WAŻNE: Sprawdź za darmo, czy Twoje jelita są chore!

Konsekwencje zdrowotne ze strony jelit mogą być poważne. Niestety dużo z nas ma przeróżne problemy związane z jelitami np. wzdęcia, zaparcia, a nawet bóle głowy. Specjalista Żywienia Artura Topolski podpowie Ci, jaka dieta jest skuteczna na regenerację jelit, która nie tylko pomaga je zregenerować, ale również skutecznie odchudzi Twoje ciało.

Dieta – Po czym poznać, że możesz mieć problemy z jelitami?

1. Czy masz problemy z wypróżnianiem, musisz się zapierać?

2. Czy miewasz gazy po jedzeniu?

3. Czy masz mało energii o poranku?

4. Czy często miewasz bóle głowy lub migreny?

5. Czujesz bulgotanie w jelitach?

Jeśli na większość z nich odpowiedziałaś „tak”, istnieje prawdopodobieństwo, że masz problemy z jelitami.

Dieta – Co musi mieć, aby zregenerować jelita?

Dieta na regenerację jelit to inaczej dieta lekkostrawna, w której należy wyeliminować ogórki, czosnek i cebulę z uwagi na zaobserwowane dolegliwości ze strony przewodu pokarmowego. Zalecana ilość błonnika powinna nie przekraczać 25 g. aby błonnik był mniej drażliwy, należy zadbać o dobór owoców i warzyw, sporządzać soki, przeciery, gotować je oraz obierać. Źródłem błonnika powinny być drobne kasze, delikatne pieczywo pszenne lub graham, dojrzałe owoce, młode warzywa. Należy wykluczyć strączkowe oraz warzywa kapustne.Podczas tej diety tłuszcz pochodzenia zwierzęcego i roślinnego należy ograniczyć do 30- 50g/ dobę znajdującego się w mleku, wędlinach, mięsie jajach oraz w dodatkach do pieczywa.

Zaleca się spożywanie 4- 5 posiłków dziennie o regularnych porach w małych objętościach, a posiłek ostatni powinien być zjedzony 2 godziny przed snem.

Warto również przeczytać: Co jeść, aby wspomóc leczenie hashimoto oraz zrzucić zbędne kilogramy? Kliknij, aby się dowiedzieć.

Dieta – Jak powinna ona wyglądać?

Jak można zauważyć, nadwaga i otyłość noszą ze sobą wiele dolegliwości oraz chorób. Nie sposób ich wszystkich opisać w artykule, więc dzisiaj są tylko wymienione. Nadmiar masy ciała jest bardzo niekorzystny dla zdrowia człowieka, a powikłania związane z nadwagą i otyłością są bardzo poważne. Żywiąc się daniami typu Fast food, czy też zjadając kolejną porcie ciastek trzeba się zastanowić czy spożywamy ich zbyt dużo i czy jest sens objadania się, mając cały czas na uwadze powyższe schorzenia.

Podstawą każdej diety są węglowodany, uznawane za najlepsze źródło energii. Okazuje się jednak, że najnowsze badania przedstawiają węglowodany w coraz bardziej niekorzystnym świetle. Obwiniane są one bowiem za rozwój nadwagi, przewlekłego stanu zapalnego, hipercholesterolemii, miażdżycy, cukrzycy typu 2 – i co ciekawe, mowa także o węglowodanach złożonych. Oczywiście są one zdrowsze niż biały cukier, jednak ostatecznie są metabolizowane do glukozy. A spożywane w nadmiarze generują przewlekły stan zapalny i wymienione wyżej komplikacje. Co zatem robić?

Nikt nie proponuje Ci całkowitej rezygnacji ze spożycia węglowodanów i przejścia na dietę ketogeniczną, warto jednak ograniczyć nieco spożycie węglowodanów na rzecz pełnowartościowego białka. Białko zapewnia bowiem długotrwałe uczucie sytości i pobudza spalanie tkanki tłuszczowej. Jak schudnąć? Oto kilka propozycji zdrowych zmian:

  • zrezygnuj ze słodyczy, napojów gazowanych i energetycznych
  • jeśli musisz coś przekąsić – sięgnij np. po kilka orzechów; mają sporo kalorii, ale jednocześnie białko i zdrowe tłuszcze
  • warzywa skrobiowe zastępuj tymi o wyższej zawartości błonnika i niskiej węglowodanów; zamiast ziemniaków zjedz na obiad puree z kalafiora
  • prowadź dziennik dietetyczny, w którym skrupulatnie będziesz notować każdy kęs, który przyjmiesz w ciągu dnia; pomoże to wyeliminować najczęstszą przyczynę niepowodzenia w odchudzaniu, czyli podjadanie
  • spróbuj zastąpić śniadanie węglowodanowe posiłkiem białkowo – tłuszczowym.

Dieta – Musi być oparta o nieprzetworzone produkty!

Żyjemy z dobie fast – foodów i dań typu instant. Konieczne jest ich wyeliminowanie z diety, ale ograniczyć należy spożycie każdej żywności, która została mocno przetworzona. Dotyczy to także uznawanych za zdrowe produktów typu light – mają co prawda mniej tłuszczu, ale dla zachowania konsystencji i walorów smakowych przeładowane są cukrami i syntetycznymi dodatkami. Niech Twoja dieta bazuje na następujących produktach:

  • pełnoziarniste pieczywa;
  • kasze i makarony;
  • chude mięsa i ryby;
  • jajka;
  • nabiał;
  • sezonowe warzywa i owoce;
  • orzechy, nasiona i pestki;
  • tłoczone na zimno oleje roślinne.

Warto również przeczytać: 9 przyczyn, przez które nie możesz się odchudzić – popełnia je 90% osób. Kliknij, aby je poznać.

Dieta – Nisko czy wysokowęglowodanowa?

Istnieje wiele modeli diet odchudzających – diety niskowęglowodanowe, wysokowęglowodanowe, bogatotłuszczowe, wysokobiałkowe… Zwolennicy każdej z nich przekonują, że to właśnie ta dieta zagwarantuje Ci szczupły wygląd. A jaka jest prawda i jak szybko schudnąć? Tyciu sprzyja wysoki poziom glukozy we krwi i towarzyszący mu wyrzut insuliny z trzustki, co sprzyja rozwojowi insulinooporności i odkładania tkanki tłuszczowej. Zatem podczas odchudzania niewskazane są produkty o wysokim indeksie glikemicznym, czyli takie, których spożycie powoduje znaczny wzrost glikemii po posiłku.

Odchudzanie powinno zatem polegać na wyborze odpowiednich węglowodanów – wskazane są węglowodany złożone, czyli pochodzące z pełnoziarnistych produktów zbożowych. Unikać należy natomiast węglowodanów prostej – słodyczy, białej mąki, napojów słodzonych, niektórych owoców. Nie wszystkie węglowodany są zatem złe – stanowią przecież podstawowe źródło dobrze przyswajalnej energii. Ponadto produkty zawierające węglowodany – warzywa, owoce czy produkty zbożowe dostarczają jednocześnie cennych składników odżywczych – błonnika, witamin i minerałów, antyoksydantów.

Węglowodany proste warto spożywać bezpośrednio po posiłku – stanowią wtedy doskonałe źródło energii dla mięśni. Ale niech nie będą to słodycze, a banan, ryż z owocami czy pieczone ziemniaki. Poza posiłkiem potreningowym wskazane jest zatem spożywanie umiarkowanych ilości węglowodanów złożonych – a jednocześnie dobrze jest wzbogacić dietę o wartościowe źródła tłuszczu.

Polecam również przeczytać: Dlaczego warto jeść kiszonki, gdy się odchudzasz? Kliknij, aby się dowiedzieć.

Dieta – Węglowodany to nie wszystko pamiętaj również o tłuszczach!

W ostatnich latach coraz więcej mówi się o odchudzających właściwościach diet bogatotłuszczowych, a nawet diety ketogenicznej. Są to diety oparte na tłuszczach, które w znaczący sposób ograniczają spożywanie węglowodanów. I okazuje się, że taki model żywienia pomaga zredukować masę ciała. Zapewniamy sobie bowiem stały, umiarkowany poziom glukozy we krwi, niski wyrzut insuliny, profilaktykę insulinooporności oraz skuteczniejszą lipolizę. Tłuszcze zapewniają długotrwałe uczucie sytości, co wraz z ustabilizowanym poziomem glukozy we krwi sprzyja regularnemu spożywaniu posiłków bez potrzeby podjadania.

Oczywiście – tak, jak w przypadku węglowodanów – kluczowe znaczenie ma jakość tłuszczów, na których chcemy oprzeć dietę. Nie sprawdzą się przetworzone tłuszcze trans, pochodzące z fast foodów czy żywności smażonej. Warto natomiast spożywać mięsa i ryby, orzechy, nierafinowane oleje roślinne czy awokado. W przypadku diet bogatotłuszczowych czy ketonicznych doskonałym sposobem na uzupełnienie puli witamin i minerałów oraz antyutleniaczy jest spożywanie zielonych liści warzyw czy rozgrzewających, aromatycznych przypraw (imbir, cynamon, kardamon, kurkuma). Nie zawierają one wielu kalorii czy węglowodanów, są zaś bogate w cenne składniki odżywcze.

PROMOCJA – Zamów dziś dietę na regenerację jelit Artura Topolskiego, a w prezencie otrzymasz moją książkę i poradnik gratis!

Wraz z dietą otrzymasz w prezencie książkę oraz poradnik o swojej dolegliwości (dolegliwości są do wyboru w formularzu do diety, pod koniec tej strony). W sklepie kosztuje ona 24 zł, ale wraz z dietą dam Ci ją za darmo. Obecnie jest ona bestsellerem w moim sklepie! Dowiesz się z niej, co robić, aby zregenerować swoje jelita, a także poznasz metody na odchudzanie. W dzisiejszych czasach, aż 80% ludzi ma problemy z jelitami, które objawiają się nadwagą, wzdęciami, zaparciami, utratą energii, grzybicą, słabą odpornością, czy problemami z trawieniem. W książce znajdziesz wszystkie domowe metody, za pomocą których zregenerujesz swoje jelita. Natomiast poradnik jest o Twojej dolegliwości, która wybierzesz w formularzu zgłoszeniowym do diety, czyli hashimoto, niedoczynność tarczycy, zaparcia, biegunka, miażdżyca, czy cholesterol. 

Diety Artura Topolskiego – Opinie zadowolonych Pacjentów

Jak szybko schudnąć? Dieta Justyny – Przykładowa metamorfoza

Pacjentka jest chora na dwie choroby, które znacznie utrudniają proces odchudzania, a mianowicie cierpi na hashimoto oraz zespół policystycznych jajników. Jej metamorfozę przedstawiam poniżej wraz z wiadomością mailową. Za pomocą mojej diety udało nam się uzyskać zadowalający efekt dla pacjentki, czyli 13 kilogramów mniej w 3 miesiące.

dieta odchudzająca

Poniżej mail od klientki ze zdjęć.

dieta odchudzająca

Dieta Artura Topolskiego – Zobacz na opinie moich klientek

Poniżej pokazuję zdjęcia wiadomości z mojego Facebooka, które otrzymałem od swoich klientów.

Dieta, która naprawdę działa. Jak szybko schudnąć?

Masz problem z nadwagą? Nie wiesz jak schudnąć, a wydaje Ci się, że robisz wszystko tak, jak należy? Masz dość dziwnych specyfików odchudzających i gotowych diet z internetu, które po prostu nie działają? Mam coś, co powinno Cię zainteresować. To autorska dieta, którą przygotuję właśnie dla Ciebie!

Wszystkie uwagi, jakie od Was uzyskałem w czasie mojej pracy z pacjentkami, zebrałem w jedną całość i stworzyłem własną dietę, która wychodzi naprzeciw Waszym oczekiwaniom. Przede wszystkim wyeliminowałem wszystkie aspekty, które Wam się nie podobały. Moja dieta bazuje na wszystkich naukowo potwierdzonych metodach prawidłowego odżywiania osób zdrowych oraz chorych. Dlatego też moje diety nie tylko odchudzają, ale również pomagają na wiele dolegliwości takich jak:

  • hashimoto;
  • zaparcia;
  • nieżyt żołądka;
  • nadciśnienie tętnicze;
  • osteoporoza;
  • miażdżyca;
  • cukrzyca typu 2;
  • insulinooporność;
  • niedoczynność tarczycy.

Ponadto jadłospis składa się z produktów ogólnodostępnych, których cena jest niska. Dlatego też nie będziecie musieli wiele wydawać na produkty do swojej diety. Dzięki informacją, które podajecie mi w formularzu na końcu tej strony tworzę dla Was indywidualną dietę uwzględniającą choroby, alergie pokarmowe oraz tryb życia. Taka dieta nie tylko stanie się skuteczna, ale również lubiana i smaczna.

Kim jestem?

Jestem Artur Topolski z wykształcenia Specjalista Żywienia. Od lat zajmuję się moją pasją, czyli układaniem diet, które nie tylko są na odchudzanie, ale również pod jednostki chorobowe. Aby zobaczyć dyplom i certyfikat dietetyka kliknij tutaj.

Dieta – Co dzięki niej zyskasz? Jak szybko schudnąć na mojej diecie?

Korzystając z moich usług otrzymujesz gotowy plan żywienia, dostosowany do Twojego organizmu i trybu życia – zbilansowaną dietę i listę posiłków (wraz z przepisem wykonania), które bez problemu przygotujesz w domowym zaciszu. Moja dieta dla Ciebie to przede wszystkim:

  • dania, które przygotujesz w nie więcej niż 5 – 20 minut;
  • tanie i łatwo dostępne składniki/produkty, które dostaniesz w każdym sklepie;
  • plan żywieniowy, który stosuje się przez jeden miesiąc;
  • szczegółowy opis wykonania każdego posiłku wraz ze składnikami odżywczymi;
  • możliwość wyboru diety na odchudzanie, utrzymanie wagi, przybranie na masie i wyeliminowanie problemów zdrowotnych;
  • stały kontakt ze mną.

Moja dieta jest oparta na potwierdzonych metodach naukowych i latach doświadczeń oraz wiedzy z zakresu dietetyki. Dzięki moim konsultacjom i diecie możesz tracić od 1 – 1,5 kg tygodniowo, nie martwiąc się o swoje zdrowie.

Skorzystaj już teraz!

PROMOCJA! JUŻ TERAZ TYLKO 50 ZŁ!
Zachęcam Cię do wypełniania formularza i skorzystania z mojej oferty już teraz. W promocyjnej cenie 50 zł dostaniesz dietę, którą stosuje się jeden miesiąc. Pozwoli Ci ona schudnąć do 1,5 kg tygodniowo. Wraz z dietą otrzymasz w prezencie moją książkę oraz poradnik o swojej dolegliwości.
Po wypełnieniu poniższego formularza i opłaceniu zamówienia otrzymasz profesjonalną dietę mojego autorstwa w ciągu 2 dni roboczych. 

Opinie moich klientów o diecie

Najwspanialsza Dieta. Moja rodzina i znajomi nie wierzyli, że to tylko dzięki Diecie Pana Artura. Po dwóch zestawach Diety 15,900 kg mniej. Dzisiaj Rozumiem moje ciało, czuje sie wspaniale. Dziekuje panie Arturze

Daniela Królikowska

Dieta super, niedroga, smaczna, polecam, ja schudłam już 12 kg w ciągu 1 m-c.

Barbara Kędzior

Dieta smaczna ,smaki dzieciństwa.

Alina Przystał

Dieta super! W ciągu 4 tygodni 4 kg.mniej. Posiłki szybkie do przygotowania,smaczne i przede wszystkim z dostępnych polskich produktów!Polecam!

Elżbieta

Świetna dieta,serdecznie polecam.Schudłam 7 kg.w niecałe 4 tygodnie przy niedoczynności tarczycy.Lepsza przemiana materi.Czuje się dużo lepiej,lżej,mam więcej energii.Zaczynam treningi.
DZIĘKUJE😁

Agnieszka Nadstawna

Polecam schudlam 10 kg w 3 miesiace obecnie mam dietę podtrzymującą wagę i również działa.
Pozdrawiam

Edyta Wasilewska

Mam hashimoto, ale odkąd stosuję dietę Pana Artura schudłam 7 kg w 5 tygodni, czuje się znacznie lepiej, mam więcej energii. Polecam!

Katarzyna Mrugała

Super dieta. Składniki ogólnodostępne w sklepach i niedrogie. Wszystko dokładnie opisane jak przygotowywać posiłki. Stosuje trzeci tydzień i trzy i pół kg mniej. Z 73 kg na 69,5 kg. Niedługo będę wykupować drugą. Naprawdę polecam 🙂

Iga Pietruczuk

Twoja dieta jest świetna! Stosowałam 3 miesiąca i schudłam 16 kg 🙂
Dzięki Artur i pozdrawiam

Magda Merska

Dieta jest racjonalna

Kornelia furgala

Bylam 3 tygodnie na diecie z powodu niedoczynność tarczycy schudłam 5kg jestem wdzięczna Panu Arturowi

Jadwiga Olesinska

bardzo dobra

Iwona Rutka

Jestem bardzo zadowolona z efektów diety. Po pięciu tygodniach jest mnie mniej o 7 kilogramów. Jedzenie jest smaczne i nie ma problemu z dostępnością produktów. Pozdrawiam wszystkich odchudzających się u Pana Artura. Dziękuję Panie Arturze. 😉

Sylwia Twardowska

Dziękuję Ci Arturze za dietę. Jestem już 3 tygodnie i schudłam 4 kg. Czuję się lepiej, mam więcej energii, a przede wszystkim nie mam problemów z trawieniem. Za niedługo zgłoszę się po kolejną dietę. Pozdrawiam

Mirosława Zielińska

Rewelacja

Basia

Jest naprawdę bardzo dobra w ciągu dwóch tygodni 2 kilo mniej, działa. Pozdrawiam

Urszula Szakiel

Zaskocze wszystkich bo nie pisze o sobie ale o dawnej znajomej ktora spotkalam w Londynie, gdzie zyje i pracuje. O malo nie poznanlam pani Moniki, dlugo sie jej przygladalam w polskim sklepie. Wyglada wspaniale, schudla 11kg, w 1,5 miesiaca i wyglada jakby ponad polowy jej nie bylo, jej twarz wyraznie odmolodniala. Zatkalo mnie z wrazenia.
Dziewczyny, kobiety na wlasne oczy sie przekonalalam i dzisiaj zamawiam diete – widac ze jest skuteczna (to nie jest forma reklamy tylko osobista opinia).

Luiza Anderson

Jest dokładnie opisana, dużo informacji ogólnie bardzo podoba mi się

IWONA Skawina

Dieta super mam hosimoto i problemy kardiologiczne dieta 9dzien i 1.5kg mniej😁😃😄 schodzę z 64 kg na 59kg i dla samopoczucia lepszego. Dieta rewelacja samopoczucie rowniez zero opuchniec nawet przed co miesięcznym problemem brzuch nie wygląda jak balon tylko plaski😁😄😙😆 napewno bede brac nastepny zestaw😁😀

Monika

Jestem na diecie od Pana Artura od miesiąca. Oprócz spadku wagi o 6,5 kg pozbyłam się bóli wątroby i żołądka oraz uczucia wzdęcia. Bardzo dziękuję i na pewno skorzystam z propozycji diety na kolejny miesiąc 🙂

Basia

Bardzo zadowolona jestem jest 3 tygodnie i schudłam 3.5 kg polecam dietę i Pana Artura

Joanna czesak

Dodaj swoją opinię o diecie

Pola obowiązkowe