Czosnek - naturalny sposób na miażdżycę, nadciśnienie i słabą odporność

Czosnek – codzienne spożywanie może przynieść wiele korzyści! Na nadciśnienie, przeziębienie

Czosnek to lider roślin o wielu korzystnych substancjach dla zdrowia. Wiele lat temu naukowcy potwierdzili jego właściwości bakteriobójcze, obniżające ciśnienie, a także wspierające zwalczanie infekcji.

Czosnek już kilka lat temu wzięto za obiekt badań naukowych dlatego też dziś wiadomo o nim już znacznie więcej. Jak uniknąć brzydkiego zapachu z ust po spożyciu czosnku? Rozwiązanie znajdziesz pod koniec artykułu.

czosnek

Zapraszam do mojego internetowego sklepu, w którym znajdziesz tylko wysokiej jakości preparaty o potwierdzonej naukowo skuteczności. Kliknij tutaj, aby przejść do mojego sklepu.

Proszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!

Co znajduje się w czosnku?

Czosnek to naturalny magazyn wszystkich najzdrowszych składników, które są obecne w przyrodzie. Znajdziemy w nim między innymi: saponiny, flawonoidy, aminokwasy, a także witaminy B1, B2, C, PP oraz A. Ponadto czosnek bogaty jest w sole mineralne, do których należy magnez, potas i wapń. Nie próżnuje również w mikroelementach, czyli nikiel, kobalt oraz chrom. Jednakże największe zalety zdrowotne przypisuje się olejkom eterycznym, do których należą siarczki i allicyna.

Powinnaś również przeczytać: Jak zyskać silne włosy, brak cellulitu i młodszą skórę? Kliknij, aby sprawdzić i działaj szybko!

Jakie właściwości ma czosnek?

Obecność wcześniej wymienionych olejków eterycznych (siarczki, allicyna) sprawia, iż czosnek pomaga zwalczyć infekcje i zahamować rozmnażanie się bakterii, co jest szczególnie ważne podczas przeziębienia. Ponadto w czasie przeziębienia pomaga w odkrztuszaniu, przyczynia się do obniżenia temperatury, a także pomaga w oddychaniu. Co najważniejsze regularne spożywanie czosnku przyczynia się do zmniejszenia ryzyka powstania zwału, czy udaru. Jego działanie jest zbliżone do aspiryny, czyli zmniejsza lepkość krwi. Ponadto czosnek działa rozkurczowo na naczynia krwionośne oraz zmniejsza zmiany powstałe w wyniku miażdżycy.

Powinieneś przeczytać: Jak w domu wyleczyć stawy i żyć bez bólu? Kliknij, aby się dowiedzieć.

Czosnek również obniża ciśnienie krwi, ponieważ ma zdolność do zmniejszania ilości wydzielanego enzymu ACE, który odpowiada za regulację ciśnienia krwi. Ponadto działa korzystnie na śródbłonek, który znajduje się w naczyniach krwionośnych. Obecne badania naukowe potwierdziły, iż regularne przyjmowanie czosnku przyczynia się do obniżenia ciśnienia krwi nawet o 10 procent. Roślina ta jest również świetnym sposobem na problemy z trawieniem. Przede wszystkim przyspiesza wydzielanie żółci, a także wspiera jelita do odpowiedniej pracy, a tym samym zmniejsza ryzyko powstania wzdęć. Dlatego też zaleca się, aby po tłustych, ciężko strawnych daniach zjeść ząbek czosnku.

Powinieneś również przeczytać: Jak ziołami pozbyć się depresji oraz stresu? Kliknij, aby przeczytać. 

Co wykazały badania naukowe?

Z danych podanych przez stronę Uniwersytetu Maryland Medical Center możemy dowiedzieć się, iż badania kliniczne wykazały skuteczność czosnku przy nadciśnieniu, a mianowicie obniżył on ciśnienie krwi o około 5-8 procent. Uniwersytet ten podaje badanie, które trwało aż 4 lata. Po tym czasie naukowcy stwierdzili, iż przyjmowanie 900 mg ekstraktu z czosnku pozwala spowolnić rozwój miażdżycy. Ponadto naukowcy zaobserwowali, iż rozrzedza on krew, dlatego też może być stosowany do zapobiegania ataku serca lub udaru mózgu (zmniejsza ryzyko wystąpienia).

Kliknij poniżej w „Lubię to!”, a będziesz zawsze na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.

Uniwersytet Medyczny Maryland przedstawia również badanie naukowe, które miało na celu sprawdzić wpływ czosnku na odporność człowieka. Badanie to trwało razem 12 tygodni. Pacjenci zostali podzieleni na dwie grupy, pierwsza przyjmowała ekstrakt z czosnku, natomiast druga placebo. Wynik okazał się bardzo korzystny dla czosnku, ponieważ osoby, które go przyjmowały, znacznie rzadziej chorowały, a jeśli już zachorowały, to miały łagodne objawy, a sam proces leczenia był znacznie szybszy. Oryginalne wyniki badań znajdziesz na oficjalnej stronie Uniwersytety Meryland Medical Center, aby zobaczyć kliknij tutaj.

Metoda na Twoje natychmiastowe odchudzanie bez wyrzeczeń. Jak to zrobić? Kliknij tutaj, aby się dowiedzieć. 

Natomiast w medycznej internetowej bibliotece PMC możemy znaleźć informację o badaniu klinicznym, które zostało przeprowadzone na 47 pacjentach z nadciśnieniem tętniczym. Badanie to wykazało, iż w wyniku codziennego spożywania ekstraktu z czosnku spadło ciśnienie u pacjentów średnio o 12 mm Hg, natomiast rozkurczowe o 9 mm Hg. Oficjalną dokumentację z tego badania znajdziesz pod tym linkiem – kliknij, aby przeczytać

Przeczytaj również: Tarczyca bajkalska (66% skuteczności) – niszczy Candidę, złogi tętnicze i zregenerujesz wątrobę. Jak to wykonać? Kliknij, aby się dowiedzieć.

W marcowym wydaniu (rok 2008) czasopisma „Acta Diabetologica” możemy znaleźć streszczenie badania naukowego na pacjentach. Miało ono za zadanie wykazać wpływ regularnego spożywania czosnku na cukrzycę typu 2. W badaniu tym wzięło udział 60 pacjentów z cukrzycą (typu 2). Każdy z pacjentów codziennie przyjmował ekstrakt  z czosnku o dawce 150 mg. Wśród wszystkich pacjentów zanotowano niższy poziom glukozy i fruktozaminy (inny wskaźnik poziomu cukru we krwi).

Jak stosować czosnek, aby nie było nieprzyjemnego zapachu z ust?

Najlepszym rozwiązaniem jest czosnek bezzapachowy. Taki naturalny ekstrakt z czosnku zamknięty jest w kapsułce, która wykonana jest z żelatyny. Przy wyborze należy kierować się siłą ekstraktu, optymalnym rozwiązaniem są ekstrakty 100:1, czyli w kapsułce jest 10 mg ekstraktu z czosnku, to znaczy, że jest to równowartość 1000 mg (1 g) świeżej bulwy czosnku. Preparaty o takiej mocy można maksymalnie stosować dwa razy dziennie. Sprawdzony przeze mnie bezzapachowy ekstrakt z czosnku znajdziesz w kliknij tutaj.

Proszę o udostępnienie artykułu – każdemu może się przydać!


Dowiedz się więcej o tym jak zadbać o zdrowie układu pokarmowego i swoich jelit.

Musimy jeść, żeby żyć – wie to nawet dziecko. Codziennie spożywamy kilka tysięcy kalorii w jedzeniu, jednak nie zawsze wybierając produkty, dokonujemy świadomego wyboru, co może okazać się tragiczne w skutkach.Słodycze, tłuste jedzenie, a także wydawałoby się zdrowe warzywa takie, jak pomidor, mogą być powodem Twoich dolegliwości układu pokarmowego. Poza tym ogromna liczba chorób zaczyna się właśnie w jelitach, dlatego tak ważne jest zadbanie o racjonalne i zdrowe odżywianie!

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o mojej elektronicznej książce. 

FAKT: Ogromna ilość chorób zaczyna się właśnie w jelitach. Jedzenie, które spożywamy jest jak paliwo. Układ pokarmowy, w tym żołądek działa jak silnik, natomiast jelita są odpowiedzialne za wydalanie niepotrzebnych substancji. Jeżeli dostarczamy dobrego paliwa –  nasz system działa dobrze, jeżeli zaniedbamy jakość, to obrywa zarówno nasz żołądek, wątroba, trzustka, jelito grube i jelito cienkie. Stajemy się wtedy słabi i chorzy. Ważne jest zadbanie o racjonalne i zdrowe odżywianie!

„Jaki to ma związek z moimi jelitami?!”. Ma i to całkiem spory!

Jelita są niejako „silnikiem” organizmu, który przetwarza „paliwo”, które mu dostarczamy – czyli jedzenie. Jeśli paliwo jest dobrej jakości, wtedy funkcjonujemy prawidłowo, jeśli nie – cały nasz organizm zaczyna szwankować.

Zależy mi na tym, żeby każdy czuł się dobrze we własnym ciele, był pewne siebie, pełen energii i mógł cieszyć się zdrowiej jak najdłużej, dla siebie i swoich bliskich. To właśnie ta myśl przyświecała mi, gdy pisałem tę książkę.

Dlatego w teraz w Twoje ręce oddaję e-booka, w którym znajdziesz wiele cennych porad oraz wskazówek, które pomogą Ci zadbać o swój układ trawiennych.

O to co otrzymujesz kupując książkę “Na ratunek jelitom”:

  • Poznasz najczęstsze schorzenia układu pokarmowego oraz sposoby jak sobie z nimi poradzić.
  • Zrozumiesz jak powinny wyglądać Twoje nawyki żywieniowe, abyś mogła cieszyć się zdrowiem i piękną sylwetką.
  • Poznasz 6 powodów, przez które Twoje jelita funkcjonują nieprawidłowo
  • Listę 10 produktów najlepszych dla zdrowia Twoich jelit.
  • Listę 9 produktów, które należy unikać dla dobra układu pokarmowego
  • 17 pysznych przepisów, które pomogą Ci zadbać o układ pokarmowy.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o mojej elektronicznej książce. 

Poznaj opinie osób, które stosują moje porady:


Roksana N.
32 lata, Nowy Sącz

Regularne migreny i bóle głowy towarzyszyły mi odkąd pamiętam. W sumie byłam już pogodzona i przyzwyczajona do faktu, że będzie mnie bolała głowa raz na jakiś czas. Na szczęście moja cudowna przyjaciółka się z tym nie pogodziła i podrzuciła mi do przeczytania książkę Artura. Zaczęłam stosować jego porady – usunęłam z mojego życia gluten i z czasem problemy ustały.


Marta C.
39 lat, Radom

Właściwie odkąd pamiętam, prawie zawsze lekko bolał mnie brzuch. Na pierwszy rzut oka nic poważnego, jednak bywało to dokuczliwe. Nie mogłam się skupić w pracy, musiałam po kryjomu rozpinać guzik w spodniach, aby brzuch miał więcej swobody. Było to dosyć kłopotliwe. No i przeszkadzało w pracy. Nie mogłam się na niej skupić, przez co bywałam kiepską pracownicą, a to prowadziło do tego, że bardzo się stresowałam. Stres napędzał kolejne problemy z brzuchem i w ten sposób pętla się domykała. Przez lata szukałam jakiegoś rozwiązania. W końcu znalazłam, zaczęłam dbać o swój układ pokarmowy i poczułam ulgę. Dziękuję Ci Arturze!


Ewa Z.
44 lata, Wrocław

Nie miałam pojęcia co może być tego przyczyną i długo to lekceważyłam. Często się przeziębiałam, miałam mało energii do życia, nic mi się nie chciało. Wydawałam ogromne ilości pieniędzy na leki, zwalniałam się z pracy, ale jakoś sobie radziłam. W końcu pewnego dnia w pracy zasłabłam. Po prostu zemdlałam i przewróciłam się na ziemię. To był dla mnie szok. Wiedziałam, że muszę coś zmienić w swoim życiu albo stanie się ze mną coś niedobrego. Nawet nie myślałam o sobie, ale o moich dzieciach i mężu. Nie mogłabym ich tak po prostu zostawić. Podjęłam decyzję, że w końcu zadbam o siebie. Po wizycie u wielu lekarzy i licznych badaniach odkryłam, że mój problem bierze się z braku równowagi we florze bakteryjnej moich jelit. Trafiłam na artykuł, w którym przeczytałam, że brak tej równowagi może wynikać ze złych nawyków żywieniowych. Zrobiłam rachunek sumienia i stwierdziłam… że robiłam sobie przez lata krzywdę swoją dietą. Dzięki książce Artura zrozumiałam jak powinny wyglądać moje nawyki żywieniowe, aby moje jelita były w dobrej formie. Jestem naprawdę wdzięczna, kto wie – być może ta książka uratował moje życie?


Kupując ode mnie książkę nie podejmujesz żadnego ryzyka. Daję Ci 30-dniową gwarancję na zwrot pieniędzy w przypadku gdybyś stwierdziła, że nie jesteś zadowolona z mojego e-booka. Chcesz otrzymać zwrot pieniędzy? Po prostu napisz do mnie maila, a ja zwrócę Ci wszelkie poniesione przez Ciebie koszty.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o mojej elektronicznej książce. 

Może Ci się jeszcze spodobać...