Program skutecznego odchudzania – tym razem się uda!

Program skutecznego odchudzania – tym razem się uda!

Próbujesz się odchudzać, ale nie widzisz efektów? To Twoje kolejne podejście do diety – i znów nieudane? Odchudzanie to proces długotrwały i wymagający konsekwencji, a także ogromnej samodyscypliny.

Czasami nie zdajemy sobie sprawy, jak bardzo niewielkie błędy urastają do rangi znaczących problemów, które skutecznie zakłócają proces utraty tkanki tłuszczowej. Dla nas niewielkie odstępstwa od diety czy niektóre nieszkodliwe nawyki wydają się być nic nie znaczącymi szczegółami – a w rzeczywistości mogą uniemożliwiać odchudzanie. Jak zatem odchudzać się skutecznie?
odchudzania

Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Potrzebujesz diety, która skutecznie Cię odchudzi? A może potrzebujesz diety, która pomoże lub całkowicie wykluczy takie dolegliwości jak: zaparcia, nadciśnienie, Hashimoto, niedoczynność tarczycy, miażdżyca, osteoporoza lub chcesz zregenerować swoje jelita? Napisz do mnie w celu konsultacji, a następnie ułożę dla Ciebie dietę bez drogich, wyszukanych produktów, a także bez skomplikowanych potraw. Koszt diety to 50 zł. Kliknij tutaj, aby zgłosić się do mnie po dietę.

Proszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!

Zacznij od realnego planu
Odchudzanie należy rozpocząć od określenia planu działania. Deklaracja typu chcę schudnąć 20 kilogramów – to za mało. Sprawdzi się bardziej konkretny plan: schudnę 20 kg w ciągu pół roku, czyli miesięcznie zrzucę 3 – 4 kilogramy. Co tydzień powinnam gubić kilogram – osiągnę to redukując kalorie w diecie o około 500 i ćwicząc 5 razy w tygodniu po 30 – 45 minut. Tak postawione cele są łatwe do kontrolowania – realizujesz plan tydzień po tygodniu i na bieżąco obserwujesz efekty. Coś nie zadziała? Szybko będziesz mogła zmienić plan dietetyczny czy treningowy – i utrata kilogramów znów ruszy pełną parą!
A jeśli już ustalisz plan działania – nie czekaj z jego realizacją na nowy miesiąc, nowy rok…. Jeśli masz się odchudzać – zacznij już dziś i pracuj nad swoją wolną wolą. Zawsze pojawi się okazja, aby odpuścić dietę – a Twoją rolą jest się temu oprzeć. Jeśli jednak popełnisz błąd – jutro zacznij od nowa. Jedno niepowodzenie nie powinno przekreślać Twojego planu walki o nienaganną sylwetkę i doskonałe zdrowie. 

Uważaj na najczęściej popełniane grzeszki żywieniowe

Od czasu do czasu przekąsisz coś słodkiego? Sięgniesz po kieliszek wina? Na zmęczenie po treningu najlepiej służy Ci puszka napoju energetycznego? A o naprawdę intensywnym treningu zjesz trochę więcej ciasta – przecież zasłużyłaś? W ten sposób rujnujesz odchudzanie. Tak, to nie jest przesada – przez takie błędy żywieniowe Twoja waga stoi w miejscu. Aby to zrozumieć, posłużmy się odrobiną matematyki. Najrozsądniejszy sposób odchudzania to odjęcie około 500 kcal od dziennego zapotrzebowania na kalorie. Aby schudnąć kilogram musisz spalić 7000 kalorii – uda się to w ciągu tygodnia, przy wspomnianym deficycie kalorii i regularnych ćwiczeniach. Jeśli jednak zjesz kawałek ciasta czy wypijesz jednego słodkiego drinka – przyjmiesz około 250 – 300 nadprogramowych kalorii. Twój deficyt kalorii zmniejszy się zatem o połowę – tak samo jak tempo odchudzania.

Oczywiście mówimy o stałym powtarzaniu wspomnianych błędów – jeśli zdarzy się to tylko raz, nie zakłóci utraty nadprogramowych kilogramów. Równie częstym błędem jest picie zbyt małych ilości wody. A przecież woda jest niezbędna do przemian metabolicznych, usprawnia diurezę i oczyszczanie organizmu z toksyn, zapobiega
zaparciom i usprawnia trawienie. Ponadto doskonale nawodniony organizm da z siebie więcej na treningu. Teraz już wiesz, dlaczego musisz wypijać dwa litry wody dziennie? Wody – nie napojów gazowanych, słodzonych wód smakowych, soków owocowych czy kawy z cukrem i śmietanką.

Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Nie wiesz, który preparat jest odpowiedni dla Ciebie? Kliknij tutaj, aby wyszukać po swojej dolegliwości.

A jak komponować dietę?
Dieta nie może być przykrym obowiązkiem – powinna być przyjemnością. To naprawdę jest możliwe – staraj się komponować ją z lubianych przez siebie produktów, szukaj smacznych i zdrowych zamienników dla słodyczy i kalorycznych przekąsek. Unikaj cukru, gdyż sprzyja on niekontrolowanym napadom głodu, powodując wahania poziomu glukozy we krwi. Zjedz pożywne śniadanie, np. jaglankę z orzechami. Potem spożywaj kilka małych posiłków w ciągu dnia. Niech w każdym znajdą się warzywa – dostarczą błonnika zapewniającego uczucie sytości oraz mnóstwo witamin i minerałów; a wszystko to przy ich znikomej kaloryczności. Posiłki spożywaj uważnie, w spokoju – niech nic Cię nie rozprasza. Wtedy łatwiej rozpoznasz moment, w którym się nasycisz – i będziesz mógł odejść od stołu, nie zjadając nieświadomie wszystkiego, co masz na talerzu. Ciesz się każdym dniem, w którym udało Ci się zrealizować plan diety. Uprawiaj sport, ale się nie forsuj. Dużo spaceruj, wysypiaj się, zrób sobie masaż czy relaksującą kąpiel. Umilaj sobie czas odchudzania – to ogromna próba dla Twojej silnej woli. Niech mimo to będzie to czas spokoju i relaksu, a nie stresu generowanego obsesyjnym realizowaniem planu odchudzania.

Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Co zyskasz dzięki diecie mojego autorstwa? Nie tylko się odchudzisz, ale również pozbędziesz się w pełni lub zminimalizujesz objawy: zaparć, nadciśnienia, Hashimoto, niedoczynności tarczycy, miażdżycy, osteoporozy oraz zregenerujesz swoje jelita pozbywając się biegunek, czy wzdęć! Ponadto każda moja dieta ma odpowiednie dla Ciebie ilości witamin i minerałów, co nie tylko poprawia odporność i dodaje energii, ale również wpływa na pozytywne funkcjonowanie Twojego organizmu. Formularz do zamówienia diety znajdziesz na końcu tej strony.

Efekty i opinie moich pacjentek

1. Kasia M. (33 lata, Nowy Sącz)

“Moja przygoda z dietą od Artura Topolskiego zaczęła się od narodzin mojego pierwszego dziecka. Gdy skończyłam karmić postanowiłam wziąć się za siebie. Nie mogłam znieść swojego wyglądu w lustrze. Na podstawie krótkiej ankiety Artur stworzył dla mnie jadłospis, który składał się z 28 przepisów, stosowałam go przez miesiąc, a następnie zgłosiłam się zgodnie z zaleceniem po nowy. Drugi zestaw stosowałam dwa miesiące. Rezultat był wspaniały, udało mi się schudnąć aż 15 kilogramów. Do tego zaobserwowałam, że mam silniejsze włosy i paznokcie. Mam również więcej energii i wigoru. Przepisy były proste do wykonania, a przede wszystkim bardzo smaczne.”

2. Aga W. (35 lat, Warszawa)

“Chciałam podziękować Arturowi za świetną dietę, dzięki której uzyskałam to, co od lat mogłam sobie tylko wymarzyć. Miałam stały kontakt z Arturem, na bieżąco pisałam mu o swoich efektach. Pewnego razu spytał mnie, czy może udostępnić moją metamorfozę, oczywiście się zgodziłam, aby zmotywować innych do działania. Dieta to podstawa, a Artur Wam w tym pomoże!”

Pozostałe opinie moich klientek:

Jak tworzę dla Was diety?

Wszystkie uwagi, jakie od Was uzyskałem w czasie mojej pracy z pacjentkami, zebrałem w jedną całość i stworzyłem własną dietę, która wychodzi naprzeciw Waszym oczekiwaniom. Przede wszystkim wyeliminowałem wszystkie aspekty, które Wam się nie podobały. Moja dieta bazuje na wszystkich naukowo potwierdzonych metodach prawidłowego odżywiania osób zdrowych oraz chorych. Dlatego też moje diety nie tylko odchudzają, ale również pomagają na wiele dolegliwości takich jak: zaparcia, nieżyt żołądka, nadciśnienie tętnicze, osteoporoza, miażdżyca, niedoczynność tarczycy lub Hashimoto.

Ponadto jadłospis składa się z produktów ogólnodostępnych, których cena jest niska. Dlatego też nie będziecie musieli wiele wydawać na produkty do swojej diety. Dzięki informacją, które podajecie mi w formularzu na końcu tej strony tworzę dla Was indywidualną dietę uwzględniającą choroby, alergie pokarmowe oraz tryb życia. Taka dieta nie tylko stanie się skuteczna, ale również lubiana i smaczna.

Jakie dolegliwości możesz ograniczyć stosując plan żywienia mojego autorstwa?

  • Zaparcia;
  • Biegunka, wzdęcia – regeneracja jelit;
  • Nieżyt żołądka;
  • Nadciśnienie tętnicze;
  • Osteoporoza;
  • Miażdżyca;
  • Otyłość;
  • Niedoczynność lub Hashimoto.

Dlaczego nie warto tworzyć diety na własną rękę?

Diety, które tworzycie na własną rękę najczęściej nie uwzględniają wielu ważnych elementów prawidło zbilansowanej diety. W wyniku stosowania własnej diety mogą pojawić się problemy z metabolizmem, efekt jojo, niedobór witamin, minerałów oraz problemy ze zdrowiem.

Najważniejsze informacje o mojej diecie.

1. Osoby, które mają mało czasu na przygotowanie dietetycznych dań, mogą wybrać opcję szybkich posiłków, których wykonanie zajmuje około 20 minut.

2. Każdy posiłek zawiera szczegółową instrukcję przyrządzenia.

3. Możesz wybrać dietę na odchudzanie, utrzymanie wagi, przybranie na masie, a ponadto możesz wyeliminować dolegliwości związane z zaparciami, nieżytem żołądka, biegunką, wzdęciami, miażdżycą, Hashimoto, niedoczynnością tarczycy, nadciśnieniem tętniczym lub osteoporozą.

4. Po wypełnieniu ankiety jesteś w stałym kontakcie ze mną, czuwam nad Twoimi postępami.

5. Jeśli masz alergię, to ułożę dla Ciebie dietę tak, aby wykluczyć alergeny z pożywienia.

6. Dieta jest dostosowana do suplementów, które przyjmujesz.

7. Każda dieta jest indywidualnie zbilansowana w wartości odżywcze, witaminy i minerały, tak aby zawierała ona wszystkie składniki potrzebne Twojemu organizmowi.

8. Wszystkie rodzaje diet oparte są na potwierdzonych naukowo metodach.

9. Dzięki diecie powinieneś tracić około 0,5 – 1,5 kg tygodniowo (kwestia indywidualna). 

Promocja: Dieta na miesiąc to tylko 50 zł.

Po wypełnieniu poniższego formularza i opłaceniu zamówienia do 2 dni roboczych otrzymasz dietę wykonaną przez Artura Topolskiego (Specjalista Żywienia).

Może Ci się jeszcze spodobać...