Dieta w problemach jelitowych - Co dzięki niej zyskasz?

Dieta w problemach jelitowych – Co dzięki niej zyskasz i kiedy trzeba stosować?

Dieta przy problemach jelitowych

Jelita to jeden z największych organów naszego ciała, które do niedawna kojarzone były wyłącznie z procesami trawienia oraz wchłaniania pokarmów. Dziś jednak wiemy, że od nienagannej kondycji jelit zależy zdrowie całego organizmu. Ostatnie lata przyniosły bowiem zupełnie nowe spojrzenie na jelita, które uznawane są za integralny element tzw. osi jelita – mózg. Udowodniono kluczową rolę jelit w kształtowaniu naszego nastroju, funkcjonowania układu nerwowego oraz odpornościowego. Dlatego tak ważne jest o zdrowie jelit, a ich funkcjonowanie najlepiej wspiera optymalna dieta. W przypadku wystąpienia wszelkich dolegliwości jelitowych to właśnie odpowiedni sposób żywienia odgrywa najważniejszą rolę w przywróceniu delikatnej równowagi środowiska jelit. Dieta w problemach jelitowych, kiedy powinna być stosowana? 

dieta w problemach jelitowych

Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Potrzebujesz diety, która skutecznie Cię odchudzi? A może potrzebujesz diety, która pomoże lub całkowicie wykluczy takie dolegliwości jak: zaparcia, nadciśnienie, Hashimoto, niedoczynność tarczycy, miażdżyca, osteoporoza lub chcesz zregenerować swoje jelita? Napisz do mnie w celu konsultacji, a następnie ułożę dla Ciebie dietę bez drogich, wyszukanych produktów, a także bez skomplikowanych potraw. Koszt diety to 50 zł. Kliknij tutaj, aby zgłosić się do mnie po dietę.

Proszę o udostępnienie artykułu lub jego polubienie – każdemu może się przydać!

 

Najczęstsze problemy z jelitami

Dolegliwości jelitowe są często diagnozowane. Jelita narażone są na stały kontakt z alergenami dostarczanymi z pożywieniem, syntetycznymi dodatkami do żywności, metalami ciężkimi, drobnoustrojami czy toksycznymi metabolitami. Ponadto za ich właściwe funkcjonowanie odpowiada flora bakteryjna jelit, której równowaga bardzo łatwo może zostać naruszona.

Najczęściej spotykane są przejściowe zaburzenia funkcjonowania jelit, które manifestują się niestrawnością czy biegunkami. Nierzadko występują także zaparcia. Coraz częściej diagnozowane są nietolerancje pokarmowe, które dają szereg objawów jelitowych, a najczęstsze alergeny to białka mleka krowiego czy gluten. Kolejną przyczyną dolegliwości jelitowych są stany zapalne jelit oraz infekcje o podłożu bakteryjnym, wirusowym, pasożytniczym czy grzybiczym. Każde z tych schorzeń wymaga dopasowania właściwego sposobu odżywiania, co z jednej strony ma na celu złagodzenie objawów i wspomożenie terapii, a z drugiej – ograniczenie podaży składników mogących potencjalnie nasilać dolegliwości.

Przeczytaj również: Chcesz mieć gładką, nawilżoną skórę oraz brak cellulitu? Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Dieta w problemach jelitowych – zaparcia i biegunka

Wspólnym zaleceniem w przypadku jakichkolwiek diet przy problemach z jelitami jest sposób spożywania posiłków. Należy zadbać o regularne przyjmowanie niewielkich porcji jedzenia, co ma odciążyć jelita i wyregulować ich pracę. W przypadku zaparć, jak i biegunek bardzo ważne jest właściwe nawodnienie organizmu. W zaparciach ma to ułatwić pobudzające działanie błonnika na perystaltykę jelit, a w przypadku biegunek –zapobiegać odwodnieniu. Poza tym diety w tych dwóch stanach nieco się różnią. Przy zaparciach najważniejsza jest lekkostrawna dieta obfitująca w błonnik. Przy biegunkach natomiast największy nacisk kładziony jest na spożywanie gotowanych potraw o delikatnej konsystencji, dostarczających białka czy rozpuszczalnej frakcji błonnika. Ma to na celu związanie nadmiaru płynów w jelitach i zagęszczenie treści pokarmowej, a także dostarczenie odpowiedniej ilości cennych składników odżywczych. Ma to szczególne znaczenie w przypadku zbyt szybkiego pasażu treści pokarmowej przez jelita i ograniczonego wchłaniania cennych substancji.

Warto przeczytać: Masz problemy ze stawami lub czujesz, że Cię bolą? Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Dieta w problemach jelitowych – wzdęcia

Bardzo częstą dolegliwością jelitową są wzdęcia. Zalecana jest przy nich dieta lekkostrawna, wzbogacona w przyprawy redukujące gazy oraz zioła. Ważne jest unikanie wzdymających potraw, w tym niektórych warzyw czy smażonych posiłków. Często wzdęcia są manifestacją alergii pokarmowych – wtedy należy z diety wykluczyć alergenne produkty. Ważne jest także, aby jeść powoli, starannie przeżuwając każdy kęs i unikając łykania powietrza.

Przeczytaj również: Jak w naturalny sposób poradzić sobie z cukrzycą oraz miażdżycą? Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Dieta w problemach jelitowych – stan zapalny jelit i infekcje

W przypadku stanów zapalnych jelit najlepiej sprawdzi się dieta ubogoresztkowa, czyli dostarczająca niewielkich ilości błonnika. Jest to dieta lekkostrawna, o obniżonej podaży tłuszczów a zarazem wysokobiałkowa i wysokowęglowodanowa. Stany zapalne jelit zaburzać mogą wchłanianie substancji pokarmowych oraz przebiegają często z biegunkami. Dieta musi być więc bardzo odżywcza, aby zapobiec powstaniu niedoborów pokarmowych i wyniszczenia organizmu. Tu także ważne jest regularne spożywanie niewielkich posiłków i unikanie jedzenia tuż przed snem. 

Nie wiesz, jak ułożyć sobie dietę, która nie tylko odchudza, ale również pomaga na liczne problemy ze zdrowiem?

Moje diety na odchudzanie są oparte na badaniach naukowych, a mianowicie zostały one opracowane przez grupę 16 naukowców. W skład tej grupy można było odnaleźć kilku światowej klasy lekarzy, naukowców np.: Frank M. Sacks, George A. Bray, Vincent J. Carey, czy C. Pallister. Badanie to zostało wykonane w 2009 roku przez Departament Żywienia Harvard School w Bostonie (USA). W badaniu tym wzięło udział 811 pacjentów z nadwagą. Każdy z nich otrzymał ułożoną pod siebie dietę, która była różna dla każdego z pacjentów, ponieważ była ona dobierana na podstawie wieku, wzrostu, wagi, aktywności fizycznej, ilość posiłków oraz dolegliwości.

Tajemnicą takich diet było odpowiednie wyskalowanie ilości węglowodanów, tłuszczów, białka, kaloryczności oraz mikro i makroelementów. Odpowiednia kombinacja tych składników spowodowała, że pacjenci po odstawieniu diety nie przybierali z powrotem na wadze, czyli nie mieli efektu jojo. Oryginalna dokumentacja z tego badania w języku angielskim znajduje się w kliknij tutaj. W mojej praktyce Specjalisty Żywienia odpowiedni dobór kaloryczności, węglowodanów, białek, tłuszczy i pozostałych składników odżywczych pozwala na osiągnięcie spadku wagi nawet o 5 kg w 2 tygodnie, chociaż najczęściej jest to około 1-2 kg w 7 dni. Tak samo po odstawieniu diety pacjenci nie skarżą się na powrót wagi, jak to jest w przypadku innych diet.

Diety Artura Topolskiego – Opinie zadowolonych Pacjentów

Dieta odchudzająca – Przykładowa metamorfoza – Justyna 

Pacjentka jest chora na dwie choroby, które znacznie utrudniają proces odchudzania, a mianowicie cierpi na hashimoto oraz zespół policystycznych jajników. Jej metamorfozę przedstawiam poniżej wraz z wiadomością mailową. Za pomocą mojej diety udało nam się uzyskać zadowalający efekt dla pacjentki, czyli 13 kilogramów mniej w 3 miesiące.

dieta odchudzająca

Poniżej mail od klientki ze zdjęć.

dieta odchudzająca

Dieta odchudzająca – Zobacz na opinie moich klientek

Poniżej pokazuję zdjęcia wiadomości z mojego Facebooka, które otrzymałem od swoich klientów.
dieta artura topolskiego - opinie

PROMOCJA – Zamów dziś dietę Artura Topolskiego, a w prezencie otrzymasz moją encyklopedię zdrowia, aż 600 stron!

Wraz z dietą otrzymasz w prezencie książkę. W sklepie kosztuje ona 50 zł, ale wraz z dietą dam Ci ją za darmo. Obecnie jest ona bestsellerem w moim sklepie! Dowiesz się z niej jak za pomocą domowych metod wspomóc swój organizm w walce z takimi przypadłościami jak:

  • hashimoto;
  • niedoczynność tarczycy;
  • nadczynność tarczycy;
  • zaparcia;
  • grzybica w tym Candida;
  • wzdęcia;
  • biegunka;
  • alergia;
  • cukrzyca;
  • ból stawów;
  • żylaki;
  • nadciśnienie;
  • trądzik;
  • depresja.

A ponadto znajdziesz również taki informacje jak:

  1. Regeneracja włosów, skóry i paznokci.
  2. Poznasz naturalne sposoby na trądzik.
  3. Dowiesz się, co jeść, aby poprawić koncentrację oraz zapamiętywanie.

Dieta odchudzająca, która naprawdę działa. Jak szybko schudnąć?

Masz problem z nadwagą? Nie wiesz jak schudnąć, a wydaje Ci się, że robisz wszystko tak, jak należy? Masz dość dziwnych  specyfików odchudzających i gotowych diet z internetu, które po prostu nie działają? Mam coś, co powinno Cię zainteresować. To autorska dieta, którą przygotuję właśnie dla Ciebie!

Wszystkie uwagi, jakie od Was uzyskałem w czasie mojej pracy z pacjentkami, zebrałem w jedną całość i stworzyłem własną dietę, która wychodzi naprzeciw Waszym oczekiwaniom. Przede wszystkim wyeliminowałem wszystkie aspekty, które Wam się nie podobały. Moja dieta bazuje na wszystkich naukowo potwierdzonych metodach prawidłowego odżywiania osób zdrowych oraz chorych. Dlatego też moje diety nie tylko odchudzają, ale również pomagają na wiele dolegliwości takich jak:

  • hashimoto;
  • zaparcia;
  • nieżyt żołądka;
  • nadciśnienie tętnicze;
  • osteoporoza;
  • miażdżyca;
  • cukrzyca typu 2;
  • insulinooporność;
  • niedoczynność tarczycy.

Ponadto jadłospis składa się z produktów ogólnodostępnych, których cena jest niska. Dlatego też nie będziecie musieli wiele wydawać na produkty do swojej diety. Dzięki informacją, które podajecie mi w formularzu na końcu tej strony tworzę dla Was indywidualną dietę uwzględniającą choroby, alergie pokarmowe oraz tryb życia. Taka dieta nie tylko stanie się skuteczna, ale również lubiana i smaczna.

Kim jestem?

Nazywam się Artur Topolski. Z wykształcenia jestem dyplomowanym Specjalistą Żywienia. Od wielu lat interesuje się zdrowiem, ochroną zdrowia, odchudzaniem, a także wsparciem leczenia chorób dietozależnych. Moje pasje zbiegają się z życiem zawodowym, co sprawia mi ogromną przyjemność z pracy. Jak szybko możesz schudnąć na mojej diecie? Przeważnie moi pacjenci chudną około 1-1,5 kg co 7 dni.

Co zyskujesz dzięki mojej diecie? Jak szybko schudnąć na mojej diecie?

Korzystając z moich usług otrzymujesz gotowy plan żywienia, dostosowany do Twojego organizmu i trybu życia – zbilansowaną dietę i listę posiłków (wraz z przepisem wykonania), które bez problemu przygotujesz w domowym zaciszu. Moja dieta dla Ciebie to przede wszystkim:

  • dania, które przygotujesz w nie więcej niż 5 – 20 minut;
  • tanie i łatwo dostępne składniki/produkty, które dostaniesz w każdym sklepie;
  • plan żywieniowy, który stosuje się przez jeden miesiąc;
  • szczegółowy opis wykonania każdego posiłku wraz ze składnikami odżywczymi;
  • możliwość wyboru diety na odchudzanie, utrzymanie wagi, przybranie na masie i wyeliminowanie problemów zdrowotnych;
  • stały kontakt ze mną.

Moja dieta jest oparta na potwierdzonych metodach naukowych i latach doświadczeń oraz wiedzy z zakresu dietetyki. Dzięki moim konsultacjom i diecie możesz tracić od 1 – 1,5 kg tygodniowo, nie martwiąc się o swoje zdrowie.

Skorzystaj już teraz!

PROMOCJA! JUŻ TERAZ TYLKO 60 ZŁ!
Zachęcam Cię do wypełniania formularza i skorzystania z mojej oferty już teraz. W nowej promocyjnej cenie 60 zł (przecena ze 100 zł) dostaniesz dietę, którą stosuje się jeden miesiąc. Pozwoli Ci ona schudnąć do 1,5 kg tygodniowo. Wraz z dietą otrzymasz w prezencie moją książkę, która ma aż 600 stron!
Po wypełnieniu poniższego formularza i opłaceniu zamówienia otrzymasz profesjonalną dietę mojego autorstwa w ciągu 2 dni roboczych.