Witamina D sekretem na wyśmienite zdrowie? - Artur Topolski

Czy kurze jaja mogą szkodzić? Jak przyjmować witaminę D3, aby była w prawidłowych dawkach?

Czy warto jeść kurze jaja w celu uzupełnienia witaminy D3? Przeczytaj, jeśli chcesz być zdrowy!

Witamina D, która znajduje się w kurzych jajach spowalnia degradację komórek mózgowych, a także wzmacnia kości, podnosi odporność, zmniejsza ryzyko chorób serca oraz wzmacnia siłę mięśni. Problem w tym, że kurze jaja mają duże ilości niezdrowego cholesterolu, który jest niebezpieczny dla naszego zdrowia! Ponadto badania naukowe wykazały, iż najlepsze efekty osiąga się dostarczając 800 IU witaminy D3, aby osiągnąć taką ilość trzeba byłoby zjeść aż 26 kurzych jaj dziennie! Jak dostarczać takie dawki? Dlatego też warto uzupełniać witaminę D3 z naturalnego preparatu, wystarczy tylko jedna kropla! W tym artykule znajdziesz informacje o objawach niedoboru witaminy D3 oraz najlepszej metodzie, dzięki której szybko uzupełnisz tę witaminę.

witamina d

Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Potrzebujesz diety, która skutecznie Cię odchudzi? A może potrzebujesz diety, która pomoże lub całkowicie wykluczy takie dolegliwości jak: zaparcia, nadciśnienie, Hashimoto, niedoczynność tarczycy, miażdżyca, osteoporoza lub chcesz zregenerować swoje jelita? Napisz do mnie w celu konsultacji, a następnie ułożę dla Ciebie dietę bez drogich, wyszukanych produktów, a także nie będzie ona mieć składników, których nie lubisz. Koszt diety to 50 zł. Kliknij tutaj, aby zgłosić się do mnie po dietę.

Proszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!

Witamina D – czy Polacy mają jej za mało?

Niestety, ale statystyki mówią, iż około 90 procent Polaków może mieć za małe ilości witaminy D! Głównie jest to związane z niekorzystnym trybem pracy. Wcześnie rano wstajemy do pracy, a wracamy po południu. Przez to do naszego organizmu dociera za mało promieni słonecznych, dzięki którym otrzymujemy witaminę D. Dlatego też należy uzupełniać jej niedobory w inny sposób.

Przede wszystkim powinniśmy częściej wchodzić na spacery, które nie tylko doprowadzą do uzupełnienia witaminy D, ale również pozytywnie wpłyną na fizyczne funkcjonowanie organizmu. Pamiętajmy, że każdy z nas powinien dostarczać minimum 30 minut wysiłku fizycznego każdego dnia!

Co wykazały badania naukowe?

Uniwersytet Harvarda T.H. Chan zajmujący się zdrowiem publicznym wykonał liczne badania nad wpływem witaminy D3 na organizm człowieka. Jednym z najpopularniejszych i największych badań tej uczelni było poznanie wpływu tej witaminy na strukturę, regenerację oraz gęstość kości. Badanie to objęło aż 40 000 osób w podeszłym wieku, które miały słabe kości. Przez okres 6 miesięcy wykonano aż 12 rodzajów badań mających na celu wykazanie siły, struktury oraz budowy kości. Pacjenci zostali podzielenie na kilka grup, a każda z nich stosowała witaminę D3 w innych dawkach, począwszy od 200 IU do 900 IU dziennie. Ostateczne badania wykazały, że dzienna dawka mieszcząca się w przedziałach 200-600 IU nie przynosi żadnych efektów. Dopiero od 600 IU lekarze zaobserwowali u pacjentów gęstszą strukturę kości, najlepsze efekty uzyskano przy dziennej dawce 800 IU, która wzmocniła kości wraz z miednicą i kręgosłupem o 20 procent!

Powinnaś również przeczytać: Jak zyskać silne włosy, brak cellulitu i młodszą skórę? Kliknij, aby sprawdzić i działaj szybko!

Badanie naukowe wykonane przez Uniwersytet Harvarda T.H. Chan.

Kolejne badanie wykonane przez Uniwersytet Harvarda T.H. Chan miało na celu sprawdzenie wpływu witaminy D3 na siłę mięśni. W badaniu wzięło udział 1000 kobiet w podeszłym wieku. Po 3 miesiącach stosowania zaobserwowano silniejsze mięśnie. Osoby starsze miały więcej siły do swobodnego poruszania się, co zmniejszyło ryzyko niebezpiecznego upadku, co w konsekwencji mogło zakończyć się złamaniem. W tym przypadku zaobserwowano silniejsze mięśnie wśród grupy, która stosowała witaminę D3 w dziennej dawce mieszczącej się w przedziale 700-1000 IU.

W trakcie badań naukowcy z Uniwersytety Harvarda T.H. Chan zaobserwowali również wpływ witaminy D3 na pracę mięśnia sercowego. W badaniu tym wzięła udział rekordowa liczba osób składająca się z 50 000 pacjentów! Każdemu z tych pacjentów zbadano krew w celu ustalenia poziomu witaminy D3, następnie podzielono pacjentów na dwie równe grupy. Pierwsza grupa regularnie przyjmowała witaminę D3, natomiast druga grupa nie stosowała tejże witaminy. Po 10 latach przebadano krew tych samych pacjentów. Wyniki były jednoznaczne, mężczyźni z niedoborem witaminy D3 byli aż dwukrotnie bardziej narażeni na choroby serca w przeciwieństwie do mężczyzn z odpowiednim stężeniem witaminy D3. 

Oryginalną dokumentację z tych badań znajdziesz na stronie Uniwersytety Harvarda T.H. Chan pod tym adresem kliknij tutaj.

Kliknij poniżej w „Lubię to!”, a będziesz zawsze na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

Witamina D – Komu zaleca się w szczególności jej stosowanie?

Praktycznie każdemu, ponieważ jesteśmy w takim położeniu geograficznym, że aż 90 procent Polaków ma niedobór tejże witaminy. W szczególności zaleca się ją:

  • Osobom o słabych kościach, a także tym, którzy chcą mieć silne kości.
  • Przy nadciśnieniu.
  • Osoby, chcące mieć silne mięśnie.
  • Osoby powyżej 35 roku życia.
  • Przy bólach kości.
  • Słaba odporność.
  • U dzieci odpowiada za prawidłowy rozwój kości.
  • Brak apetytu.

Przeczytaj również: Tarczyca bajkalska (66% skuteczności) – niszczy Candidę, złogi tętnicze i zregenerujesz wątrobę. Jak to wykonać? Kliknij, aby się dowiedzieć.

Witamina D – Jak dostarczyć ją w takim sam sposób, jak w badaniach?

Aby osiągnąć takie same rezultaty, co we wcześniej przedstawionych badaniach należy przede wszystkim wybrać witaminę D3 rozpuszczoną w oliwie, dzięki temu unikniemy sztucznych substancji, które często są szkodliwe. Kolejnym ważnym aspektem jest ilość witaminy D3 w jednej kropli. Badania potwierdziły, iż najlepsze efekty osiągniemy stosując witaminę D3 o dawce 800 IU. Aby dowiedzieć się więcej o witaminie D3 potwierdzonej badaniami kliknij tutaj.

Proszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!


Co zyskasz, gdy zaczniesz zdrowo się odżywiać? 

Wydałem dla Was elektroniczną książkę, w której znajdziecie aż 22 przepisy o właściwościach wspierających zdrowie oraz proces leczenia. Wyselekcjonowałem je ze wszystkich moich przepisów, które wykazywały najwyższą skuteczność wśród osób, które prowadzę jako Specjalista Żywienia. 

Nie od dziś wiadomo, że to, co jemy ma ogromne znaczenie dla naszego zdrowia. Najczęściej jemy byle jak i na szybko, przy czym nie zwracamy uwagi na skład produktów, wartości odżywcze, witaminy i minerały. Niestety takie postępowanie często kończy się źle, powstają choroby, niedobory, a co za tym idzie problemy ze zdrowiem. 

Odżywianie jest podstawowym procesem życiowym człowieka, bez jedzenia i picia nasz organizm nie jest w stanie funkcjonować. Dlatego też należy pamiętać, aby nasze pożywienie było zdrowie i bogate w wartości odżywcze oraz makroelementy. Dzięki temu będziemy czuć się o wiele lepiej, będziemy mieć więcej energii, rzadziej będziemy chorować oraz będziemy cieszyć się długim zdrowiem. Badania naukowe donoszą, iż większość chorób spowodowanych jest nieprawidłowym odżywianiem, nadmiernym obżarstwem oraz niedoborem witamin i minerałów. 

Choroby takie jak nadciśnienie, podwyższony cholesterol, cukrzyca, miażdżyca, słabe kości, wzdęcia, zaparcia, zmęczenie, problemy z koncentracją, czy słaba odporność często mają swój początek właśnie w nieprawidłowym odżywianiu. Dlatego też napisałem książkę, dzięki której poznasz przepisy, które szybko dostarczą do Twojego organizmu odpowiednich składników odżywczych. Na efekty nie trzeba długo czekać, szybko staniesz się zdrowszych, zyskasz więcej energii oraz poprawi się Twój humor i sylwetka. Zyska również nasz mózg, ponieważ zdrowe żywienie wspomaga jego pracę, co skutkuje lepszą koncentracją, większą błyskotliwością i kreatywnością.

Jakie przepisy znajdziesz w mojej książce?

1. Trzy przepisy na oczyszczanie organizmu. 

Właściwości przepisów: oczyszcza wątrobę, przyspiesza odchudzanie, poprawia samopoczucie, oczyszcza z toksyn.

2. Naturalny antybiotyk.

Właściwości przepisu: silna odporność, szybsze leczenie, przeciwzakrzepowy, poprawia trawienie, obniża cholesterol i ciśnienie krwi, chroni przed pasożytami.

3. Najzdrowszy posiłek białkowo-tłuszczowy.

Właściwości przepisu: więcej energii, brak zmęczenia, lepsza koncentracja.

4. Osiem pomysłów na zdrowe śniadanie.

Właściwości przepisów: więcej energii, lepsze samopoczucie, brak znużenia, poprawa koncentracji, silna odporność. 

5. Przepis na imbir do picia o podwyższonych właściwościach. 

Właściwości przepisu: pomaga w odchudzaniu, poprawia trawienie, krążenie i odporność, działa przeciwzapalnie i przeciwbólowo, wzmacnia serce i naczynia krwionośne, zmniejsza ryzyko miażdżycy, cukrzycy i zawału.

6. Przepis na zdrową żelatynę.

Właściwości przepisu: wspomaga odchudzanie, redukuje wzdęcia, pomaga w zasypianiu, zwiększa odporność na stres, regeneruje stawy, ujędrnia skórę. 

7. Wzbogacony sok z pokrzywy.

Właściwości przepisu: pomaga w anemii, wzmacnia odporność i nerki, korzystnie wpływa na wątrobę, trzustkę oraz śledzionę. 

8. Pięć przepisów na najzdrowsze koktajle.

Właściwości przepisów: dużo witamin i minerałów, zmniejszają zaparcia, dodają więcej energii i witalności.

9. Pomysł na ananas i mango.

Właściwości przepisu: wspomaga trawienie, działa przeciwbólowo i przeciwzapalnie, redukuje zakrzepy, pomaga w odchudzaniu. 

100% satysfakcji gwarantowane 

Kupując ode mnie książkę nie podejmujesz żadnego ryzyka. Daję Ci 7-dniową gwarancję na zwrot pieniędzy w przypadku gdybyś stwierdziła, że nie jesteś zadowolona z mojego e-booka. Chcesz otrzymać zwrot pieniędzy? Po prostu napisz do mnie maila, a ja zwrócę Ci wszelkie poniesione przez Ciebie koszty.


Źródło:

Może Ci się jeszcze spodobać...