Udaru mózgu, jak go uniknąć? 8 niezawodnych sposobów!

8 istotnych metod, które zmniejszą ryzyko wystąpienia udaru mózgu

Możesz żyć dłużej, te metody zmniejszą ryzyko udaru. Wystarczy, że spełnisz 8 kryteriów, a udar mózgu Cię nie dosięgnie!

W artykule znajdziesz 8 metod, które zmniejszą ryzyko wystąpienia udaru.

udaru

Źródło fot.: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/41/EEG_Recording_Cap.jpg

Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Potrzebujesz diety, która skutecznie Cię odchudzi? A może potrzebujesz diety, która pomoże lub całkowicie wykluczy takie dolegliwości jak: zaparcia, nadciśnienie, Hashimoto, niedoczynność tarczycy, miażdżyca, osteoporoza lub chcesz zregenerować swoje jelita? Napisz do mnie w celu konsultacji, a następnie ułożę dla Ciebie dietę bez drogich, wyszukanych produktów, a także bez skomplikowanych potraw. Koszt diety to 50 zł. Kliknij tutaj, aby zgłosić się do mnie po dietę.

Proszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!

Niestety, ale problem ten stale narasta, udar mózgu to jedna z głównych przyczyny śmierci oraz niepełnosprawności osób po 40 roku życia. Nie warto ryzykować, to może dotyczyć również Ciebie! Warto już dziś wprowadzić zmiany w swoim życiu, by zminimalizować ryzyko wystąpienia udaru w przyszłości. Nie lekceważmy najmniejszych objawów neurologicznych, one mogę sugerować zwiększone prawdopodobieństwo wystąpienia tej śmiertelnej plagi XXI wieku.

Istnieją dwa rodzaje udaru mózgu, pierwszy to niedokrwienny, a drugi to krwotoczny. Najczęściej, bo w 80 proc. przypadków występuje ten pierwszy. Jednak profilaktyka zmniejszająca ryzyko jest taka sama dla obydwu rodzajów.

Powinnaś również przeczytać: Jak zyskać silne włosy, brak cellulitu i młodszą skórę? Kliknij, aby sprawdzić i działaj szybko!

Jak zmniejszyć ryzyko udaru mózgu?

Łatwiej będzie napisać, co zmniejsza ryzyko, niż co wywołuje udar mózgu. Każdemu z nas bardzo trudno jest wprowadzić zmiany w stylu życia, ale to właśnie one są najważniejsze w profilaktyce. Warto małymi krokami zmieniać swoje życie, by stało się ono zdrowsze. Dzięki temu będziemy mieć znacznie mniej problemów zdrowotnych, a dodatkowo możemy wydłużyć swoją długowieczność. Przede wszystkim należy zadbać o swoje naczynia krwionośne, które nie tylko zminimalizują ryzyko udaru, ale również poprawią naszą urodą oraz zmniejszą prawdopodobieństwo wystąpienia wylewu.

1. Ureguluj ciśnienie krwi.

udaru

Liczne badania potwierdziły, iż nadciśnienie prowadzi do podwyższonego ryzyka wystąpienia udaru. Dlatego też warto uregulować swoje ciśnienie, tak aby nie przekroczyło wartości 140/90 mm Hg. Najlepiej mieć w okolicach 120/80 mm Hg, wtedy też prawdopodobieństwo udaru spadanie aż o 40 procent! Jeśli masz nadciśnienie, to powinnaś jak najszybciej zacząć leczenie, ponieważ w innym przypadku znajdziesz się w grupie wysokiego ryzyka.

W początkowych, łagodnych przypadkach nadciśnienia można wspomóc się odpowiednimi mieszankami ziołowymi oraz herbatkami. Najpopularniejszą, a zarazem najlepszą mieszanką ziołową na nadciśnienie jest ta o składzie: morszczyn pęcherzykowaty, jemioła, głóg, skrzyp, dzika róża, korzeń kozłka, czarny bez, rutyna. Warto iść do sklepu zielarskiego i spytać się o te zioła. 

W sklepach dostępna jest również herbatka od Darów Natury. Nie tylko obniża ciśnienie krwi, ale również redukuje poziom stresu, pomaga się zrelaksować, redukuje negatywne skutki nadmiernego spożycia kawy oraz wspomaga usuwanie zaburzeń neurotycznych. Aby sprawdzić, gdzie możesz nabyć tę herbatę w najniższej cenie kliknij tutaj.

2. Przestrzegaj diety.

udaru

Osoby z nadwagą również znajdują się w grupie podwyższonego ryzyka. W swojej diecie warto ograniczyć duże ilości spożywanych cukrów, soli oraz tłuszczów. Jeśli spożywamy takie produkty, to powinniśmy je jak najszybciej zamienić na coś, co zawiera magnez oraz potas. Te pierwiastki przyczyniają się do obniżenia ciśnienia krwi, a tym samym zmniejszają ryzyko wystąpienia udaru mózgu.

Duże ilości potasu znajdują się w: suszonych rodzynkach, śliwkach, figach, morelach, awokado, bananach.

Duże ilości magnezu znajdziesz w: pestkach dyni, migdałach, otrębach pszennych, kakao, orzechach laskowych, bananach.

Przeczytaj również: Tarczyca bajkalska (66% skuteczności) – niszczy Candidę, złogi tętnicze i zregenerujesz wątrobę. Jak to wykonać? Kliknij, aby się dowiedzieć.

3. Utrzymuj poziom cukru w normie.

udaru

Cukrzyca ze swojej natury niszczy naczynia krwionośne, co znacznie zwiększa ryzyko powstania udaru mózgu. Istnieje wiele sposobów na ograniczenie poziomu cukru we krwi. 

W początkowych fazach cukrzycy lub wspomagając leczenie, można użyć ziół oraz herbat. Bardzo dobrą herbatą na tą dolegliwość jest Dary Natury – polecana przy cukrzycy. Mój ojciec ją stosował w początkowej fazie cukrzycy, dolegliwości szybko minęły. Cena jest bardzo niska, kosztuje niecałe 5 PLN. A co najważniejsze wszystkie składniki są sprawdzone i ekologiczne, co uwieńczone jest certyfikatem. Aby sprawdzić opinie oraz sklep, w którym możesz nabyć tę herbatę w najniższej cenie kliknij tutaj.

4. Unikaj alkoholu.

udaru

Większość z nas lubi pić alkohol, dzięki niemu możemy na chwilę zapomnieć o codziennych problemach. Przeważnie robimy to, ze względu na daną okoliczność bądź osoby. Niestety, alkohol jest naszym wrogiem, podnosi ciśnienie oraz zwiększa ryzyko udaru. Osoby, które mają problemy z nadciśnieniem powinny bezwzględnie odrzucić alkohol.

5. Nie pal papierosów.

udaru

Palenie papierosów oraz innych wyrobów tytoniowych znacznie podwyższa ciśnienie. Dym tytoniowy w bardzo wysokim stopniu przyczynia się do niszczenia ścian naczyń krwionośnych, ponadto zwiększa krzepliwość krwi. W wyniku tak niekorzystnego działania osoby palące są w znacznym stopniu narażone na udar mózgu. Co ciekawe zmiany naczyniowe potrafią się zregenerować już po 4 latach od zapalenia ostatniego papierosa! Warto również wspomnieć, że podczas palenia nasz mózg dostaje mniej tlenu niż wykazują to jego potrzeby.

Warto przeczytać: 86% skuteczności – wzmacnia odporność, likwiduje grzybicę, leczy biegunkę i alergię. Jak to wykonać? Kliknij, aby dowiedzieć się więcej.

6. Polub wysiłek fizyczny.

udaru

Ruch jest bardzo ważny, a wręcz niezbędny do prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu. Warto wychodzić na dłuższe spacery, przejażdżki rowerowe, a nawet bieganie. Naszemu organizmowi wysiłek fizyczny jest niezbędny, potrzebuje go minimum pięć godzin dziennie. Dzięki temu w znacznym stopniu poprawi się ciśnienie tętnicze, naczynia krwionośne staną się bardziej elastyczne. Dlatego wyjdź z domu i zacznij chociażbym spacerować. 

Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Nie wiesz, który preparat jest odpowiedni dla Ciebie? Kliknij tutaj, aby wyszukać po swojej dolegliwości.
7. Beta-karoten może nam pomóc w profilaktyce!

udaru

Bardzo ciekawie przedstawiły się badania naukowe wykonane w Norwegii, które udowodniły, iż regularne spożywanie warzyw potrafią zmniejszyć ryzyko zawału o 40 procent!

Kolejne badanie miało miejsce na Harvardzie, ukazało ono coś niesamowitego! Potwierdzono, iż w profilaktyce udarowej bardzo ważny jest beta-karoten. Czyli bardzo popularny składnik marchewek. Badanie to wykazało, że wystarczy w ciągu tygodnia spożyć około 5 marchewek, by zmniejszyć ryzyko udaru aż o 68 procent!

Osoby, które nie chcą tak często jeść marchewki, mogą sięgnąć po naturalny suplement diety, który będzie zawierał beta-karoten. Bardzo ciekawą propozycją jest suplement diety od firmy Puritans Pride. Posiada on w jednej kapsułce aż 7 mg beta-karotenu, a ponadto można w nim znaleźć Alfa-karoten, kryptoksantynę, zeaksantynę, luteinę. Produkt nie posiada żadnych chemicznych składników, a otoczka wykonana jest z żelatyny. Aby sprawdzić, gdzie możesz nabyć beta-karoten w najniższej cenie kliknij tutaj.

8. Nie zapomnij o witaminach.

udaru

Po badaniach wykonanych przez Harvard powstały kolejne, które nie tylko potwierdziły moc beta-karotenu, ale również innych witamin. Od dawna wiadomo, że ich brak zwiększa ryzyko nie tylko chorób serca, ale również udaru. Najważniejsze witaminy, które chronią przed udarem to C, B6, B12, E, A. Gdzie można znaleźć te witaminy w pożywieniu?

  • Duże ilości witaminy C można znaleźć w czarnej porzeczce, czerwonej papryce, brukselce.
  • Witamina B6 znajduje się w otrębach pszennych, zarodkach pszennych, wątróbce, kaszy gryczanej.
  • Natomiast duże ilości witaminy B12 możemy znaleźć w nerkach, wątrobie, pstrągu, śledziu, serach.  
  • Witamina E znajduje się w oleju sojowym, migdałach, orzechach włoskich.
  • Duże ilości witaminy A można znaleźć w wątrobie wołowej i wieprzowej, maśle śmietankowym.

Aby w pełni zapobiegać udarowi mózgu należy pamiętać nie tylko o witaminach, ale również o minerałach. Do najważniejszych należą: potas, żelazo, magnez, wapń i selen. 

Gdzie znajdziemy minerały?

  • Selen znajduje się w łososiu, kurzych jajach, kaszy gryczanej.
  • Natomiast wapń można spotkać w dużych ilościach w jogurtach naturalnych, twarogach, serach.
  • W magnez bogate są pestki dyni, kakao, otręby pszenne, migdały.
  • Żelazo znajdziemy w wątróbce, suchych nasionach roślin strączkowych, natce pietruszki.
  • Potas w dużych ilościach występuje w morelach suszonych, figach suszonych, awokado, bananach, ziemniakach.

Osoby, które wolą uzupełnić je poprzez naturalne suplementy diety, mogą wybrać bardzo ciekawe multiwitaminy wraz z najważniejszymi minerałami. W sprzedaży pojawia się coraz więcej takich produktów, które są naturalne! Jednym z nich jest firma CaliVita. Posiada ona świetny produkt, który zawiera aż 28 różnych witamin i minerałów, które pozyskane są w sposób naturalny! Ponadto produkt ten jest w bardzo przystępnej cenie. Aby sprawdzić, gdzie możesz nabyć ten suplement w najniższej cenie kliknij tutaj.

Albo zamiast multiwitaminy można wybrać pyłek kwiatowy/pszczeli, który zawiera te same witaminy i minerały oraz wiele więcej! Badania ujawniły, iż pyłek kwiatowy posiada około 250 składników! Osobiście używam pyłku pszczelego od Eko Barć, jak dla mnie jest on najlepszy. Posiada certyfikat jakości oraz odznakę ekologicznej uprawy. Jego ziarenka są różnej barwy, co świadczy o prawidłowym przechowywaniu produktu, wysokiej jakości i ekologicznej uprawy, która nie jest modyfikowana. Aby sprawdzić, gdzie możesz nabyć ten pyłek kwiatowy w najniższej cenie kliknij tutaj.

Powinieneś również przeczytać: Jak ziołami pozbyć się depresji oraz stresu? Kliknij, aby przeczytać. 


Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Co zyskasz dzięki diecie mojego autorstwa? Nie tylko się odchudzisz, ale również pozbędziesz się w pełni lub zminimalizujesz objawy: zaparć, nadciśnienia, Hashimoto, niedoczynności tarczycy, miażdżycy, osteoporozy oraz zregenerujesz swoje jelita pozbywając się biegunek, czy wzdęć! Ponadto każda moja dieta ma odpowiednie dla Ciebie ilości witamin i minerałów, co nie tylko poprawia odporność i dodaje energii, ale również wpływa na pozytywne funkcjonowanie Twojego organizmu. Formularz do zamówienia diety znajdziesz na końcu tej strony.

Efekty i opinie moich pacjentek

1. Kasia M. (33 lata, Nowy Sącz)

“Moja przygoda z dietą od Artura Topolskiego zaczęła się od narodzin mojego pierwszego dziecka. Gdy skończyłam karmić postanowiłam wziąć się za siebie. Nie mogłam znieść swojego wyglądu w lustrze. Na podstawie krótkiej ankiety Artur stworzył dla mnie jadłospis, który składał się z 28 przepisów, stosowałam go przez miesiąc, a następnie zgłosiłam się zgodnie z zaleceniem po nowy. Drugi zestaw stosowałam dwa miesiące. Rezultat był wspaniały, udało mi się schudnąć aż 15 kilogramów. Do tego zaobserwowałam, że mam silniejsze włosy i paznokcie. Mam również więcej energii i wigoru. Przepisy były proste do wykonania, a przede wszystkim bardzo smaczne.”

2. Aga W. (35 lat, Warszawa)

“Chciałam podziękować Arturowi za świetną dietę, dzięki której uzyskałam to, co od lat mogłam sobie tylko wymarzyć. Miałam stały kontakt z Arturem, na bieżąco pisałam mu o swoich efektach. Pewnego razu spytał mnie, czy może udostępnić moją metamorfozę, oczywiście się zgodziłam, aby zmotywować innych do działania. Dieta to podstawa, a Artur Wam w tym pomoże!”

Pozostałe opinie moich klientek:

Jak tworzę dla Was diety?

Wszystkie uwagi, jakie od Was uzyskałem w czasie mojej pracy z pacjentkami, zebrałem w jedną całość i stworzyłem własną dietę, która wychodzi naprzeciw Waszym oczekiwaniom. Przede wszystkim wyeliminowałem wszystkie aspekty, które Wam się nie podobały. Moja dieta bazuje na wszystkich naukowo potwierdzonych metodach prawidłowego odżywiania osób zdrowych oraz chorych. Dlatego też moje diety nie tylko odchudzają, ale również pomagają na wiele dolegliwości takich jak: zaparcia, nieżyt żołądka, nadciśnienie tętnicze, osteoporoza, miażdżyca, niedoczynność tarczycy lub Hashimoto.

Ponadto jadłospis składa się z produktów ogólnodostępnych, których cena jest niska. Dlatego też nie będziecie musieli wiele wydawać na produkty do swojej diety. Dzięki informacją, które podajecie mi w formularzu na końcu tej strony tworzę dla Was indywidualną dietę uwzględniającą choroby, alergie pokarmowe oraz tryb życia. Taka dieta nie tylko stanie się skuteczna, ale również lubiana i smaczna.

Jakie dolegliwości możesz ograniczyć stosując plan żywienia mojego autorstwa?

  • Zaparcia;
  • Biegunka, wzdęcia – regeneracja jelit;
  • Nieżyt żołądka;
  • Nadciśnienie tętnicze;
  • Osteoporoza;
  • Miażdżyca;
  • Otyłość;
  • Niedoczynność lub Hashimoto.

Dlaczego nie warto tworzyć diety na własną rękę?

Diety, które tworzycie na własną rękę najczęściej nie uwzględniają wielu ważnych elementów prawidło zbilansowanej diety. W wyniku stosowania własnej diety mogą pojawić się problemy z metabolizmem, efekt jojo, niedobór witamin, minerałów oraz problemy ze zdrowiem.

Najważniejsze informacje o mojej diecie.

1. Osoby, które mają mało czasu na przygotowanie dietetycznych dań, mogą wybrać opcję szybkich posiłków, których wykonanie zajmuje około 20 minut.

2. Każdy posiłek zawiera szczegółową instrukcję przyrządzenia.

3. Możesz wybrać dietę na odchudzanie, utrzymanie wagi, przybranie na masie, a ponadto możesz wyeliminować dolegliwości związane z zaparciami, nieżytem żołądka, biegunką, wzdęciami, miażdżycą, Hashimoto, niedoczynnością tarczycy, nadciśnieniem tętniczym lub osteoporozą.

4. Po wypełnieniu ankiety jesteś w stałym kontakcie ze mną, czuwam nad Twoimi postępami.

5. Jeśli masz alergię, to ułożę dla Ciebie dietę tak, aby wykluczyć alergeny z pożywienia.

6. Dieta jest dostosowana do suplementów, które przyjmujesz.

7. Każda dieta jest indywidualnie zbilansowana w wartości odżywcze, witaminy i minerały, tak aby zawierała ona wszystkie składniki potrzebne Twojemu organizmowi.

8. Wszystkie rodzaje diet oparte są na potwierdzonych naukowo metodach.

9. Dzięki diecie powinieneś tracić około 0,5 – 1,5 kg tygodniowo (kwestia indywidualna). 

Promocja: Dieta na miesiąc to tylko 50 zł.

Po wypełnieniu poniższego formularza i opłaceniu zamówienia do 2 dni roboczych otrzymasz dietę wykonaną przez Artura Topolskiego (Specjalista Żywienia).


Źródło:

Może Ci się jeszcze spodobać...