Zdrowa dieta - to wcale nie musi dużo kosztować. Zobacz, jak to zrobić!

Czy zdrowa dieta musi dużo kosztować?

Zdrowa dieta kojarzy Ci się ze sporymi wydatkami i przygotowywaniem wymyślnych potraw? Myślisz, że nie uda Ci się schudnąć, jeśli nie skomponujesz diety w oparciu o egzotyczne owoce, oryginalne superfoods czy drogie gatunki ryb i mięs? Jeśli tak – jesteś w błędzie. Zdrowa dieta absolutnie nie powinna być utożsamiana z dietą drogą.

zdrowa dieta

Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Potrzebujesz diety, która skutecznie Cię odchudzi? A może potrzebujesz diety, która pomoże lub całkowicie wykluczy takie dolegliwości jak: zaparcia, nadciśnienie, Hashimoto, niedoczynność tarczycy, miażdżyca, osteoporoza lub chcesz zregenerować swoje jelita? Napisz do mnie w celu konsultacji, a następnie ułożę dla Ciebie dietę bez drogich, wyszukanych produktów, a także bez skomplikowanych potraw. Koszt diety to 50 zł. Kliknij tutaj, aby zgłosić się do mnie po dietę.

Proszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!

Wszystko to, co jest Ci potrzebne do skomponowania zdrowego jadłospisu, znajdziesz na lokalnym targu czy w sklepie. Drogie i trudno dostępne superfoods zastąpisz z powodzeniem ich rodzimymi, równie zdrowymi odpowiednikami. Poniżej znajdziesz kilka podpowiedzi, jak nie zbankrutować na diecie.

1. Zdrowa dieta – kupuj żywność nieprzetworzoną

Żywność najtańsza to ta, której produkcja nie wymagała wielu procesów przetwórczych. Jednocześnie żywność taka jest najzdrowsza. Nie kupuj zatem gotowych dań obiadowych, unikaj drogich wędlin, nie wkładaj do koszyka wymyślnych deserów. Wszystko to znacznie taniej możesz przyrządzić samodzielnie – zaoszczędzisz sporo pieniędzy i zyskasz pewność, że spożywasz wyłącznie zdrowe produkty. W chłodni marketu znaleźć możesz gotowe dania obiadowe, zapakowane w plastikowe pojemniczki. Koszt takiego dania to 10 zł i więcej. Przygotowując w domu swoją wersję takiego dania zapłacisz znacznie mniej – wystarczy ugotować torebkę kaszy, dodać trochę cieciorki z zalewy, natki pietruszki i posiekanych warzyw. Nie tłumacz się brakiem czasu – możesz przygotować kilka porcji i przez parę dni zabierać ze sobą do pracy czy na uczelnię lunchboxy. Ich przygotowanie nie zajmie więcej niż pół godziny.

Zamiast drogich i mało zdrowych wędlin upiecz w piekarniku kawałek schabu – pokrojony w cienkie plastry doskonale zastąpi na kanapce szynkę wątpliwej jakości. A jeśli zdecydujesz się na zakup wędliny – wybierz tą na wagę, gdyż pakowana jest znacznie droższa. Ta sama reguła dotyczy serów żółtych. Samodzielnie gotuj zupy – po zblenderowaniu ich z soczewicą czy cieciorką uzyskasz pożywne zupy kremy. A koszt przyrządzenia takiej zupy to znacznie mniej niż 7 – 8 zł, które musisz zapłacić za takie gotowe danie w sklepie.

2. Zdrowa dieta to sezonowe produkty

Jeśli Twoja zdrowa dieta ma obfitować w warzywa i owoce – zawsze wybieraj te sezonowe. Powód? Są zdrowsze, gdyż nie muszą być traktowane chemicznymi dodatkami umożliwiającymi zachowanie świeżości na czas transportu. Dostarczają dokładnie tych związków odżywczych, których potrzebujemy – rosną wszak w naszej strefie klimatycznej. I wreszcie – są najtańsze.

Nie musisz spożywać ananasów, awokado czy mango, aby dostarczyć mnóstwa witamin, minerałów i antyutleniaczy. Możesz zajadać się jabłkami i gruszkami, w sezonie kupuj maliny i truskawki. Kup tych owoców na zapas – zamrozisz je i będziesz cieszyć się ich smakiem przez cały rok. Stanowić będą doskonałe uzupełnienie zdrowych koktajli. Kupuj warzywa zielonolistne – to jedne z najzdrowszych warzyw. Nie marnuj tych liści, które często są wyrzucane do kosza. Blenderuj nać marchewki czy liście rzodkiewki z koktajlami, dodawaj je do sałatek, przygotowuj z nich pyszne dressingi. Jeśli nie jesteś w stanie zjeść całego koperku – poszatkuj go drobno i ususz lub zamróź. Z jarmużu, który pozostał Ci z dużej porcji przyrządź pyszne chipsy.

3. Zastąp superfoods tanimi odpowiednikami

Jedne z najdroższych składników zdrowej diety to tzw. superfoods. Zaliczane do żywności funkcjonalnej, dostarczają mnóstwa wartości odżywczych. Czy jednak są niezastąpione? Oto ich tanie i równe wartościowe pod kątem wartości odżywczych odpowiedniki:

  • nasiona chia zastąp siemieniem lnianym;
  • zamiast jagód acai czy goji sięgaj po owoce bzu, porzeczki czy aronię;
  • spirulinę i młody jęczmień zastąpi rukiew wodna, szpinak czy jarmuż;
  • zamiast orzechów pistacjowych czy pekan jedz orzechy włoskie lub pestki dyni;
  • drogie i trudno dostępne oleje roślinne zastąp nierafinowanym olejem lnianym.

4. Poznaj bazowe produkty każdej zdrowej diety

Zdrowa dieta to świadome i rozważne kupowanie składników. Robiąc zakupy, warto mieć przygotowaną listę produktów, które koniecznie powinny znaleźć się w każdej kuchni. W oparciu o te produkty zawsze przygotujesz pożywne i zdrowe dania:

  • twaróg;
  • jajka;
  • filet z kurczaka;
  • schab;
  • sezonowe warzywa i owoce;
  • jogurt naturalny;
  • mrożony szpinak;
  • makarony i kasze;
  • mąka pełnoziarnista;
  • otręby lub zarodki pszenne;
  • banany;
  • kakao;
  • olej rzepakowy.

Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Co zyskasz dzięki diecie mojego autorstwa? Nie tylko się odchudzisz, ale również pozbędziesz się w pełni lub zminimalizujesz objawy: zaparć, nadciśnienia, Hashimoto, niedoczynności tarczycy, miażdżycy, osteoporozy oraz zregenerujesz swoje jelita pozbywając się biegunek, czy wzdęć! Ponadto każda moja dieta ma odpowiednie dla Ciebie ilości witamin i minerałów, co nie tylko poprawia odporność i dodaje energii, ale również wpływa na pozytywne funkcjonowanie Twojego organizmu. Formularz do zamówienia diety znajdziesz na końcu tej strony.

Efekty i opinie moich pacjentek

1. Kasia M. (33 lata, Nowy Sącz)

zdrowa dieta

“Moja przygoda z dietą od Artura Topolskiego zaczęła się od narodzin mojego pierwszego dziecka. Gdy skończyłam karmić postanowiłam wziąć się za siebie. Nie mogłam znieść swojego wyglądu w lustrze. Na podstawie krótkiej ankiety Artur stworzył dla mnie jadłospis, który składał się z 28 przepisów, stosowałam go przez miesiąc, a następnie zgłosiłam się zgodnie z zaleceniem po nowy. Drugi zestaw stosowałam dwa miesiące. Rezultat był wspaniały, udało mi się schudnąć aż 15 kilogramów. Do tego zaobserwowałam, że mam silniejsze włosy i paznokcie. Mam również więcej energii i wigoru. Przepisy były proste do wykonania, a przede wszystkim bardzo smaczne.”

2. Aga W. (35 lat, Warszawa)

zdrowa dieta

“Chciałam podziękować Arturowi za świetną dietę, dzięki której uzyskałam to, co od lat mogłam sobie tylko wymarzyć. Miałam stały kontakt z Arturem, na bieżąco pisałam mu o swoich efektach. Pewnego razu spytał mnie, czy może udostępnić moją metamorfozę, oczywiście się zgodziłam, aby zmotywować innych do działania. Dieta to podstawa, a Artur Wam w tym pomoże!”

Pozostałe opinie moich klientek:

zdrowa dieta

Jak tworzę dla Was diety?

Wszystkie uwagi, jakie od Was uzyskałem w czasie mojej pracy z pacjentkami, zebrałem w jedną całość i stworzyłem własną dietę, która wychodzi naprzeciw Waszym oczekiwaniom. Przede wszystkim wyeliminowałem wszystkie aspekty, które Wam się nie podobały. Moja dieta bazuje na wszystkich naukowo potwierdzonych metodach prawidłowego odżywiania osób zdrowych oraz chorych. Dlatego też moje diety nie tylko odchudzają, ale również pomagają na wiele dolegliwości takich jak: zaparcia, nieżyt żołądka, nadciśnienie tętnicze, osteoporoza, miażdżyca, niedoczynność tarczycy lub Hashimoto.

Ponadto jadłospis składa się z produktów ogólnodostępnych, których cena jest niska. Dlatego też nie będziecie musieli wiele wydawać na produkty do swojej diety. Dzięki informacją, które podajecie mi w formularzu na końcu tej strony tworzę dla Was indywidualną dietę uwzględniającą choroby, alergie pokarmowe oraz tryb życia. Taka dieta nie tylko stanie się skuteczna, ale również lubiana i smaczna.

Jakie dolegliwości możesz ograniczyć stosując plan żywienia mojego autorstwa?

  • Zaparcia;
  • Biegunka, wzdęcia – regeneracja jelit;
  • Nieżyt żołądka;
  • Nadciśnienie tętnicze;
  • Osteoporoza;
  • Miażdżyca;
  • Otyłość;
  • Niedoczynność lub Hashimoto.

Dlaczego nie warto tworzyć diety na własną rękę?

Diety, które tworzycie na własną rękę najczęściej nie uwzględniają wielu ważnych elementów prawidło zbilansowanej diety. W wyniku stosowania własnej diety mogą pojawić się problemy z metabolizmem, efekt jojo, niedobór witamin, minerałów oraz problemy ze zdrowiem.

Najważniejsze informacje o mojej diecie.

1. Osoby, które mają mało czasu na przygotowanie dietetycznych dań, mogą wybrać opcję szybkich posiłków, których wykonanie zajmuje około 40 minut.

2. Każdy posiłek zawiera szczegółową instrukcję przyrządzenia.

3. Możesz wybrać dietę na odchudzanie, utrzymanie wagi, przybranie na masie, a ponadto możesz wyeliminować dolegliwości związane z zaparciami, nieżytem żołądka, biegunką, wzdęciami, miażdżycą, Hashimoto, niedoczynnością tarczycy, nadciśnieniem tętniczym lub osteoporozą.

4. Po wypełnieniu ankiety jesteś w stałym kontakcie ze mną, czuwam nad Twoimi postępami.

5. Jeśli masz alergię, to ułożę dla Ciebie dietę tak, aby wykluczyć alergeny z pożywienia.

6. Dieta jest dostosowana do suplementów, które przyjmujesz.

7. Każda dieta jest indywidualnie zbilansowana w wartości odżywcze, witaminy i minerały, tak aby zawierała ona wszystkie składniki potrzebne Twojemu organizmowi.

8. Wszystkie rodzaje diet oparte są na potwierdzonych naukowo metodach.

9. Dzięki diecie powinieneś tracić około 0,5 – 1,5 kg tygodniowo (kwestia indywidualna).

Promocja: Dieta na miesiąc to tylko 50 zł.

Po wypełnieniu poniższego formularza i opłaceniu zamówienia do 2 dni roboczych otrzymasz dietę wykonaną przez Artura Topolskiego (Specjalista Żywienia).

Może Ci się jeszcze spodobać...