Witamina D sekretem na wyśmienite zdrowie? - Artur Topolski

Czy kurze jaja mogą szkodzić? Jak przyjmować witaminę D3, aby była w prawidłowych dawkach?

Czy warto jeść kurze jaja w celu uzupełnienia witaminy D3? Przeczytaj, jeśli chcesz być zdrowy!

Witamina D, która znajduje się w kurzych jajach spowalnia degradację komórek mózgowych, a także wzmacnia kości, podnosi odporność, zmniejsza ryzyko chorób serca oraz wzmacnia siłę mięśni. Problem w tym, że kurze jaja mają duże ilości niezdrowego cholesterolu, który jest niebezpieczny dla naszego zdrowia! Ponadto badania naukowe wykazały, iż najlepsze efekty osiąga się dostarczając 800 IU witaminy D3, aby osiągnąć taką ilość trzeba byłoby zjeść aż 26 kurzych jaj dziennie! Jak dostarczać takie dawki? Dlatego też warto uzupełniać witaminę D3 z naturalnego preparatu, wystarczy tylko jedna kropla! W tym artykule znajdziesz informacje o objawach niedoboru witaminy D3 oraz najlepszej metodzie, dzięki której szybko uzupełnisz tę witaminę.

witamina d

Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Potrzebujesz diety, która skutecznie Cię odchudzi? A może potrzebujesz diety, która pomoże lub całkowicie wykluczy takie dolegliwości jak: zaparcia, nadciśnienie, Hashimoto, niedoczynność tarczycy, miażdżyca, osteoporoza lub chcesz zregenerować swoje jelita? Napisz do mnie w celu konsultacji, a następnie ułożę dla Ciebie dietę bez drogich, wyszukanych produktów, a także bez skomplikowanych potraw. Koszt diety to 50 zł. Kliknij tutaj, aby zgłosić się do mnie po dietę.

Proszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!

Witamina D – czy Polacy mają jej za mało?

Niestety, ale statystyki mówią, iż około 90 procent Polaków może mieć za małe ilości witaminy D! Głównie jest to związane z niekorzystnym trybem pracy. Wcześnie rano wstajemy do pracy, a wracamy po południu. Przez to do naszego organizmu dociera za mało promieni słonecznych, dzięki którym otrzymujemy witaminę D. Dlatego też należy uzupełniać jej niedobory w inny sposób.

Przede wszystkim powinniśmy częściej wchodzić na spacery, które nie tylko doprowadzą do uzupełnienia witaminy D, ale również pozytywnie wpłyną na fizyczne funkcjonowanie organizmu. Pamiętajmy, że każdy z nas powinien dostarczać minimum 30 minut wysiłku fizycznego każdego dnia!

Co wykazały badania naukowe?

Uniwersytet Harvarda T.H. Chan zajmujący się zdrowiem publicznym wykonał liczne badania nad wpływem witaminy D3 na organizm człowieka. Jednym z najpopularniejszych i największych badań tej uczelni było poznanie wpływu tej witaminy na strukturę, regenerację oraz gęstość kości. Badanie to objęło aż 40 000 osób w podeszłym wieku, które miały słabe kości. Przez okres 6 miesięcy wykonano aż 12 rodzajów badań mających na celu wykazanie siły, struktury oraz budowy kości. Pacjenci zostali podzielenie na kilka grup, a każda z nich stosowała witaminę D3 w innych dawkach, począwszy od 200 IU do 900 IU dziennie. Ostateczne badania wykazały, że dzienna dawka mieszcząca się w przedziałach 200-600 IU nie przynosi żadnych efektów. Dopiero od 600 IU lekarze zaobserwowali u pacjentów gęstszą strukturę kości, najlepsze efekty uzyskano przy dziennej dawce 800 IU, która wzmocniła kości wraz z miednicą i kręgosłupem o 20 procent!

Powinnaś również przeczytać: Jak zyskać silne włosy, brak cellulitu i młodszą skórę? Kliknij, aby sprawdzić i działaj szybko!

Badanie naukowe wykonane przez Uniwersytet Harvarda T.H. Chan.

Kolejne badanie wykonane przez Uniwersytet Harvarda T.H. Chan miało na celu sprawdzenie wpływu witaminy D3 na siłę mięśni. W badaniu wzięło udział 1000 kobiet w podeszłym wieku. Po 3 miesiącach stosowania zaobserwowano silniejsze mięśnie. Osoby starsze miały więcej siły do swobodnego poruszania się, co zmniejszyło ryzyko niebezpiecznego upadku, co w konsekwencji mogło zakończyć się złamaniem. W tym przypadku zaobserwowano silniejsze mięśnie wśród grupy, która stosowała witaminę D3 w dziennej dawce mieszczącej się w przedziale 700-1000 IU.

W trakcie badań naukowcy z Uniwersytety Harvarda T.H. Chan zaobserwowali również wpływ witaminy D3 na pracę mięśnia sercowego. W badaniu tym wzięła udział rekordowa liczba osób składająca się z 50 000 pacjentów! Każdemu z tych pacjentów zbadano krew w celu ustalenia poziomu witaminy D3, następnie podzielono pacjentów na dwie równe grupy. Pierwsza grupa regularnie przyjmowała witaminę D3, natomiast druga grupa nie stosowała tejże witaminy. Po 10 latach przebadano krew tych samych pacjentów. Wyniki były jednoznaczne, mężczyźni z niedoborem witaminy D3 byli aż dwukrotnie bardziej narażeni na choroby serca w przeciwieństwie do mężczyzn z odpowiednim stężeniem witaminy D3. 

Oryginalną dokumentację z tych badań znajdziesz na stronie Uniwersytety Harvarda T.H. Chan pod tym adresem kliknij tutaj.

Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Nie wiesz, który preparat jest odpowiedni dla Ciebie? Kliknij tutaj, aby wyszukać po swojej dolegliwości.

Witamina D – Komu zaleca się w szczególności jej stosowanie?

Praktycznie każdemu, ponieważ jesteśmy w takim położeniu geograficznym, że aż 90 procent Polaków ma niedobór tejże witaminy. W szczególności zaleca się ją:

  • Osobom o słabych kościach, a także tym, którzy chcą mieć silne kości.
  • Przy nadciśnieniu.
  • Osoby, chcące mieć silne mięśnie.
  • Osoby powyżej 35 roku życia.
  • Przy bólach kości.
  • Słaba odporność.
  • U dzieci odpowiada za prawidłowy rozwój kości.
  • Brak apetytu.

Przeczytaj również: Tarczyca bajkalska (66% skuteczności) – niszczy Candidę, złogi tętnicze i zregenerujesz wątrobę. Jak to wykonać? Kliknij, aby się dowiedzieć.

Witamina D – Jak dostarczyć ją w takim sam sposób, jak w badaniach?

Aby osiągnąć takie same rezultaty, co we wcześniej przedstawionych badaniach należy przede wszystkim wybrać witaminę D3 rozpuszczoną w oliwie, dzięki temu unikniemy sztucznych substancji, które często są szkodliwe. Kolejnym ważnym aspektem jest ilość witaminy D3 w jednej kropli. Badania potwierdziły, iż najlepsze efekty osiągniemy stosując witaminę D3 o dawce 800 IU. Aby dowiedzieć się więcej o witaminie D3 potwierdzonej badaniami kliknij tutaj.


Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Co zyskasz dzięki diecie mojego autorstwa? Nie tylko się odchudzisz, ale również pozbędziesz się w pełni lub zminimalizujesz objawy: zaparć, nadciśnienia, Hashimoto, niedoczynności tarczycy, miażdżycy, osteoporozy oraz zregenerujesz swoje jelita pozbywając się biegunek, czy wzdęć! Ponadto każda moja dieta ma odpowiednie dla Ciebie ilości witamin i minerałów, co nie tylko poprawia odporność i dodaje energii, ale również wpływa na pozytywne funkcjonowanie Twojego organizmu. Formularz do zamówienia diety znajdziesz na końcu tej strony.

Efekty i opinie moich pacjentek

1. Kasia M. (33 lata, Nowy Sącz)

“Moja przygoda z dietą od Artura Topolskiego zaczęła się od narodzin mojego pierwszego dziecka. Gdy skończyłam karmić postanowiłam wziąć się za siebie. Nie mogłam znieść swojego wyglądu w lustrze. Na podstawie krótkiej ankiety Artur stworzył dla mnie jadłospis, który składał się z 28 przepisów, stosowałam go przez miesiąc, a następnie zgłosiłam się zgodnie z zaleceniem po nowy. Drugi zestaw stosowałam dwa miesiące. Rezultat był wspaniały, udało mi się schudnąć aż 15 kilogramów. Do tego zaobserwowałam, że mam silniejsze włosy i paznokcie. Mam również więcej energii i wigoru. Przepisy były proste do wykonania, a przede wszystkim bardzo smaczne.”

2. Aga W. (35 lat, Warszawa)

“Chciałam podziękować Arturowi za świetną dietę, dzięki której uzyskałam to, co od lat mogłam sobie tylko wymarzyć. Miałam stały kontakt z Arturem, na bieżąco pisałam mu o swoich efektach. Pewnego razu spytał mnie, czy może udostępnić moją metamorfozę, oczywiście się zgodziłam, aby zmotywować innych do działania. Dieta to podstawa, a Artur Wam w tym pomoże!”

Pozostałe opinie moich klientek:

Jak tworzę dla Was diety?

Wszystkie uwagi, jakie od Was uzyskałem w czasie mojej pracy z pacjentkami, zebrałem w jedną całość i stworzyłem własną dietę, która wychodzi naprzeciw Waszym oczekiwaniom. Przede wszystkim wyeliminowałem wszystkie aspekty, które Wam się nie podobały. Moja dieta bazuje na wszystkich naukowo potwierdzonych metodach prawidłowego odżywiania osób zdrowych oraz chorych. Dlatego też moje diety nie tylko odchudzają, ale również pomagają na wiele dolegliwości takich jak: zaparcia, nieżyt żołądka, nadciśnienie tętnicze, osteoporoza, miażdżyca, niedoczynność tarczycy lub Hashimoto.

Ponadto jadłospis składa się z produktów ogólnodostępnych, których cena jest niska. Dlatego też nie będziecie musieli wiele wydawać na produkty do swojej diety. Dzięki informacją, które podajecie mi w formularzu na końcu tej strony tworzę dla Was indywidualną dietę uwzględniającą choroby, alergie pokarmowe oraz tryb życia. Taka dieta nie tylko stanie się skuteczna, ale również lubiana i smaczna.

Jakie dolegliwości możesz ograniczyć stosując plan żywienia mojego autorstwa?

  • Zaparcia;
  • Biegunka, wzdęcia – regeneracja jelit;
  • Nieżyt żołądka;
  • Nadciśnienie tętnicze;
  • Osteoporoza;
  • Miażdżyca;
  • Otyłość;
  • Niedoczynność lub Hashimoto.

Dlaczego nie warto tworzyć diety na własną rękę?

Diety, które tworzycie na własną rękę najczęściej nie uwzględniają wielu ważnych elementów prawidło zbilansowanej diety. W wyniku stosowania własnej diety mogą pojawić się problemy z metabolizmem, efekt jojo, niedobór witamin, minerałów oraz problemy ze zdrowiem.

Najważniejsze informacje o mojej diecie.

1. Osoby, które mają mało czasu na przygotowanie dietetycznych dań, mogą wybrać opcję szybkich posiłków, których wykonanie zajmuje około 20 minut.

2. Każdy posiłek zawiera szczegółową instrukcję przyrządzenia.

3. Możesz wybrać dietę na odchudzanie, utrzymanie wagi, przybranie na masie, a ponadto możesz wyeliminować dolegliwości związane z zaparciami, nieżytem żołądka, biegunką, wzdęciami, miażdżycą, Hashimoto, niedoczynnością tarczycy, nadciśnieniem tętniczym lub osteoporozą.

4. Po wypełnieniu ankiety jesteś w stałym kontakcie ze mną, czuwam nad Twoimi postępami.

5. Jeśli masz alergię, to ułożę dla Ciebie dietę tak, aby wykluczyć alergeny z pożywienia.

6. Dieta jest dostosowana do suplementów, które przyjmujesz.

7. Każda dieta jest indywidualnie zbilansowana w wartości odżywcze, witaminy i minerały, tak aby zawierała ona wszystkie składniki potrzebne Twojemu organizmowi.

8. Wszystkie rodzaje diet oparte są na potwierdzonych naukowo metodach.

9. Dzięki diecie powinieneś tracić około 0,5 – 1,5 kg tygodniowo (kwestia indywidualna). 

Promocja: Dieta na miesiąc to tylko 50 zł.

Po wypełnieniu poniższego formularza i opłaceniu zamówienia do 2 dni roboczych otrzymasz dietę wykonaną przez Artura Topolskiego (Specjalista Żywienia).


Źródło:

Może Ci się jeszcze spodobać...