Magnez - sposób na ból głowy, nadciśnienie, cholesterol oraz sen

Magnez – sposób na skurcze mięśni nóg, ból głowy, nadciśnienie, cholesterol oraz lepszy sen. Jak prawidłowo go stosować?

Badanie przeprowadzone przez trzech naukowców K. Itoh, T. Kawasaka oraz M. Nakamura na Uniwersytecie „Nakamura Gakuen” wykazało, iż stosowanie magnezu w dawce od 400 do 500 mg dziennie (w 2 dawkach po połowie) zmniejsza ciśnienie skurczowe i rozkurczowe, a ponadto po 2 tygodniach stosowania przez pacjentów zaobserwowano, iż spadła poziom cholesterolu. Badanie to zostało przeprowadzone na 33 osobach w warunkach klinicznych. Całościowy czas badania wynosił 4 tygodnie. Jak stosować magnez, aby osiągnąć takie korzyści oraz jakie objawy daje niedobór tego pierwiastka?

Zapraszam do mojego internetowego sklepu, w którym znajdziesz tylko wysokiej jakości preparaty o potwierdzonej naukowo skuteczności. Kliknij tutaj, aby przejść do mojego sklepu.

Co wykazały badania naukowe?

Kolejne interesujące badanie zostało przeprowadzone przez „Wydział Żywienia i Technologii Żywienia” w Iranie. Badanie to zostało przeprowadzone na 46 osobach w podeszłym wieku, celem było wykazanie wpływu zażywania magnezu na bezsenność oraz problemy z prawidłowym snem. Każdy z pacjentów przyjmował dziennie 500 mg magnezu przez okres 8 tygodni. Po tym czasie naukowcy zaobserwowali, iż większość pacjentów miało lepszy sen oraz rzadziej budzili się w nocy. Efekt ten dotyczy tylko osób starszych. Młode osoby nie doświadczą lepszego snu przy stosowaniu magnezu. Oficjalna dokumentacja z tego badania znajduje się tutaj

Natomiast badanie naukowe przeprowadzone przez „Headache Center” (naukowcy: A. Mauskop oraz BM. Altura) w Nowym Jorku wykazało, iż magnez jest bardzo istotnym pierwiastkiem, który jest niezbędny osobom cierpiącym na migrenowy ból głowy. Badanie tego instytutu wykazało, iż magnez korzystnie wpływa na receptory serotoninowe, syntezę tlenku azotu, receptory NMDA oraz neuroprzekaźniki. Co ciekawe dalsze badania wykazały, że aż 50 procent osób mających migreny cierpi na obniżony poziom magnezu w organizmie. W takim przypadku doustna suplementacja pozwala pozbyć się migrenowych bólów głowy. Oryginalną dokumentację z tego badania znajdziesz tutaj.

Przeczytaj również: Jak w naturalny sposób poradzić sobie z cukrzycą oraz miażdżycą? Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Jak rozpoznać, że brakuje nam magnezu?

Najczęściej objawia się to poprzez nerwowość, skurcze mięśni, problemy z sercem, trudność w zasypianiu. Ponadto długotrwały niedobór magnezu może objawiać się obniżoną odpornością. Szczególną uwagę na uzupełnienie magnezu powinny zwrócić osoby, które dużo pracują lub ćwiczą fizycznie, a także osoby, które długo pracują umysłowo. Magnez powinny również przyjmować osoby, które często piją kawę, ponieważ to właśnie ona wypłukuje całkiem spore jego ilości.

Warto przeczytać: Masz problemy ze stawami lub czujesz, że Cię bolą? Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Magnez – co jeszcze powinieneś wiedzieć? 

Magnez jest składnikiem kości, tkanek, błon, odpowiada za prawidłowe skurcze mięśni oraz oddziałuje na układ nerwowy. To tylko najważniejsze elementy, na które wpływa magnez. Podczas jego niedoboru możemy również tracić wapń. Dzieje się tak, ponieważ w wyniku braku magnezu zostaje wydzielany wapń wraz z moczem. Odpowiednia ilość magnezu pozytywnie wpływa na prawidłową pracę serca, co w przyszłości może zaowocować mniejszym ryzykiem popadnięcia na choroby sercowe oraz naczyniowe. Niedobór magnezu może objawiać się mimowolnymi skurczami mięśni (np. łydek, powiek itp.).

Metoda na Twoje natychmiastowe odchudzanie bez wyrzeczeń. Jak to zrobić? Kliknij tutaj, aby się dowiedzieć. 

Nie trzeba dużo szukać, by dowiedzieć się, że magnez jest bardzo ważnym pierwiastkiem dla zdrowia. W szpitalach po zawale podaje się magnez dożylnie, co zmniejsza ryzyko przed powstawaniem skrzepów. Ponadto regularne spożywanie magnezu przyczynia się do poprawy trawienia oraz zmniejsza ryzyko powstania kamieni nerkowych. Niektóre osoby z dolegliwościami astmy odczuwają znaczną poprawę po spożyciu magnezu.

Przeczytaj również: Chcesz mieć gładką, nawilżoną skórę oraz brak cellulitu? Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Magnez – jaki wybrać, aby był skuteczny?

Przede wszystkim powinniśmy się kierować dawką. W badaniach naukowych podano informację, iż pacjenci przyjmowali od 400 do 500 mg magnezu, co daje około 100 mg jonów magnezu. Taka dawka wykazała właściwości terapeutyczne przedstawione w tym artykule, czyli obniża ciśnienie, cholesterol, poprawia sen oraz uśmierza migrenowy ból głowy. Przy wyborze magnezu koniecznie zwrócić uwagę na skład, należy unikać substancji pomocniczych, które mogą mieć negatywny wpływ na organizm np. sztuczne barwniki, konserwanty oraz aromaty. Jednym z najważniejszych elementów jest również obecność w magnezie witaminy B6, która zwiększa przyswajalność tego pierwiastka aż o 30 procent. Magnez z witaminą B6 o powyższych właściwościach na potrzeby tego artykułu znajdziesz w moim sklepie oczywiście jest on w promocyjnej cenie! Magnez z witaminą B6 znajduje się pod tym adresem kliknij tutaj.

Mogę również ułożyć dla Ciebie odpowiednią dietę, dzięki której prawidłowo uzupełnisz magnez. Kliknij tutaj, aby uzyskać dietę.

Proszę o udostępnienie artykułu lub jego polubienie – każdemu może się przydać!

Kliknij poniżej w dolegliwość, którą posiadasz, aby dowiedzieć się, jak sobie z nią poradzić.


Może Ci się jeszcze spodobać...