadanie węglowodanowe posiłkiem białkowo – tłuszczowym.

Polecam również przeczytać: 6 owoców, które przyspieszają odchudzanie! Znasz je? Kliknij, aby je poznać.

Dieta odchudzająca – postaw na nieprzetworzone produkty

Żyjemy w dobie fast – foodów i dań typu instant. Konieczne jest ich wyeliminowanie z diety, ale ograniczyć należy spożycie każdej żywności, która została mocno przetworzona. Dotyczy to także uznawanych za zdrowe produktów typu light – mają co prawda mniej tłuszczu, ale dla zachowania konsystencji i walorów smakowych przeładowane są cukrami i syntetycznymi dodatkami. Niech Twoja dieta bazuje na następujących produktach:

  • pełnoziarniste pieczywa;
  • kasze i makarony;
  • chude mięsa i ryby;
  • jajka;
  • nabiał;
  • sezonowe warzywa i owoce;
  • orzechy, nasiona i pestki;
  • tłoczone na zimno oleje roślinne.

Warto również przeczytać: Jak zwiększyć temperaturę ciała, aby przyspieszyć odchudzanie? Kliknij tutaj, aby się dowiedzieć. 

Dieta odchudzająca – trening przyspiesza odchudzanie

Powodzenie w odchudzaniu zależy w największej mierze od planu dietetycznego, ale nie należy zapominać o regularnej aktywności fizycznej. Zarówno trening cardio, jak i siłowy umożliwia spalenie dodatkowych kalorii – i to nie tylko podczas treningu, ale także po nim. Jeśli bowiem dbamy o rozbudowanie masy mięśniowej, zwiększamy w ten sposób swoją podstawową przemianę materii. Nie bez znaczenia jest także niezwykle korzystny wpływ treningu na zdrowie i profilaktykę chorób cywilizacyjnych.

Staraj się zatem być w ruchu przez cały dzień – spaceruj, spędzaj aktywnie czas z dzieckiem, trenuj 3 – 4 razy w tygodniu przez co najmniej 30 minut. Trudno Ci znaleźć czas na taką aktywność? Spróbuj treningu interwałowego, który charakteryzuje się wysoką intensywnością ćwiczeń, ale jednocześnie – krótkim czasem trwania wysiłku. Mowa chociażby o popularnej ostatnio tabacie. Kilka minut na trening zawsze uda Ci się wygospodarować, prawda?

Nie wiesz, jak ułożyć sobie dietę, która nie tylko odchudza, ale również pomaga na liczne problemy ze zdrowiem?

Moje diety na odchudzanie są oparte na badaniach naukowych, a mianowicie zostały one opracowane przez grupę 16 naukowców. W skład tej grupy można było odnaleźć kilku światowej klasy lekarzy, naukowców np.: Frank M. Sacks, George A. Bray, Vincent J. Carey, czy C. Pallister. Badanie to zostało wykonane w 2009 roku przez Departament Żywienia Harvard School w Bostonie (USA). W badaniu tym wzięło udział 811 pacjentów z nadwagą. Każdy z nich otrzymał ułożoną pod siebie dietę, która była różna dla każdego z pacjentów, ponieważ była ona dobierana na podstawie wieku, wzrostu, wagi, aktywności fizycznej, ilość posiłków oraz dolegliwości.

Tajemnicą takich diet było odpowiednie wyskalowanie ilości węglowodanów, tłuszczów, białka, kaloryczności oraz mikro i makroelementów. Odpowiednia kombinacja tych składników spowodowała, że pacjenci po odstawieniu diety nie przybierali z powrotem na wadze, czyli nie mieli efektu jojo. Oryginalna dokumentacja z tego badania w języku angielskim znajduje się w kliknij tutaj. W mojej praktyce Specjalisty Żywienia odpowiedni dobór kaloryczności, węglowodanów, białek, tłuszczy i pozostałych składników odżywczych pozwala na osiągnięcie spadku wagi nawet o 5 kg w 2 tygodnie, chociaż najczęściej jest to około 1-2 kg w 7 dni. Tak samo po odstawieniu diety pacjenci nie skarżą się na powrót wagi, jak to jest w przypadku innych diet.

Diety Artura Topolskiego – Opinie zadowolonych Pacjentów

Dieta odchudzająca – Przykładowa metamorfoza – Justyna 

Pacjentka jest chora na dwie choroby, które znacznie utrudniają proces odchudzania, a mianowicie cierpi na hashimoto oraz zespół policystycznych jajników. Jej metamorfozę przedstawiam poniżej wraz z wiadomością mailową. Za pomocą mojej diety udało nam się uzyskać zadowalający efekt dla pacjentki, czyli 13 kilogramów mniej w 3 miesiące.

dieta odchudzająca

Poniżej mail od klientki ze zdjęć.

dieta odchudzająca

Dieta odchudzająca – Zobacz na opinie moich klientek

Poniżej pokazuję zdjęcia wiadomości z mojego Facebooka, które otrzymałem od swoich klientów.
dieta artura topolskiego - opinie

PROMOCJA – Zamów dziś dietę Artura Topolskiego, a w prezencie otrzymasz moją encyklopedię zdrowia, aż 600 stron!

Wraz z dietą otrzymasz w prezencie książkę. W sklepie kosztuje ona 50 zł, ale wraz z dietą dam Ci ją za darmo. Obecnie jest ona bestsellerem w moim sklepie! Dowiesz się z niej jak za pomocą domowych metod wspomóc swój organizm w walce z takimi przypadłościami jak:

  • hashimoto;
  • niedoczynność tarczycy;
  • nadczynność tarczycy;
  • zaparcia;
  • grzybica w tym Candida;
  • wzdęcia;
  • biegunka;
  • alergia;
  • cukrzyca;
  • ból stawów;
  • żylaki;
  • nadciśnienie;
  • trądzik;
  • depresja.

A ponadto znajdziesz również taki informacje jak:

  1. Regeneracja włosów, skóry i paznokci.
  2. Poznasz naturalne sposoby na trądzik.
  3. Dowiesz się, co jeść, aby poprawić koncentrację oraz zapamiętywanie.

Dieta odchudzająca, która naprawdę działa. Jak szybko schudnąć?

Masz problem z nadwagą? Nie wiesz jak schudnąć, a wydaje Ci się, że robisz wszystko tak, jak należy? Masz dość dziwnych  specyfików odchudzających i gotowych diet z internetu, które po prostu nie działają? Mam coś, co powinno Cię zainteresować. To autorska dieta, którą przygotuję właśnie dla Ciebie!

Wszystkie uwagi, jakie od Was uzyskałem w czasie mojej pracy z pacjentkami, zebrałem w jedną całość i stworzyłem własną dietę, która wychodzi naprzeciw Waszym oczekiwaniom. Przede wszystkim wyeliminowałem wszystkie aspekty, które Wam się nie podobały. Moja dieta bazuje na wszystkich naukowo potwierdzonych metodach prawidłowego odżywiania osób zdrowych oraz chorych. Dlatego też moje diety nie tylko odchudzają, ale również pomagają na wiele dolegliwości takich jak:

  • hashimoto;
  • zaparcia;
  • nieżyt żołądka;
  • nadciśnienie tętnicze;
  • osteoporoza;
  • miażdżyca;
  • cukrzyca typu 2;
  • insulinooporność;
  • niedoczynność tarczycy.

Ponadto jadłospis składa się z produktów ogólnodostępnych, których cena jest niska. Dlatego też nie będziecie musieli wiele wydawać na produkty do swojej diety. Dzięki informacją, które podajecie mi w formularzu na końcu tej strony tworzę dla Was indywidualną dietę uwzględniającą choroby, alergie pokarmowe oraz tryb życia. Taka dieta nie tylko stanie się skuteczna, ale również lubiana i smaczna.

Kim jestem?

Nazywam się Artur Topolski. Z wykształcenia jestem dyplomowanym Specjalistą Żywienia. Od wielu lat interesuje się zdrowiem, ochroną zdrowia, odchudzaniem, a także wsparciem leczenia chorób dietozależnych. Moje pasje zbiegają się z życiem zawodowym, co sprawia mi ogromną przyjemność z pracy. Jak szybko możesz schudnąć na mojej diecie? Przeważnie moi pacjenci chudną około 1-1,5 kg co 7 dni.

Co zyskujesz dzięki mojej diecie? Jak szybko schudnąć na mojej diecie?

Korzystając z moich usług otrzymujesz gotowy plan żywienia, dostosowany do Twojego organizmu i trybu życia – zbilansowaną dietę i listę posiłków (wraz z przepisem wykonania), które bez problemu przygotujesz w domowym zaciszu. Moja dieta dla Ciebie to przede wszystkim:

  • dania, które przygotujesz w nie więcej niż 5 – 20 minut;
  • tanie i łatwo dostępne składniki/produkty, które dostaniesz w każdym sklepie;
  • plan żywieniowy, który stosuje się przez jeden miesiąc;
  • szczegółowy opis wykonania każdego posiłku wraz ze składnikami odżywczymi;
  • możliwość wyboru diety na odchudzanie, utrzymanie wagi, przybranie na masie i wyeliminowanie problemów zdrowotnych;
  • stały kontakt ze mną.

Moja dieta jest oparta na potwierdzonych metodach naukowych i latach doświadczeń oraz wiedzy z zakresu dietetyki. Dzięki moim konsultacjom i diecie możesz tracić od 1 – 1,5 kg tygodniowo, nie martwiąc się o swoje zdrowie.

Skorzystaj już teraz!

PROMOCJA! JUŻ TERAZ TYLKO 60 ZŁ!
Zachęcam Cię do wypełniania formularza i skorzystania z mojej oferty już teraz. W nowej promocyjnej cenie 60 zł (przecena ze 100 zł) dostaniesz dietę, którą stosuje się jeden miesiąc. Pozwoli Ci ona schudnąć do 1,5 kg tygodniowo. Wraz z dietą otrzymasz w prezencie moją książkę, która ma aż 600 stron!
Po wypełnieniu poniższego formularza i opłaceniu zamówienia otrzymasz profesjonalną dietę mojego autorstwa w ciągu 2 dni roboczych.