Udaru mózgu, jak go uniknąć? 8 niezawodnych sposobów!

8 istotnych metod, które zmniejszą ryzyko wystąpienia udaru mózgu

Możesz żyć dłużej, te metody zmniejszą ryzyko udaru. Wystarczy, że spełnisz 8 kryteriów, a udar mózgu Cię nie dosięgnie!

W artykule znajdziesz 8 metod, które zmniejszą ryzyko wystąpienia udaru.

udaru

Źródło fot.: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/41/EEG_Recording_Cap.jpg

Zapraszam do mojego internetowego sklepu, w którym znajdziesz tylko wysokiej jakości preparaty o potwierdzonej naukowo skuteczności. Kliknij tutaj, aby przejść do mojego sklepu.

Proszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!

Niestety, ale problem ten stale narasta, udar mózgu to jedna z głównych przyczyny śmierci oraz niepełnosprawności osób po 40 roku życia. Nie warto ryzykować, to może dotyczyć również Ciebie! Warto już dziś wprowadzić zmiany w swoim życiu, by zminimalizować ryzyko wystąpienia udaru w przyszłości. Nie lekceważmy najmniejszych objawów neurologicznych, one mogę sugerować zwiększone prawdopodobieństwo wystąpienia tej śmiertelnej plagi XXI wieku.

Istnieją dwa rodzaje udaru mózgu, pierwszy to niedokrwienny, a drugi to krwotoczny. Najczęściej, bo w 80 proc. przypadków występuje ten pierwszy. Jednak profilaktyka zmniejszająca ryzyko jest taka sama dla obydwu rodzajów.

Powinnaś również przeczytać: Jak zyskać silne włosy, brak cellulitu i młodszą skórę? Kliknij, aby sprawdzić i działaj szybko!

Jak zmniejszyć ryzyko udaru mózgu?

Łatwiej będzie napisać, co zmniejsza ryzyko, niż co wywołuje udar mózgu. Każdemu z nas bardzo trudno jest wprowadzić zmiany w stylu życia, ale to właśnie one są najważniejsze w profilaktyce. Warto małymi krokami zmieniać swoje życie, by stało się ono zdrowsze. Dzięki temu będziemy mieć znacznie mniej problemów zdrowotnych, a dodatkowo możemy wydłużyć swoją długowieczność. Przede wszystkim należy zadbać o swoje naczynia krwionośne, które nie tylko zminimalizują ryzyko udaru, ale również poprawią naszą urodą oraz zmniejszą prawdopodobieństwo wystąpienia wylewu.

1. Ureguluj ciśnienie krwi.

udaru

Liczne badania potwierdziły, iż nadciśnienie prowadzi do podwyższonego ryzyka wystąpienia udaru. Dlatego też warto uregulować swoje ciśnienie, tak aby nie przekroczyło wartości 140/90 mm Hg. Najlepiej mieć w okolicach 120/80 mm Hg, wtedy też prawdopodobieństwo udaru spadanie aż o 40 procent! Jeśli masz nadciśnienie, to powinnaś jak najszybciej zacząć leczenie, ponieważ w innym przypadku znajdziesz się w grupie wysokiego ryzyka.

W początkowych, łagodnych przypadkach nadciśnienia można wspomóc się odpowiednimi mieszankami ziołowymi oraz herbatkami. Najpopularniejszą, a zarazem najlepszą mieszanką ziołową na nadciśnienie jest ta o składzie: morszczyn pęcherzykowaty, jemioła, głóg, skrzyp, dzika róża, korzeń kozłka, czarny bez, rutyna. Warto iść do sklepu zielarskiego i spytać się o te zioła. 

W sklepach dostępna jest również herbatka od Darów Natury. Nie tylko obniża ciśnienie krwi, ale również redukuje poziom stresu, pomaga się zrelaksować, redukuje negatywne skutki nadmiernego spożycia kawy oraz wspomaga usuwanie zaburzeń neurotycznych. Aby sprawdzić, gdzie możesz nabyć tę herbatę w najniższej cenie kliknij tutaj.

2. Przestrzegaj diety.

udaru

Osoby z nadwagą również znajdują się w grupie podwyższonego ryzyka. W swojej diecie warto ograniczyć duże ilości spożywanych cukrów, soli oraz tłuszczów. Jeśli spożywamy takie produkty, to powinniśmy je jak najszybciej zamienić na coś, co zawiera magnez oraz potas. Te pierwiastki przyczyniają się do obniżenia ciśnienia krwi, a tym samym zmniejszają ryzyko wystąpienia udaru mózgu.

Duże ilości potasu znajdują się w: suszonych rodzynkach, śliwkach, figach, morelach, awokado, bananach.

Duże ilości magnezu znajdziesz w: pestkach dyni, migdałach, otrębach pszennych, kakao, orzechach laskowych, bananach.

Przeczytaj również: Tarczyca bajkalska (66% skuteczności) – niszczy Candidę, złogi tętnicze i zregenerujesz wątrobę. Jak to wykonać? Kliknij, aby się dowiedzieć.

3. Utrzymuj poziom cukru w normie.

udaru

Cukrzyca ze swojej natury niszczy naczynia krwionośne, co znacznie zwiększa ryzyko powstania udaru mózgu. Istnieje wiele sposobów na ograniczenie poziomu cukru we krwi. 

W początkowych fazach cukrzycy lub wspomagając leczenie, można użyć ziół oraz herbat. Bardzo dobrą herbatą na tą dolegliwość jest Dary Natury – polecana przy cukrzycy. Mój ojciec ją stosował w początkowej fazie cukrzycy, dolegliwości szybko minęły. Cena jest bardzo niska, kosztuje niecałe 5 PLN. A co najważniejsze wszystkie składniki są sprawdzone i ekologiczne, co uwieńczone jest certyfikatem. Aby sprawdzić opinie oraz sklep, w którym możesz nabyć tę herbatę w najniższej cenie kliknij tutaj.

4. Unikaj alkoholu.

udaru

Większość z nas lubi pić alkohol, dzięki niemu możemy na chwilę zapomnieć o codziennych problemach. Przeważnie robimy to, ze względu na daną okoliczność bądź osoby. Niestety, alkohol jest naszym wrogiem, podnosi ciśnienie oraz zwiększa ryzyko udaru. Osoby, które mają problemy z nadciśnieniem powinny bezwzględnie odrzucić alkohol.

Metoda na Twoje natychmiastowe odchudzanie bez wyrzeczeń. Jak to zrobić? Kliknij tutaj, aby się dowiedzieć. 
5. Nie pal papierosów.

udaru

Palenie papierosów oraz innych wyrobów tytoniowych znacznie podwyższa ciśnienie. Dym tytoniowy w bardzo wysokim stopniu przyczynia się do niszczenia ścian naczyń krwionośnych, ponadto zwiększa krzepliwość krwi. W wyniku tak niekorzystnego działania osoby palące są w znacznym stopniu narażone na udar mózgu. Co ciekawe zmiany naczyniowe potrafią się zregenerować już po 4 latach od zapalenia ostatniego papierosa! Warto również wspomnieć, że podczas palenia nasz mózg dostaje mniej tlenu niż wykazują to jego potrzeby.

Warto przeczytać: 86% skuteczności – wzmacnia odporność, likwiduje grzybicę, leczy biegunkę i alergię. Jak to wykonać? Kliknij, aby dowiedzieć się więcej.

6. Polub wysiłek fizyczny.

udaru

Ruch jest bardzo ważny, a wręcz niezbędny do prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu. Warto wychodzić na dłuższe spacery, przejażdżki rowerowe, a nawet bieganie. Naszemu organizmowi wysiłek fizyczny jest niezbędny, potrzebuje go minimum pięć godzin dziennie. Dzięki temu w znacznym stopniu poprawi się ciśnienie tętnicze, naczynia krwionośne staną się bardziej elastyczne. Dlatego wyjdź z domu i zacznij chociażbym spacerować. 

Kliknij poniżej w „Lubię to!”, a będziesz zawsze na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

7. Beta-karoten może nam pomóc w profilaktyce!

udaru

Bardzo ciekawie przedstawiły się badania naukowe wykonane w Norwegii, które udowodniły, iż regularne spożywanie warzyw potrafią zmniejszyć ryzyko zawału o 40 procent!

Kolejne badanie miało miejsce na Harvardzie, ukazało ono coś niesamowitego! Potwierdzono, iż w profilaktyce udarowej bardzo ważny jest beta-karoten. Czyli bardzo popularny składnik marchewek. Badanie to wykazało, że wystarczy w ciągu tygodnia spożyć około 5 marchewek, by zmniejszyć ryzyko udaru aż o 68 procent!

Osoby, które nie chcą tak często jeść marchewki, mogą sięgnąć po naturalny suplement diety, który będzie zawierał beta-karoten. Bardzo ciekawą propozycją jest suplement diety od firmy Puritans Pride. Posiada on w jednej kapsułce aż 7 mg beta-karotenu, a ponadto można w nim znaleźć Alfa-karoten, kryptoksantynę, zeaksantynę, luteinę. Produkt nie posiada żadnych chemicznych składników, a otoczka wykonana jest z żelatyny. Aby sprawdzić, gdzie możesz nabyć beta-karoten w najniższej cenie kliknij tutaj.

8. Nie zapomnij o witaminach.

udaru

Po badaniach wykonanych przez Harvard powstały kolejne, które nie tylko potwierdziły moc beta-karotenu, ale również innych witamin. Od dawna wiadomo, że ich brak zwiększa ryzyko nie tylko chorób serca, ale również udaru. Najważniejsze witaminy, które chronią przed udarem to C, B6, B12, E, A. Gdzie można znaleźć te witaminy w pożywieniu?

  • Duże ilości witaminy C można znaleźć w czarnej porzeczce, czerwonej papryce, brukselce.
  • Witamina B6 znajduje się w otrębach pszennych, zarodkach pszennych, wątróbce, kaszy gryczanej.
  • Natomiast duże ilości witaminy B12 możemy znaleźć w nerkach, wątrobie, pstrągu, śledziu, serach.  
  • Witamina E znajduje się w oleju sojowym, migdałach, orzechach włoskich.
  • Duże ilości witaminy A można znaleźć w wątrobie wołowej i wieprzowej, maśle śmietankowym.

Aby w pełni zapobiegać udarowi mózgu należy pamiętać nie tylko o witaminach, ale również o minerałach. Do najważniejszych należą: potas, żelazo, magnez, wapń i selen. 

Gdzie znajdziemy minerały?

  • Selen znajduje się w łososiu, kurzych jajach, kaszy gryczanej.
  • Natomiast wapń można spotkać w dużych ilościach w jogurtach naturalnych, twarogach, serach.
  • W magnez bogate są pestki dyni, kakao, otręby pszenne, migdały.
  • Żelazo znajdziemy w wątróbce, suchych nasionach roślin strączkowych, natce pietruszki.
  • Potas w dużych ilościach występuje w morelach suszonych, figach suszonych, awokado, bananach, ziemniakach.

Osoby, które wolą uzupełnić je poprzez naturalne suplementy diety, mogą wybrać bardzo ciekawe multiwitaminy wraz z najważniejszymi minerałami. W sprzedaży pojawia się coraz więcej takich produktów, które są naturalne! Jednym z nich jest firma CaliVita. Posiada ona świetny produkt, który zawiera aż 28 różnych witamin i minerałów, które pozyskane są w sposób naturalny! Ponadto produkt ten jest w bardzo przystępnej cenie. Aby sprawdzić, gdzie możesz nabyć ten suplement w najniższej cenie kliknij tutaj.

Albo zamiast multiwitaminy można wybrać pyłek kwiatowy/pszczeli, który zawiera te same witaminy i minerały oraz wiele więcej! Badania ujawniły, iż pyłek kwiatowy posiada około 250 składników! Osobiście używam pyłku pszczelego od Eko Barć, jak dla mnie jest on najlepszy. Posiada certyfikat jakości oraz odznakę ekologicznej uprawy. Jego ziarenka są różnej barwy, co świadczy o prawidłowym przechowywaniu produktu, wysokiej jakości i ekologicznej uprawy, która nie jest modyfikowana. Aby sprawdzić, gdzie możesz nabyć ten pyłek kwiatowy w najniższej cenie kliknij tutaj.

Powinieneś również przeczytać: Jak ziołami pozbyć się depresji oraz stresu? Kliknij, aby przeczytać. 

Proszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!

Kliknij poniżej w dolegliwość, którą posiadasz, aby dowiedzieć się, jak sobie z nią poradzić.


Źródło:

Może Ci się jeszcze spodobać...