Nadciśnienie - jak pomóc sobie za pomocą naturalnych metod?

Skuteczne sposoby na obniżenie ciśnienia

Cały sekret tkwi w prawidłowym trybie życia. 

Nadciśnienie to problem coraz większej ilości osób. Mało kto z nas wie, że za pomocą domowych sposobów możemy obniżyć ciśnienie. Warto również je stosować profilaktycznie, gdy nasze ciśnienie jest jeszcze w normie! Trzeba również pamiętać o tym, gdy ciśnienie jest bardzo wysokie, to trzeba wybrać się na konsultację z lekarzem.

nadciśnienie

Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Potrzebujesz diety, która skutecznie Cię odchudzi? A może potrzebujesz diety, która pomoże lub całkowicie wykluczy takie dolegliwości jak: zaparcia, nadciśnienie, Hashimoto, niedoczynność tarczycy, miażdżyca, osteoporoza lub chcesz zregenerować swoje jelita? Napisz do mnie w celu konsultacji, a następnie ułożę dla Ciebie dietę bez drogich, wyszukanych produktów, a także bez skomplikowanych potraw. Koszt diety to 50 zł. Kliknij tutaj, aby zgłosić się do mnie po dietę.

Proszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!

Jakie ciśnienie krwi uznawane jest za idealne?

Książkowe ciśnienie krwi, które uznane jest za idealne, wynosi 120/80 mm Hg. W rzeczywistości jednak bardzo trudno jest osiągnąć dokładnie taki wynik. Dlatego też, jeśli nasz pomiar będzie się trochę różnił, to nie mamy czym się martwić. Dopiero gdy ciśnienie wzrośnie do 140/90 mm Hg, to będzie oznaczać, że mamy nadciśnienie tętnicze. 

Powinieneś przeczytać: Jak w domu wyleczyć stawy i żyć bez bólu? Kliknij, aby się dowiedzieć.

7 domowych sposobów na nadciśnienie tętnicze:

1.Chodź na spacery, które będą trwać przynajmniej 30 minut dziennie.

Dlaczego takie ważne są spacery? Codzienne spacery po świeżym powietrzu pomagają sercu sprawniej przepompować krew, a także nasze komórki ciała zostaną doładowane w większe ilości tlenu. Im nasz spacer będzie dłuższy i bardziej żwawy tym efekty będą lepsze oraz szybciej widoczne. Podczas spaceru ważne jest również, aby zrobić jedną przerwę, która będzie trwać około 5 minut, podczas tej przerwy trzeba wziąć parę głębokich oddechów. Poprzez takie głębokie oddechy zmniejszy się poziom hormonów stresu, co sprawi, że nasze ciśnienie krwi spadnie.

2. Do swojej codziennej diety dodaj potas.

Osoby, które zmagają się z nadciśnieniem tętniczym powinny do swojej diety dodać potas. Dlaczego akurat potas? Dieta, która ma na celu zmniejszenie ciśnienia, działa moczopędnie. Dlatego też, trzeba uzupełniać niedobory potasu. Głównymi źródłami potasu są: nasiona soi, pomidory, banany.

Przeczytaj również: Kwas ALA – Jedz go 2 razy dziennie, a pozbędziesz się cukrzycy, zatkanych tętnic i słabej pamięci. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

3. Usuń sól ze swojej diety.

Osobom, które mają nadciśnienie tętnicze, zaleca się maksymalnie pół łyżeczki soli dziennie. Osoby takie powinny również uważać na przekąski, które zawierają sól, są to np. orzeszki solone, chipsy, krakersy, paluszki.

Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Nie wiesz, który preparat jest odpowiedni dla Ciebie? Kliknij tutaj, aby wyszukać po swojej dolegliwości.
4. Jedz ciemną czekoladę.

Ciemna czekolada zawiera w swoim składzie bardzo ważny składnik o nazwie flawonola. To właśnie on zmniejsza ryzyko skurczom naczyń krwionośnych, dodatkowo sprawia, że naczynia stają się bardziej elastyczne. Właściwości flawonoli sprawiają, że nie tylko obniża ciśnienie krwi. Jaka jest dzienna zalecana dawka ciemnej czekolady? Zalecane dzienne spożycie ciemnej czekolady wynosi około 60 gramów, czekolada powinna zawierać minimum 70% kakao.

Osoby, które śledzą mój blog zapewne wiedzą, że w czekoladach znajduje się wiele szkodliwych substancji. Czekolady często zawierają lecytynę sojową, która pochodzi z upraw GMO, są bogate w cukier, chemiczne dodatki smaku i aromatu. Warto szukać czekolady, która pochodzi z ekologicznego rolnictwa. Do formowania i pakowania nie używa się maszyn, wszystko robione jest ręcznie. Aby sprawdzić gdzie można nabyć taką zdrową czekoladę w najniższej cenie kliknij tutaj.

5. Nie pal wyrobów tytoniowych.

Skutkiem palenia wyrobów tytoniowych jest drastyczne podniesienie ciśnienia krwi. Osoba, która regularnie pali papierosy ma problemy z niepotrzebnym, szybszym pompowaniem krwi przez serce.

6. Pij zioła, one świetnie radzą sobie z nadciśnieniem!

Jakie zioła najlepsze są na nadciśnienie? Z obniżeniem ciśnienia krwi najlepiej radzi sobie: głóg, jemioła ziele, skrzyp ziele, waleriana. Możemy takie zioła kupić w sklepie zielarskim, jednak dużym problemem może się okazać w jakich ilościach trzeba wymieszać każdy z tych ziół. Bardzo ciekawą propozycją jest herbata na nadciśnienie. Zawiera ona zioła wymienione wcześniej, a także kilka innych cennych składników. Produkt ten cieszy się wysoką opinią wśród konsumentów. Tę herbatę na nadciśnienie można nabyć w najniższej cenie w kliknij tutaj.

7. Często jedz czosnek.

Dobrze jest włączyć do swojej codziennej diety czosnek, który zmniejsza ciśnienie krwi. Czosnek ma również wiele innych zalet, takich jak działanie antybakteryjne, antywirusowe, antygrzybiczne, zmniejsza ryzyko wystąpienia zawału, a także wylewu krwi do mózgu.

Warto przeczytać: 86% skuteczności – wzmacnia odporność, likwiduje grzybicę, leczy biegunkę i alergię. Jak to wykonać? Kliknij, aby dowiedzieć się więcej.


Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Co zyskasz dzięki diecie mojego autorstwa? Nie tylko się odchudzisz, ale również pozbędziesz się w pełni lub zminimalizujesz objawy: zaparć, nadciśnienia, Hashimoto, niedoczynności tarczycy, miażdżycy, osteoporozy oraz zregenerujesz swoje jelita pozbywając się biegunek, czy wzdęć! Ponadto każda moja dieta ma odpowiednie dla Ciebie ilości witamin i minerałów, co nie tylko poprawia odporność i dodaje energii, ale również wpływa na pozytywne funkcjonowanie Twojego organizmu. Formularz do zamówienia diety znajdziesz na końcu tej strony.

Efekty i opinie moich pacjentek

1. Kasia M. (33 lata, Nowy Sącz)

“Moja przygoda z dietą od Artura Topolskiego zaczęła się od narodzin mojego pierwszego dziecka. Gdy skończyłam karmić postanowiłam wziąć się za siebie. Nie mogłam znieść swojego wyglądu w lustrze. Na podstawie krótkiej ankiety Artur stworzył dla mnie jadłospis, który składał się z 28 przepisów, stosowałam go przez miesiąc, a następnie zgłosiłam się zgodnie z zaleceniem po nowy. Drugi zestaw stosowałam dwa miesiące. Rezultat był wspaniały, udało mi się schudnąć aż 15 kilogramów. Do tego zaobserwowałam, że mam silniejsze włosy i paznokcie. Mam również więcej energii i wigoru. Przepisy były proste do wykonania, a przede wszystkim bardzo smaczne.”

2. Aga W. (35 lat, Warszawa)

“Chciałam podziękować Arturowi za świetną dietę, dzięki której uzyskałam to, co od lat mogłam sobie tylko wymarzyć. Miałam stały kontakt z Arturem, na bieżąco pisałam mu o swoich efektach. Pewnego razu spytał mnie, czy może udostępnić moją metamorfozę, oczywiście się zgodziłam, aby zmotywować innych do działania. Dieta to podstawa, a Artur Wam w tym pomoże!”

Pozostałe opinie moich klientek:

Jak tworzę dla Was diety?

Wszystkie uwagi, jakie od Was uzyskałem w czasie mojej pracy z pacjentkami, zebrałem w jedną całość i stworzyłem własną dietę, która wychodzi naprzeciw Waszym oczekiwaniom. Przede wszystkim wyeliminowałem wszystkie aspekty, które Wam się nie podobały. Moja dieta bazuje na wszystkich naukowo potwierdzonych metodach prawidłowego odżywiania osób zdrowych oraz chorych. Dlatego też moje diety nie tylko odchudzają, ale również pomagają na wiele dolegliwości takich jak: zaparcia, nieżyt żołądka, nadciśnienie tętnicze, osteoporoza, miażdżyca, niedoczynność tarczycy lub Hashimoto.

Ponadto jadłospis składa się z produktów ogólnodostępnych, których cena jest niska. Dlatego też nie będziecie musieli wiele wydawać na produkty do swojej diety. Dzięki informacją, które podajecie mi w formularzu na końcu tej strony tworzę dla Was indywidualną dietę uwzględniającą choroby, alergie pokarmowe oraz tryb życia. Taka dieta nie tylko stanie się skuteczna, ale również lubiana i smaczna.

Jakie dolegliwości możesz ograniczyć stosując plan żywienia mojego autorstwa?

  • Zaparcia;
  • Biegunka, wzdęcia – regeneracja jelit;
  • Nieżyt żołądka;
  • Nadciśnienie tętnicze;
  • Osteoporoza;
  • Miażdżyca;
  • Otyłość;
  • Niedoczynność lub Hashimoto.

Dlaczego nie warto tworzyć diety na własną rękę?

Diety, które tworzycie na własną rękę najczęściej nie uwzględniają wielu ważnych elementów prawidło zbilansowanej diety. W wyniku stosowania własnej diety mogą pojawić się problemy z metabolizmem, efekt jojo, niedobór witamin, minerałów oraz problemy ze zdrowiem.

Najważniejsze informacje o mojej diecie.

1. Osoby, które mają mało czasu na przygotowanie dietetycznych dań, mogą wybrać opcję szybkich posiłków, których wykonanie zajmuje około 40 minut.

2. Każdy posiłek zawiera szczegółową instrukcję przyrządzenia.

3. Możesz wybrać dietę na odchudzanie, utrzymanie wagi, przybranie na masie, a ponadto możesz wyeliminować dolegliwości związane z zaparciami, nieżytem żołądka, biegunką, wzdęciami, miażdżycą, Hashimoto, niedoczynnością tarczycy, nadciśnieniem tętniczym lub osteoporozą.

4. Po wypełnieniu ankiety jesteś w stałym kontakcie ze mną, czuwam nad Twoimi postępami.

5. Jeśli masz alergię, to ułożę dla Ciebie dietę tak, aby wykluczyć alergeny z pożywienia.

6. Dieta jest dostosowana do suplementów, które przyjmujesz.

7. Każda dieta jest indywidualnie zbilansowana w wartości odżywcze, witaminy i minerały, tak aby zawierała ona wszystkie składniki potrzebne Twojemu organizmowi.

8. Wszystkie rodzaje diet oparte są na potwierdzonych naukowo metodach.

9. Dzięki diecie powinieneś tracić około 0,5 – 1,5 kg tygodniowo (kwestia indywidualna). 

Promocja: Dieta na miesiąc to tylko 50 zł.

Po wypełnieniu poniższego formularza i opłaceniu zamówienia do 2 dni roboczych otrzymasz dietę wykonaną przez Artura Topolskiego (Specjalista Żywienia).

Może Ci się jeszcze spodobać...