Dieta odchudzająca online bez głodówki i efektu jojo

Dieta odchudzająca online bez głodówki i efektu jojo
5 (100%) 2 votes

Często zadajesz sobie pytanie „jak schudnąć”? Zdarza się, że pomimo usilnych prób, nie wychodzi nam odchudzanie. Dieta odchudzająca czyli niezbędne minimum. Czasem błąd tkwi w szczególe, a czasem przyczyna jest poważna i może mieć wpływ nie tylko na wagę ale i zdrowie. Warto zapoznać się z potencjalnymi przyczynami, jeśli ten problem dotyczy Ciebie. Jeśli wciąż pytasz sam siebie „dlaczego nie mogę schudnąć?”, mam dla Ciebie odpowiedź. Pamiętaj o tym, że problemy ze schudnięciem ma wielu z nas. Zobacz, jak może Cię odmienić dieta odchudzająca!

8 kroków - dieta odchudzająca

Jak schudnąć? Dieta odchudzająca to podstawa! Dzięki niej odchudzisz się nawet 8 kg w 30 dni

Proszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!

1. Trening i ćwiczenia

Trenujesz, trenujesz, a tłuszczyk jak był, tak jest i ma się dobrze. Myślisz sobie „po prostu nie potrafię schudnąć”? Skończy z tym! Ćwiczenia na siłowni, to treningi anaerobowe. Przy takim treningu pobierana jest energia między innymi z ATP, a nie z tkanki tłuszczowej, jak ma to miejsce w treningu aerobowym. Trening aerobowy to trening tlenowy, i właśnie podczas takiego treningu energia pobierana jest z tkanki tłuszczowej. Należy je wykonywać regularnie, czas takiego treningu to od 30 do 60minut. Najskuteczniej spala tłuszcz trening cardio. Dla najlepszych efektów powinno się go stosować od 3 do 5 razy w tygodniu przez około godzinę, przy minimum średniej intensywności. Zarówno treningi aerobowe, jak i cardio śmiało można łączyć z treningami siłowymi. Jeśli dołożymy co najmniej 3 treningi siłowe, to możemy spodziewać się całkiem fajnych efektów.

2. Zdrowy sen

Często sypiamy za mało, a to mocno obciąża organizm. Zdarza się że prowadzi do zmian metabolizmu, czego skutkiem może być objadanie i zwiększenia wagi. Brak snu, lub też duży jego deficyt prowadzą również do zwiększonego wytwarzania kortyzolu, który jest hormonem stresu, to natomiast prowokuje zwiększone wydalanie insuliny, co w prostej drodze prowadzi do zwiększenia masy ciała. Tak więc niezbędne jest uregulowanie snu, ponieważ ma to wpływ na cały organizm. Prowadzi do zmian emocjonalnych, zmęczenia, negatywnego myślenia, co może rzutować na zmniejszenie motywacji podczas odchudzania.

3. Stres i depresja

Zawsze wahania wagi plus stres tworzą duet. Tak jak duet tworzy stres + kortyzol. Podniesiony kortyzol sprzyja odkładaniu się tkanki tłuszczowej, zwiększa apetyt, cholesterol, co pretenduje do zwiększenia prawdopodobieństwa zachorowania na cukrzyce, choroby układu krwionośnego oraz naczyniowego. Obniżenie stresu to nie lada wyczyn, ale jest to możliwe. Można odreagować stres wysiłkiem fizycznym, czy też zrelaksować się poprzez masaże, medytacje. Jest to kwestia indywidualna. Trzeba pomyśleć o sobie i zrobić coś dla siebie, co przynosi nam najwięcej szczęścia i poprawia nastrój.

Przeczytaj również: Jak się odchudzać bez efektu jojo i głodówki? Kliknij, aby się dowiedzieć.

4. Zdrowe odżywianie

Trzeba przyglądnąć się kaloryczności posiłków. Jeśli nie spisujemy tego co jemy, a mamy tendencję do podjadania, zjemy całkiem nieświadomie dużo więcej niż zakładamy w planie. Niestety, hormony szczęścia  często wydzielają się kiedy jemy ulubione dania obfitujące w zawartość tłuszczów i węglowodanów. To natomiast wciąga nas w błędne koło. Dlatego tak ważne jest skrupulatne spisywanie i pilnowanie dziennego jadłospisu. Dzięki temu będziemy wiedzieć ile tak naprawdę kalorii pochłonęliśmy. Wynik może okazać się szokujący i dzięki niemu dowiesz się jak schudnąć

5. Realia kontra oczekiwania

Niecierpliwość. To chyba główna bolączka. Fachowcy zalecają gubienie około 500-1000 g tygodniowo. Wówczas uważa się to za zdrowe odchudzanie. Niestety często chcemy więcej w krótszym czasie. Dlatego część osób sięga po inne, dodatkowe metody, które w ogólnym rozrachunku przynoszą całkiem odwrotne efekty. Organizm musi mieć czas na przyzwyczajenie się do nowych standardów żywienia, treningu, ćwiczenia i nowych zasad. Nie ma się co łudzić, że efekty przyjdą po paru dniach. Na to trzeba poczekać kilka tygodni. To, jak na prawdę szybko zacznie być widoczny efekt, zależy od wielu czynników. Należy uzbroić się w cierpliwość, jeśli po dwóch tygodniach nie będą widoczne pożądane efekty, nie ma co rwać włosów z głowy. Trzeba poczekać.

6. Za długi trening i ćwiczenia

Być może jesteś przetrenowany? Oczywistym jest, że skuteczne odchudzanie musi iść w parze z wysiłkiem fizycznym w postaci treningu, ale nie można dać się wkręcić w spirale fiksacji treningowej. To wcale nie działa na zasadzie “więcej treningów- więcej kilogramów straconych”. Trenując,  białko mięśniowe, rozpada się, z zachowaniem zasady, że im więcej obciążenia dla mięśni, tym rozpad jest większy. Mięśnie męczą się, a my na koniec treningu jesteśmy wypompowani z sił. Mięśnie potrzebują regeneracji po wysiłku. Stopień ich degradacji zależy od formy, im lepsza tym rozpad wolniejszy. Dlatego tak ważna jest regeneracja, ponieważ mięśnie muszą mieć czas żeby się odbudować. Zaczynając kolejny trening, doprowadzamy do spalania mięśni, a energia zamiast z tłuszczu, pobierana jest właśnie z białka mięśniowego, a mniejsza masa mięśniowa to wolniejszy metabolizm. Energia która byłaby potrzebna na utrzymanie nadmiaru tkanki mięśniowej, nie zostanie spożytkowana.

Przeczytaj również: Jesz mniej i nie chudniesz? Poznaj 9 przyczyn, przez które odchudzanie staje się niemożliwe. Kliknij, aby poznać przyczyny.

7. Motywacja

Zdarza się, że brak pożądanych efektów, prowadzi do stanu stagnacji. Bywa i tak, że pomimo naszych usilnych wysiłków, waga może nawet podskoczyć do góry. Żeby zminimalizować takie ryzyko należy:

  • zróżnicować treningi, zmieniać plany treningowe, wprowadzać zamiennie nowe ćwiczenia, trzymać się zasady postępu
  • trzymać się ujemnego bilansu kalorycznego, ale w granicach rozsądku. Trzeba zoptymalizować zapotrzebowanie, co do własnych potrzeb,można stopniowo je pomniejszać. Gdy nagle bilans zrobi się zbyt niski, organizm w obronie, spowolni metabolizm
  • zdroworozsądkowe podejście do treningów. Musimy mieć silę na normalne funkcjonowanie. Musi być zachowany balans.

8. Zdrowe odżywianie i szwankujące zdrowie

Przyczyna może tkwić w chorobie lub lekach. Jeśli wykluczymy inne punkty, to warto przyjrzeć się zdrowiu. Często winna jest tarczyca, choroby z nią związane prowadzą do obniżenia metabolizmu, czego efektem jest większa waga. Zażywanie leków hormonalnych również może powodować odkładanie tkanki tłuszczowej. W takiej sytuacji warto skontaktować się z lekarzem i porozmawiać, pamiętaj przy tym, że problemy ze schudnięciem to nie nowość w dzisiejszym społeczeństwie i na pewno nie jesteś sam. A więc jak schudnąć

PROMOCJA – Zamów dziś dietę Artura Topolskiego, a w prezencie otrzymasz moją książkę i poradnik gratis!

Wraz z dietą otrzymasz w prezencie książkę oraz poradnik o swojej dolegliwości (dolegliwości są do wyboru w formularzu do diety, pod koniec tej strony). W sklepie kosztuje ona 24 zł, ale wraz z dietą dam Ci ją za darmo. Obecnie jest ona bestsellerem w moim sklepie! Dowiesz się z niej, co robić, aby zregenerować swoje jelita, a także poznasz metody na odchudzanie. W dzisiejszych czasach, aż 80% ludzi ma problemy z jelitami, które objawiają się nadwagą, wzdęciami, zaparciami, utratą energii, grzybicą, słabą odpornością, czy problemami z trawieniem. W książce znajdziesz wszystkie domowe metody, za pomocą których zregenerujesz swoje jelita. Natomiast poradnik jest o Twojej dolegliwości, która wybierzesz w formularzu zgłoszeniowym do diety, czyli hashimoto, niedoczynność tarczycy, zaparcia, biegunka, miażdżyca, czy cholesterol.

Diety Artura Topolskiego – Opinie zadowolonych Pacjentów

Jak szybko schudnąć? Dieta odchudzająca, przykładowa metamorfoza – Justyna 

Pacjentka jest chora na dwie choroby, które znacznie utrudniają proces odchudzania, a mianowicie cierpi na hashimoto oraz zespół policystycznych jajników. Jej metamorfozę przedstawiam poniżej wraz z wiadomością mailową. Za pomocą mojej diety udało nam się uzyskać zadowalający efekt dla pacjentki, czyli 13 kilogramów mniej w 3 miesiące.

dieta odchudzająca

Poniżej mail od klientki ze zdjęć.

dieta odchudzająca

Jak szybko schudnąć? Dieta odchudzająca

Poniżej pokazuję zdjęcia wiadomości z mojego Facebooka, które otrzymałem od swoich klientów.

Dieta odchudzająca, która naprawdę działa. Jak szybko schudnąć?

Masz problem z nadwagą? Nie wiesz jak schudnąć, a wydaje Ci się, że robisz wszystko tak, jak należy? Masz dość dziwnych specyfików odchudzających i gotowych diet z internetu, które po prostu nie działają? Mam coś, co powinno Cię zainteresować. To autorska dieta, którą przygotuję właśnie dla Ciebie!

Wszystkie uwagi, jakie od Was uzyskałem w czasie mojej pracy z pacjentkami, zebrałem w jedną całość i stworzyłem własną dietę, która wychodzi naprzeciw Waszym oczekiwaniom. Przede wszystkim wyeliminowałem wszystkie aspekty, które Wam się nie podobały. Moja dieta bazuje na wszystkich naukowo potwierdzonych metodach prawidłowego odżywiania osób zdrowych oraz chorych. Dlatego też moje diety nie tylko odchudzają, ale również pomagają na wiele dolegliwości takich jak:

  • hashimoto;
  • zaparcia;
  • nieżyt żołądka;
  • nadciśnienie tętnicze;
  • osteoporoza;
  • miażdżyca;
  • cukrzyca typu 2;
  • insulinooporność;
  • niedoczynność tarczycy.

Ponadto jadłospis składa się z produktów ogólnodostępnych, których cena jest niska. Dlatego też nie będziecie musieli wiele wydawać na produkty do swojej diety. Dzięki informacją, które podajecie mi w formularzu na końcu tej strony tworzę dla Was indywidualną dietę uwzględniającą choroby, alergie pokarmowe oraz tryb życia. Taka dieta nie tylko stanie się skuteczna, ale również lubiana i smaczna. Moja dieta odchudzająca jest jedną z najskuteczniejszych w Internecie. 

Kim jestem?

Jestem Artur Topolski z wykształcenia Specjalista Żywienia. Od lat zajmuję się moją pasją, czyli układaniem diet, które nie tylko są na odchudzanie, ale również pod jednostki chorobowe. Aby zobaczyć dyplom i certyfikat dietetyka kliknij tutaj.

Co zyskujesz dzięki mojej diecie? Jak szybko schudnąć na mojej diecie?

Korzystając z moich usług otrzymujesz gotowy plan żywienia, dostosowany do Twojego organizmu i trybu życia – zbilansowaną dietę i listę posiłków (wraz z przepisem wykonania), które bez problemu przygotujesz w domowym zaciszu. Moja dieta dla Ciebie to przede wszystkim:

  • dania, które przygotujesz w nie więcej niż 5 – 20 minut;
  • tanie i łatwo dostępne składniki/produkty, które dostaniesz w każdym sklepie;
  • plan żywieniowy, który stosuje się przez jeden miesiąc;
  • szczegółowy opis wykonania każdego posiłku wraz ze składnikami odżywczymi;
  • możliwość wyboru diety na odchudzanie, utrzymanie wagi, przybranie na masie i wyeliminowanie problemów zdrowotnych;
  • stały kontakt ze mną.

Moja dieta jest oparta na potwierdzonych metodach naukowych i latach doświadczeń oraz wiedzy z zakresu dietetyki. Dzięki moim konsultacjom i diecie możesz tracić od 1 – 1,5 kg tygodniowo, nie martwiąc się o swoje zdrowie.

Skorzystaj już teraz!

PROMOCJA! JUŻ TERAZ TYLKO 50 ZŁ!
Zachęcam Cię do wypełniania formularza i skorzystania z mojej oferty już teraz. W promocyjnej cenie 50 zł dostaniesz dietę, którą stosuje się jeden miesiąc. Pozwoli Ci ona schudnąć do 1,5 kg tygodniowo. Wraz z dietą otrzymasz w prezencie moją książkę oraz poradnik o swojej dolegliwości.
Po wypełnieniu poniższego formularza i opłaceniu zamówienia otrzymasz profesjonalną dietę mojego autorstwa w ciągu 2 dni roboczych. 

Opinie moich klientów o diecie

Dieta super! W ciągu 4 tygodni 4 kg.mniej. Posiłki szybkie do przygotowania,smaczne i przede wszystkim z dostępnych polskich produktów!Polecam!

Elżbieta

Bardzo zadowolona jestem jest 3 tygodnie i schudłam 3.5 kg polecam dietę i Pana Artura

Joanna czesak

Najwspanialsza Dieta. Moja rodzina i znajomi nie wierzyli, że to tylko dzięki Diecie Pana Artura. Po dwóch zestawach Diety 15,900 kg mniej. Dzisiaj Rozumiem moje ciało, czuje sie wspaniale. Dziekuje panie Arturze

Daniela Królikowska

Zaskocze wszystkich bo nie pisze o sobie ale o dawnej znajomej ktora spotkalam w Londynie, gdzie zyje i pracuje. O malo nie poznanlam pani Moniki, dlugo sie jej przygladalam w polskim sklepie. Wyglada wspaniale, schudla 11kg, w 1,5 miesiaca i wyglada jakby ponad polowy jej nie bylo, jej twarz wyraznie odmolodniala. Zatkalo mnie z wrazenia.
Dziewczyny, kobiety na wlasne oczy sie przekonalalam i dzisiaj zamawiam diete – widac ze jest skuteczna (to nie jest forma reklamy tylko osobista opinia).

Luiza Anderson

bardzo dobra

Iwona Rutka

Twoja dieta jest świetna! Stosowałam 3 miesiąca i schudłam 16 kg 🙂
Dzięki Artur i pozdrawiam

Magda Merska

Dieta smaczna ,smaki dzieciństwa.

Alina Przystał

Jest dokładnie opisana, dużo informacji ogólnie bardzo podoba mi się

IWONA Skawina

Dziękuję Ci Arturze za dietę. Jestem już 3 tygodnie i schudłam 4 kg. Czuję się lepiej, mam więcej energii, a przede wszystkim nie mam problemów z trawieniem. Za niedługo zgłoszę się po kolejną dietę. Pozdrawiam

Mirosława Zielińska

Mam hashimoto, ale odkąd stosuję dietę Pana Artura schudłam 7 kg w 5 tygodni, czuje się znacznie lepiej, mam więcej energii. Polecam!

Katarzyna Mrugała

Dieta jest racjonalna

Kornelia furgala

Jest naprawdę bardzo dobra w ciągu dwóch tygodni 2 kilo mniej, działa. Pozdrawiam

Urszula Szakiel

Dodaj swoją opinię o diecie

Pola obowiązkowe