Magnez - sposób na ból głowy, nadciśnienie, cholesterol oraz sen

Magnez – sposób na skurcze mięśni nóg, ból głowy, nadciśnienie, cholesterol oraz lepszy sen. Jak prawidłowo go stosować?

Badanie przeprowadzone przez trzech naukowców K. Itoh, T. Kawasaka oraz M. Nakamura na Uniwersytecie „Nakamura Gakuen” wykazało, iż stosowanie magnezu w dawce od 400 do 500 mg dziennie (w 2 dawkach po połowie) zmniejsza ciśnienie skurczowe i rozkurczowe, a ponadto po 2 tygodniach stosowania przez pacjentów zaobserwowano, iż spadła poziom cholesterolu. Badanie to zostało przeprowadzone na 33 osobach w warunkach klinicznych. Całościowy czas badania wynosił 4 tygodnie. Jak stosować magnez, aby osiągnąć takie korzyści oraz jakie objawy daje niedobór tego pierwiastka?

Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Potrzebujesz diety, która skutecznie Cię odchudzi? A może potrzebujesz diety, która pomoże lub całkowicie wykluczy takie dolegliwości jak: zaparcia, nadciśnienie, Hashimoto, niedoczynność tarczycy, miażdżyca, osteoporoza lub chcesz zregenerować swoje jelita? Napisz do mnie w celu konsultacji, a następnie ułożę dla Ciebie dietę bez drogich, wyszukanych produktów, a także bez skomplikowanych potraw. Koszt diety to 50 zł. Kliknij tutaj, aby zgłosić się do mnie po dietę.

Co wykazały badania naukowe?

Kolejne interesujące badanie zostało przeprowadzone przez „Wydział Żywienia i Technologii Żywienia” w Iranie. Badanie to zostało przeprowadzone na 46 osobach w podeszłym wieku, celem było wykazanie wpływu zażywania magnezu na bezsenność oraz problemy z prawidłowym snem. Każdy z pacjentów przyjmował dziennie 500 mg magnezu przez okres 8 tygodni. Po tym czasie naukowcy zaobserwowali, iż większość pacjentów miało lepszy sen oraz rzadziej budzili się w nocy. Efekt ten dotyczy tylko osób starszych. Młode osoby nie doświadczą lepszego snu przy stosowaniu magnezu. Oficjalna dokumentacja z tego badania znajduje się tutaj

Natomiast badanie naukowe przeprowadzone przez „Headache Center” (naukowcy: A. Mauskop oraz BM. Altura) w Nowym Jorku wykazało, iż magnez jest bardzo istotnym pierwiastkiem, który jest niezbędny osobom cierpiącym na migrenowy ból głowy. Badanie tego instytutu wykazało, iż magnez korzystnie wpływa na receptory serotoninowe, syntezę tlenku azotu, receptory NMDA oraz neuroprzekaźniki. Co ciekawe dalsze badania wykazały, że aż 50 procent osób mających migreny cierpi na obniżony poziom magnezu w organizmie. W takim przypadku doustna suplementacja pozwala pozbyć się migrenowych bólów głowy. Oryginalną dokumentację z tego badania znajdziesz tutaj.

Przeczytaj również: Jak w naturalny sposób poradzić sobie z cukrzycą oraz miażdżycą? Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Jak rozpoznać, że brakuje nam magnezu?

Najczęściej objawia się to poprzez nerwowość, skurcze mięśni, problemy z sercem, trudność w zasypianiu. Ponadto długotrwały niedobór magnezu może objawiać się obniżoną odpornością. Szczególną uwagę na uzupełnienie magnezu powinny zwrócić osoby, które dużo pracują lub ćwiczą fizycznie, a także osoby, które długo pracują umysłowo. Magnez powinny również przyjmować osoby, które często piją kawę, ponieważ to właśnie ona wypłukuje całkiem spore jego ilości.

Warto przeczytać: Masz problemy ze stawami lub czujesz, że Cię bolą? Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.

Magnez – co jeszcze powinieneś wiedzieć? 

Magnez jest składnikiem kości, tkanek, błon, odpowiada za prawidłowe skurcze mięśni oraz oddziałuje na układ nerwowy. To tylko najważniejsze elementy, na które wpływa magnez. Podczas jego niedoboru możemy również tracić wapń. Dzieje się tak, ponieważ w wyniku braku magnezu zostaje wydzielany wapń wraz z moczem. Odpowiednia ilość magnezu pozytywnie wpływa na prawidłową pracę serca, co w przyszłości może zaowocować mniejszym ryzykiem popadnięcia na choroby sercowe oraz naczyniowe. Niedobór magnezu może objawiać się mimowolnymi skurczami mięśni (np. łydek, powiek itp.).

Nie trzeba dużo szukać, by dowiedzieć się, że magnez jest bardzo ważnym pierwiastkiem dla zdrowia. W szpitalach po zawale podaje się magnez dożylnie, co zmniejsza ryzyko przed powstawaniem skrzepów. Ponadto regularne spożywanie magnezu przyczynia się do poprawy trawienia oraz zmniejsza ryzyko powstania kamieni nerkowych. Niektóre osoby z dolegliwościami astmy odczuwają znaczną poprawę po spożyciu magnezu.

Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Nie wiesz, który preparat jest odpowiedni dla Ciebie? Kliknij tutaj, aby wyszukać po swojej dolegliwości.

Magnez – jaki wybrać, aby był skuteczny?

Przede wszystkim powinniśmy się kierować dawką. W badaniach naukowych podano informację, iż pacjenci przyjmowali od 400 do 500 mg magnezu, co daje około 100 mg jonów magnezu. Taka dawka wykazała właściwości terapeutyczne przedstawione w tym artykule, czyli obniża ciśnienie, cholesterol, poprawia sen oraz uśmierza migrenowy ból głowy. Przy wyborze magnezu koniecznie zwrócić uwagę na skład, należy unikać substancji pomocniczych, które mogą mieć negatywny wpływ na organizm np. sztuczne barwniki, konserwanty oraz aromaty. Jednym z najważniejszych elementów jest również obecność w magnezie witaminy B6, która zwiększa przyswajalność tego pierwiastka aż o 30 procent. Magnez z witaminą B6 o powyższych właściwościach na potrzeby tego artykułu znajdziesz w moim sklepie oczywiście jest on w promocyjnej cenie! Magnez z witaminą B6 znajduje się pod tym adresem kliknij tutaj.

Mogę również ułożyć dla Ciebie odpowiednią dietę, dzięki której prawidłowo uzupełnisz magnez. Kliknij tutaj, aby uzyskać dietę.


Artur Topolski (Specjalista Żywienia): Co zyskasz dzięki diecie mojego autorstwa? Nie tylko się odchudzisz, ale również pozbędziesz się w pełni lub zminimalizujesz objawy: zaparć, nadciśnienia, Hashimoto, niedoczynności tarczycy, miażdżycy, osteoporozy oraz zregenerujesz swoje jelita pozbywając się biegunek, czy wzdęć! Ponadto każda moja dieta ma odpowiednie dla Ciebie ilości witamin i minerałów, co nie tylko poprawia odporność i dodaje energii, ale również wpływa na pozytywne funkcjonowanie Twojego organizmu. Formularz do zamówienia diety znajdziesz na końcu tej strony.

Efekty i opinie moich pacjentek

1. Kasia M. (33 lata, Nowy Sącz)

“Moja przygoda z dietą od Artura Topolskiego zaczęła się od narodzin mojego pierwszego dziecka. Gdy skończyłam karmić postanowiłam wziąć się za siebie. Nie mogłam znieść swojego wyglądu w lustrze. Na podstawie krótkiej ankiety Artur stworzył dla mnie jadłospis, który składał się z 28 przepisów, stosowałam go przez miesiąc, a następnie zgłosiłam się zgodnie z zaleceniem po nowy. Drugi zestaw stosowałam dwa miesiące. Rezultat był wspaniały, udało mi się schudnąć aż 15 kilogramów. Do tego zaobserwowałam, że mam silniejsze włosy i paznokcie. Mam również więcej energii i wigoru. Przepisy były proste do wykonania, a przede wszystkim bardzo smaczne.”

2. Aga W. (35 lat, Warszawa)

“Chciałam podziękować Arturowi za świetną dietę, dzięki której uzyskałam to, co od lat mogłam sobie tylko wymarzyć. Miałam stały kontakt z Arturem, na bieżąco pisałam mu o swoich efektach. Pewnego razu spytał mnie, czy może udostępnić moją metamorfozę, oczywiście się zgodziłam, aby zmotywować innych do działania. Dieta to podstawa, a Artur Wam w tym pomoże!”

Jak tworzę dla Was diety?

Wszystkie uwagi, jakie od Was uzyskałem w czasie mojej pracy z pacjentkami, zebrałem w jedną całość i stworzyłem własną dietę, która wychodzi naprzeciw Waszym oczekiwaniom. Przede wszystkim wyeliminowałem wszystkie aspekty, które Wam się nie podobały. Moja dieta bazuje na wszystkich naukowo potwierdzonych metodach prawidłowego odżywiania osób zdrowych oraz chorych. Dlatego też moje diety nie tylko odchudzają, ale również pomagają na wiele dolegliwości takich jak: zaparcia, nieżyt żołądka, nadciśnienie tętnicze, osteoporoza, miażdżyca, niedoczynność tarczycy lub Hashimoto.

Ponadto jadłospis składa się z produktów ogólnodostępnych, których cena jest niska. Dlatego też nie będziecie musieli wiele wydawać na produkty do swojej diety. Dzięki informacją, które podajecie mi w formularzu na końcu tej strony tworzę dla Was indywidualną dietę uwzględniającą choroby, alergie pokarmowe oraz tryb życia. Taka dieta nie tylko stanie się skuteczna, ale również lubiana i smaczna.

Jakie dolegliwości możesz ograniczyć stosując plan żywienia mojego autorstwa?

  • Zaparcia;
  • Biegunka, wzdęcia – regeneracja jelit;
  • Nieżyt żołądka;
  • Nadciśnienie tętnicze;
  • Osteoporoza;
  • Miażdżyca;
  • Otyłość;
  • Niedoczynność lub Hashimoto.

Dlaczego nie warto tworzyć diety na własną rękę?

Diety, które tworzycie na własną rękę najczęściej nie uwzględniają wielu ważnych elementów prawidło zbilansowanej diety. W wyniku stosowania własnej diety mogą pojawić się problemy z metabolizmem, efekt jojo, niedobór witamin, minerałów oraz problemy ze zdrowiem.

Najważniejsze informacje o mojej diecie.

1. Osoby, które mają mało czasu na przygotowanie dietetycznych dań, mogą wybrać opcję szybkich posiłków, których wykonanie zajmuje około 20 minut.

2. Każdy posiłek zawiera szczegółową instrukcję przyrządzenia.

3. Możesz wybrać dietę na odchudzanie, utrzymanie wagi, przybranie na masie, a ponadto możesz wyeliminować dolegliwości związane z zaparciami, nieżytem żołądka, biegunką, wzdęciami, miażdżycą, Hashimoto, niedoczynnością tarczycy, nadciśnieniem tętniczym lub osteoporozą.

4. Po wypełnieniu ankiety jesteś w stałym kontakcie ze mną, czuwam nad Twoimi postępami.

5. Jeśli masz alergię, to ułożę dla Ciebie dietę tak, aby wykluczyć alergeny z pożywienia.

6. Dieta jest dostosowana do suplementów, które przyjmujesz.

7. Każda dieta jest indywidualnie zbilansowana w wartości odżywcze, witaminy i minerały, tak aby zawierała ona wszystkie składniki potrzebne Twojemu organizmowi.

8. Wszystkie rodzaje diet oparte są na potwierdzonych naukowo metodach.

9. Dzięki diecie powinieneś tracić około 0,5 – 1,5 kg tygodniowo (kwestia indywidualna). 

Promocja: Dieta na miesiąc to tylko 50 zł.

Po wypełnieniu poniższego formularza i opłaceniu zamówienia do 2 dni roboczych otrzymasz dietę wykonaną przez Artura Topolskiego (Specjalista Żywienia).


Może Ci się jeszcze spodobać...