Słabe kości, jak o nie prawidłowo zadbać? Domowe metody!

Jak zadbać o kości? Skuteczne i sprawdzone sposoby!

Wraz z wiekiem robią się słabe kości. Jak może nam w tym pomóc witamina K2 oraz D3?

Przede wszystkim warto zwrócić uwagę na to co jemy, dzięki odpowiednio dobranej diecie możemy zmniejszyć ryzyko problemów z kośćmi, a nawet osteoporozą. Niestety, każdy ludzki organizm wraz z wiekiem ma słabe kości. Tracą swoją strukturę mineralną, w wyniku czego stają się bardziej kruche i podatne na złamania. Jeśli chcesz wzmocnić kości i zmniejszyć ryzyko demineralizacji, to warto rzucić alkohol, który przyspiesza ten negatywny proces. Ponadto nasz organizm ma pewną wadę, a mianowicie spożywany wapń nie w całości trafia do kości. Część gromadzona jest w tkankach, co w ostateczności może powodować miażdżycę. Dlatego też zaleca się stosować witaminę K2 wraz z witaminą D.

słabe kości

Zapraszam do mojego internetowego sklepu, w którym znajdziesz tylko wysokiej jakości preparaty o potwierdzonej naukowo skuteczności. Kliknij tutaj, aby przejść do mojego sklepu.

Proszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!

Witamina K2 i D3 – idealne połączenie na słabe kości.

Zapewne nie wszyscy słyszeli o witaminie K2, ponieważ jest ona dość mało popularna. Odpowiada ona za ułatwienie przyswajania wapnia do kości, a nie do tkanek. W licznych źródłach możemy znaleźć informacje, które mówią nam o tym, że witamina ta zmniejsza ryzyko wystąpienia chorób wieńcowych. Przypisuje się również inne właściwości: obniża poziom cholesterolu, zmniejsza ryzyko wystąpienia choroby Alzheimera oraz stwardnienia rozsianego. Witaminę K2 znajdziemy w żółtku jaj, salami, łososiu, wątróbce gęsiej oraz kurzej oraz w kapuście kiszonej.

Powinnaś również przeczytać: Jak zyskać silne włosy, brak cellulitu i młodszą skórę? Kliknij, aby sprawdzić i działaj szybko!

Za pomocą tej witaminy zmniejszymy prawdopodobieństwo zwapnienia tętnic, wzmocnimy białka GLA (białko to jest ważne w procesie krzepnięcia krwi). Można również taką witaminę spożywać pod postacią suplementu diety. Większość witamin K2 pozyskiwana jest w sposób chemiczny, jednakże na rynku można znaleźć wyjątki. Jednym z takich naturalnych produktów jest witamina K2MK7 od Nattofit. W jej składzie znajduje się tylko wcześniej wspomniana witamina oraz mąka ryżowa, celuloza (otoczka), żelatyna. A co najważniejsze, preparat ten nie zawiera żadnych alergenów typu: gluten, mleko, jaja, ryby itp. Posiada certyfikat GMP, który oznacza, iż dany produkt nie zawiera żadnych śladowych czynników alergicznych. Witaminę K2Mk7 o najwyższej dawce znajdziesz u mnie w sklepie, aby do niego przejść kliknij tutaj.

Kolejnym krokiem jest uzupełnianie witaminy D. Pewnie ktoś z czytelników słyszał, iż nie można łączyć tych dwóch witamin. Jednakże jest to tylko mit, na rynku można spotkać wiele preparatów, które posiadają połączenie tych dwóch składników. Dzięki temu nie musimy brać oddzielnie dwóch suplementów. Witamina D jest bardzo ważna, ponieważ zwiększa przyswajanie wapna aż o 80 proc.

Kliknij poniżej w „Lubię to!”, a będziesz zawsze na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

Skąd możemy czerpać witaminę D?

Przede wszystkim witamina ta znajduje się w promieniowaniu ultrafioletowych, dlatego też ważne jest, aby codziennie spędzać czas na świeżym powietrzu. Nawet jeśli jest pochmurny dzień, to promienie UV docierają do naszej skóry! Witaminę D można również nabyć za pomocą odpowiedniego pożywienia:

  • świeży węgorz,
  • łosoś,
  • żółtko jajka,
  • wątroba,
  • sery dojrzewające.
Metoda na Twoje natychmiastowe odchudzanie bez wyrzeczeń. Jak to zrobić? Kliknij tutaj, aby się dowiedzieć. 

Witaminę D możemy również uzupełniać poprzez codzienne spożywanie suplementu pod postacią płynu. Dzięki temu unikniemy wszystkich niekorzystnych substancji pomocniczych. Największą zaletą jest wydajność, już jedna kropla tego preparatu zawiera 200 procentowe zapotrzebowanie na tę witaminę! Ponadto witamina D poprawia odporność, wzmacnia mięśnie, kości oraz zęby. Płynną witaminę D3 znajdziesz w kliknij tutaj.

Osoby cierpiące na osteoporozę powinny unikać w diecie pewnych warzyw, do których należą buraki, szpinak oraz szczaw. Zawierają one niekorzystny szczawian, który obniża wchłaniania się wapnia.  Należy również ograniczyć kawę, sól, colę, alkohol oraz herbatę.

Warto przeczytać: 86% skuteczności – wzmacnia odporność, likwiduje grzybicę, leczy biegunkę i alergię. Jak to wykonać? Kliknij, aby dowiedzieć się więcej.

Proszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!

Kliknij poniżej w dolegliwość, którą posiadasz, aby dowiedzieć się, jak sobie z nią poradzić.


Źródło:

Może Ci się jeszcze spodobać...