Witamina K2 i D - dlaczego są to najważniejsze witaminy?

Wapń spożywany poprzez pokarm lub suplement może powodować poważne problemy ze zdrowiem!

Twoje zdrowie może być zagrożone! Wapń z pożywienia, jak i z suplementu trafia do tkanek, a nie do kości! Można sobie tym wyrządzić szkodę, ponieważ takie wapno w tętnicach może powodować miażdżycę oraz inne choroby. Jak temu zaradzić?

Witamina K2 i D – dzięki niej Twoje kości mogę zostać wzmocnione oraz zregenerowane, a wapń będzie przyswajany do kości zamiast do tętnic. Uzupełniaj je, ponieważ aż 90 procent Polaków ma ich niedobór! 

witamina k2 i d

Zapraszam do mojego internetowego sklepu, w którym znajdziesz tylko wysokiej jakości preparaty o potwierdzonej naukowo skuteczności. Kliknij tutaj, aby przejść do mojego sklepu.

Proszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!

Co niszczy kości?

Kości są słabsze wtedy, gdy cierpimy na choroby tarczycy, nerek, wątroby, czy nawet jelit. Nie są to jednak jedyne czynniki, które mogą powodować osteoporozą w przyszłości, do czynników zależnych od nas możemy zaliczyć: małą aktywność fizyczną, palenie papierosów, alkohol, czy dieta uboga w wapń. Pamiętaj, że są domowe metody, która pozwalają zminimalizować ryzyko powstania chorób kości. Najskuteczniejsze wypisałem poniżej.

Przeczytaj również: Kwas ALA – Jedz go 2 razy dziennie, a pozbędziesz się cukrzycy, zatkanych tętnic i słabej pamięci. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Co korzystnie wpływa na nasze kości? Witamina K2 i D.

Przede wszystkim warto zwrócić uwagę na to co jemy, dzięki odpowiednio dobranej diecie możemy wzmocnić kości. Niestety, każdy ludzki organizm wraz z wiekiem ma coraz słabsze kości. Tracą swoją strukturę mineralną, w wyniku czego stają się bardziej kruche i podatne na złamania. Jeśli chcesz zmniejszyć demineralizację kości, to warto zrezygnować z alkoholu, który przyspiesza ten proces. Ponadto nasz organizm ma pewną wadę, a mianowicie spożywany wapń nie trafia w całości do kości. Część gromadzona jest w tkankach, co w ostateczności może powodować miażdżycę. Dlatego też zaleca się stosować witaminę K2 wraz z witaminą D, które zwiększają przyswajalność wapnia do kości.

Kliknij poniżej w „Lubię to!”, a będziesz zawsze na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

Zapewne nie wszyscy słyszeli o witaminie K2, ponieważ jest ona dość mało popularna. Odpowiada ona za ułatwienie przyswajania wapnia do kości, a nie do tkanek. W licznych źródłach możemy znaleźć informacje, które mówią nam o tym, że witamina ta zmniejsza ryzyko wystąpienia chorób wieńcowych. Przypisuje się również inne właściwości: obniża poziom cholesterolu, zmniejsza ryzyko wystąpienia choroby Alzheimera oraz stwardnienia rozsianego.

Witaminę K2 znajdziemy w:

  • żółtku jaj,
  • salami,
  • łososiu,
  • wątróbce gęsiej lub kurzej,
  • kapuście kiszonej.

Skąd możemy czerpać witaminę D?

witamina K2 i D

Słońce to naturalne źródło witaminy D!

Przede wszystkim witamina ta znajduje się w promieniowaniu ultrafioletowych, dlatego też ważne jest, aby codziennie spędzać czas na świeżym powietrzu. Nawet jeśli jest pochmurny dzień, to promienie UV docierają do naszej skóry! Pewnie ktoś z czytelników słyszał, iż nie można łączyć tych dwóch witamin. Jednakże jest to tylko mit, na rynku można spotkać wiele preparatów, które posiadają połączenie tych dwóch składników. Dzięki temu nie musimy brać oddzielnie dwóch suplementów. Witamina D jest bardzo ważna, ponieważ zwiększa przyswajanie wapna aż o 80 proc. Posiada ona wiele innych zalet, ale o tym w następnym akapicie.

Powinnaś również przeczytać: Jak zyskać silne włosy, brak cellulitu i młodszą skórę? Kliknij, aby sprawdzić i działaj szybko!

Witaminę D można również nabyć za pomocą odpowiedniego pożywienia:

  • świeży węgorz,
  • łosoś,
  • żółtko jajka,
  • wątroba,
  • sery dojrzewające.

Witamina K2 i D – jak ją uzupełniać?

Za pomocą odpowiedniej dawki witaminy K2 uchronimy się przed zwapnieniem tętnic, wzmocnimy białka GLA (białko to jest ważne w procesie krzepnięcia krwi), a także unikniemy osteoporozy. Warto uzupełnić tę witaminę za pomocą naturalnego preparatu, który posiada wysoko-skoncentrowaną witaminą K2MK7. Większość specyfików tego typu pozyskiwana jest w sposób chemiczny, jednakże na rynku można znaleźć wyjątki.

Jednym z takich naturalnych specyfików jest witamina K2MK7 od NattoFit. W jej składzie znajduje się tylko wcześniej wspomniana witamina oraz oliwa z oliwek jako nośnik witaminy. A co najważniejsze, preparat ten nie zawiera żadnych alergenów typu: gluten, czy sztucznych barwników i konserwantów. Posiada certyfikat GMP, który oznacza, iż dany produkt nie zawiera żadnych śladowych czynników alergicznych. Witamina ta dzięki najwyższej dawce, aż 18 mcg w jednej kropli sprawi, iż Twoje kości zostaną wzmocnione, a naczynia krwionośne uszczelnione. Preparat wystarczy na bardzo długo około 2 miesiące. Takie działanie pozwala korzystnie wpłynąć na stan kości, naczyń krwionośnych, czy serca. Badanie kliniczne, w którym wzięło udział aż 16057 kobiet wykazało, iż spożywanie witaminy K2 zmniejsza ryzyko chorób serca o 10 procent! Sam stosuję tę witaminę i mogę szczerze polecić. Tę witaminę o największej dawce znajdziesz w kliknij tutaj.

Witamina D.

Witaminę D możemy również uzupełniać poprzez codzienne spożywanie naturalnego preparatu pod postacią płynu. Dzięki temu unikniemy wszystkich niekorzystnych substancji pomocniczych pochodzenia chemicznego. Największą zaletą jest wydajność, już jedna kropla tego preparatu zawiera 425 procentowe zapotrzebowanie na tę witaminę! Witamina D poprawia odporność, wzmacnia mięśnie, kości oraz zęby. Trzeba również powiedzieć, że 90 procent polaków ma jej niedobór przez małą ilość słonecznych dni oraz kąt padania promieni słonecznych w okresie jesienno-zimowym jest zbyt mały, co sprawia, iż nie zachodzi w skórze produkcja cholekalcyferolu. Preparat ten wystarczy na bardzo długo minimum 1 rok. Naturalną witaminę D o odpowiedniej dawce znajdziesz w kliknij tutaj

Powinieneś również przeczytać: Jak ziołami pozbyć się depresji oraz stresu? Kliknij, aby przeczytać. 

Proszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!

Kliknij poniżej w dolegliwość, którą posiadasz, aby dowiedzieć się, jak sobie z nią poradzić.


Źródło:

Może Ci się jeszcze spodobać...