Potas - ja go stosować, aby zmniejszyć ciśnienie i wzmocnić kości?

Potas – stosując go w odpowiedni sposób pozbędziesz się nadciśnienia, słabych kości i zmniejszysz ryzyko udaru

Kilkadziesiąt lat temu ludzie spożywali pokarm, który był bogaty w potas. Obecnie coraz częściej ludzie jedzą przetworzoną żywność, która pozbawiona jest witamin, minerałów, w tym również potasu.

Statystyki mówią, iż przeciętnie spożywamy tylko 1/2 dziennego zapotrzebowania na potas. W wyniku tak dużego niedoboru najczęściej pojawiają się problemy sercowo-naczyniowe. Głównie możemy zaobserwować nadciśnienie tętnicze, słabe kości, osteoporozę, nietolerancję glukozy, zmęczenie, skurcze mięśni, obrzęki rąk (sporadycznie nóg), a nawet problemy z sercem.

potas

Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Potrzebujesz diety, która skutecznie Cię odchudzi? A może potrzebujesz diety, która pomoże lub całkowicie wykluczy takie dolegliwości jak: zaparcia, nadciśnienie, Hashimoto, niedoczynność tarczycy, miażdżyca, osteoporoza lub chcesz zregenerować swoje jelita? Napisz do mnie w celu konsultacji, a następnie ułożę dla Ciebie dietę bez drogich, wyszukanych produktów, a także nie będzie ona mieć składników, których nie lubisz. Koszt diety to 50 zł. Kliknij tutaj, aby zgłosić się do mnie po dietę.

Potas należy go elektrolitów, czyli inaczej mówiąc minerałów rozpuszczalnych w wodzie, które mają zdolność przenoszenia ładunku elektrycznego. Z racji tego, iż organizm człowieka w większości składa się z wody, to oznaczy, iż potas znajduje się wszędzie: w komórkach, przestrzeniach międzykomórkowych, krwi, czy w chłonce. Aby organizm mógł prawidłowo funkcjonować, potrzebuje odpowiedniej ilości potasu każdego dnia! W innym przypadku mogą pojawić się problemy ze zdrowiem, które wcześniej wymieniłem.

Przeczytaj również: Jak skutecznie usunąć grzyby typu Candida? Kliknij, aby się dowiedzieć.

Potas – Po czym poznać, że mamy jego niedobór?

W wyniku niedoboru potasu możemy odczuwać senność, zmęczenie, osłabienie, arytmię, drżenie i skurcze mięśni, zaparcia, wzdęcia, a nawet obrzęk kończyn.

Potas – Co ujawniły badania naukowe?

Badanie zostało przeprowadzone przez 5 naukowców A. Binia, J. Jaegera, A. Singha oraz D. Zimmermanna (badanie miało miejsce w Nestlé Research Centre w Szwajcarii). Badanie to zostało wykonane w celu poznania efektów suplementacji potasem wśród pacjentów z nadciśnieniem. Do jego realizacji zrekrutowano aż 917 pacjentów z nadciśnieniem tętniczym. Następnie podawano im każdego dnia potas oraz sprawdzano zmiany związane z ciśnieniem skurczowym i rozkurczowym. Po uzupełnieniu potasu do prawidłowych norm zaobserwowano u wszystkich pacjentów spadek ciśnienia skurczowego o średnio 6,8 mmHg oraz rozkurczowego o średnio 4,6 mmHg. U niektórych pacjentów zmniejszyło się ciśnienie skurczowe nawet o 15 mmHg oraz rozkurczowe o 8 mmHg. Oryginalną dokumentację z tego badania znajdziesz na tej stronie kliknij tutaj

W czasopiśmie „British Medical Journal” zostało opublikowane 12-letnie badanie, które zostało wykonane pod przewodnictwem profesora Grahama MacGregora. Wzięło w nim udział 859 pacjentów. Celem badania było wykazanie wpływy spożywania potasu na zmniejszenie ryzyka wystąpienia udaru mózgu. Wyniki badania były jednoznaczne. Ryzyko powstania udaru mózgu spadło aż o 40 procent i to niezależnie od tego, czy dany pacjent cierpiał na nadciśnienie, czy też nie. Oficjalną dokumentację z tego badania znajdziesz na kliknij tutaj

W czasopiśmie „British Medical Journal” ukazało się również inne badanie potwierdzające skuteczność potasu. Wykazano, iż regularna suplementacja potasu prowadzi do zmniejszenia wydalania wapnia z moczem, co korzystnie wpływa na wytrzymałość kości. Ponadto zmniejszenie wydalania wapnia z moczem prowadzi do zmniejszenia ryzyko powstania kamieni nerkowych. Takie właściwości zostały potwierdzone w badaniach klinicznych na 994 kobietach w okresie menopauzy, kiedy to ilość wapnia w organizmie znacznie spada. Już po 2 tygodniach spożywania potasu zaobserwowano zwiększenie gęstości kości, ponadto zaobserwowano zmniejszone ilości wydalania hydroksyproliny oraz zwiększenie stężenia osteokalcyny w surowicy, co przyspiesza proces tworzenia się kości oraz ich regeneracji.

Powinnaś również przeczytać: Jak ziołami pozbyć się depresji oraz stresu? Kliknij, aby przeczytać.

Potas – Jaki wybrać, aby osiągnąć efekty jak w badaniach naukowych?

We wszystkich badaniach, które przeglądałem był stosowany potas pod postacią cytrynianu. Oficjalnie przyjmuje się, iż taka właśnie postać jest najlepiej przyswajalna. Kolejnym bardzo ważnym elementem jest dawka. Efekty terapeutyczne osiąga się dopiero przy spożyciu potasu w dawce 4700 mg na dzień! Trzeba również uważać, aby nie przedawkować. Średnio każdy z nas poprzez pożywienie dostarcza około 3000 mg potasu, dlatego też preparat na bazie cytrynianu potasu powinien mieć dawkę około 1700 mg. Kolejnym ważnym aspektem są substancje pomocnicze oraz barwniki, które powinniśmy unikać, aby zminimalizować ryzyko wystąpienia skutków ubocznych. Sprawdzone przeze mnie potas znajdziesz w kliknij tutaj.

Powinnaś również przeczytać: Jak zyskać silne włosy, brak cellulitu i młodszą skórę? Kliknij, aby sprawdzić i działaj szybko!
 
Proszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!


Co zyskasz, gdy zaczniesz zdrowo się odżywiać? 

Wydałem dla Was elektroniczną książkę, w której znajdziecie aż 22 przepisy o właściwościach wspierających zdrowie oraz proces leczenia. Wyselekcjonowałem je ze wszystkich moich przepisów, które wykazywały najwyższą skuteczność wśród osób, które prowadzę jako Specjalista Żywienia. 

Nie od dziś wiadomo, że to, co jemy ma ogromne znaczenie dla naszego zdrowia. Najczęściej jemy byle jak i na szybko, przy czym nie zwracamy uwagi na skład produktów, wartości odżywcze, witaminy i minerały. Niestety takie postępowanie często kończy się źle, powstają choroby, niedobory, a co za tym idzie problemy ze zdrowiem. 

Odżywianie jest podstawowym procesem życiowym człowieka, bez jedzenia i picia nasz organizm nie jest w stanie funkcjonować. Dlatego też należy pamiętać, aby nasze pożywienie było zdrowie i bogate w wartości odżywcze oraz makroelementy. Dzięki temu będziemy czuć się o wiele lepiej, będziemy mieć więcej energii, rzadziej będziemy chorować oraz będziemy cieszyć się długim zdrowiem. Badania naukowe donoszą, iż większość chorób spowodowanych jest nieprawidłowym odżywianiem, nadmiernym obżarstwem oraz niedoborem witamin i minerałów. 

Choroby takie jak nadciśnienie, podwyższony cholesterol, cukrzyca, miażdżyca, słabe kości, wzdęcia, zaparcia, zmęczenie, problemy z koncentracją, czy słaba odporność często mają swój początek właśnie w nieprawidłowym odżywianiu. Dlatego też napisałem książkę, dzięki której poznasz przepisy, które szybko dostarczą do Twojego organizmu odpowiednich składników odżywczych. Na efekty nie trzeba długo czekać, szybko staniesz się zdrowszych, zyskasz więcej energii oraz poprawi się Twój humor i sylwetka. Zyska również nasz mózg, ponieważ zdrowe żywienie wspomaga jego pracę, co skutkuje lepszą koncentracją, większą błyskotliwością i kreatywnością.

Jakie przepisy znajdziesz w mojej książce?

1. Trzy przepisy na oczyszczanie organizmu. 

Właściwości przepisów: oczyszcza wątrobę, przyspiesza odchudzanie, poprawia samopoczucie, oczyszcza z toksyn.

2. Naturalny antybiotyk.

Właściwości przepisu: silna odporność, szybsze leczenie, przeciwzakrzepowy, poprawia trawienie, obniża cholesterol i ciśnienie krwi, chroni przed pasożytami.

3. Najzdrowszy posiłek białkowo-tłuszczowy.

Właściwości przepisu: więcej energii, brak zmęczenia, lepsza koncentracja.

4. Osiem pomysłów na zdrowe śniadanie.

Właściwości przepisów: więcej energii, lepsze samopoczucie, brak znużenia, poprawa koncentracji, silna odporność. 

5. Przepis na imbir do picia o podwyższonych właściwościach. 

Właściwości przepisu: pomaga w odchudzaniu, poprawia trawienie, krążenie i odporność, działa przeciwzapalnie i przeciwbólowo, wzmacnia serce i naczynia krwionośne, zmniejsza ryzyko miażdżycy, cukrzycy i zawału.

6. Przepis na zdrową żelatynę.

Właściwości przepisu: wspomaga odchudzanie, redukuje wzdęcia, pomaga w zasypianiu, zwiększa odporność na stres, regeneruje stawy, ujędrnia skórę. 

7. Wzbogacony sok z pokrzywy.

Właściwości przepisu: pomaga w anemii, wzmacnia odporność i nerki, korzystnie wpływa na wątrobę, trzustkę oraz śledzionę. 

8. Pięć przepisów na najzdrowsze koktajle.

Właściwości przepisów: dużo witamin i minerałów, zmniejszają zaparcia, dodają więcej energii i witalności.

9. Pomysł na ananas i mango.

Właściwości przepisu: wspomaga trawienie, działa przeciwbólowo i przeciwzapalnie, redukuje zakrzepy, pomaga w odchudzaniu. 

100% satysfakcji gwarantowane 

Kupując ode mnie książkę nie podejmujesz żadnego ryzyka. Daję Ci 7-dniową gwarancję na zwrot pieniędzy w przypadku gdybyś stwierdziła, że nie jesteś zadowolona z mojego e-booka. Chcesz otrzymać zwrot pieniędzy? Po prostu napisz do mnie maila, a ja zwrócę Ci wszelkie poniesione przez Ciebie koszty.

Źródło:

  • http://www.poradnikzdrowie.pl/zdrowie/uklad-krwionosny/diosmina-chroni-i-wzmacnia-zyly_39608.html

Może Ci się jeszcze spodobać...