Tego lepiej nie jeść na kolację jeśli nie chcesz mieć problemów ze zdrowiem

Tego nie jedz pod żadnym pozorem na kolację, jeśli nie chcesz mieć problemów ze zdrowiem

Wielu z nas słyszało zalecenie dotyczące tego, aby nie jeść kolacji po godzinie 18. Taka dieta jest dość radykalna i mało uniwersalna, gdyż dotyczy jedynie tych osób, które idą spać bardzo wcześnie. Bardziej uniwersalną zasadą jest ta, aby spożyć kolację najpóźniej na dwie godziny przed snem. Okazuje się ponadto, że nie bez znaczenia jest także to, co spożywamy na ostatni posiłek w ciągu dnia.

W swojej diecie na pewno unikać należy spożywania produktów ciężkostrawnych, smażonych potraw, ale także węglowodanów. Dobrym rozwiązaniem jest natomiast spożycie na kolację warzyw, ryb czy chudych mięs. A oto, czego absolutnie nie należy spożywać na kolację.

Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Potrzebujesz diety, która skutecznie Cię odchudzi? A może potrzebujesz diety, która pomoże lub całkowicie wykluczy takie dolegliwości jak: zaparcia, nadciśnienie, Hashimoto, niedoczynność tarczycy, miażdżyca, osteoporoza lub chcesz zregenerować swoje jelita? Napisz do mnie w celu konsultacji, a następnie ułożę dla Ciebie dietę bez drogich, wyszukanych produktów, a także bez skomplikowanych potraw. Koszt diety to 50 zł. Kliknij tutaj, aby zgłosić się do mnie po dietę.

Dieta – Źródła węglowodanów prostych

Spożywanie węglowodanów na kolację nie jest dobrym pomysłem – z zastrzeżeniem, że są to węglowodany proste o wysokim indeksie glikemicznym. Takie węglowodany przyczyniają się bowiem do nagłego wzrostu poziomu glukozy we krwi, a następnie równie gwałtownemu spadkowi energii. Może to utrudnić zasypianie, ponadto sprzyja rozwojowi insulinooporności czy nadwagi. Nieco inaczej przedstawia się natomiast kwestia węglowodanów złożonych.

Węglowodany o niskim IG sprzyjają transportowi do mózgu tryptofanu – aminokwasu niezbędnego do syntezy serotoniny, zwanej hormonem szczęścia i ułatwiającej relaks i zasypianie. Ponadto spożycie węglowodanów przed snem ułatwia wątrobie odzyskanie zapasów glikogenu. Unikaj spożywania na kolację słodyczy, lodów, makaronów, białego pieczywa czy owoców.

Dieta – Tłuste sery, wędliny czy czerwone mięso

Sery żółte, czerwone mięsa i wędliny są produktami ciężkostrawnymi, zatem ich spożycie na noc może zakłócać sen. Ponadto dostarczenie z tymi produktami sporych ilości białka może zakłócać syntezę tryptofanu. Wynika to z faktu występowania we krwi wyższych stężeń aminokwasów, co hamuje transport występującego w małych ilościach tryptofanu.

Warzywa kapustowate

Warzywa są doskonałą opcją na kolację – zwłaszcza te przyrządzane na parze czy duszone. Jednak reguła ta nie dotyczy warzyw kapustowatych. Mają one silne działanie wzdymające, mogą zatem zakłócać sen. Dobrze jest unikać jedzenia kalafiora czy i innych kapustowatych na kilka godzin przed snem. Niewskazane są także cebula i czosnek oraz por, a także warzywa smażone.

Pikantne przyprawy

Pikantne przyprawy jako dodatek do kolacji to nietrafiony pomysł. Mogą bowiem podrażniać żołądek, sprzyjać refluksowi przełyku oraz bólowi brzucha. Znacznie lepiej jest użyć suszonych lub świeżych ziół, które zwiększą walory smakowe dania, a dodatkowo usprawnią procesy trawienne.

Nie ma potrzeby, aby unikać jedzenia kolacji, wręcz przeciwnie. Wartościowy posiłek spożyty na dwie – trzy godziny przed snem ułatwi zasypianie oraz wspomoże regenerację organizmu. Dobrze jednak, gdy nie jest to posiłek zbyt obfity, gdyż jego długotrwałe zaleganie w żołądku zakłóci spokojny sen. Najlepiej, gdy w ostatnim posiłku przed snem dostarczymy około 400 kalorii, a posiłek będzie miał umiarkowaną objętość. W ten sposób spokojnie prześpimy cała noc, a rano wstaniemy pełni energii.

Nie wiesz, jak ułożyć sobie dietę, która nie tylko odchudza, ale również pomaga na liczne problemy ze zdrowiem?

Moje diety na odchudzanie są oparte na badaniach naukowych, a mianowicie zostały one opracowane przez grupę 16 naukowców. W skład tej grupy można było odnaleźć kilku światowej klasy lekarzy, naukowców np.: Frank M. Sacks, George A. Bray, Vincent J. Carey, czy C. Pallister. Badanie to zostało wykonane w 2009 roku przez Departament Żywienia Harvard School w Bostonie (USA). W badaniu tym wzięło udział 811 pacjentów z nadwagą. Każdy z nich otrzymał ułożoną pod siebie dietę, która była różna dla każdego z pacjentów, ponieważ była ona dobierana na podstawie wieku, wzrostu, wagi, aktywności fizycznej, ilość posiłków oraz dolegliwości.

Tajemnicą takich diet było odpowiednie wyskalowanie ilości węglowodanów, tłuszczów, białka, kaloryczności oraz mikro i makroelementów. Odpowiednia kombinacja tych składników spowodowała, że pacjenci po odstawieniu diety nie przybierali z powrotem na wadze, czyli nie mieli efektu jojo. Oryginalna dokumentacja z tego badania w języku angielskim znajduje się w kliknij tutaj. W mojej praktyce Specjalisty Żywienia odpowiedni dobór kaloryczności, węglowodanów, białek, tłuszczy i pozostałych składników odżywczych pozwala na osiągnięcie spadku wagi nawet o 5 kg w 2 tygodnie, chociaż najczęściej jest to około 1-2 kg w 7 dni. Tak samo po odstawieniu diety pacjenci nie skarżą się na powrót wagi, jak to jest w przypadku innych diet.

Diety Artura Topolskiego – Opinie zadowolonych Pacjentów

Dieta odchudzająca – Przykładowa metamorfoza – Justyna 

Pacjentka jest chora na dwie choroby, które znacznie utrudniają proces odchudzania, a mianowicie cierpi na hashimoto oraz zespół policystycznych jajników. Jej metamorfozę przedstawiam poniżej wraz z wiadomością mailową. Za pomocą mojej diety udało nam się uzyskać zadowalający efekt dla pacjentki, czyli 13 kilogramów mniej w 3 miesiące.

dieta odchudzająca

Poniżej mail od klientki ze zdjęć.

dieta odchudzająca

Dieta odchudzająca – Zobacz na opinie moich klientek

Poniżej pokazuję zdjęcia wiadomości z mojego Facebooka, które otrzymałem od swoich klientów.
dieta artura topolskiego - opinie

PROMOCJA – Zamów dziś dietę Artura Topolskiego, a w prezencie otrzymasz moją encyklopedię zdrowia, aż 600 stron!

Wraz z dietą otrzymasz w prezencie książkę. W sklepie kosztuje ona 50 zł, ale wraz z dietą dam Ci ją za darmo. Obecnie jest ona bestsellerem w moim sklepie! Dowiesz się z niej jak za pomocą domowych metod wspomóc swój organizm w walce z takimi przypadłościami jak:

  • hashimoto;
  • niedoczynność tarczycy;
  • nadczynność tarczycy;
  • zaparcia;
  • grzybica w tym Candida;
  • wzdęcia;
  • biegunka;
  • alergia;
  • cukrzyca;
  • ból stawów;
  • żylaki;
  • nadciśnienie;
  • trądzik;
  • depresja.

A ponadto znajdziesz również taki informacje jak:

  1. Regeneracja włosów, skóry i paznokci.
  2. Poznasz naturalne sposoby na trądzik.
  3. Dowiesz się, co jeść, aby poprawić koncentrację oraz zapamiętywanie.

Dieta odchudzająca, która naprawdę działa. Jak szybko schudnąć?

Masz problem z nadwagą? Nie wiesz jak schudnąć, a wydaje Ci się, że robisz wszystko tak, jak należy? Masz dość dziwnych  specyfików odchudzających i gotowych diet z internetu, które po prostu nie działają? Mam coś, co powinno Cię zainteresować. To autorska dieta, którą przygotuję właśnie dla Ciebie!

Wszystkie uwagi, jakie od Was uzyskałem w czasie mojej pracy z pacjentkami, zebrałem w jedną całość i stworzyłem własną dietę, która wychodzi naprzeciw Waszym oczekiwaniom. Przede wszystkim wyeliminowałem wszystkie aspekty, które Wam się nie podobały. Moja dieta bazuje na wszystkich naukowo potwierdzonych metodach prawidłowego odżywiania osób zdrowych oraz chorych. Dlatego też moje diety nie tylko odchudzają, ale również pomagają na wiele dolegliwości takich jak:

  • hashimoto;
  • zaparcia;
  • nieżyt żołądka;
  • nadciśnienie tętnicze;
  • osteoporoza;
  • miażdżyca;
  • cukrzyca typu 2;
  • insulinooporność;
  • niedoczynność tarczycy.

Ponadto jadłospis składa się z produktów ogólnodostępnych, których cena jest niska. Dlatego też nie będziecie musieli wiele wydawać na produkty do swojej diety. Dzięki informacją, które podajecie mi w formularzu na końcu tej strony tworzę dla Was indywidualną dietę uwzględniającą choroby, alergie pokarmowe oraz tryb życia. Taka dieta nie tylko stanie się skuteczna, ale również lubiana i smaczna.

Kim jestem?

Nazywam się Artur Topolski. Z wykształcenia jestem dyplomowanym Specjalistą Żywienia. Od wielu lat interesuje się zdrowiem, ochroną zdrowia, odchudzaniem, a także wsparciem leczenia chorób dietozależnych. Moje pasje zbiegają się z życiem zawodowym, co sprawia mi ogromną przyjemność z pracy. Jak szybko możesz schudnąć na mojej diecie? Przeważnie moi pacjenci chudną około 1-1,5 kg co 7 dni.

Co zyskujesz dzięki mojej diecie? Jak szybko schudnąć na mojej diecie?

Korzystając z moich usług otrzymujesz gotowy plan żywienia, dostosowany do Twojego organizmu i trybu życia – zbilansowaną dietę i listę posiłków (wraz z przepisem wykonania), które bez problemu przygotujesz w domowym zaciszu. Moja dieta dla Ciebie to przede wszystkim:

  • dania, które przygotujesz w nie więcej niż 5 – 20 minut;
  • tanie i łatwo dostępne składniki/produkty, które dostaniesz w każdym sklepie;
  • plan żywieniowy, który stosuje się przez jeden miesiąc;
  • szczegółowy opis wykonania każdego posiłku wraz ze składnikami odżywczymi;
  • możliwość wyboru diety na odchudzanie, utrzymanie wagi, przybranie na masie i wyeliminowanie problemów zdrowotnych;
  • stały kontakt ze mną.

Moja dieta jest oparta na potwierdzonych metodach naukowych i latach doświadczeń oraz wiedzy z zakresu dietetyki. Dzięki moim konsultacjom i diecie możesz tracić od 1 – 1,5 kg tygodniowo, nie martwiąc się o swoje zdrowie.

Skorzystaj już teraz!

PROMOCJA! JUŻ TERAZ TYLKO 60 ZŁ!
Zachęcam Cię do wypełniania formularza i skorzystania z mojej oferty już teraz. W nowej promocyjnej cenie 60 zł (przecena ze 100 zł) dostaniesz dietę, którą stosuje się jeden miesiąc. Pozwoli Ci ona schudnąć do 1,5 kg tygodniowo. Wraz z dietą otrzymasz w prezencie moją książkę, która ma aż 600 stron!
Po wypełnieniu poniższego formularza i opłaceniu zamówienia otrzymasz profesjonalną dietę mojego autorstwa w ciągu 2 dni roboczych.