Orzech włoski, to naturalny sposób na urodę i zdrowie

Orzech włoski – 3 właściwości, których nie znasz

Orzech włoski, to prosty sposób na piękną skórę i włosy.

Orzech włoski należy do najzdrowszych orzechów.

orzech włoski

Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Potrzebujesz diety, która skutecznie Cię odchudzi? A może potrzebujesz diety, która pomoże lub całkowicie wykluczy takie dolegliwości jak: zaparcia, nadciśnienie, Hashimoto, niedoczynność tarczycy, miażdżyca, osteoporoza lub chcesz zregenerować swoje jelita? Napisz do mnie w celu konsultacji, a następnie ułożę dla Ciebie dietę bez drogich, wyszukanych produktów, a także nie będzie ona mieć składników, których nie lubisz. Koszt diety to 50 zł. Kliknij tutaj, aby zgłosić się do mnie po dietę.

Proszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!

Obecnie w sprzedaży mamy przeróżne rodzaje orzechów. Naukowcy podczas 241 zjazdu “American Chemical Society” oznajmili, iż najzdrowszymi orzechami są … orzechy włoskie!

Dlaczego orzechy włoskie są najzdrowsze?

Na tle innych rodzajów wyróżniają się one przede wszystkim dwukrotnie większą dawką antyoksydantów! Są one odpowiedzialnie za spowolnienie procesu tworzenia  wolnych rodników. Dzięki temu nasz organizm staje się bardziej odporny na choroby, a także zmniejsza się ryzyko wystąpienia problemów z układem krążenia, cukrzycą, czy zwyrodnieniem plamki żółtej. Ponadto przyczyniają się one do opóźnienia procesów starzenia. Duża ilość antyoksydantów ma jeszcze jedną bardzo ważna zaletę, a mianowicie działa antynowotworowo!

Antyoksydanty najlepiej działają wraz z odpowiednimi witaminami. W orzechach włoskich możemy znaleźć duże ilości witaminy E, która występuje pod rzadko spotykaną formą γ-tokoferolu. Dzięki takiej postaci witamina ta szczególnie pozytywnie wpływa na funkcjonowanie układu krwionośnego.

Osoby, które nie przepadają za rybami powinny wybrać właśnie te orzechy, ponieważ zawierają one dokładanie takie same kwasy tłuszczowe co ryby. Są one niezbędne podczas działania przeciwzakrzepowego oraz przyczyniają się do obniżenia poziomu cholesterolu. Wystarczą tylko trzy orzechy dziennie, aby zaspokoić dzienną zalecaną dawkę kwasów omega-3! W ich składzie możemy również znaleźć mało znaną substancję o nazwie L-arginina, która odpowiada za rozszerzanie naczyń wieńcowych.

Powinieneś przeczytać: Jak w domu wyleczyć stawy i żyć bez bólu? Kliknij, aby się dowiedzieć.

Co jeszcze zawierają orzechy włoskie?

Ich skład jest bardzo obszerny, możemy w nich znaleźć witaminę A, B12, C, D, E, K, niacynę, ryboflawiny, tiaminę, kwas foliowy, kwas pantotenowy, a także minerały: wapń, selen, magnez, iron, fosfor, sód, cynk, mangan. Znajduje się w nich również błonnik!

Wpływ orzechów włoskich na nasz organizm.

Powyżej przedstawiłem tylko najważniejsze składniki, która wchodzą w skład orzechów włoskich. To właśnie one odpowiadają w głównej mierze za nasze zdrowie. Jednakże korzyści z ich codziennego spożywania są znacznie obszerniejsze.

1. W skład orzechów włoskich wchodzi kwas elagowy, który w sposób naturalny podnosi odporność organizmu. Ma on jeszcze jedną charakterystyczną właściwość, a mianowicie unieszkodliwia substancje, która potencjalnie mogą być rakotwórcze.

2. Od wieków wiadomo, iż orzechy włoskie korzystnie wpływają na pracę mózgu. Właściwość tę zawdzięczamy dużej ilości fosforu, który znakomicie wpływa na koncentrację oraz ułatwia zapamiętywanie.

3. Orzechy włoskie pozytywnie wpływają na wygląd naszej skóry. W ich skład wchodzą substancje, która często dodawane są do popularnych kremów przeciwzmarszczkowych, czyli cynk (ściąga skórę), witamina A, E oraz koenzym Q10 (zwalczają wolne rodniki, dodają energii, pobudzają proces odnowy naskórka). Regularne spożywanie orzechów może przyczynić się do lekkiej zmiany koloru skóry. Dzieje się tak, ponieważ zawierają one barwnik o nazwie juglon, to on nadaje skórze złotobrązowej barwy.

Orzech włoski pomaga w:

  • hemoroidy,
  • zmniejszają nadpobudliwość,
  • pomagają w niestrawnościach i innych problemach żołądkowych,
  • poprawiają jakość włosów.

Kliknij poniżej w „Lubię to!”, a będziesz zawsze na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

Orzech włoski – ile można go dziennie spożywać?

Wiemy już, że jeśli chcemy uzupełnić kwasy omega-3, to wystarczą zaledwie 3 orzechy dziennie, ale ile trzeba ich zjeść, aby zaspokoić pozostałe witaminy i minerały? Naukowcy stanowczo informują, iż orzechy włoskie są wysokokaloryczne, dlatego też nie powinno się ich spożywać w nadmiernej ilości, ponieważ możemy przytyć. Idealną porcją to 7 orzechów dziennie!

Osoby, które mają sprawdzone źródło, mogą śmiało jeść, ale co z osobami, które nie mają tak prostego dostępu do orzechów włoskich? Osobiście polecam ich ekologiczną wersję. Bardzo dobrym wyborem są orzechy od Efavit, które posiadają certyfikat jakości oraz niechemicznej uprawy. Największą ich zaletą jest niska cena, która jest niemal taka sama jak tradycyjnych orzechów! Posiadam certyfikowane orzechy włoskie, dzięki temu mamy pewność, iż pochodzą ze sprawdzonej uprawy, na której nie używa się niezdrowych substancji. Na potrzeby tego artykułu posiadam te orzechy w promocyjnej niskiej cenie, aby przejść do sklepu kliknij tutaj.

Jeśli zakochaliście się w orzechach włoskich, to zapewne zainteresuje Was olej, który wykonany jest z tych właśnie orzechów! Olej ten jest przeznaczony dla szczególnych smakoszy, którzy cenią sobie smak w codziennych potrawach. A co najważniejsze nie tylko smakuje, ale również uzupełnia witaminy oraz minerały. Aby sprawdzić, gdzie można nabyć organiczny olej z orzechów włoskich w najniższej cenie kliknij tutaj.

W sklepach możemy również spotkać mąkę z orzechów włoskich! Jest to jedna z najzdrowszych mąk dostępnych w sprzedaży. Zawiera ona: błonnik, fosfor, żelazo, a także witaminy A, B, E! Czyli posiada wszystkie wartościowe składniki orzechów włoskich, co równoznaczne jest ze zdrowiem. Aby sprawdzić, gdzie można nabyć mąkę z orzechów włoskich w najniższej cenie kliknij tutaj.

Warto przeczytać: 86% skuteczności – wzmacnia odporność, likwiduje grzybicę, leczy biegunkę i alergię. Jak to wykonać? Kliknij, aby dowiedzieć się więcej.

Proszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!


Co zyskasz, gdy zaczniesz zdrowo się odżywiać? 

Wydałem dla Was elektroniczną książkę, w której znajdziecie aż 22 przepisy o właściwościach wspierających zdrowie oraz proces leczenia. Wyselekcjonowałem je ze wszystkich moich przepisów, które wykazywały najwyższą skuteczność wśród osób, które prowadzę jako Specjalista Żywienia. 

Nie od dziś wiadomo, że to, co jemy ma ogromne znaczenie dla naszego zdrowia. Najczęściej jemy byle jak i na szybko, przy czym nie zwracamy uwagi na skład produktów, wartości odżywcze, witaminy i minerały. Niestety takie postępowanie często kończy się źle, powstają choroby, niedobory, a co za tym idzie problemy ze zdrowiem. 

Odżywianie jest podstawowym procesem życiowym człowieka, bez jedzenia i picia nasz organizm nie jest w stanie funkcjonować. Dlatego też należy pamiętać, aby nasze pożywienie było zdrowie i bogate w wartości odżywcze oraz makroelementy. Dzięki temu będziemy czuć się o wiele lepiej, będziemy mieć więcej energii, rzadziej będziemy chorować oraz będziemy cieszyć się długim zdrowiem. Badania naukowe donoszą, iż większość chorób spowodowanych jest nieprawidłowym odżywianiem, nadmiernym obżarstwem oraz niedoborem witamin i minerałów. 

Choroby takie jak nadciśnienie, podwyższony cholesterol, cukrzyca, miażdżyca, słabe kości, wzdęcia, zaparcia, zmęczenie, problemy z koncentracją, czy słaba odporność często mają swój początek właśnie w nieprawidłowym odżywianiu. Dlatego też napisałem książkę, dzięki której poznasz przepisy, które szybko dostarczą do Twojego organizmu odpowiednich składników odżywczych. Na efekty nie trzeba długo czekać, szybko staniesz się zdrowszych, zyskasz więcej energii oraz poprawi się Twój humor i sylwetka. Zyska również nasz mózg, ponieważ zdrowe żywienie wspomaga jego pracę, co skutkuje lepszą koncentracją, większą błyskotliwością i kreatywnością.

Jakie przepisy znajdziesz w mojej książce?

1. Trzy przepisy na oczyszczanie organizmu. 

Właściwości przepisów: oczyszcza wątrobę, przyspiesza odchudzanie, poprawia samopoczucie, oczyszcza z toksyn.

2. Naturalny antybiotyk.

Właściwości przepisu: silna odporność, szybsze leczenie, przeciwzakrzepowy, poprawia trawienie, obniża cholesterol i ciśnienie krwi, chroni przed pasożytami.

3. Najzdrowszy posiłek białkowo-tłuszczowy.

Właściwości przepisu: więcej energii, brak zmęczenia, lepsza koncentracja.

4. Osiem pomysłów na zdrowe śniadanie.

Właściwości przepisów: więcej energii, lepsze samopoczucie, brak znużenia, poprawa koncentracji, silna odporność. 

5. Przepis na imbir do picia o podwyższonych właściwościach. 

Właściwości przepisu: pomaga w odchudzaniu, poprawia trawienie, krążenie i odporność, działa przeciwzapalnie i przeciwbólowo, wzmacnia serce i naczynia krwionośne, zmniejsza ryzyko miażdżycy, cukrzycy i zawału.

6. Przepis na zdrową żelatynę.

Właściwości przepisu: wspomaga odchudzanie, redukuje wzdęcia, pomaga w zasypianiu, zwiększa odporność na stres, regeneruje stawy, ujędrnia skórę. 

7. Wzbogacony sok z pokrzywy.

Właściwości przepisu: pomaga w anemii, wzmacnia odporność i nerki, korzystnie wpływa na wątrobę, trzustkę oraz śledzionę. 

8. Pięć przepisów na najzdrowsze koktajle.

Właściwości przepisów: dużo witamin i minerałów, zmniejszają zaparcia, dodają więcej energii i witalności.

9. Pomysł na ananas i mango.

Właściwości przepisu: wspomaga trawienie, działa przeciwbólowo i przeciwzapalnie, redukuje zakrzepy, pomaga w odchudzaniu. 

100% satysfakcji gwarantowane 

Kupując ode mnie książkę nie podejmujesz żadnego ryzyka. Daję Ci 7-dniową gwarancję na zwrot pieniędzy w przypadku gdybyś stwierdziła, że nie jesteś zadowolona z mojego e-booka. Chcesz otrzymać zwrot pieniędzy? Po prostu napisz do mnie maila, a ja zwrócę Ci wszelkie poniesione przez Ciebie koszty.


Źródło:

 

Może Ci się jeszcze spodobać...