Jak spalić tłuszcz? Odchudzanie może być proste

Próbujesz się odchudzać, ale nie widzisz efektów? To Twoje kolejne podejście do diety – i znów nieudane? Odchudzanie to proces długotrwały i wymagający konsekwencji, a także ogromnej samodyscypliny.

Czasami nie zdajemy sobie sprawy, jak bardzo niewielkie błędy urastają do rangi znaczących problemów, które skutecznie zakłócają proces utraty tkanki tłuszczowej. Dla nas niewielkie odstępstwa od diety czy niektóre nieszkodliwe nawyki wydają się być nic nie znaczącymi szczegółami – a w rzeczywistości mogą uniemożliwiać odchudzanie. Jak poprawić swoje odchudzanie?
odchudzanie
Proszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!

Odchudzanie – Zacznij od realnego planu

Odchudzanie należy rozpocząć od określenia planu działania. Deklaracja typu chcę schudnąć 20 kilogramów – to za mało. Sprawdzi się bardziej konkretny plan: schudnę 20 kg w ciągu pół roku, czyli miesięcznie zrzucę 3 – 4 kilogramy. Co tydzień powinnam gubić kilogram – osiągnę to redukując kalorie w diecie o około 500 i ćwicząc 5 razy w tygodniu po 30 – 45 minut. Tak postawione cele są łatwe do kontrolowania – realizujesz plan tydzień po tygodniu i na bieżąco obserwujesz efekty. Coś nie zadziała? Szybko będziesz mogła zmienić plan dietetyczny czy treningowy – i utrata kilogramów znów ruszy pełną parą!
A jeśli już ustalisz plan działania – nie czekaj z jego realizacją na nowy miesiąc, nowy rok…. Jeśli masz się odchudzać – zacznij już dziś i pracuj nad swoją wolną wolą. Zawsze pojawi się okazja, aby odpuścić dietę – a Twoją rolą jest się temu oprzeć. Jeśli jednak popełnisz błąd – jutro zacznij od nowa. Jedno niepowodzenie nie powinno przekreślać Twojego planu walki o nienaganną sylwetkę i doskonałe zdrowie. 

Przeczytaj również: Dlaczego musisz jeść błonnik, gdy chcesz się odchudzić? Kliknij, aby dowiedzieć się więcej.

Odchudzanie – Uważaj na najczęściej popełniane grzeszki żywieniowe

Od czasu do czasu przekąsisz coś słodkiego? Sięgniesz po kieliszek wina? Na zmęczenie po treningu najlepiej służy Ci puszka napoju energetycznego? A o naprawdę intensywnym treningu zjesz trochę więcej ciasta – przecież zasłużyłaś? W ten sposób rujnujesz odchudzanie. Tak, to nie jest przesada – przez takie błędy żywieniowe Twoja waga stoi w miejscu. Aby to zrozumieć, posłużmy się odrobiną matematyki. Najrozsądniejszy sposób odchudzania to odjęcie około 500 kcal od dziennego zapotrzebowania na kalorie. Aby schudnąć kilogram musisz spalić 7000 kalorii – uda się to w ciągu tygodnia, przy wspomnianym deficycie kalorii i regularnych ćwiczeniach. Jeśli jednak zjesz kawałek ciasta czy wypijesz jednego słodkiego drinka – przyjmiesz około 250 – 300 nadprogramowych kalorii. Twój deficyt kalorii zmniejszy się zatem o połowę – tak samo jak tempo odchudzania.

Oczywiście mówimy o stałym powtarzaniu wspomnianych błędów – jeśli zdarzy się to tylko raz, nie zakłóci utraty nadprogramowych kilogramów. Równie częstym błędem jest picie zbyt małych ilości wody. A przecież woda jest niezbędna do przemian metabolicznych, usprawnia diurezę i oczyszczanie organizmu z toksyn, zapobiega
zaparciom i usprawnia trawienie. Ponadto doskonale nawodniony organizm da z siebie więcej na treningu. Teraz już wiesz, dlaczego musisz wypijać dwa litry wody dziennie? Wody – nie napojów gazowanych, słodzonych wód smakowych, soków owocowych czy kawy z cukrem i śmietanką.

Odchudzanie – A jak komponować dietę?

Dieta nie może być przykrym obowiązkiem – powinna być przyjemnością. To naprawdę jest możliwe – staraj się komponować ją z lubianych przez siebie produktów, szukaj smacznych i zdrowych zamienników dla słodyczy i kalorycznych przekąsek. Unikaj cukru, gdyż sprzyja on niekontrolowanym napadom głodu, powodując wahania poziomu glukozy we krwi. Zjedz pożywne śniadanie, np. jaglankę z orzechami. Potem spożywaj kilka małych posiłków w ciągu dnia. Niech w każdym znajdą się warzywa – dostarczą błonnika zapewniającego uczucie sytości oraz mnóstwo witamin i minerałów; a wszystko to przy ich znikomej kaloryczności. Posiłki spożywaj uważnie, w spokoju – niech nic Cię nie rozprasza. Wtedy łatwiej rozpoznasz moment, w którym się nasycisz – i będziesz mógł odejść od stołu, nie zjadając nieświadomie wszystkiego, co masz na talerzu. Ciesz się każdym dniem, w którym udało Ci się zrealizować plan diety. Uprawiaj sport, ale się nie forsuj. Dużo spaceruj, wysypiaj się, zrób sobie masaż czy relaksującą kąpiel. Umilaj sobie czas odchudzania – to ogromna próba dla Twojej silnej woli. Niech mimo to będzie to czas spokoju i relaksu, a nie stresu generowanego obsesyjnym realizowaniem planu odchudzania.

PROMOCJA – Zamów dziś dietę Artura Topolskiego, a w prezencie otrzymasz moją książkę i poradnik gratis!

Wraz z dietą otrzymasz w prezencie książkę oraz poradnik o swojej dolegliwości (dolegliwości są do wyboru w formularzu do diety, pod koniec tej strony). W sklepie kosztuje ona 24 zł, ale wraz z dietą dam Ci ją za darmo. Obecnie jest ona bestsellerem w moim sklepie! Dowiesz się z niej, co robić, aby zregenerować swoje jelita, a także poznasz metody na odchudzanie. W dzisiejszych czasach, aż 80% ludzi ma problemy z jelitami, które objawiają się nadwagą, wzdęciami, zaparciami, utratą energii, grzybicą, słabą odpornością, czy problemami z trawieniem. W książce znajdziesz wszystkie domowe metody, za pomocą których zregenerujesz swoje jelita. Natomiast poradnik jest o Twojej dolegliwości, która wybierzesz w formularzu zgłoszeniowym do diety, czyli hashimoto, niedoczynność tarczycy, zaparcia, biegunka, miażdżyca, czy cholesterol.

Diety Artura Topolskiego – Opinie zadowolonych Pacjentów

Jak szybko schudnąć? Przykładowa metamorfoza – Justyna 

Pacjentka jest chora na dwie choroby, które znacznie utrudniają proces odchudzania, a mianowicie cierpi na hashimoto oraz zespół policystycznych jajników. Jej metamorfozę przedstawiam poniżej wraz z wiadomością mailową. Za pomocą mojej diety udało nam się uzyskać zadowalający efekt dla pacjentki, czyli 13 kilogramów mniej w 3 miesiące.

dieta odchudzająca

Poniżej mail od klientki ze zdjęć.

dieta odchudzająca

Jak szybko schudnąć? Zobacz na opinie moich klientek

Poniżej pokazuję zdjęcia wiadomości z mojego Facebooka, które otrzymałem od swoich klientów.

Dieta odchudzająca, która naprawdę działa. Jak szybko schudnąć?

Masz problem z nadwagą? Nie wiesz jak schudnąć, a wydaje Ci się, że robisz wszystko tak, jak należy? Masz dość dziwnych specyfików odchudzających i gotowych diet z internetu, które po prostu nie działają? Mam coś, co powinno Cię zainteresować. To autorska dieta, którą przygotuję właśnie dla Ciebie!

Wszystkie uwagi, jakie od Was uzyskałem w czasie mojej pracy z pacjentkami, zebrałem w jedną całość i stworzyłem własną dietę, która wychodzi naprzeciw Waszym oczekiwaniom. Przede wszystkim wyeliminowałem wszystkie aspekty, które Wam się nie podobały. Moja dieta bazuje na wszystkich naukowo potwierdzonych metodach prawidłowego odżywiania osób zdrowych oraz chorych. Dlatego też moje diety nie tylko odchudzają, ale również pomagają na wiele dolegliwości takich jak:

  • hashimoto;
  • zaparcia;
  • nieżyt żołądka;
  • nadciśnienie tętnicze;
  • osteoporoza;
  • miażdżyca;
  • cukrzyca typu 2;
  • insulinooporność;
  • niedoczynność tarczycy.

Ponadto jadłospis składa się z produktów ogólnodostępnych, których cena jest niska. Dlatego też nie będziecie musieli wiele wydawać na produkty do swojej diety. Dzięki informacją, które podajecie mi w formularzu na końcu tej strony tworzę dla Was indywidualną dietę uwzględniającą choroby, alergie pokarmowe oraz tryb życia. Taka dieta nie tylko stanie się skuteczna, ale również lubiana i smaczna.

Kim jestem?

Jestem Artur Topolski z wykształcenia Specjalista Żywienia. Od lat zajmuję się moją pasją, czyli układaniem diet, które nie tylko są na odchudzanie, ale również pod jednostki chorobowe. Aby zobaczyć dyplom i certyfikat dietetyka kliknij tutaj.

Co zyskujesz dzięki mojej diecie? Jak szybko schudnąć na mojej diecie?

Korzystając z moich usług otrzymujesz gotowy plan żywienia, dostosowany do Twojego organizmu i trybu życia – zbilansowaną dietę i listę posiłków (wraz z przepisem wykonania), które bez problemu przygotujesz w domowym zaciszu. Moja dieta dla Ciebie to przede wszystkim:

  • dania, które przygotujesz w nie więcej niż 5 – 20 minut;
  • tanie i łatwo dostępne składniki/produkty, które dostaniesz w każdym sklepie;
  • plan żywieniowy, który stosuje się przez jeden miesiąc;
  • szczegółowy opis wykonania każdego posiłku wraz ze składnikami odżywczymi;
  • możliwość wyboru diety na odchudzanie, utrzymanie wagi, przybranie na masie i wyeliminowanie problemów zdrowotnych;
  • stały kontakt ze mną.

Moja dieta jest oparta na potwierdzonych metodach naukowych i latach doświadczeń oraz wiedzy z zakresu dietetyki. Dzięki moim konsultacjom i diecie możesz tracić od 1 – 1,5 kg tygodniowo, nie martwiąc się o swoje zdrowie.

Skorzystaj już teraz!

PROMOCJA! JUŻ TERAZ TYLKO 50 ZŁ!