Problemy z metabolizmem. Nie jem, a tyje. Jak to możliwe?

Na wielu forach internetowych, można znaleźć pytania związane z metabolizmem o treści :” Jak to możliwe, jem sporo mniej, a zamiast chudnąć, tyję”. Brzmi to absurdalnie, dla wielu ludzi niedorzecznie, ale niestety jest to bardzo częste, niepożądane zjawisko, którego doświadcza wielu odchudzających się.

Kiedy zauważamy, że przybyło nam kilogramów, ubrania robią się coraz ciaśniejsze, a my mamy problem z dopięciem spodni, zaczynamy wówczas dumać, co tu zrobić, żeby wrócić szybko do swojego dawnego rozmiaru? Wówczas zakładamy plan, iż ograniczymy porcje, wyrzucimy jeden posiłek i wszystko wróci szybciutko do normy, a my z powrotem będziemy nadawać szyku w naszych ulubionych fatałaszkach. Plan wyglądający na iście doskonały, szybko okazuje się wielkim niewypałem. Jest kilka powodów dlaczego ten plan nie ma prawa się udać. Jakich? Czy to problemy z metabolizmem?
Problemy z metabolizmem. Nie jem a tyje. Jak to możliwe?

Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Potrzebujesz diety, która skutecznie Cię odchudzi? A może potrzebujesz diety, która pomoże lub całkowicie wykluczy takie dolegliwości jak: zaparcia, nadciśnienie, Hashimoto, niedoczynność tarczycy, miażdżyca, osteoporoza lub chcesz zregenerować swoje jelita? Napisz do mnie w celu konsultacji, a następnie ułożę dla Ciebie dietę bez drogich, wyszukanych produktów, a także bez skomplikowanych potraw. Koszt diety to 50 zł. Kliknij tutaj, aby zgłosić się do mnie po dietę.

Proszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!

Siedzę, siedzę i tyję!
Jedzenie to nie wszystko. Dla nie lubiących się ruszać, mam smutną wiadomość. Nie uda się skutecznie schudnąć, zachować jędrnego ciała, bez regularnych ćwiczeń. Związane jest też to z naszym metabolizmem.  Najnowsze publikacje londyńskich badaczy potwierdzają, iż w ciągu ostatnich 30 lat, jemy mniej kalorycznie, ale wydatek energetyczny również uległ zmniejszeniu. Świadczy to o tym, że pomimo iż zjadamy mniej, to również ruszamy się mniej. Nic dziwnego, praktycznie każdy ma samochód, którym porusza się na co dzień do pracy, na zakupy, właściwie to wszędzie, nie tracimy energii na pranie w rekach, czy też nawet zmywanie, ponieważ wszystkie czynności wykonują za nas urządzenia domowe, lub w dużej mierze korzystamy z ich pomocy. 

Tak tak, właśnie tak, problem tyczy się osób, które maja prace głównie biurową, siedzącą, a cały wysiłek fizyczny podczas godzin pracy, to wycieczka do toalety, tudzież po kawę. Po dniu spędzonym w absorbującej pracy, wracamy do domu i zasiadamy przed telewizorem. Bilans takiego dnia jest dla nas oczywiście niekorzystny i jak się nie trudno domyślić, przegrywamy go z kretesem w bitwie o szczupłą sylwetkę. Na szczęście doczekaliśmy się czasów, kiedy to fit-moda bombarduje nas i wręcz krzyczy „wstań i rusz się!”.

Bieganie nie budzi zdziwienia i niedowierzania na twarzach przechodni.Tak więc, żeby być trendy, fit i zdrowym w jednym możemy wybierać wszelakich formach aktywności. Może to być zamiana środka lokomocji w drodze do pracy, z samochodu czy też komunikacji miejskiej na rower, lub też szybki marsz. Jeśli kochamy większy wysiłek, możemy skusić się na bieganie. Może basen, siłownia albo zajęcia grupowe? W dobie pełnej dostępności do fit stylu życia, każdy znajdzie na pewno coś dla siebie.

Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Nie wiesz, który preparat jest odpowiedni dla Ciebie? Kliknij tutaj, aby wyszukać po swojej dolegliwości.

Co ja tak naprawdę jem?
Należy się przyglądnąć z uwagą temu, co jemy. Co odrzuciliśmy, co zostało. Może się okazać, że zostawiliśmy w codziennej diecie, same tuczące, mało wartościowe potrawy, które objętościowo faktycznie nie są duże. W takiej sytuacji, dobrze jest przeanalizować dzienne zapotrzebowanie kaloryczne, oraz bliżej zapoznać się z wartościami odżywczymi spożywanych potraw. Można odnieść się również do piramidy żywieniowej, celem wykonania rekonesansu, czy na pewno nie za mało warzyw w tej diecie? A może węglowodanów za dużo?

Jak się ma metabolizm?
Często rykoszetem obrywają zagadnienia związane metabolizmem, który niemal staje w miejscu, jak uskuteczniamy metodę MŻ. Dlaczego? Ponieważ jeśli w ramach programu „jem mniej” postanowimy pozbyć się śniadania, a zamiast 5 czy 6 małych posiłków (ojej jak dużo) zjemy 1, bądź 2 (ooo brzmi o niebo lepiej niż te 6) to możemy być pewni ze nie wyjdzie nam to ani na zdrowie ani na fit sylwetkę.

Organizm, żeby nie magazynował tłuszczu na tak zwane ciężkie czasy, które de facto tak postrzega gdy jemy 1 bądź 2 posiłki dziennie, musi mieć dostarczane składniki odżywcze 5, a gdy nasz dzień jest wyjątkowo długi, to nawet 6 razy dziennie. Absolutnym musem jest zjadanie śniadania. To najważniejszy posiłek w całym dniu. Jedząc śniadanie, budzisz swój metabolizm. Jest to nagminny błąd jaki stosują ludzie próbujący schudnąć, którzy „zapominają” o śniadaniu.

Ma ono wielkie znaczenie, związane z metabolizmem.  Należy przestrzegać 2-3h przerwy pomiędzy posiłkami i nie sięgać w tym czasie po przekąski. Jedząc 5 posiłków, ale małych objętościowo, nie doprowadzamy do uczucia głodu. Jeśli posiłki zaczynają wypadać nam z grafiku, a my mamy spore przerwy czasowe pomiędzy jednym a drugim, często dochodzi do stanu kiedy to wygłodniali kusimy się na smakołyk którego nie powinniśmy jeść, lub zjadamy 2x większą porcję.

Nadwaga oraz otyłość zbierają żniwo w wysoko rozwiniętych państwach. Otyłość może prowadzić do przedwczesnej śmierci, oraz towarzyszy jako podstawowy czynnik ryzyka w wypadku chorób przewlekłych. Nadwaga i otyłość są skrajnościa, w która przeszła ludność XXI, są jak plaga czy też epidemia. Ludzie nie giną z głodu, a z chorób, u podłoża których leży otyłość. Powołując się na statystyki, należy podać iż w 2008 roku 35% populacji na świecie charakteryzowało się nadmierną masą ciała. Dane GUS informują,że BMI wyższe niz 25 posiada co druga osoba w Polsce.

Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Co zyskasz dzięki diecie mojego autorstwa? Nie tylko się odchudzisz, ale również pozbędziesz się w pełni lub zminimalizujesz objawy: zaparć, nadciśnienia, Hashimoto, niedoczynności tarczycy, miażdżycy, osteoporozy oraz zregenerujesz swoje jelita pozbywając się biegunek, czy wzdęć! Ponadto każda moja dieta ma odpowiednie dla Ciebie ilości witamin i minerałów, co nie tylko poprawia odporność i dodaje energii, ale również wpływa na pozytywne funkcjonowanie Twojego organizmu. Formularz do zamówienia diety znajdziesz na końcu tej strony.

Efekty i opinie moich pacjentek

1. Kasia M. (33 lata, Nowy Sącz)

“Moja przygoda z dietą od Artura Topolskiego zaczęła się od narodzin mojego pierwszego dziecka. Gdy skończyłam karmić postanowiłam wziąć się za siebie. Nie mogłam znieść swojego wyglądu w lustrze. Na podstawie krótkiej ankiety Artur stworzył dla mnie jadłospis, który składał się z 28 przepisów, stosowałam go przez miesiąc, a następnie zgłosiłam się zgodnie z zaleceniem po nowy. Drugi zestaw stosowałam dwa miesiące. Rezultat był wspaniały, udało mi się schudnąć aż 15 kilogramów. Do tego zaobserwowałam, że mam silniejsze włosy i paznokcie. Mam również więcej energii i wigoru. Przepisy były proste do wykonania, a przede wszystkim bardzo smaczne.”

2. Aga W. (35 lat, Warszawa)

“Chciałam podziękować Arturowi za świetną dietę, dzięki której uzyskałam to, co od lat mogłam sobie tylko wymarzyć. Miałam stały kontakt z Arturem, na bieżąco pisałam mu o swoich efektach. Pewnego razu spytał mnie, czy może udostępnić moją metamorfozę, oczywiście się zgodziłam, aby zmotywować innych do działania. Dieta to podstawa, a Artur Wam w tym pomoże!”

Pozostałe opinie moich klientek:

Jak tworzę dla Was diety?

Wszystkie uwagi, jakie od Was uzyskałem w czasie mojej pracy z pacjentkami, zebrałem w jedną całość i stworzyłem własną dietę, która wychodzi naprzeciw Waszym oczekiwaniom. Przede wszystkim wyeliminowałem wszystkie aspekty, które Wam się nie podobały. Moja dieta bazuje na wszystkich naukowo potwierdzonych metodach prawidłowego odżywiania osób zdrowych oraz chorych. Dlatego też moje diety nie tylko odchudzają, ale również pomagają na wiele dolegliwości takich jak: zaparcia, nieżyt żołądka, nadciśnienie tętnicze, osteoporoza, miażdżyca, niedoczynność tarczycy lub Hashimoto.

Ponadto jadłospis składa się z produktów ogólnodostępnych, których cena jest niska. Dlatego też nie będziecie musieli wiele wydawać na produkty do swojej diety. Dzięki informacją, które podajecie mi w formularzu na końcu tej strony tworzę dla Was indywidualną dietę uwzględniającą choroby, alergie pokarmowe oraz tryb życia. Taka dieta nie tylko stanie się skuteczna, ale również lubiana i smaczna.

Jakie dolegliwości możesz ograniczyć stosując plan żywienia mojego autorstwa?

  • Zaparcia;
  • Biegunka, wzdęcia – regeneracja jelit;
  • Nieżyt żołądka;
  • Nadciśnienie tętnicze;
  • Osteoporoza;
  • Miażdżyca;
  • Otyłość;
  • Niedoczynność lub Hashimoto.

Dlaczego nie warto tworzyć diety na własną rękę?

Diety, które tworzycie na własną rękę najczęściej nie uwzględniają wielu ważnych elementów prawidło zbilansowanej diety. W wyniku stosowania własnej diety mogą pojawić się problemy z metabolizmem, efekt jojo, niedobór witamin, minerałów oraz problemy ze zdrowiem.

Najważniejsze informacje o mojej diecie.

1. Osoby, które mają mało czasu na przygotowanie dietetycznych dań, mogą wybrać opcję szybkich posiłków, których wykonanie zajmuje około 20 minut.

2. Każdy posiłek zawiera szczegółową instrukcję przyrządzenia.

3. Możesz wybrać dietę na odchudzanie, utrzymanie wagi, przybranie na masie, a ponadto możesz wyeliminować dolegliwości związane z zaparciami, nieżytem żołądka, biegunką, wzdęciami, miażdżycą, Hashimoto, niedoczynnością tarczycy, nadciśnieniem tętniczym lub osteoporozą.

4. Po wypełnieniu ankiety jesteś w stałym kontakcie ze mną, czuwam nad Twoimi postępami.

5. Jeśli masz alergię, to ułożę dla Ciebie dietę tak, aby wykluczyć alergeny z pożywienia.

6. Dieta jest dostosowana do suplementów, które przyjmujesz.

7. Każda dieta jest indywidualnie zbilansowana w wartości odżywcze, witaminy i minerały, tak aby zawierała ona wszystkie składniki potrzebne Twojemu organizmowi.

8. Wszystkie rodzaje diet oparte są na potwierdzonych naukowo metodach.

9. Dzięki diecie powinieneś tracić około 0,5 – 1,5 kg tygodniowo (kwestia indywidualna). 

Promocja: Dieta na miesiąc to tylko 50 zł.

Po wypełnieniu poniższego formularza i opłaceniu zamówienia do 2 dni roboczych otrzymasz dietę wykonaną przez Artura Topolskiego (Specjalista Żywienia).