Wracające kilogramy - jak sobie z tym poradzić? Sprawdź te metody i bądź szczupła!

Wracające kilogramy – co zrobić, aby tego uniknąć? Jak prawidłowo się odchudzać?

Coraz więcej osób zaczyna myśleć o odchudzaniu oraz lepszej sylwetce. To może się udać, zacznij już dziś, a zdążysz do lata osiągnąć swoją wymarzoną sylwetkę.  Z chęcią Ci w tym pomogę!

Przede wszystkim potrzebna będzie odpowiednia dieta, która nie pozwoli na wracające kilogramy, a ponadto warto pamiętać o kilku ważnych szczegółach, bez których nie uda się utrzymać na długo zrzuconych kilogramów. Często zdarza się, że udaje nam się odchudzić, ale naglę kilogramy wracają.

wracające kilogramy

Zapraszam do mojego internetowego sklepu, w którym znajdziesz tylko wysokiej jakości preparaty o potwierdzonej naukowo skuteczności. Kliknij tutaj, aby przejść do mojego sklepu.

Wracające kilogramy – co zrobić, aby tego uniknąć?

1. Nie stosuj ekstremalnych diet.

Pamiętaj, aby nie stosować ekstremalnych diet, które pozwolą Ci utracić dużą ilość kilogramów w bardzo krótkim czasie. Takie diety głównie oparte są na znacznej utracie wody znajdującej się w organizmie, a nie tkanki tłuszczowej. Co prawda schudniesz po takiej diecie, ale szybko z powrotem przybierzesz na wadze, dodatkowo znaczna utrata wody jest niezdrowa dla naszego organizmu.

Prawidłowa dieta, która nie przynosi negatywnych skutków dla zdrowia, powinna opierać się na zasadzie, iż tygodniowo powinniśmy chudnąć maksymalnie 1 kg. Taką dietę mogę ułożyć specjalnie dla Ciebie.  Aby zamówić moją dietę odchudzającą kliknij tutaj.

2. Jedz regularnie około 4-5 porcji dziennie.

Na ten temat powstało wiele badań naukowych. Udowodniono między innymi, iż zjedzenie takiej samej ilości produktów rozdzielonych na dwa dania dziennie powoduje przybieranie na wadze, natomiast zjedzenie takiej samej ilości pożywienia, ale rozdzielonych na 4-5 dań dziennie pozwala na utratę wagi.

Ludzki organizm posiada elastyczną regulację w zależności od tego, jaki tryb życia prowadzimy. Gdy nauczymy nasz organizm do rzadkiego jedzenia, to automatycznie zacznie on robić zapasy np. w postaci tłuszczu. Gorzej działa również trzustka, która nie produkuje równomiernie enzymów niezbędnych do prawidłowego trawienia pokarmu. Ponadto jedzenie 4-5 posiłków dziennie pozwala na zabezpieczenie organizmu przed nagłym spadkiem cukru we krwi, a tym samym nie będziemy czuć głodu.

Kliknij poniżej w „Lubię to!”, a będziesz zawsze na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

3. Nie zapomnij pić około 2 litrów wody dziennie.

Dlaczego woda jest aż tak ważna przy odchudzaniu? Nasz organizm potrzebuje wody, aby rozłożyć tłuszcz. Najlepiej pić zwykłą wodę niegazowaną. Unikajmy napojów słodzonych, które są kaloryczne. Warto dodać do wody trochę soku z cytryny.

Metoda na Twoje natychmiastowe odchudzanie bez wyrzeczeń. Jak to zrobić? Kliknij tutaj, aby się dowiedzieć. 
4. Uważaj na produkty, które nazywane są jako „dietetyczne”, a tak naprawdę nie są.

Przy wyborze każdego produktu warto zwrócić uwagę na etykietę, a dokładnie na skład. Unikaj produktów, które mają znaczne ilości cukru.

5. Nie zapominaj o wysiłku fizycznym.

Wiele badań naukowych wykazało, iż w celu spalenia tkanki tłuszczowej wcale nie trzeba mieć intensywnego wysiłku fizycznego. Wystarczy każdego dnia wychodzić na dłuższe spacery. Za optymalny wysiłek fizyczny w procesie odchudzania uznaje się 10 000 kroków dziennie.

6. Odpowiednia dieta, która nie pozwoli na wracające kilogramy.

Nie warto stosować diet przygotowanych przez siebie, ponieważ możemy pominąć istotne dane, które głównie związane są z odpowiednią ilością kcal, witamin, minerałów, białka, tłuszczów, węglowodanów oraz pozostałych składników niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Źle zbilansowana dieta może powodować problemy ze zdrowiem, uczucie zmęczenia, a nawet efekt jojo.

Mogę ułożyć dla Ciebie indywidualną dietę, dzięki której nie tylko zaczniesz chudnąć, ale również będziesz zdrowo się odżywiać. Poza dietą stworzoną pod Twoje preferencje otrzymasz również kontakt z moim zespołem, który składa się z dietetyka oraz trenera personalnego. W diecie uwzględniamy produkty, których nie lubisz, czas przygotowania posiłku, a także jeśli masz alergię to stworzymy dietę bez alergenów. Osoby, które nie mają zbyt dużo czasu, mogą liczyć na szybkie dania (czas wykonania 15-30 minut). Każda dieta tworzona jest indywidualnie na podstawie ankiety, którą otrzymasz, a ponadto jest korygowana w zależności od tego, w jakim tempie będziesz chudła w czasie stosowania mojej diety. Indywidualną dietę możesz zamówić przez moją nową stronę – kliknij tutaj, aby do niej przejść.

Proszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!

Kliknij poniżej w dolegliwość, którą posiadasz, aby dowiedzieć się, jak sobie z nią poradzić.


Źródło:

Może Ci się jeszcze spodobać...