Problemy z odchudzaniem. Dlaczego wciąż nie udało Ci się schudnąć?

Problemy z odchudzaniem. Dlaczego wciąż nie udało Ci się schudnąć?

Odchudzanie to proces wymagający czasu – na efekty redukcji masy ciała zawsze trzeba poczekać.odchudzanie jest także procesem nie lubiącym rutyny – brak modyfikacji w diecie czy treningu może spowolnić odchudzanie.
Niekiedy wydaje nam się, że rzetelnie podchodzimy do tematu redukcji tkanki tłuszczowej – przestrzegamy diety, codziennie ćwiczymy… a mimo to waga stoi w miejscu. Jeśli od początku mamy problemy z redukcją masy ciała – najprawdopodobniej źle dopasowaliśmy dietę i trening do potrzeb organizmu. A jeśli zastój w odchudzaniu pojawia się dopiero po jakimś czasie – zapewne potrzebne są niewielkie modyfikacje. Jakich błędów należy unikać podczas odchudzania?
odchudzanie

Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Potrzebujesz diety, która skutecznie Cię odchudzi? A może potrzebujesz diety, która pomoże lub całkowicie wykluczy takie dolegliwości jak: zaparcia, nadciśnienie, Hashimoto, niedoczynność tarczycy, miażdżyca, osteoporoza lub chcesz zregenerować swoje jelita? Napisz do mnie w celu konsultacji, a następnie ułożę dla Ciebie dietę bez drogich, wyszukanych produktów, a także bez skomplikowanych potraw. Koszt diety to 50 zł. Kliknij tutaj, aby zgłosić się do mnie po dietę.

Proszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!

1. Źle obliczone zapotrzebowanie na kalorie
Podstawą odchudzania jest stworzenie deficytu kalorycznego – musimy przyjmować mniejszych ilości kalorii niż potrzebuje nasz organizm. Jest to warunkiem pozyskiwania energii z nadmiarowej tkanki tłuszczowej. Aktualne zapotrzebowanie na kalorie można obliczyć na podstawie licznych aplikacji i kalkulatorów dostępnych w internecie. Aby chudnąć zdrowo, czyli około 2 – 3 kilogramy miesięcznie, wystarczy stworzyć deficyt kaloryczny rzędu 500 kalorii. Kalkulatory uwzględniają płeć, wiek, wagę, stopień aktywności fizycznej – wszystkie te czynniki determinują zapotrzebowanie organizmu na kalorie. 

2. Stosujesz głodówki
Znaczne ograniczenie kalorii przynosi skutek odwrotny od zamierzonego – jedyne, na co w ten sposób zapracujesz, to spowolnienie metabolizmu. Organizm będzie bowiem starał się zmagazynować każdą przyjętą kalorię w postaci zapasów tłuszczu, w obawie przed dalszym ucinaniem kalorii. Dieta niskokaloryczna pociąga za sobą jeszcze jedno zagrożenie – ryzyko niedoborów pokarmowych. A niski poziom witaminy D czy kwasów omega 3 sprzyja nadwadze – a przecież nie o to Ci chodzi, prawda?

3. Nie zmieniasz kaloryczności diety w ciągu odchudzania
Na początku swojej przygody z odchudzaniem obliczasz swoje zapotrzebowanie na kalorie – i potem zapewne cały czas kurczowo się go trzymasz. A przecież z czasem tracisz kilka kilogramów – i wtedy spada Twoje zapotrzebowanie na kalorie. Jeśli nie będziesz aktualizować zapotrzebowania na kalorie wraz z każdymi kilkoma utraconymi kilogramami – zaczniesz spożywać takie ilości kalorii, które nie stworzą deficytu kalorycznego. A to zastopuje dalsze odchudzanie.

Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Nie wiesz, który preparat jest odpowiedni dla Ciebie? Kliknij tutaj, aby wyszukać po swojej dolegliwości.

4. Trenujesz zbyt intensywnie lub nieregularnie
Aby schudnąć, należy podkręcić metabolizm na najwyższe obroty. Doskonale przyczyni się do tego regularny trening. Nie forsuj się jednak zbytnio – prowadzi to jedynie do przetrenowania, kontuzji i niechęci do aktywności fizycznej. Najlepszy będzie wysiłek o umiarkowanej aktywności, a optymalna częstotliwość treningu to 3 – 5 w tygodniu. Pamiętaj także, aby nie ćwiczyć na czczo ani bezpośrednio po posiłku – wtedy efektywność treningu będzie znacznie mniejsza. Ćwicz dwie godziny po posiłku.

5. Unikasz rozgrzewki i rozciągania
Jeśli trenujesz – niezależnie od tego, czy jest to wysiłek cardio, czy siłowy – podstawą jest rozgrzewka przed treningu. Dzięki niej unikniesz kontuzji, dotlenisz mięśnie i będziesz intensywniej spalać kalorie. Nie bagatelizuj także rozciągania po zakończonym wysiłku fizycznym – zapewni ono lepszą regenerację mięśni i szybszy powrót do aktywności fizycznej.

6. W niewłaściwy sposób nawadniasz organizm
Jednym z najczęstszych błędów w czasie odchudzania jest zbyt mała podaż płynów. Wypijanie ilości wody mniejszych niż 1,5 litra dziennie może spowolnić metabolizm i proces odchudzania. Jednocześnie nie należy sięgać po wysokokaloryczne napoje, zwłaszcza popularne wśród osób trenujących elektrolity i napoje energetyczne. Zawierają one najczęściej mnóstwo cukru, a zatem kalorii.

Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Co zyskasz dzięki diecie mojego autorstwa? Nie tylko się odchudzisz, ale również pozbędziesz się w pełni lub zminimalizujesz objawy: zaparć, nadciśnienia, Hashimoto, niedoczynności tarczycy, miażdżycy, osteoporozy oraz zregenerujesz swoje jelita pozbywając się biegunek, czy wzdęć! Ponadto każda moja dieta ma odpowiednie dla Ciebie ilości witamin i minerałów, co nie tylko poprawia odporność i dodaje energii, ale również wpływa na pozytywne funkcjonowanie Twojego organizmu. Formularz do zamówienia diety znajdziesz na końcu tej strony.

Efekty i opinie moich pacjentek

1. Kasia M. (33 lata, Nowy Sącz)

“Moja przygoda z dietą od Artura Topolskiego zaczęła się od narodzin mojego pierwszego dziecka. Gdy skończyłam karmić postanowiłam wziąć się za siebie. Nie mogłam znieść swojego wyglądu w lustrze. Na podstawie krótkiej ankiety Artur stworzył dla mnie jadłospis, który składał się z 28 przepisów, stosowałam go przez miesiąc, a następnie zgłosiłam się zgodnie z zaleceniem po nowy. Drugi zestaw stosowałam dwa miesiące. Rezultat był wspaniały, udało mi się schudnąć aż 15 kilogramów. Do tego zaobserwowałam, że mam silniejsze włosy i paznokcie. Mam również więcej energii i wigoru. Przepisy były proste do wykonania, a przede wszystkim bardzo smaczne.”

2. Aga W. (35 lat, Warszawa)

“Chciałam podziękować Arturowi za świetną dietę, dzięki której uzyskałam to, co od lat mogłam sobie tylko wymarzyć. Miałam stały kontakt z Arturem, na bieżąco pisałam mu o swoich efektach. Pewnego razu spytał mnie, czy może udostępnić moją metamorfozę, oczywiście się zgodziłam, aby zmotywować innych do działania. Dieta to podstawa, a Artur Wam w tym pomoże!”

Pozostałe opinie moich klientek:

Jak tworzę dla Was diety?

Wszystkie uwagi, jakie od Was uzyskałem w czasie mojej pracy z pacjentkami, zebrałem w jedną całość i stworzyłem własną dietę, która wychodzi naprzeciw Waszym oczekiwaniom. Przede wszystkim wyeliminowałem wszystkie aspekty, które Wam się nie podobały. Moja dieta bazuje na wszystkich naukowo potwierdzonych metodach prawidłowego odżywiania osób zdrowych oraz chorych. Dlatego też moje diety nie tylko odchudzają, ale również pomagają na wiele dolegliwości takich jak: zaparcia, nieżyt żołądka, nadciśnienie tętnicze, osteoporoza, miażdżyca, niedoczynność tarczycy lub Hashimoto.

Ponadto jadłospis składa się z produktów ogólnodostępnych, których cena jest niska. Dlatego też nie będziecie musieli wiele wydawać na produkty do swojej diety. Dzięki informacją, które podajecie mi w formularzu na końcu tej strony tworzę dla Was indywidualną dietę uwzględniającą choroby, alergie pokarmowe oraz tryb życia. Taka dieta nie tylko stanie się skuteczna, ale również lubiana i smaczna.

Jakie dolegliwości możesz ograniczyć stosując plan żywienia mojego autorstwa?

  • Zaparcia;
  • Biegunka, wzdęcia – regeneracja jelit;
  • Nieżyt żołądka;
  • Nadciśnienie tętnicze;
  • Osteoporoza;
  • Miażdżyca;
  • Otyłość;
  • Niedoczynność lub Hashimoto.

Dlaczego nie warto tworzyć diety na własną rękę?

Diety, które tworzycie na własną rękę najczęściej nie uwzględniają wielu ważnych elementów prawidło zbilansowanej diety. W wyniku stosowania własnej diety mogą pojawić się problemy z metabolizmem, efekt jojo, niedobór witamin, minerałów oraz problemy ze zdrowiem.

Najważniejsze informacje o mojej diecie.

1. Osoby, które mają mało czasu na przygotowanie dietetycznych dań, mogą wybrać opcję szybkich posiłków, których wykonanie zajmuje około 20 minut.

2. Każdy posiłek zawiera szczegółową instrukcję przyrządzenia.

3. Możesz wybrać dietę na odchudzanie, utrzymanie wagi, przybranie na masie, a ponadto możesz wyeliminować dolegliwości związane z zaparciami, nieżytem żołądka, biegunką, wzdęciami, miażdżycą, Hashimoto, niedoczynnością tarczycy, nadciśnieniem tętniczym lub osteoporozą.

4. Po wypełnieniu ankiety jesteś w stałym kontakcie ze mną, czuwam nad Twoimi postępami.

5. Jeśli masz alergię, to ułożę dla Ciebie dietę tak, aby wykluczyć alergeny z pożywienia.

6. Dieta jest dostosowana do suplementów, które przyjmujesz.

7. Każda dieta jest indywidualnie zbilansowana w wartości odżywcze, witaminy i minerały, tak aby zawierała ona wszystkie składniki potrzebne Twojemu organizmowi.

8. Wszystkie rodzaje diet oparte są na potwierdzonych naukowo metodach.

9. Dzięki diecie powinieneś tracić około 0,5 – 1,5 kg tygodniowo (kwestia indywidualna). 

Promocja: Dieta na miesiąc to tylko 50 zł.

Po wypełnieniu poniższego formularza i opłaceniu zamówienia do 2 dni roboczych otrzymasz dietę wykonaną przez Artura Topolskiego (Specjalista Żywienia).

Może Ci się jeszcze spodobać...