Stres oksydacyjny - poznaj domowe metody, dzięki którym się go pozbędziesz!

Stres oksydacyjny – zobacz, jak można sobie z nim poradzić za pomocą domowych metod!

Czy wiesz, że stres oksydacyjny może powodować liczne choroby oraz dolegliwości? Sprawdź, czy Twój poziom stresu jest w normie i dowiedz się, jak radzić sobie z jego nadmiarem.

Stres w niskim natężeniu jest korzystny! Natomiast stres oksydacyjny jest niebezpieczny dla naszego zdrowia.

stres oksydacyjny

Zapraszam do mojego internetowego sklepu, w którym znajdziesz tylko wysokiej jakości preparaty o potwierdzonej naukowo skuteczności. Kliknij tutaj, aby przejść do mojego sklepu.

Proszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!

Obecne życie jest pełne pośpiechu i presji. W wyniku tak szybkiego tempa nasz organizm narażony jest na ciągły stres. Zapewne każdy z nas słyszał, że stres to pierwszy czynnik, który doprowadza do licznych chorób. 

Wysokie natężenie stresu powoduje nie tylko choroby, ale również uaktywnia zwiększony apetyt, co może doprowadzić do otyłości oraz problemów z sercem. Stale utrzymujący się wysoki poziom stresu powoduje powstanie tzw. stresu oksydacyjnego, który powoduje produkcję szkodliwych wolnych rodników. 

Powinieneś również przeczytać: Jak ziołami pozbyć się depresji oraz stresu? Kliknij, aby przeczytać. 

Jak rozpoznać objawy wysokiego poziomu stresu?

Każdy organizm nieco inaczej reaguje na wysokie dawki stresu. Jednakże do najczęstszych zaliczamy: 

  • bezsenność,
  • spadek zdolności zapamiętywania,
  • kłopoty z żołądkiem (nudności, ból itp.),
  • lęk,
  • szybkie zmiany odczuwanej temperatury,
  • brak apetytu,
  • osłabienie/rozdrażnienie,
  • napady głodu.

Warto również wspomnieć, iż stres znacznie obniża wydajność układu odpornościowego. W wyniku czego nasz organizm bardzo łatwo będzie nabywał infekcje, które stają się o wiele trudniejsze do wyleczenia. Stres powoduje również liczne choroby związane z układem krążenia oraz sercem. 

Powinnaś również przeczytać: Jak zyskać silne włosy, brak cellulitu i młodszą skórę? Kliknij, aby sprawdzić i działaj szybko!

Ponadto przewlekły stres może powodować:

  • cukrzycę typu 1,
  • suchość w ustach oraz brak nawilżenia śluzówek,
  • wrzodziejące zapalenie jelita,
  • Hashimoto.

Kliknij poniżej w „Lubię to!”, a będziesz zawsze na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

Stres oksydacyjny – jak z nim walczyć?

1. Drzemka.

Krótkie drzemki wykonywane każdego dnia pozwalają obniżyć poziom kortyzolu w Twoim organizmie. Kortyzol to hormon wydzielany w wyniku stresu, jego duża ilość powoduje problemy ze zdrowiem. Pamiętaj, optymalna drzemka wynosi od 20 do 30 minut!

2. Kozłek lekarski.

To ziele, które nie tylko skutecznie uspokaja, ale również ułatwia zasypianie. Na tym jego zalety się nie kończą. Sprawdzają się również jego właściwości rozkurczowe, które pozwalają zniwelować problemy żołądkowe. Za pomocą korzeni kozłka lekarskiego możesz wykonać domowy napar. Ekologiczne korzenie kozłka lekarskiego znajdziesz w niskiej cenie w kliknij tutaj.

3. Odpowiednia żywność.

Za pomocą odpowiednio skomponowanemu menu możemy w znacznym stopniu zabezpieczyć się przed negatywnymi skutkami stresu. Przede wszystkim warto sięgnąć po pokarm, który zwiększa poziom serotoniny (hormon szczęścia). Do takich należy np. owsianka, płatki, makarony, czekolada, kakao oraz pieczywo pełnoziarniste. 

Przy wyborze odpowiednich płatków owsianych warto zwrócić uwagę, czy są one bezglutenowe. Na szczęście jest kilku producentów, którzy stworzyli oddzielny oddział do produkcji wyrobów bezglutenowych. Poniżej znajdziesz listę wszystkich bezglutenowych płatków owsianych wraz z innymi o nich informacjami:

  • Płatki owsiane od Simpatiko od lat nie posiadają glutenu, są one stworzone specjalnie dla osób, które są wrażliwe na ten składnik. Znajdziesz je w niskiej cenie w kliknij tutaj.
  • Nieco tańsze niż te powyższe bezglutenowe płatki owsiane znajdziesz w kliknij tutaj.
  • Bardzo ciekawym rozwiązaniem dla smakoszy będą bezglutenowe płatki owsiane wzbogacone truskawkami. Polecam, są pyszne! Znajdziesz je w najniższej cenie w kliknij tutaj.
4. Magnez.

To jeden z niezbędnych pierwiastków, który skutecznie obniża poziom hormonu stresu. Duże ilości magnezu znajdziemy w szpinaku, kakao, pestkach dyni oraz migdałach. Osoby, które wolą sięgnąć po łatwo przyswajalny suplement, powinny zainteresować się preparatem, który składa się z cytrynianu magnezu oraz witaminy B6 (zwiększa przyswajalność magnezu). Tak bogata zawartość sprawia, iż jest on w dużej mierze przyswajany przez organizm. W jego składzie nie znajdziemy barwników, konserwantów, laktozy, gluteny, soi. Taki magnez posiadam w swoim sklepie, znajdziesz go pod tym adresem kliknij tutaj.

5. Żywność, która chroni przez nadmiernym stresem.
  • orzechy,
  • nasiona,
  • jagody,
  • zielona herbata,
  • mięta/melisa,
  • rumianek.

Zapraszam również do mojego sklepu internetowego, aby do niego przejść kliknij tutaj.

Warto przeczytać: 86% skuteczności – wzmacnia odporność, likwiduje grzybicę, leczy biegunkę i alergię. Jak to wykonać? Kliknij, aby dowiedzieć się więcej.

Proszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!

Kliknij poniżej w dolegliwość, którą posiadasz, aby dowiedzieć się, jak sobie z nią poradzić.


Źródło:

Może Ci się jeszcze spodobać...